Dojmy z Gamescomu: The Callisto Protocol v Kolíně nad Rýnem neohromil
-
Na hru se neskutecne tesim diky hratelnosti a atmosfere, ale pripada mi, spousta animaci neni tam, kde by mohla byt / nepusobi prirozene / jsou jednoduche (napr. kdyz nejakeho mutanta hodi do tech ozubenych valcu, tak to spis vypada, ze se vypari do vzduchu na jednotlive castecky, nez ze by ho to rozcupovalo na viditelne kusy masa) Tenhle pocit jsem z puvodnich Dead Space nikdy nemel. Proste to prozatim pusobi nedodelane, tak doufam, ze na tom poradne jeste zamakaji.
-
Au.
Bude to dobrý.
Musí to bejt dobrý, když už to mám zaplacený 😀.
-
-
Já to ještě neplatil, ale Day One edici už mám taky předobjednanou. Počítám, že tyhle detaily ještě nějak dožehlej. Celkově se taky dost těším a jsem přesvědčen, že hra dopadne dobře, i když nečekám, že bude dokonalá. Mně bude stačit, když bude aspoň blížit prvnímu Dead Space a případně bude mít nějaký svůj vlastní jedinečný prvek.
-
Kvalita není podstatná, tvé peníze už mají.
-
-
Takže to je vlastně odpověď na otázku, proč je spousta AAA her, které jdou do předprodeje, nakonec tak špatná/nedodělaná, ajoo 😀
-
-
No je vtom spoustu faktorů, ale lepší hru ztoho naše předobjednávky nedělají. :)
-
-
Vidíš, a já si naopak myslím, že dělají, protože co tě motivuje k lepším výkonům a dolaďováním v práci než peníze předem/bonusy 🙂?
-
-
Ti, kteří nám hry přímo vytváří z těchto peněz nevidí nic, dostávají normální smluvený plat. Pokud pak zpětně dostávají bonusy z prodejů, tak už je docela buřt, jestli si to přihodil naslepo před vydáním, nebo až po něm.
-
Ty kráso, tak ty jsi hodně mimo. 😀 Možná roztomile naivní, ale stále mimo.
-
-
Reakce na příspěvek:
Tady je ale odevšad lásky 😀.
Tak já to rozvedu.
Naivka úplně ne, jen se snažím domýšlet, a taky ze zkušenosti tuším, jak to funguje v podobných firmách. Ředitelé rozhodně oznamují hrubá čísla předprodejů lidem, kteří se aktuálně podílí na tvorbě. Že se to pak neodráží na efektivitě práce, si nemyslím 😉.
-
-
-
-
-
-
-