Dragon Age: The Veilguard míří do PlayStation Plus čtyři měsíce po vydání
-
Hele a koupil už si někdo něco na základě reklamy, nebo o co těm firmám vlastně jde? Na mně to funguje přesně naopak. Zásadně nekupuju to, na co mně musí upozorňovat reklama...
-
-
Pokud máš povolenou personifikaci reklam, tak to nahazuje věci co jsou pro tebe plus mínus relevantní. Že bych klikl na reklamu a něco koupil, to asi ne. Ale že mi to připomělo "hmmm jsem si vlastně chtěl dokoupit figurky do Warhammeru" a opravdu jsem si je během pár dní koupil, to určitě jo.
-
-
Diskuse o Adblock me inspirovala proste poslat 50. Obsah tady je fajn. Hlavne video format mi uz delsi dobu krati cas v praci :-) Tak lidi neblbnete s Adblockama a alespon obcas toho Srdcare kliknete, aby Games mohl fungovat dal.
-
-
Fungovat ? Spíš přežívat ne. Nebo hibernovat ? Kdo ví....
-
-
Zrovna publikum herního světa používá Adblocky, tak nevím, kdo je cílovka na ty reklamy.
Nebo by musel být ten obsah atraktivní úměrně k počtu reklam, aby tam lidé chodili i přes ně.
-
Pamatuji si diskuzi pod recenzí k Failguard. Prorokovali jsme tam, že Failguard je tak velký fail, že do pár měsíců bude v Gamepassu.
No a je to tady. Akurát je tu rozdíl v tom, že Sony si zaplatilo exluzivitu místo Microsoftu.
-
Tvl. Nezlobte se na mě, ale udělejte něco s těma reklamama. Jasný beru, že máme obsah "zadarmo", ale tohle je fakt už sakra neúnosný a na mobilu prakticky nepoužitelný. Nikde jsem se nikdy neregistroval, ale abych Vám dal vědět, jaký je tohle extrém, tak jsem se překonal. Jsem na netu docela dost, zahraniční nebo česky stránky, a ta vaše je fakt nejhorší. I ty nejobskurnější pornostránky nejsou takhle agresivní. Udělejte s tim něco nebo fakt očekávejte masivní pokles návštěv lidí.
-
-
Asi jsem divný ale já ty reklamy toleruju, počkám až je můžu vypnout a pak je vypnu. A občas, aspoň na PC, i na některou schválně kliknu aby zadavatel reklamy viděl, že zrovna z Games jim přišel vstup. Myslím že to je to nejmenší jako podpora, pokud nechci předplatné.
-
-
Jako sem tam jo. Ale na mobilu to naskakuje pořád snad při každým překliknutí stránky a prohlížení je šílenej whack-a-mole. Vlezeš na stánku, skočí na tebe full screen reklama. Zavřeš ji, vyjede zespoda reklama přes půl obrazovky, zkuší ji zavřít ale nemůžeš protože je tam 5sec timer. Tak počkáš, zavřeš a pod ní je další reklama embednutá ve stránce, tak zaskroluješ dolů, vyjede další reklama zespod. A hned jak klikneš na článek, který si chceš přečíst, tak začneš se vším odznova. Pak likneš na dikusi a je to zase znova.
Nikde jinde jsme ještě nevidět seriózní stránku, která by měla reklamy takhle agresivní. Je to děs a na mobilu sem chodím spíš ze zvyku a pomalu se učím chodit jinam.
-
-
To my se nezlobíme, snažím se s tím něco udělat.
-
-
Videa pouštěný automaticky se zvukem jsou VELKÝ ŠPATNÝ, Aleši.
-
-
Zakaž zvuk v parametrech stránky a zakaž autoplay videí v nastavení browseru. Easy.
-
-
Taky si můžu postavit svoje vlastní Games.cz, s blackjackem a d*vkama, když na to přijde.
Když já bych radši, aby pracovali ti, kteří jsou za placení a ne já jako klient.
-
-
-
Já chápu, že financovat redakci z webu musí být brutus. A že je samozřejmě snaha co nejvíc lidí nalákat k předplatnému.
Ale ty reklamy jak jsou poslední měsíce? To je fakt šílený :-D
Na mobilu už na Games nelezu vůbec, tam je prostě nečitelné. -
Najít volné místečko na další reklamu 🤣
-
Hele, kdyz uz u toho budete, pouzivam tu i email, a ten pocet reklam ktere se mi snazi rict "Stahni zde" kor kdyz se snazim dostat k priloze, plus vyskakovaky... No nic osobniho, na PC mam AdBlock presne aby stranky byly pouzitelne, ale na tom telefonu jen premyslim kdy takhle omylem kliknu na nejaky virus nebo podvod.
-
-
"na PC mam AdBlock presne aby stranky byly pouzitelne, ale na tom telefonu..."
:FACEPALM:
Nevidím problém. Problém je vyřešen tím, že si stáhneš AdBlock do telefonu. Duh.
-
-
Přesně tak, tady si všichni stěžujou na mobilní verzi, jako by tam neexistovaly adblocky.
A ne, nemám špatný svědomí, s reklamama je tady ta stránka prostě nepoužitelná a obávám se, že se to točí v bludném kruhu: máme agresivní reklamy -> lidi si instalujou adblock -> klesá počet kliknutí -> dáme ještě agresivnější reklamy -> ještě víc lidí si nainstaluje adblock atd. atd.
-
-
-
-