Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • XXDarthVaderXX

    Přes cloud na mobilu cestou do práce, moc fajn hra. Ano, jsem barbar 😀

  • tuco

    @jesawyer

    Some of the other physical books I referenced for Pentiment (not all of them but probably 3/4 of them) if you are interested.

    https://twitter.com/jesawyer/status/1591177062840414208

  • Corvus

    Vedle Inkulinati se ještě hodně pěkně středověce stylizovaně vymyká Apocalipsis: Harry at the End of the World. Mimojiného zde působí v roli vypravěče Adam "Nergal" Darski ze slovutných BEHEMOTH. To byla snad vůbec první hra, která měla kompletní "středověký vizuál". https://games.tiscali.cz/recenze/apocalipsis-harry-at-the-end-of-the-world-recenze-312260

  • Stephano

    Už se těším. Jméno růže je jeden z mých top filmů. :)

  • Hidden

    Kdyby se mel Pentiment srovnat s Pillars of Earth, jak by dopadl? Lepsi a zabavnejsi? Horsi a utahanejsi? Prilis jiny, nez aby se dal srovnavat (byt dle recenze pusobi dosti pribuzne)?

    • cms.sarka-tmejova

      Příbuzný určitě jsou, žánrově i tématem. PoE za mě byly utahanější, nesedl mi tam pomalejší rozjezd, rozhodnutí rozsekat ho na epizody a Pentiment mě víc bavil i po umělecký stránce, protože středověk prostě tak šedohnědej nebyl. Ale rozhodně k sobě mají blízko.

      • Hidden

        Skvele, diky za porovnani. :)

  • TheRKD

    Počítám, že když je Jméno růže moje oblíbená knížka (a film) tak jsem cílovka. Díky Joshi. 

  • SlavicBes

    "Čas v Tassingu plyne, děti se rodí, dospívají, lidé umírají a důsledky
    vašich činů formují místní komunitu a náladu v ní způsobem, který je
    nemožné předem odhadnout."

    Chcel by som sa opytat recenzentky ako dosledky mojich cinov formuju komunitu a naladu v nej.

    Pytam sa preto, lebo tu hru som hral trikrat vzdy inak a vysledok bol uplne rovnaky.

    • cms.sarka-tmejova

      Když jsi hru dohrál třikrát, tak jsi jistě obdržel průvodní dopis, který zakazuje před vydáním prozrazovat osudy jednotlivých postav, není-liž pravda? Mně ty dopady teda připadaj docela pádný, po návratu po první popravě na tebe postavy reagujou dost jinak, když odsoudíš mnicha nebo vdovu, stejně tak můžeš některý odradit od kacířství, vstupu do kláštera nebo od rezignace na hledání pravý lásky, což za mě komunitu formuje dostatečně.

      • SlavicBes

        No praveze mne to prislo velmi slabe, lebo skutocne dopady tie rozhodnutia vobec nemaju. Vseko je to len v ramci toho ze ti nejake postavy povedia v nejakej situacii nieco ine. Nic z toho skutocne neformuje komunitu a uz vobec nie dej. Hra sa odvija vzdy rovnako.

        Konsekvencie v tej hre maju podla mna maximalne dopad na hracove pocity, nez na to, aby naozaj nieco ovplyvnili. Na kaliber Obsidianu je to podla mojho nazoru malo.

        Tu predsa Obsidian mohol o dost zabrat a nechat ma skutocne hrat podla seba a napriklad nechat popravit postavy, ktore maju vplyv na dej hry. Ved koniec koncov, hra nema ani dabing, nema suboje, nema RPG prvky, tak jedine to, co mali vytvorit, bolo vytvorit nove dialogy a situacie, ktore by vyrazne menili raz Tassingu.

        Pentiment je krasna hra, ale podla mojho nazoru len na jedno prejdenie. Ja dufam ze bude dvojka a teraz uz aj so skutocnou hratelnostou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit