Howard přiznává, že The Elder Scrolls VI je ještě roky vzdálené
-
Vzhladom na to, ze vyvoj zacal relativne davno je uplne jasne, ze su v stave, kedy by za 3-4 roky mali vydat hru so vsetkymi technickymi limitaciami Starfieldu (ktory uz bol zastaraly ked vysiel) a rozmyslaju ako z toho von bez kompletneho restartu celeho projektu…
-
-
Hlavně bez změny enginu. Největší průšvih jsou asi ty loadingy. Pro klasickou krajinu je ten engine lépe přizpůsobený než pro instance ve Starfieldu. Ale je fakt, že po Horizonu, Dead Stranding (2) a KCD(2) by to působilo beznadějně zastarale i tak. Navíc možná budou mít smůlu v tom, že to vyjde jako přímý soupeř čtvrtého Zaklínače, což nejspíš bude hodně silný kalibr po technické i herní stránce. I když tady se přímé konfrontaci nejspíš bude chtít vyhnout i CD Projekt. TES je o dost silnější značka než Starfield.
-
-
Silnejsia znacka = vacsi potencial na pruser :) Witcher 4 zatial posobi tak, ze vyjde o rok-dva skor nez TES6, cim im naozaj nastavi dost neprijemne zrkadlo… som zvedavy, vobec im nezavidim tu situaciu, ale je to ich maslo na hlave, o ich engine sa vedu polemiky uz velmi dlho…
-
-
Tak snad jim přesně tohleto došlo..
-
-
Jejich poslední šance...
-
Hledají způsob jak odstranit loading screeny? :)
-
-
Spíš jen trénujou AI na generování questů.
-
-
Tu už měli u Skyrimu a Oblivionu.
-
-
V primitivní formě dokonce už v Areně a Daggerfallu. Podle toho, koho ses na quest zeptal, ti to vygenerovalo jeho typ, lokaci a případně monstra a NPCčka. Na grindování to stačilo.
-
-
-