Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MishKonn

    Od té doby, co s pravými zbraněmi intenzivně zacházím, jsem přišel na několik věcí, kdy bych jinak předtím souhlasil s autorem: 

    "chystáte-li se střílet od boku, dává vám jedinou realistickou šanci osazení laseru" 

    Laser, tedy s výjimkou IR laseru s nasazeným nočním viděním (který je zde zpracován též pěkně obzvlášt po NVG updatu), je vám za bílého dne téměř k ničemu. V reálu byste ho ve dne viděli tak 35x méně, než ukazuje hra. 

    Ad rychlost přebíjení - naopak mám rád tituly jako Modern Warfare 2 pro rychlost přebíjení, protože když se opravdu nadrilujete, netrvá vám přebití ani zdaleka tak dlouho jako v Insurgency. 


  • Plánujete podobne hodnotiť aj Escape from Tarkov? Insurgency som nehral, ale podľa článku to bude asi veľmi podobný gunplay.

    Pokiaľ ide o úpravu zbraní, v EfT sa dá s tým pohrať možno ešte viac, napr. na tomto hodnotiacom videu vidno niektoré zbraňové kreácie (Jonathan Fergusson pre GameSpot - hráčska komunita si tohto zbraňového experta očividne tak obľúbila, že ho schválne trollujú s uletenými modifikáciami :D )

    https://www.youtube.com/watch?v=aCO3kMsWvIc&ab_channel=GameSpot

    • MishKonn

      Escape from Tarkov si na realismus bohužel pouze jen hraje, resp. je v něm z mého pohledu zcela iracionálně selektivní. Ano, zbraň renderovaná téměř do posledního šroubku je pro fanoušky do zbraní potěšením, ale: 

      - Celý systém doplňků je úplně postavený na hlavu. To znamená, aby doplňky měly viditelný efekt, neupravené zbraně kopou jako muly a nelze s nimi střílet přesně dávkami (=blbost). Naopak, doplňky potom upravují statistiky, které jsou k nim zcela nerelevantní (přední rukojeť nebo pažba ovlivňují zpětný ráz = blbost, zpětný ráz ovlivní v reálu pouze délka hlavně, úsťové zařízení a použité střelivo). Navíc, se zbraněmi typu KAC SR-25 můžete běhat jako laňky stejně, jako třeba s MCX Virtus karabinou, přičemž se jedná o dost zásadně těžkou, dlouhou pušku (zejména proto, že skrz různé nosiče plátů a vesty je hra vám schopná snížit rychlost otáčení nebo chůze, nerozumím tomu, proč to nedělá u takto těžkých zbraní), 

      - Přesnost střelby od boku. Střelba od boku je tak přesná, že mnohdy pozbývá smyslu mířit (ADS). Dost často je ADS horší, protože se vám zhorší prostorové vnímání (půl obrazovky zabírá red dot / optika, zbraň) a i přesnost (zbraň se kymácí - výsměch). Střelbu od boku lze opět aplikovat s "kanóny" s 20-palcovými laufy typu SR25 s naprosto devastujícím střelivem (přičemž jiná střeliva jsou ve hře až komicky slabá, např. 5.56, kdy člověka ve slušné vestě pižláte skoro jak v The Division), takže v praxi můžu jít s SR-25 čistit barák. Stává se z toho pak v podstatě Counter Strike. 

      - Střelivo - nastíněno výše. 

      Která hra vše zmíněné nahoře dělá dobře, lépe, a přidává ještě něco navíc (jako třeba různé polohy se zbraní typu low ready, high ready) je Ground Branch. Doporučuji všem, co mají zbraně rádi, i přesto, že se jedná o pre-alpha.  

  • Hele co si budem..tenhle článek je v podstatě PR článek pro Insurgency:Sandstorm. I když jsem přesvědčený, že jste za to nedostali ani korunu. To co je na té hře prostě dobrý je gunplay, kdo hrál první Insurgency nebo tohle tak to ví. Je to absolutní klenot mezi přiblblýma fps. To, že tomu říkáte recenze samozřejmě naznačuje že to nechcete úplně přiznat, ale v podstatě na té hře recenzujete jen aspekt o kterým víte, že nemá konkurenci. Otázka tedy zní, proč to děláte? Chcete zvýšit playerbase? máte na to vůbec nějaký myslitelný vliv? Proč prostě nenapsat: "jestli si chcete opravdu dobře zastřílet, hrajte Sandstorm" ? Jinak samozřejmě obsah článku kvituju, je to dobře napsaný, jen zpochybňuju to uvedení. Díky.

    • Rubrika "téma" nemůže být výstižnější.. Nechápu tvůj hejt na článek. 

      Otázkou "proč to děláte" jsi to fakt zabil.. 😂 

      Díky za článek. Těším se na další díly.

    • ales.smutny

      🤔

      - neříkáme tomu recenze

      - je to součást delší série o realističnosti zbraní v relevantních hrách (CoD se nemá cenu v tomhle kontextu věnovat, že)

      - playerbase Sandstormu je nám, zcela upřímně, jedno, je to článek o tom, co říká titulek. A pokud je dle tebe obsah dobrý, jsem zmatený, co by mělo být špatně 🤷

      • Tak zrovna nová CoDka bych nezatracoval. Animace zbraní v MW2022 dělal animátor, co dělal na Insurgency a audio nahrávaly přímo na střelnici.

        • ales.smutny

          Jo, je pravda, že přebíjení má udělané moc hezky, ale jakkoliv jsem v CoD trávil stovky hodin, vždycky remcám na recoil a spol :)

      • "V našem novém seriálu, věnovaném recenzování her čistě z pohledu zbraní, střelby a „gunplaye“, "

        tak, asi tomu říkáte recenze

        jinak jsem fanda redakce a webu, dlouhá léta čtu a díky za to, nehejtím to.

    • palcov

      ???

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit