Fotorealistické Empire of the Ants slibuje velkou strategii v maličké říši mravenců
-
Tohle může jedině překvapit. Vypadá to hezky, ale pokazit se toho dá hodně. A jestli se může něco hodně pokazit, tak ovládání a AI spolubojovníků.
Viděl bych to na ovládání z pohledu toho, jednoho mravence, kdy se zadá povel mravenců(minionům) a oni se vydají plnit úkol(tady bych se bál jistého stereotypu). Postupně začne hráč získávat území, nové jednotky, technologie... (Čeho se bát? Chaosu, kdy se hráč úplně přestane orientovat).
K čemu by se to mohlo blížit?
Overlord, Black and White, Dungeons Keeper a podobné hry.
Očekávání 7/10
-
Vizualne je to uplna pecka, otazne je, ako to bude s hratelnostou a hernymi mechanikami...
-
Dneska jsem zrovna sel okolo mraveniste a ty mravenci byli uplne na sobe vypadalo to z dalky jak hlina nevite proc to delaj? nikdy predtim jsem to nevidel
-
-
Měl sis na to vzít lupu abys líp viděl 😌...oh, wait... 😬
-
Velmi pravdepodobne jsi byl svedkem mravenci valky a rubali se s jinou kolonii. Ale muzu kecat, zalezi na blizsim pohledu co presne delaji. :)
-
-
Asi první hrana Unrealu co se mi líbí.
-
podobna hra tu uz je, sic zatim jen v EA: Empires of the Undergrowth
https://www.youtube.com/watch?v=azcwhoIii0I
-
Grafika je opravdu přednáherná, ale není náhodou, že většina strategií nakonec končí u lehce "komiksové grafiky" - a to z důvodu vyšší přehlednosti.
Tak uvidíme jestli toto, orientaci v prosotoru a hlavně dostatečně atraktivní hratelnost zvládnout autoři doručit. -
-
Ten důvod je většinou jinde. Často je to indie studio, kde grafika nesehnali nebo vědí že cílovka nemá většinou nadupaný HW a tak jsou rádi, když to jde na většině kancelářský PC a tím pádem mají větší šanci něco prodat.
I strategie může vypadat pěkně. Stačí se podívat na Manor Lords, který snad už co nevidět vyjde, ale demo bylo parádní nebo třeba Transport Fever 2.
Osobně mne to u těch indie studií štve, že málokdy se potká schopný grafik i programátor. Většinou je to buďto jedno nebo druhé. Už jsem viděl vizuálně nádherné hry, které nebyly moc hratelné, ale i vizuálně odporné hry, kde byl super nápad a hratelnost.
-
-
Ono to není (jen) o schopnostech, ale i o tom, že udělat dobrou grafiku je velice pracné a tím pádem i nákladné. Z toho důvodu se většina "aaa" her odlišuje právě grafikou a efekty, protože právě ty spolknuly hodně nákladů.
-
-
-
Hodně zajímavé. Kdyby se opravdu povedlo plně využít 3D prostor včetně všeho toho lezení hlavou dolů, jak bylo naznačeno v ukázce, tak to bude moc pěkná evoluce žánru.
-
Konecne zase zavan originality a aj v peknom kabate. Trosku to uz tvorcovia prehanaju s tou repetitivnostou hier. Potom placu, ze to nikto nekupuje aj ked to ma slusne hodnotenia...