Další hranice probořena. GameScent simuluje pachy herních světů
-
Nad něčím takovým jsem přemýšlel asi tak před 10 lety :)
Nebo si alespoň u závodních simulátorů do misky naškrábat pneumatiku, polít ji benzínem a zapálit :D -
99% hernych svetov by som zrovna vonat nechcel. Nic prijemne.
V GTA vona vyfukovych plynov ? Dark Souls serie su etalonom zapachov. Hry zasadene v stredoveku by tiez nevonali.
Mozno legendarne spalovanie marihuany vo Far Cry serii by za nieco stalo.
-
"V rámci investigativní práce jsem se rozhodl do zařízení investovat"
VELKÝ KUDOS
-
Další hranice? Co Larryho scratchoff smell card?
-
Blight town v DS 1 by mohl být ještě věší challange
-
Ani ne. Nevzpomínám si, že bych si někdy během hraní Dooma 3 nebo Diabla pomyslel: "Kéž bych tak tohle mohl cítit."
-
You've lost me at "ovládaný umělou inteligencí"
-
Prototyp podobného jsem zažil na nějaké multimediální výstavě víc jak 10 let zpět. Ale ten umělej smrádek byl dost divnej (možná horší než e-cigerety). Jsem zvědav, kam se úroveň za tu dobu posunula.
-
-
Taky jsem zvědavej na úroveň kvality těch pachů. A další věc mně napadá, jak to bude s nějakýma dynamicky se měnícíma prostředíma. Jestli když při hraní KCD pojedu z přírody do Ratají plnejch nemytejch skalickejch uprchlíků a pak se zastavím v lázních, tak jestli z toho lesa, moči a ženského pyžma nebude v pařanském doupěti pěknej marast.
-
-
Přesně tak. Bude to marast. Už vidím, jak moc to bude praktické, když po každém použití nějakého pachu se rozsvítí kontrolka "vyvětrejte místnost". 😂
-
-
Jojo, aby to bylo nějak aktuální, tak se to bude muset větrat. A spoustu lidí by z těch syntetickejch smrádků mohla bolet hlava. To by ale mohla řešit čistě přírodní verze 😀😬 plzz..
-
Spíš, doplňte cartridge 😃😬.
-
-
-