zavřít
...

Bleskovky

Obecná diskuse k bleskovkám

Novější 1 2 3 4 5 6 7 1988 Starší

  • ucho tiscali.cz
    0 souhlasí, 2 nesouhlasí

    PS Plus

    Tak nám o 20 % zdražují roční předplatné PS Plus. Sony bude bohatší a hráči z toho budou mít nepochybně užitek.
    před 44 min.

    reagovat

  • drasta tiscali.cz
    7 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Teda prohlížet games.cz na telefonu je zážitek. Ani to netrvalo dlouho a už na mě vyskočil vystrcenej zadek nějaký ženský v elastakach přes celou obrazovku jestli bych se jako nechtěl seznámit. Nechtěl... a preferoval bych rovnou kdybych u toho před celou tramvají nevypadal jako nějakej honimír.
    včera v 21:42

    reagovat

    • N0isy tiscali.cz
      6 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Jsem rád, že nejsem jediný, kdo si toho všiml. Nevím, či to byl geniální nápad sem ty "poutavé" reklamy dát. Jako by ten web nebyl zvrácený dost.
      včera v 21:45 upraveno v 21:46

      reagovat

    • Lukass tiscali.cz
      3 souhlasí, 5 nesouhlasí
      Nj tak to ze ti tam vyskakuje prostoducha zena ma svuj duvod, asi casto navstevujes podobny stranky:D
      Me tam vyskakuje reklama na KeyForYou :)
      před 7 hod.

      reagovat

  • MickeyMutant tiscali.cz
    1 souhlasí, 1 nesouhlasí

    Killing Floor 2 dorazí na Xbox One a Xbox One X 29. srpna.

    Až ve mně hrklo. Musel jsem se ujistit, kdy to XboXoneX vlastně vychází. Ne, žádná změna - furt listopad 2017.
    včera v 17:12 upraveno v 17:16

    reagovat

  • MickeyMutant tiscali.cz
    12 souhlasí, 2 nesouhlasí

    Bungie: V Destiny 2 se ukrývá mnoho tajemství, o kterých jsme hráčům neřekli.

    Tahle bleskovka je špatně z více důvodů. Za prvé nedává smysl – samozřejmě tajemství hráčům neprozradili, protože by pak nebylo možné mluvit o tajemstvích. Zpráva by se teda měla omezit na první větu "V Destiny 2 se ukrývá mnoho tajemství", ocas "o kterých jsme hráčům neřekli" je směšný.

    Tohle by byla ale jen vada čistě logická, problém je v tom, že zpráva jde mimo smysl originálního výroku. Ten zní "We’re actually keeping a whole bunch of the game secret". To v tomhle případě znamená, že beta dává možnost jen malého nahlédnutí do celé hry, omezuje se na stručný průřez toho, čím má hra být, a ponechává tak neodhalené (tedy tajemstvím), co nabídne ve zbytku otevřeného světa, ve směrech vývoje postavy a dalších herních mechanikách. Prostě připravili jen vycizelovanou drobnou část celého zážitku.

    O žádných "herních tajemstvích" není řeč, jen jednoduše neukázali většinu toho, co v září vyjde.
    včera v 00:13 upraveno v 00:19

    reagovat

  • ucho tiscali.cz
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí

    Human: Fall Flat

    Steam klíč, daruji. Má o hru někdo vážný zájem?

    www.youtube.com/watch...y-pueM
    26.7. (1 den)

    reagovat

    • Drasťa (inkognito)
      0 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Uz jsi to hral? Je to dobry? Ja ten klic nechci protoze ted stejne nevim co driv ale uz jsem na tuhle hru koukal a prisla mi zajimava.
      26.7. (1 den) upraveno v 10:34

      reagovat

      • ucho tiscali.cz
        0 souhlasí, 0 nesouhlasí
        ještě jsem bohužel neměl tu čest. ale hra mi podle videa přišla zajímavá :)
        určitě bych ji chtěl zdolat ještě letos.
        26.7. (1 den)

        reagovat

  • jamar28 tiscali.cz
    6 souhlasí, 4 nesouhlasí

    Černoši konečně ve Středozemi

    Jestli vás už teď štve ignorace LotR universa ze strany Middle Earth: Shadow of War, tak tohle raději ani neotvírejte. A jestli vám prdne žilka, tak já vás varoval. *1*

    www.pcgamesn.com/midd...aranor
    25.7. (2 dny)

    reagovat

    • LV426 tiscali.cz
      8 souhlasí, 9 nesouhlasí
      Jsem rád, že jsem zažil 80/90 léta, kdy svět byl ještě ok a člověk měl nějakou národní identitu, věděl kam patřil, za 50 let to bude tak namixované, že se zruší rovnou všechny státy, protože to nebude potřeba.
      25.7. (2 dny) upraveno v 23:09

      reagovat

    • DwaR tiscali.cz
      2 souhlasí, 1 nesouhlasí
      a možno to vysvetlia celkom uspokojivo. bude to maník z haradu/rhunu. prípadne umbar by teoreticky mohol mať "snedších" obyvateľov. a aj keby nie, celá séria používa stredozem len ako kulisu, aby nemuseli vymýšľať nový svet a asi nikomu nevadí značku trošku... podojiť :) je to taká smutná stránka dnešnej? doby.

      P.S.: článok som nečítal, nechcem si hru veľmi vyspojlerovať, tak nevyhľadávam informácie.
      25.7. (2 dny) upraveno v 22:31

      reagovat

    • MickeyMutant tiscali.cz
      4 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Copak černoši, ale já slyšel, že tam bude i nějakej Polák prej. A to zrovna v době, kdy se jich na ostrovech snaží zbavit. Asi jako provokace nebo co. To už tam rovnou mohli dát Francouze. Nebo Kanaďany s těma jejich šišatejma hlavičkama s prasečíma očičkama.
      25.7. (2 dny)

      reagovat

    • Morraw tiscali.cz
      10 souhlasí, 2 nesouhlasí
      Zbytečná hysterie. Vyloženě v Haradu s Rhunu a dál na jih/východ lidi s tmavou pletí žili. Jen se na ně Tolkien skoro nezaměřuje, tak to vypadá, že černoši v Středozemi nejsou. Haradší byli tmaví i ve filmu, ikdyž ne asi přímo černoši.

      Co se týče lore, tak to teď vypadá, že se více pustili ze řetězu, ale asi všichni zapomínají, že úplně základní premisa hry (nemrtvý hraničář si staví armádu skřetů) jde těžče mimo jakýkoliv lore, takže nějaké další alternativní odchylky už to zhoršit nemůžou, pokud je tu někdo takový hnidopich.

      Další věcí jsou všechny tyhle reakce. Kdysi se nikdo nepozastavoval nad černochy ve filmech, hrách, knihách. Stači si všechno nespojovat se situací v reálném světě.
      26.7. (2 dny) upraveno v 08:18

      reagovat

      • jamar28 tiscali.cz
        2 souhlasí, 7 nesouhlasí
        Mně je to vcelku jedno, p8na prstenů ani moc nemusím, dokonce jsem ani nevěděl, jestli tam černochy Tolkien měl nebo ne. Ale říkal jsem si, že místní osazenstvo by to mohlo zaujmout. *2*
        26.7. (2 dny)

        reagovat

  • Drasťa (inkognito)
    1 souhlasí, 1 nesouhlasí

    Noita

    To vypada fakt dobre!

    www.youtube.com/watch...foZLH8
    25.7. (2 dny)

    reagovat

  • MickeyMutant tiscali.cz
    4 souhlasí, 1 nesouhlasí

    Modelem pro mariňáka na obalu legendární hry Doom byl John Romero.

    #posingskills
    25.7. (2 dny)

    reagovat

  • Draken69CZ tiscali.cz
    2 souhlasí, 1 nesouhlasí

    Neoficiálně: Členové Xbox Live Gold programu obdrží v červenci 2017 zdarma Gigantic (XOne), Dark Souls 2 (XOne), Damnation (X360 / XOne) a Stormrise (X360 / XOne).

    Oficiálně
    twitter.com/XboxCZ/st...224448
    25.7. (2 dny)

    reagovat

  • ucho tiscali.cz
    3 souhlasí, 23 nesouhlasí

    Humble Monthly

    platí si tady někdo Humble Monthly? Ano - Souhlasím | Ne - Nesouhlasím
    25.7. (2 dny)

    reagovat

    • Dworkin (inkognito)
      10 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Obávám se, že "Ne, nesouhlasím" a "ten vocas, co nám tady nadával do nehráčů, už zase píše do diskuse", sdílejí stejné hodnotící tlačítko, takže tvůj průzkum bude zcela bezcenný.
      25.7. (2 dny)

      reagovat

      • ucho tiscali.cz
        1 souhlasí, 11 nesouhlasí
        tak já nikomu do nehráčů nenadával, to spíš do blbců. pár nehráčů se tady ozvalo, protože neuneslo skutečnost, že nejsou hráči.
        to tvůj komentář je bezcenný, stejně jako tvá existence na tomto webu ;) regulérně jsi přišel sabotovat normální dotaz, o kterém tu mohla být vedena normální diskuze. jsi prostě mamlas.
        25.7. (2 dny) upraveno v 20:09

        reagovat

        • Dworkin (inkognito)
          6 souhlasí, 2 nesouhlasí
          Možná sis toho nevšimnul, ale když se někdo účastní diskuse s nepopulárním názorem, tak pak nějakou dobu dostává negativní hodnocení úplně automaticky, dokud se vody nezklidní. To je to, na co jsem upozornil. Můžeš s tím nesouhlasit, ale to je tak všecko, co s tím můžeš dělat. Je to tady úplně běžná praxe.

          Stejně jako u jiných tě vybízím, abys napsal, co děláš, resp. jak jsi to daleko v životě dotáhl. Samozřejmě vím, že to neuděláš, protože máš strach z výsměchu a z toho, že by ostatní rázem pochopili, proč seš tak frustrovaný. Ale ulevilo by se ti. *4*

          EDIT: Ano, na tom, jestli to byli nehráči nebo blbci, na tom se to skutečně láme... Nebo že by to bylo tak, že ti blbci jsou ještě urážlivější a tím pádem dostaneš ještě víc nerelevantních negativních hodnocení? Že by? *7*
          25.7. (2 dny) upraveno v 20:26

          reagovat

          • ucho tiscali.cz
            1 souhlasí, 5 nesouhlasí
            vím moc dobře, že lidé hlasují všelijak, proto jsem udělal volby takto. pokud si totiž někdo humble monthly platí, nebude se za to stydět a klidně tam ten plus dá. mínusovači mě nezajímají a nehrajou v této anketě žádnou roli. to, co jsi udělal, bylo cílené sabotování ankety, protože jsi tupoun.

            ke tvému druhému odstavci? nejsi tak trochu magor? co ty mě máš co k čemukoli vybízet? já tě vybízím, aby ses nechoval jako magor. uděláš to? ne...
            co se týče tvé snahy mě vyprovokovat tvrzením, že to neudělám, aby se mi lidé vysmáli, to jsou praktiky trapáků. já nemám potřebu se tady s ničím vychloubat a říkat. ty ses třeba vychloubal, že jsi právník, ale přitom dokážeš napsat, že slovo nehráč je nadávka. jsi k smíchu. já si s nikým pindíka přeměřovat nepotřebuju. tvá potřeba tohle tady dělat je úchylná.
            25.7. (2 dny)

            reagovat

            • Dworkin (inkognito)
              5 souhlasí, 4 nesouhlasí
              >>platí si tady někdo Humble Monthly? Ano - Souhlasím | Ne - Nesouhlasím <<
              >>mínusovači mě nezajímají a nehrajou v této anketě žádnou roli<<

              Ty to nemáš v hlavě úplně v pořádku, viď?

              Pokud píšeš o bezcennosti, tak mě přirozeně zajímá, jakou máš cenu ty. Jestli totiž vůbec máš za sebou něco, co tě opravňuje hodnotit cenu ostatních. Jo, já jsem právník s praxí, hlásím se k tomu a svoji cenu to má. Taky jsem tady za ta léta napsal pěkných pár příspěvků o autorském právu, spotřebitelském právu, právu na ochranu osobnosti, nekalé soutěži... Čili já mám před svým prahem čisto. A ty?
              25.7. (2 dny)

            • ucho tiscali.cz
              1 souhlasí, 7 nesouhlasí
              mám to v hlavě zcela v pořádku. negativní komentáře jsou vábnička na troly. ve smyslu té ankety nemá žádný význam. mínus by prostě klikali mínusovači a lidé, co si to neplatí. chtěl jsem dále rozvíjet diskuzi s lidmi, kteří si to platí, jestli by se tu někdo takový našel.
              tys měl potřebu mě upozornit na to, že mi to lidi budou mínusovat proto, že jsem to napsal já, nebo jen tak. nepovídej, to mě asi opravdu nenapadlo...

              co se týče bezcennosti, to byl takový chyták, na který ses chytil a ukázal jsi opět svůj povrchní charakter. všimni si, že jsem psal o bezcennosti na tomto webu, ne v životě. tvá existence je na tomto webu bezcenná. stejně tak moje. stejně tak ostatních individuí, co sem píšou. sranda, že? a ty z toho uděláš přeměřování pindíků a toho, kdo co dokázal? budu se opakovat, jsi k smíchu. jestli se tu hlásíš k právnické praxi, tak je smutné, že nezvládáš vnímat text a uvědomovat si jeho pravý význam. tvůj právnický skill tu hodnotit nebudu, podrobnosti o něm nevím, ale díky tomu, co píšeš, si o tom jisté představy udělat dokážu. samozřejmě se mohu plést, ale není to jedno? to, že máš právnickou praxi, je v této diskuzi irelevantní. pouze se tím zesměšňuješ.
              25.7. (2 dny)

            • Dworkin (inkognito)
              4 souhlasí, 0 nesouhlasí
              To, že jsem v předchozím příspěvku psal právě o tom, jak se moje praxe promítá do působení na Games.cz, sis patrně nevšiml (spíš jsi to ignoroval). Ale to je nakonec jedno. Ty možná máš svou existenci tady za bezcennou, já svou existenci tady za bezcennou nemám, protože když píšu z pozic svojí odbornosti, tak to svoji cenu má. Jakou, to si každý zváží podle toho, jestli ho to zajímá, ale je nenulová. Ty buď žádnou odbornost nemáš, nebo ji tady neumíš nebo nechceš uplatnit. Od tebe čtu _vždy_ jenom dojmy, které bych získal náhodným průzkumem mezi běžnou populací. Nikdy jsem od tebe nečetl nic, co bych si uložil stranou jako zajímavé. Máš úplně tuctové názory. Akorát občas ti rupne v kouli a začneš bejt na ostatní hnusnej. Ničím jiným z řady nevyčníváš.
              25.7. (2 dny)

            • ucho tiscali.cz
              0 souhlasí, 3 nesouhlasí
              "jak se moje praxe promítá do působení na Games.cz, sis patrně nevšiml", ale ji, všiml, ale jak píšeš, ignoroval jsem to, protože je to pouze tvé zbožné přání a pocit, že něco ovlivňuješ, nebo že snad předvádíš nějakou odbornost. ne, většinou jen do lidí rejpeš, jak jsou blbí, a že ničemu nerozumí, že ty jsi právník a víš víc než oni. málokdy řekneš cokoli konkrétního, protože o diskutovaných věcech víš většinou prd. navíc co právník, to různý výklad. tvá existence zde je bezcenná. stejně jako ty rádobyprávnické žvásty, které nikdy ničím nepodložíš, jen ze sebe děláš něco víc. mimochodem máš potřebu tak vystupovat i v této diskuzi se mnou. nemám s tím problém, už jsem si na to u tebe dávno zvykl, chováš se tak ke všem.
              stejně jako je bezcenné to, že jsem zde na herním webu rozdal asi stovku her. co z toho lidi mají? většinou nic. je to zdarma, tak si to málokdo zahraje, protože po tom lidi skočí hlavně kvůli tomu, že je to zdarma. čest výjimkám.
              25.7. (2 dny)

            • Dworkin (inkognito)
              5 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Jsem na tomhle webu o hodně déle než ty a právních diskusí jsem tady absolvoval spoustu. Že jsi třeba některým z nich nerozuměl, to je možné. Mohl ses slušně zeptat, vysvětlil bych ti to. Ano, dokonce i tobě, přestože seš to právě ty, koho mám co čtvrt roku za krkem, když se ti zrovna v životě nedaří a potřebuješ si na někom zchladit žáhu. Tentokrát jsem, pravda, měl štěstí, a odnesli to jako "nehráči" a "blbci" pro změnu jiní uživatelé. Ale většinou svoji frustraci svádíš do země skrze moji osobu. Na to jsem si zase zvykl já a považuju to za svého druhu kolorit zdejší komunity.
              25.7. (2 dny)

            • ucho tiscali.cz
              1 souhlasí, 5 nesouhlasí
              "Jsem na tomhle webu o hodně déle než ty"
              tak to by mě vcelku zajímalo, jak si tím můžeš být tak jistý? tedy se orientuješ jen podle toho, kdy jsem si registroval nick ucho? a nemohl jsem mít třeba i jiný nick předtím? nemohl jsem tu nějaký čas působit i bez registrace? co myslíš?
              přesto si dovolíš prohlásit, že jsi tady o hodně déle než já, aniž bys to dokázal podložit. že ty si s tím právníkem tady z lidí děláš srandu. tenhle namyšlený přístup nemůžeš myslet vážně.

              další tvá fabulace pak je, že si tady potřebuji zchladit žáhu? nenapadlo tě třeba, že se tu objevím jen tehdy, když mám čas? ono když dělám jiné věci, tak tu prostě nejsem.
              ty sem chodíš, jen když jsi frustrovaný? já ne :D
              25.7. (2 dny) upraveno v 21:24

            • Dworkin (inkognito)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Poznám tvůj styl. Nebyl jsi tady. V kalendáři ti přesné datum tvého entrée špendlíkem nenapíchnu a jestli ti bude dělat dětinskou radost, že to po sedmi letech nesvedu, tak se v tom klíďo píďo nimrej. *3* Ale v jednom máš pravdu; bývaly doby, kdy sem lidi, jako seš ty, nechodili. /konec nostalgické vsuvky/

              Jinak opět špatně chápeš napsané. Nepsal jsem, že sem chodíš jen útočit, ale že jednou za čas to na tebe přijde a pak to pravidelně schytám já. Občas jsem si říkával, co se ti zase ze*ralo... Pak už jsem si to neříkal, protože to jednoduše byla ztráta času.
              25.7. (2 dny) upraveno v 21:39

          • ucho tiscali.cz
            1 souhlasí, 6 nesouhlasí
            navíc co to má být "kam jsi to v životě dotáhl"? jaké kritérium tě zajímá. pracovní postavení? plat? počet ženských, co jsem ojel? celkový majetek? kolik peněz jsem věnoval za svůj život na charitu? kolik životů jsem zachránil? kolik zemí jsem navštívil? kolik her mám na Steamu? kolik lidí jsem poslal tam, kam slunce nesvítí? nejsi trochu divnej? co je komu po tom? a proč bych měl mít potřebu cokoli z toho psát na herním webu? navíc mezi lidmi, kdy řada z nich není normální? ať bych napsal cokoli, stalo by se to terčem pospěchu.
            i kdybych byl prezident České republiky, lidem by to nestačilo...
            25.7. (2 dny)

            reagovat

            • Dworkin (inkognito)
              0 souhlasí, 6 nesouhlasí
              Vzdělání a pracovní pozice. Nevyčerpává to celou problematiku, ale v praxi většinou tyhle dva údaje bohatě stačí.
              25.7. (2 dny)

            • ucho tiscali.cz
              7 souhlasí, 4 nesouhlasí
              stále nechápu, k čemu ti to je? takže si tu jako máme přeměřovat vzdělání a pracovní pozice? proč, proboha? není snad důležitější, aby člověk dělal to, co ho baví? aby člověk neměl v hlavě vymetýno? a jsou i lidé bez škol, co strčí lidi s tituly do kapsy. Lukáš je toho myslím dobrým příkladem. a ty tady chceš vlastně tvrdit, že někdo s titulem je víc? opět dokazuješ, jak překroucené vnímání světa máš. je to k smíchu/k pláči.
              já se s tebou opravdu přeměřovat nepotřebuji.
              25.7. (2 dny)

            • Dworkin (inkognito)
              2 souhlasí, 3 nesouhlasí
              To jsi špatně pochopil. Z mojí zkušenosti jsou nejhorší frustráti ti, kteří jsou inteligentní, mají solidní vzdělání, ale v praxi se neprosadili. Lukáš je inteligentní, (formální) vzdělání nemá, ale v praxi se chytil pokud vím dobře. Proto taky není frustrát.

              Jinak nejsi tady zdaleka sám s podobnými vzorci chování. Stačí se podívat, kdo se periodicky, někdy až s hysterickou agresivitou, vozí po jackovi a dalších "specifických" uživatelích.
              25.7. (2 dny) upraveno v 21:10

            • ucho tiscali.cz
              0 souhlasí, 3 nesouhlasí
              Dworkin: tak teď upřímně, vysvětli mi jedno. když se tu oháníš vzděláním a postavením, proč jsi takový frustrát ty? proč jako právník jsi tu pečený vařený skoro každý den? nemáš nic lepšího na práci? hraješ vůbec něco? a kdy vlastně? to máš tolik volného času? tak to jsi jistě skvělý a vytížený právník...
              25.7. (2 dny) upraveno v 21:14

            • Dworkin (inkognito)
              0 souhlasí, 2 nesouhlasí
              Ty pořád nechápeš, že není relevantní poměřovat moji osobu s tvojí, ale zjistit, proč jsou tady kromě tebe téměř samí blbci. ;) Resp. zjistit, proč si to myslíš, a proč reaguješ, jak reaguješ. Poměřování jsi do toho vnesl ty. Hraju momentálně tři hry a chodím sem po večerech. Jestli jsi tady někoho zahlídnul s mojí přezdívkou ve všedním dnu mimo večer, tak jsem to nebyl já.
              25.7. (2 dny)

            • ucho tiscali.cz
              0 souhlasí, 5 nesouhlasí
              a jak já mám vědět, proč jsou tady skoro samí blbci? asi proto, že se řada lidí chce jako blbec chovat.
              má diskuze o nehráčích byla mírně trolovací (vše jsem v ní vysvětlil), ale prostě jen kvůli tomu, že se lidi chovali jako blbci, když si to brali osobně.
              na trhu je tolik her, že když najednou nějaká už dost provařená a akcemi protahaná hra je najednou zadarmo, sáhnou po ní většinou jen sběrači her, popřípadě socky. ano, budou tam jistě i výjimky. většina zdejších lidí na ni ovšem nesáhne, popřípadě si ji spustí patrně jen jednou, nebo aby vytěžili karty. je pak šokující, že to mají lidi najednou puštěný. ono to pak snad i vypadá, že to všichni hrají...
              každopádně je něco špatného na tom prohlásit "to si říkáte hráči?" to je naprosto nevinná poznámka, kterou rozvedli dál jen ti již zmiňovaní blbci, kteří s tím měli osobní problém :) já se pak jen držel toho, co psali ostatní. diskuze s blbci jinak dopadnout nemohla. mimochodem detekovat blbce není zase takový problém. názorně ti to předvedu na příkladu, abys to pochopil i ty. když někdo například napíše toto:

              "Stejně jako u jiných tě vybízím, abys napsal, co děláš, resp. jak jsi to daleko v životě dotáhl. Samozřejmě vím, že to neuděláš, protože máš strach z výsměchu a z toho, že by ostatní rázem pochopili, proč seš tak frustrovaný. Ale ulevilo by se ti."

              je z toho jasně poznat, že je to blbec. má to ale jeden problém. blbci nic nevysvětlíš. no a pak se člověk motá v kruzích a je z toho dlouhá diskuze o ničem, která ostatní nezajímá a víceméně je jen obtěžuje. a jak se praví, moudřejší ustoupí. dobrovolně tuto diskuzi balím.
              25.7. (2 dny)

            • Dworkin (inkognito)
              2 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Tak zase za čtvrt roku.
              25.7. (2 dny)

            • Mart9 tiscali.cz
              5 souhlasí, 2 nesouhlasí
              Všichni jsme si všimli, že tvoje minulá diskuse byla trollovací, ale je umění včas přestat. Takhle si jen ztratil respekt všech zdejších nehráčů *2*
              25.7. (2 dny)

    • Drasťa (inkognito)
      2 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Dal jsem nesouhlasim protoze si HBM neplatim.
      25.7. (2 dny)

      reagovat

      • ucho tiscali.cz
        0 souhlasí, 4 nesouhlasí
        děkuju. jsi jeden z mála lidí zde, kteří jsou normální :)
        25.7. (2 dny)

        reagovat

        • Dworkin (inkognito)
          0 souhlasí, 0 nesouhlasí
          Vidíš, jak už zase kopeš kolem sebe?
          25.7. (2 dny)

          reagovat

          • ucho tiscali.cz
            0 souhlasí, 3 nesouhlasí
            nekopu, tohle myslím naprosto vážně. vlastně mě teď v rychlosti nenapadá žádný jiný normální uživatel :) to je smutná realita tohoto diskuzního fóra... ti normální už dávno utekli.
            25.7. (2 dny)

            reagovat

    • Inquisitor tiscali.cz
      2 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Neplatím. Já tyhle služby nevyužívám. Když chci hru, tak si jí koupím. Za rok dohraju pár her, takže hra která by mě zaujala se tam objeví zřídka. Pro mě to nemá smysl :)
      25.7. (2 dny)

      reagovat

    • ringmancz tiscali.cz
      2 souhlasí, 0 nesouhlasí
      měl jsem to víc než půl roku, hry tam byly dobrý, ale je jich moc. teď občas koupím 1 měsíc podle zveřejněné hry
      26.7. (1 den)

      reagovat

      • ucho tiscali.cz
        0 souhlasí, 0 nesouhlasí
        jo, to jsem si tak nějak říkal. když se na to podívám, tak hry fajn. vyloženě se mi ale líbí tak jedna, nebo dvě. samozřejmě i další bych patrně zkusil, ale je otázka, jestli bych to vůbec hrál (z časových důvodů) hned. šest dolarů za hru je celkem fajn (když vezmu, že bych chtěl dvě, ale stejně ta druhá je loterie), ale to už si jednou za měsíc můžu koupit opravdu jen to, co chci. ono takhle je to vlastně 144 dolarů za rok, což je přes tři tisíce... to není zanedbatelná částka.
        26.7. (1 den)

        reagovat

Novější 1 2 3 4 5 6 7 1988 Starší

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.196.2.136.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.