Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • DD2 bude hra roku, tvrdím já! Nebo se pletu taky možný :)

  • Kabutops

    vypadá to, že budeme muset cestovat pěkně po staru... už tam budeme?😂

  • Hezke vyjadreni. Stejne muzu rict, ze fast travel ignoruji jen hry co si nevazi hrace a potrebuji umele natahnout cas.

  • Dalsi vyvojar, ktory si nevazi cas hraca. Take umele natiahnutie hratelnosti sme tu uz mali mnoho krat. Kedy ste len hlupo behali z jedneho konca mapy na druhy.

    Ved nech maju fast travel, ak je hra taka dobra ako vravia, tak ho hrac nevyuzije.

  • blaiddtom

    dost silne slova kedze prva dragons dogma mala jeden z najnudnejsich svetov...doslova na tej hre bol zabavny len combat system...fast travel hra nepotrebuje ak je v nej co objavovat...a to mi davaju len hry od pirani

    druhy pripad ked je fakt zabava sa po tej mape presuvat...(spiderman,avatar)

    • twicer

      Přemýšlím zda si jen neužíval dost silná slova a reálně to hrál, protože zas tak odlišný ten svět od piraní to teda není. Narazil jsem na spoustu zapomenutých zákoutí kde byla nějaká odměna, nebo truhla která tě motivovala tím světem prolízat dál.

      Kvalitní boj, možnost kombinovat povolání, rozdílný režim dne a noci, pawn system.

      Nemluvě otom, že ve výsledku je ten systém totožný s jedničkou a můžeš se teleportovat po světě pomocí ferrystone, jen to nemůžeš udělat stokrát za hodinu.

  • KrejciPetr

    Pokud mě hra baví a líbí se mi svět, tak upřednosňuji svět bez rychlého cestování.  Například Skyrim a všechny Spidermany jsem hrál bez jediného použití rychlého cestování a byla to paráda. 

  • Medard22

    No ja doufám že mě pan Itsuno nebude honit po mapě tam a zpět, jinak mi to rychlé cestování asi začne brzo výrazně chybět 😁

    Ale nezlobil bych se kdyby nechali systém podobný prvnímu dílu. Tam rychlé cestování bylo, ale velmi omezené. Ferrystones byly drahé a bylo jich málo. Časem s příchodem přídavku Dark Arisen přibyl Eternal Ferrystone, který měl neomezené množství použití. I tak ale nešlo jen tak lítat po mapě tam a zpět. Cílová destinace totiž byla vždycky jen jedna a když jste ji chtěli změnit, museli jste si do nové dojít pěšky. 

    Jsem zvědavý jak to dopadne a držím palce. Dragon's Dogma je pro mě srdcovka. 

    • Mě se líbil fasttravel systém ve starém Outcasu. Měl jsi tři předměty, které jsi mohl hodit na zem. A pak se na jejich pozici teleportovat. Takže fakt platilo, že fast travel funguje jen tam, kde jsi už byl. Byl toho omezený počet. (nemohl jsi nikdy všude). A z hlediska gameplaye to vyžadovalo i nějaké to plánování. Takže to byl takový krásný kompromis, že člověk nemohl přeskákat půlku hry. Ale když dostal nějaký quest vyžadující běhání tam a zpět, tak si to běhání mohl ušetřit.

      • lito

        takhle funguje právě Dragon's Dogma Dark Arisen. Máš asi pět těch ferrystone, dáš si to na místa, kde máš spojnice nebo spojnici a třeba zkratku přes dungeon a funguje to fajn. Problém by u DD před datadiskem, tam byl jen jeden šutr.

  • twicer

    Ne že by to na PC nevyřešil první mód co vyjde.

    Jsem zvědavý jaké to bude v realitě, stane se, že už prostě nemáš čas se ještě doplahočit do města, zároveň to nechceš vypnout protože checkpoint je daleko za tebou.

  • Prvni dil mel rychle cestovani a bez nej by to byl docela opruz.

    • cms.sarka-tmejova

      Já ty drahý jednorázový teleporty do měst, kam se nejdřív musíš dopravit, tak úplně nevnímám. Ale přiznám, že nevím, jestli tam v pozdější fázi nebylo ještě něco

      • Tak v naproste vetsine her se clovek muze teleportovat na mista az kdyz tam nejdrive poctive dojde a objevi je. V DD jsou 3 pevna mista....vesnice na zacatku, hlavni mesto a v datadisku ostrov a potom 4 port crystaly, ktere clovek muze umistit temer kam chce a nasledne se na ne libovolne teleportovat.

        Jako material slouzi jednorazove Ferrystones, ktere byly v datadisku nahrazeny sutrem trvalym na opakovane pouziti.

        Takze 3+4 mista k teleportaci na relativne ne tak velke mape a navic v NG+ ta mista zustanou a clovek mohl ziskat dalsich 6 portcrystalu a to uz pak mohl portit opravdu uplne vsude :)

    • abych se přiznal tak už si to nevybavuju, ale minimálně zpočátku hry rychlé cestování určitě neměl, možná později ve hře ti dali nějaký způsob jak se teleportovat na nějaká místa. Každopádně můj názor je že rychlé cestování a šipečky na mapách ukazující questy ničí imerzi. Pokud vyjde KCD2, tak zcela jistě vypnu kompas (začnu na hardcore mode) již v prní hře.

      • Mapa se šipečkami v KCD ničí imerzi, to je fakt. Ale pokud tam chybí možnost zeptat se někoho na cestu, tak se docela hodí. Škoda, že už nikdo neimplementoval podobné vyptávání, jako bylo v Daggerfallu: Podle vzdálenosti od cíle a náhody ti dotazovaný buď řekne, že neví, pošle tě určitým směrem nebo ti místo zakreslí na mapu. Variace na tohle jdou udělat docela různorodé.

        • Ale zase v KC:D to dává herně docela smysl. Odehrávalo se to v pár vesnicích kolem Jindrovy rodné vesnice, dalo se předpokládat, že přibližně ví, kde co je.

          • Tohle bohužel dost naráží na znalosti hráče vs znalosti postavy a taky vnímání hráče a vnímání postavy. Hráč ví, jak používat mapu, ale postava, která neumí číst (Jindra na začátku) pravděpodobně ne. Bylo by realistické, kdyby sis mapu musel koupit a fungovat by začala až na nějaké úrovni čtení. Ale upírat mapu hráči, když je jasné, že postava se pohybuje v relativně známém prostředí a má lepší možnosti orientace než hráč, který je v tom prostředí poprvé a má omezené vnímání přes monitor, sluchátka, ořezanou reprezentaci prostředí a nemožností se zeptat na cestu? Je dost možností, jak to řešit a přístupnost dle nastavení obtížnosti je jedna z nich. Přesto mi chyběla možnost zeptat se anonymního vesničana, na konkrétní osobu v jeho vesnici, pokud to zrovna nebyla hlavní postava questu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit