TankHead – recenze sci-fi tankových bitev
-
Nesouvisi s recenzi, ale jak vidim rogue-cokoliv, okamzite nechut a jdu dal... Nikdy sem si na to nezvyknul
-
-
Mám to úplně stejně, vadí mi generování herní náplně ve všem, pokud je to nepovinná součást nekonečných vedlejších questů viz "another settlement needs your help" to překousnu, pokud se okolo toho točí celá hra jako třeba dead cells - děkuji, radši knihu. Rogue like/lite jsou pro mě 2 strany jedné mince, kterou ve svojí numismatické sbírce mít nemusím.
-
Vidíš, já zase kdykoli vidím "akční adventura", protože stále zkoušet převádět filmovej / serialovej jazyk do herních kulis modelem ( máme {většinou} obří ale prázdnej otevřenej svět, ale vydržíte tu 50+ hodin dělat to samé ), je pro mě momentálně největší herní mor :-). Takže hra vyloženě pro nás !
-
Já jo. Když jsem hrál Rogue (1980). Od těch dob to s tím žánrem jde akorát z kopce.
-