Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • readyxx

    far cry 2 byla povedena hra  a ohen my snad ani  moc nevadil,... co stvalo o hodne vic byla neustala malarie a  hltani prasku + nekonecny respawn nepratel  v davno dobytejch kempech

  • x_ander

    Závěr článku to podle mě přesně shrnuje - je sice hezké, že někdo ve hře vymazlí nějakou technologickou věc k "téměř k dokonalosti", ale pořád je potřeba mít na mysli, že jde o hru, která má být zábavná. Což se rovná tomu, že hry zkrátka nemohou být (i kdyby to technologie dovolovaly) ve všech směrech realistické, protože by to prostě nebyla zábava.

    A právě tento oheň je jeden příklad, stejně jako např. možnost realisticky zničit "všechno", což jednou byla taky móda. Je hezké, že něco zapálím a shoří celé město nebo les, případně že když mám raketomet nebo tank s dostatečnou municí, tak můžu celé město zničit.  Ale jak v tom má pak fungovat hra, aby pořád fungovala a byla zábavná. Imho to je vždycky o tom najít nějaký balanc mezi technologickými možnostmi, realitou a hratelností / zábavností.


  • triptich

    pekný článok. FC2 si už temer nepamätám, narozdiel od iných, vo mne zjavne nezanechal hlbokú stopu. budem mu mu sieť dať opäť šancu.

  • KronosDeret

    Já bych jen dodal, že docela dobrou mechaniku ohně má hříčka Little Inferno, je to překvapivě hratelné s docela hutnou atmosférou.

  • Jooo s tímhle si tam člověk užil fakt spousty legrace. Za mě nejoblíbenější díl ze serie taky asi nejvíce detailní.Pak už to šlo jen dolů bohužel 

    https://youtu.be/FCeEvQ68jY8

  • MalyZeli

    Jojo, posledni dobou to flakaji ve hrach. Poradnyho ohne aby se clovek nahledal.

    • Inquisitor

      Jo pyroman dneska strádá. Ono celkově to šlo se zničitelným prostředím z kopce.

  • No nevím, já bych na toto téma viděl spíš hry ze série emergency nebo fire department. On i v tom FC2 se to šíření ohně velmi rychle samo zastavilo, takže to taky nepůsobilo zase až tak věrohodně, ale chápu, že by z toho rázem byla velmi silná zbraň.

    • To co vyjmenováváš, tak to jsou hry zaměřený na oheň. Ale Far Cry 2 byla prostě jenom střílečka, kde ten oheň nehrál hlavní roli a přesto fungoval skvěle.

      Od her, kde si hraješ na hasiče bych očekával, že ten oheň bude nadstandartní.

      • palcov

        Oheň ve FC2 si nepamatuju. Vlastně si ho nepamatuju skoro nikde, je to trochu otravná mechanika. Většinou je jednodušší někoho střelit do hlavy než si hrát se zapalováním lesa, když mě mezitím, když hledám v inventáři molotov, 10x trefí.

        • OsamaBinBowlin

          No, nebo staci kliknout koleckem na mysi, a uz to lita. Ohen dela strasne moc pro celkovej vizual hry. FC2 to mel luxusni, ale potom FC3 bylo 👌. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit