Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Veskoslav

    Ze svaté čtveřice tvůrců dialogů, scénářů, co pracovali na GTA sérii odešli hned tři: Dan Houser, Lazlow Jones a Michael Unsworth. Zůstává tak pouze Rupert Humphries. Už to může značit, že GTA VI nebude to, co od hry očekáváte.

    • Widl_CZ

      Tak to je pro mě super zpráva. Jestli něco stálo u posledních dvou za prd, tak to byly postavy a dialogy. Postavy byly tak otravný, že už jsem to poslední ani nedohrál. Rázem jsem trochu optimističtější, díky :)

      • uher

        Trevor byl jedna z nejlepších postav celé značky.

        • Widl_CZ

          Jak se s IV začali brát moc vážně, tak to šlo rázem do kopru. Zrovna Trevor byl hezký příklad. Ale zase je fakt, že jeho jméno si alespoň pamatuju, ty druhý dva už ne :)

    • A co od hry očekáváme?

  • přiznám se že jsem žádné GTA nikdy nehrál. Sandboxy mě nikdy moc nelákaly. Na videích to vypadalo jako že cíl hry spočívá v přejetí civilistů na ulici autem. Přišel jsem o hodně?

    • twicer

      Je to hřiště, ty seš pánem co vněm budeš dělat.

      Jsou lidé co tam nevystřelili jediný náboj a stovky hodin jezdí na kole a dělají triky. :)

    • 0011

      GTA mají od Vice City dál dobrý příběh a máš tam i legální způsoby jak vydělat měnu s jinak nezískatelným bonusem. Pokud nehraješ s gamepadem tak na pc se líp ovládají létající prostředky ve VC, kromě nechvalně známé hlavní mise s RC helikoptérou, v San Andreas jsem měl problém dodělat povinnou leteckou školu. Za mě je nejzábavnější díl SA, ale pokud ti jde i o grafiku a máš nabušené pc zahraj si pětku s redux modem, ale i bez něj to pořád vypadá dobře.

    • Tak záleží, z čeho jsi ten dojem získal?Ono ta série si prošla docela velkým vývojem z hlediska stylu.1+2 byla fakt čistá arkáda stulem dělej bordel a získávej za to body.Trojka přešla do 3D, přidala trošku příběhu, ale pořád to byla hlavně akce a dělání bordelu.VS+SA přidala větší zaměření na příběh. Ale pořád to byla hlavně arkáda, kde se na realismus nehleděloGTA4+5 se už mnohem víc zaměřilo na story a snaží se být realističtější a držet se víc při zemi.Takže hlavně u posledních dílů to už fakt není Carmaggeddon o tom "přejet co nejvíc chodců". Sice to tam můžeš dělat taky, ale hlavní náplní to nebude. Nejvíc času tam strávíš dělaním příběhových misí a posloucháním příběhových dialogů.Jestli jsi přišel o hodně? To záleží na tvém vkusu. (kdy je dost možné, že ti do něj GTA nesedne). Ale to že je to nejúspěšnější herní série všech dob má svůj důvod. Ta hra si ten kultovní status nezasloužila tím, že by byla "simulátorem přejíždění chodců"

  • jindra.veliky

    Já doufám, že si to vezme tu pomalost a realističnost z RDR2, ale to asi R* do takový mnohem víc mainstream značky neudělá. Jako se jim to povedlo mezi GTA SA a Iv

    • 0011

      Doufám že ne protože tohle jsou přesně ty důvody, proč mě RDR2 nebavilo. Realistickou fyziku tam chci, ale jestli budu muset páskovat zásobníky po jednotlivých nábojích apod., tak sorry jako...

  • Když vidím ten hype (skoro 100 mega shlédnutí traileru za den atd), tak si říkám, že už se asi od Rockstaru nikdy nedočkáme ničeho jiného než GTA. Take2 je nenechá. Sbohem Arthure, Johne, Jimmy, Maxi.

    • medveddd

      GTA V se do dneška prodalo skoro 200 mega a RDR2 taky vzniklo.

      • Vývoj RDR2 začal v roce 2011, dva roky před vydáním GTA5. To už dneska nehrozí. I blbý remastery svejch klasik outsourcovali nějakejm klaunům.

        • Poroz ta hra byla hrozně dlouho dobu v preprodukci, to už dávno bylo gta na světě a online si žilo vlastním žiovotem. Plný vývoj začal až dlouho po GTA5.

        • medveddd

          Good point. Zároveň ale i toho RDR se prodalo fakt hodně a ten trh se taky může nasytit - kdyby vydávali GTA co dva roky, nikdy se ho 200 milionů neprodá.

          • To ne, ale co dva roky ho nikdy dělat nebudou, stačí jim sypat obsah do Online a jednou za 5-10 let udělat refresh se singlem.

            • medveddd

              Uvidíme. Já budu optimista! :) Do 2030 máme RDR3!

  • Mozna by bylo fajn, prestat resit hry, ktere mozna vyjdou za 2 roky a venovat se tem soucasnym. 

    Dalsi clanek dneska o hre Dragon Age, ktera bude teprve v roce 2024 oficialne oznamena...

    • Tady jinde pisou, ze za tri roky je tu valka v EU. Takze to bude takovy vetsi GTA jen zive a v lepsi grafice :D

    • Hidden

      No a? Pokud te dane clanky nezajimaji, necti je. Pokud ti chybi obsah ohledne soucasnych her, dej redakci podnet a treba seznaji, ze stoji za to se jim venovat. Her vychazi takova tuna, ze se neda pokryt uplne kazda.

      • Prave a proto se venuje cas hram, ktere vyjdou az za nekolik let. To je ostatne jeden ze zlozvyku, ktery pretrval z dob, kdy her vychazelo opravdu malo.

        A co se tyka tveho navrhu, abych daval redakci podnety, tak ja bych byl rad, aby to bylo presne naopak a redakce davala podnety o novych hrach me.

        • twicer

          Však je to takto desítky let, zajeté značky budí více zájmu. Navíc, jsou tituly a žánry které není schopná malá redakce pokrýt.

        • kdybych tady napsal jak si myslím že to funguje tak mě tu smažou. Prostě to ber tak že toto je reklamní server a financovaný je z reklam, ne z příspěvků čtenářů.

          BTW, před dvěma dny vyšel Svarog's Dream, pokud chceš podnět

          • Hidden

            No, on ten server ale je financovany z reklam a prispevky ctenaru jsou takovy plusminus stabilni bonus navic, ktery by provoz serveru a redakce ale nezaplatil ani zdaleka (nemam samozrejme presna cisla, ale v drtive vetsine pripadu to tak byva). Takze je logicke, ze pokud momentalne frci nejake popularni tema, jako treba ted GTA, tak by redakce byla sama proti sobe, kdyby na to nevyplodila nejake clanky a neprimo si tak prispela trochu na vyplaty. Vetsina komercne provozovanych serveru tohoto druhu je tedy "reklamnich", jak rikas, protoze jinak by to byla  bud charita nebo by to davno zabalili. ;)

          • Reeki

            A já si pořád myslel, že jsou tohle herní stránky a ejhle to je reklamní  server  :-))))))), děkuji za vysvětlení 

  • vonTossis

    Čtyřku jsem nedohrál, pětku jsem nedohrál ani zdaleka a předpokládám, že stejně to budu mít se šestkou. Určitě to jsou výborné hry,  jen stejně tak určitě nejsou pro mě. Zkrátka mě nebaví. Ale zase to zkusím. :-) 

    • Mam to stejne i kdyz za Niko Belica me bavila asi nejvic. 5 dil stale mam, jeste ho muzu dal zahrat.

    • Je to škoda, Trevor je správnej maniak a jedna z nejlépe napsaných postav Rockstaru - pod vším tím nánosem psychopatismu a morálního bahna je také strýček Trevor kterému záleží na Jimmym a Tracey. 

      Ale chápu že to některým lidem připadá až příliš ulítlé, upřímně kdybych na notu série GTA nenaskočil na základce když vycházelo San Andreas a snažil se k ní prokousat až s novými díly..... (pochybuji že by mě San Andreas v konkurenci dnešní grafiky/mraky jiných titulů oslovilo takovým způsobem že bych byl paf jako před téměř dvaceti lety když vyšlo .... vážně už skoro dvacet let  :')  ......tak by mě celá série asi taky nejspíš neoslovila.

      Proto na díly po SA koukám bohužel trochu s povýšeným despektem, jelikož moje dětství se San Andreas už asi žádný díl nepřekoná  :') jedině super jestli to takto budou mít mladé generace právě u GTA6.

      • 0011

        Postava Trevora za mě vyniká hlavně skvělým hereckým výkonem spolu s mocapem, je prostě poznat když postavy rozhýbají animátoři a když tam máš herce se všechny jejich tiky, manýry apod. GTA VI bude stát na hereckém výkonu určitě taky, navíc vždy když můžu hraju, jasně že scénář je důležitý, ale jsem spíš zvědavý jak bude realizovaný.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit