Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tuco

    Mamacita!

  • Velice nechutné, herní serie známá svou propagací zločinu automaticky volí barevnou ženu, prohlubujíce stereotypy ve společnosti. Kdo v tom může vidět cokoliv progresivního, hnus. (/s ffs).

  • proč tvl?

    • Přesně co "proč tvl?"?

      • Chtěl jsem tím vyjádřit, že mám zájem pouze o hraní za toxicky maskulinního protagonistu. Ženský v akčních rolích vypadaj hrozně neuvěřitelně. Ikdyž musim uznat, že Rockstar má obrovskej talent na tvoření postav, takže to možná zvládnou udělat správně, narozdíl  od Ubi.

    • twicer

      A proč ne?

      • skaven

        preco nie je fajn, ale preco je tam v nadpise ze konecne? bola azda nejaka peticia u hracov za hispansku protagonistku? cakali sme 10 rokov kym vox populi (miliony hracov) dostanu to co si zelaju?


  • kkING

    Tak s timto problem nemam, tedy pokud budu moci byt lesbicka :-) od GTA3 je podle me vetsina hlavnich postav dobre napsana. Osobne mi trosku nesednul Niko Belic z GTA 4 a Homies ze San Andreas ... ale i tak jsem si obe hry uzil. 

  • Já asi nechápu tu potřebu zdůrazňovat, že jde o ženu. Rád si za ženskou hrdinku zahraju vždy když to dává smysl a v téhle hře to smysl dává.  Ale proč se to tak musí zdůrazňovat? To je vážně populace tak moc machistická?

    • Za ženu hraji od TES: Daggerfall. Měla výhodu jednoho magicky použitelného předmětu navíc. Její podprsenka vrhající fireball nebyla špatná. Od té doby hraji vše co jde za stejnou postavu. Původně temná elfka získala díky Wowku za maminku gnómku, která se s temným elfem pouze spustila. Díky Masseffectu je tak trochu nemrtvá. Díky X-com 2 získala pár kamarádek.

    • JamesFaith

      No, a co třeba za tím nehledat nic složitějšího, než že by to byla první ženská hrdinka po 13 mužských hrdinech? 

    • KronosDeret

      Jop. Vždycky byla. Od zemědělské revoluce.

  • palcov

    Jediná věc která mě v posledním GTA autenticky bavila byly "vykrádací" mise (příprava, tvorba plánu, provedení). Zbytek byl rockstáří průměr. Jízdní model od doby San Andreas šel rapidně dolů, řízení šipky doleva doprava jak s jezdícím vysavačem, příběh v obou posledních dílech nestál za řeč a vyzněl do ztracena, a obě města trpěla na monotematičnost - jak New York, tak LA se po čase zajedly a chyběla změna prostředí. Snad se z toho vývojáři trochu poučí.

    • No jasne, rekordni mnozstvi prodanich kopii temer vsech dilu, totalni hodnoceni kritiku, milujici hracske publikum…   a pak si reditel rockstaru precte tady na games.cz tvuj comment a trochu se znej pouci, jak jinak

    • To jako že v GTA IV byl horší jízdní model nez v SA? To asi ne...

      • palcov

        Pocitově jsem si ježdění v SA a Vice City užíval více než když potom základ hry trochu zkonzolovatěl. Auta s vyšším těžištěm měla tendenci se překlápět, šla více do smyku, bylo více srandy se skokánky a podobně. Můj subjektivní dojem. A to, jak se ve vyšší rychlosti v GTA4 obraz "natáhnul", aby vyvolal pocit, že jedete rychleji, byl vyslovený podvod.

  • spoock

    ženskou vítám, sám jsem měl ženský charakter v GTAO a bylo to super, o vtípky bych se taky nebál, na můj vkus byl už i RDR2 méně odvážný

    • Maxianimal

      Tak RDR2 není z velké části sociální satira jako GTA, že jo.

  • Maxianimal

    Nechápu to "konečně", ale když to bude dobře napsaná postava jako třeba Arthur Morgan, sem s ní.

  • KronosDeret

    Uuuu bejby, moc príma :)

  • uher

    Obavy se potvrzují. Po odchodu Housera už to nebude ono.

    • spoock

      řekl bych, že dokud hra nevyjde, tak je to plácání do větru

      • uher

        To máš jistě pravdu. Až vyjde, tak se o tom ještě můžeme pobavit.

    • Jez3vec

      Přesně! Nedej bože být tam černoch.

      • skaven

        to by bol stereotyp, jedine keby boli misie ze ochranovat obchody pred policajtami, a  popritom "nakupovanie" topanok,xboxov a televizorov

        sranda by bola aj urobit misiu black friday


Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit