Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • frank.horigan

    No každopádně to mělo být venku už tak v roce 2019 jestli se nepletu. "WOW efekt" silně opadá. 

    PS: Už mám doma celou sbírku demoverzí :)

  • W0R10CK

    Škoda, že je to stejný trailer, který vypustili zhruba před půl rokem. Jestli tenhle remake někdy spatří světlo světa a bude aspoň z poloviny tak dobře hratelný jako originál, tak jim dodatečně ještě něco přihodím. Přispěl jsem $200 tak ať to stojí za to!

  • Zrovna si jdu zahrát demo.

  • Nelíbí se mi použitá barevná paleta. Na jednu stranu je dobře, že si vývojáři vzali příklad z původní barevné palety pro System Shock. V té době ten barevnej, nepřirozenej kýč vypadal asi cool. Ve srovnání s Doomem, kterej měl použitou barevnou paletu úplně jinou.

    Netvrdím, že vesmírné stanice mají vypadat například jako předlohy z filmů Stanleyho Cubricka - 2001 a 2010 Vesmírná odysea. To ne!

    ....ale ty fialový, růžový, zelený barvičky v interiéru vypdaji prostě blbě, hodně blbě. OK, původní System Shock měl taky hnusné, přímo odporné barvy, ale proč to dodržet i v remaku? 

    • žádný návrhář kosmických obydlí by nikdy nepoužil tyto rušivé, nepřirozené barvy. Bylo to jako pěst na oko v době vydání (dílem kvůli technickým limitům) a je to jako pěst na oko i teď. Paradoxně je to ještě celé umocněno pokrokem ve vizualizaci. Homo Sapiens, Sapiens si takto své příbitky na oběžné dráze rozhodně nevyprojektuje. I Sci-Fi se dá (?má?) udělat uvěřitelně, nebo ne?

      • Tahle vytka by mela smysl, pokud by cela stanice byla navrzena a postavena logicky. Jenze neni...zadna stanice nebude nikdy takto poskladana, tudiz ani barevna paleta nemusi splnovat pozadavek na ,,realisticnost,,.

      • Myslíš že nepoužije? https://metropolismag.com/viewpoints/international-space-station-workplace-design/ a noční osvětlení: https://letstalkscience.ca/sites/default/files/2019-12/Lighting_Destiny_Module_Sleep.jpg ;-)

        V podstatě je to všechno o nasvícení. Beru to tak, že je to osvětlené nějakým divným nouzovým osvětlením a všude blikají výstražné kontrolky. Navíc stanice je pod kontrolou Shodan, která rozhoduje, co bude kde svítit a to není Homo Sapiens. Nepřirozené mi přijde spíš to, že je to hodně tmavé i v případě, že je vidět rozsvícené hlavní světlo. I povrchy jsou převážně tmavé, což to vše samozřejmě zhoršuje a pokud nechceš plýtvat energií, tak to doma nepoužiješ. Především v prvním levelu, což má být ošetřovna, to bije do očí. Ale bylo to tak i v originálu, tak to nemůžou předělat na nemocniční bílou.

        Zpočátku mi ta neonová paleta v remaku taky vadila protože to je, jak píšeš, oproti originálu umocněné (a řekl bych nejen pokrokem ve vizualizaci), ale nakonec mi přijde, že když má někde taková paleta být, tak takhle hra se k tomu hodí. Cyberpunk z devadesátých let nemůže vypadat sterilně ani šedivě ani "přirozeně". Hlavně, že neokopírovali i hudbu.

        • Ty fotky jsou silně upravené. Znám interiéry Saljutů/Almazů, SkyLab, MiR, Space Shuttle, ISS apod. Znám i navrhované vizualizace Freedom a valné většiny ostatních, veřejně známých projektů, které skončily v "šuplíku".  Pokud by ti tam takhle 48h svítila zelená a ružová, jak postuješ pro ilustraci v příspěvku výše, tak si zaděláš na předčasný návrat posádky na zem. Jsou to fotky "na efekt". Ale to už jsme úplně mimo, totál OT.

          Jedna věc je blízká minulost/současnost a druhá věc vesmírná architektura v daleké budoucnosti. Snad s těma neonovejma barvičkama budou šetřit. Je to takovej oku nelahodící pozůstatek image osmdesátkového Blade Runnera

          • Je tam přidaný (normalizovaný) jas, jinak to není nijak upravované. Prostě jen zhasli hlavní osvětlení, protože buď chtěli spát nebo lépe vidět ven. Najednou všechny ty barvy od kontrolek, osvětlení přístrojů nebo experimentů vyskočí a na světlém obložení vyniknou jejich odrazy (růžová je nejspíš od pěstírny rostlin). Ano, za normálního pracovního režimu interiér ISS vypadá jinak.

            Citadel ale taky v normálním režimu není, řídí to tam šílený počítač, kterému na lidském pohodlí zrovna nezáleží. Má své vlastní pojetí estetiky, což předvádí i tím, jak mluví. Stanice taky není navržená realisticky. Úrovně jsou z funkčního hlediska úplně mimo. Barvy jsou z tohoto pohledu jen detail. A pokud jde o image Blade Runnera, tak to bylo tehdy úmyslné. Tohle má být věrný remake, tak proč by běl být v realisticky vypadajícím prostředí?

  • Vypadá to dobře, má to správnou atmosféru, interface je stylový... Snad nepodělají ten zbytek, ale zatím z toho mám dobrý pocit.

  • mr.clayman

    System Shocka samozřejmě znám, i když jsem jedničku nikdy nedohrál. Výoj remaku jsem sledoval jen jedním okem, ale tohle vypadá vpravdě famózně. Nejspíš si to nenechám ujít.  😎

  • Konečně remake, který má smysl.....ne remake nějaké ani ne 10 let staré hry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit