Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition – recenze hry, která předběhla svoji dobu
-
To, že kompletne odstránili z hry levelovanie BLADE a Division, čo v podstate odstránilo levelovanie field skillov, je totálne šialenstvo. To, čo vlastne definovalo pôvodnú hru, to odstránili ....Fakt jaký *** toto navrhol, to fakt netuším.... Komplexnosť odstránená aby sa do popredia dostala priamočiarosť....
-
-
A vidíš, to je přesně ta komplexnost, co hra měla jen tak na ozdobu. Naopak blokování možnosti hráčům otevírat co jsou defakto truhly ve světě na základě arbitrárního levelování jenom hře ubližovalo.
"Jé hele, našel jsem při exploraci odměnu, ale nemůžu ji otevřít. To je ale naprd." nebo "V inventáři mám high-level probe, ale nemůžu je použít kvůli field skillům a přicházím o nové co dropnu protože jsem na maximu. No super."
Jakože nebylo to tak zlé jako u XC2, kde "field skilly" navázané na Blady v inventáři znamenalo přepínat partu kvůli každé blbosti co hráč chtěl udělat, ale i tak to byla jen otrava.
Field Skilly fakt XCX nepotřebovalo a nepotřebuje a je dobře, že je odstranili. -
-
Dobře jsi to napsal. Levelování Field Skills byla otravná mechanika. Je dobře, že to odstranili.
-
-
-
Jsem rád, že Aleš recenzuje opět JRPG. Třeba se dočkáme i recenze na FANTASIAN Neo Dimension od legendárního Sakaguchiho? 😉
-
-
co je na XCHX JRPG?
-
-
Tohle je jedna z her tady, kdy mi skoro nejvíc nesedí text a číselné hodnocení. Pitomý příběh, nudný hrdina, pěkné ale otravně se opakující souboje, level lock dalšího postupu a s tím grind, slabší grafika a proti tomu rozlehly a interaktivní svět. A výsledkem je osm. Asi dlouhodobá velká láska Aleše k jrpg?
-
-
"Nesedí mi text a číselné hodnocení." Nebude spíš problém v tom, že ty máš problém s pochopením textu??
Autor v recenzi netvrdil, že tam je "Pitomý příběh, nudný hrdina". To je prostě na hráči samotném, jak moc ho baví otevřený svět. Jestli chceš lineární akci prošpikovanou hláškami, tak to očividně není hra pro tebe. Ale jestli hráče něco podobného baví, tak si to užije.
"Pěkné ale otravně se opakující souboje, level lock dalšího postupu a s tím grind". Stejně tak ty namítky na grind nejsou nutně negativa pro spousta hráčů.
"Slabší grafika." To jako myslíš vážně?? Switch je 8 let stará konzole do ruky !!! Hráči, pro které je primární dobrá grafika, nehrajou hry na Switchi. To je jako kdyby jsi sis stěžoval, že obloha má nudnou modrou barvu. 😉
-
No a nebo má prostě jiný názor než ty? Je to možné? Že mají lidi své názory? To jsou věci, že?! To jsou ale věci, že každej nemá 1:1 stejný názor jako ty a dovolí si vidět věci jinak a jinak hodnotit svůj zážitek. Já bych tu svobodnou vůli prostě zakázal a všechny ty internety vypnul! To je HNUS, takhle si psát o čem člověk chce! FUJKY!
-
-
Těsně vedle.
-
Asi nerozumíš tomu co napsal. Napsat, že je několik/dost (dle subjektivního názoru) věcí špatně a pak tomu dát 8 na stupnici 1 až 10 je prostě divné. Asi jako, tahle hra je boží, líbí se mi na ní všechno, hra roku. Dávám ji 6 bodů
-
-
-
Díky za recenzi, už jsem skoro nedoufal, jenom by mě zajímalo, v původní hře byl prý maximální level 60, tady to prý zvedli, je to tedy oněch obligátních 99 jak je u JRPG zvykem?
-
-
Kdyby jen hra roku. To je hra desetiletí! Nejlepší hra na světě, v galaxii, vesmíru a všech jeho přilehlých oblastí!
Psal mi to kamarád co ji ještě nehrál...
-
Hra roku!
-
ano, zvysili na 99
-