Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kompost

    "že lidé dohrají jejich dílo a pak požádají o vrácení peněz"

    urcite pojde o jeden meisterstuck za druhym...

    • medveddd

      Stěžoval si na to konkrétně autor Summer of '58 - hry, co má na Steamu 91 % pozitivních reviews.

      • Kompost

        par indie titulov co stoja za to na tisice co su absolutny trash. o toto mi povodne islo.
        apropo, ak sa autorovy zda ze jeho titul ludia vracaju lebo mozu napriek objektivnej kvalite a zisk nezodpoveda snahe vlozenej autorom do sub-dvoj hodinovej hratelnosti tak je asi na case popremyslat nad zmenou distribucnej formy. v momente ked na steam isiel suhlasil s podmienkami a niekto moze titul vratit napriklad aj preto ze sa mu 2,50€ zda vela za 119 minut hrania ajked si hru vlastne uzil a pojde si za to radsej kupit pivo a bochnik chleba. zodpoveda to myslienke ze ludia su proste divny.

        • medveddd

          Ono těch možností pro miniaturní indie devs ale bohužel až tolik není, pokud vím.

          Obecně mi připadá zkušební herní doba 2h hrozně uměle nastavená - takovouto jednohubky za 2h smlsneš celou a naopak u pořádného openworld RPGčka vlastně ani nezjistíš, jestli tě bude bavit (tedy pokud je cílem toto - pokud jde o technický stav, jak ti to běží, pak samozřejmě 2h většinou stačí).

          • Ty 2h jsou obecně spíš málo, ve většině pořádných her nestihneš projít ani tutoriál, takže je to spíš jen o tom, pokud ti to na tvém pc jede blbě, tak to můžeš v klidu vrátit. Takhle jsem myslím vracel Carrier Command, protože se tam nedala vypnout akcelerace kurzoru a s myší to bylo nehratelné. Pokud se celá hrá dá dohrát do 2h a má 0 znovuhratelnost, tak je to spíš hříčka, která dříve byla běžně zdarma k dispozici a nikdo si nedovolil za to chtít peníze.

            • medveddd

              Dřív taky nebyla jednoduchá možnost pro nezávislýho člověka dostat jednoduše svojí hříčku k milionům lidí.

              Že má v dnešní době nějakej sólo kluk možnost živit se hrama mi přijde naopak spíš super než něco, na co bych nadával, že si dovolí chtít za svojí těžkou práci peníze. Ta drzost dnešní doby!


              • Reakce na příspěvek:

                To je otázka. Já když vidím 80% tvorby co je na Steamu, tak u většiny opravdu považuji za drzost, chtít za to peníze a to poslední dobou dávám přednost hrám od malých studií, ale je rozdíl, když jeden vývojář kutí sám Banished či Manor Lords nebo 30 min. ptákovinu ze základních assetů.

                • medveddd

                  Reakce na příspěvek:

                  Ať si je každý drzý jak chce - pokud za svojí půlhodinovku z basic assetů chce deset éček, tak mu na to nepřistoupim a tu hru vůbec nehraju, nikdo mě nenutí.

                  Nevidím tam souvislost s touhle patrně dobrou hrou, ke které dávali pozitivní hodnocení i lidi, co ji vrátili.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit