Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • XorxoxTalarius
    Prosim ... najde se nekdo kdo mi rekne kde jste vzali tu vycucanou informaci o tom ze obsah vydany v DLC mel byt v puvodni hre? A prosim zdroj.
    Uz jsem to tu psal jednou a napisu to jeste jednou. Nemate ani paru jak se dela hra a udelat DLC ktery vyjde ke hre samotne dokonce i v den vydani, je normalni proces a nejde pritom o obsah z puvodni hry.

    Na druhou stranu nikdo z vas nemuze za to ze nema nejmensi predstavu jak to funguje :) Coz vam nemam za zle, jelikoz herni magaziny se nijak nezaobiraji vychovou svych ctenaru.
    • Informace není kompletně vycucaná. Je ale pravda, že není správné prohlásit "vše z DLC balíčků bylo ve hře."

      Nemám kontakty uvnitř 2KC nebo 2KG, tudíž pro mne jakožto modera jsou rozhodující data. Jestli se jedná o data vypuštěná omylem nebo úmyslně, to nemohu poznat a tudíž se takovou otázkou nezabývám. Tedy k věci:

      Data vybraných postranních misí nebo jejich částí (které jsou oficiálně hratelné pouze v DLC balíčcích Jimmyho vendetta, Jimmyho zrada nebo Joe's Adventures) jsou přítomny již ve vanilla verzi hry. "Vanilla" znamená čistě samotná hra, bez jakýchkoliv DLC balíčků. Jedná se o celé samostatné soubory, volané separátně jako samostatná stream-mapa s vlastními LUA skripty a vlastními Actor soubory. Tato data jsou dokonce zmiňována v hlavních "příběhových" LUA skriptech hry, nicméně hra nakonec tyto stream-mapy nevolá. Důvod neznám, LUA skript je kompilován upravenou verzí LUA 5.1, na kterou standardní luadec dekompilátor nezabírá.

      Pokud potřebuješ důkazní materiál ve formě obrázků, tak budeš muset počkat, až se dostanu domů k "modovacímu PC", momentálně jsem na studenském úbytě a píši z laptopu.
      • XorxoxTalarius
        A nenapadlo te ze ty polozky ve stream mape jsou tam proto ze se s nima pocitalo?
        Kazdopadne je to tam, jelikoz se nikomu nechteli cistit data (respoektive si uz ani nikdo nepamatoval ze tam jsou veci ktere jsou sest let stare - to je k tomu ze se tvrdilo ze tam melo trikrat vic misi).
        • Nicméně diskutovaná navlas stejná data se objevila poté v DLC balíčcích. Opravdu jenom náhoda a lenivost v čištění obsahu? Možná.

          Osobně ale vidím pravděpodobnější jinou variantu, i když pro ni nemám důkazy - a sice že se jedná o kusy původního kompaktního návrhu, který byl opuštěn ve prospěch politiky DLC.
          • jeste muze byt jedna varianta, nemuzu tvrdit, ze spravna... a to, ze to panacci posrali, meli udelanych par subquestu ale uz nestihali ani hlavni mise a aby nerozbili komplexnost hry, tak je proste vyskrtali a zapomeli skripty vyhazet z vanilly
    • Jasně, tak podle tebe je naprosto normální v den uvedení hry hodit na trh souběžně několik DLC a říkat že ve hře ani být neměly a proto je tohle naprosto košer přístup .
      To já pamatuji časy , kdy se tvůrci snažili udělat 100% hru a obsah podle toho taky vypadal.
      • XorxoxTalarius
        Vis ono je pri vyvoji hry dnes a tenkrat je propastny rozdil, dnes musis mit uzavrena data (tedy nemuzes nic datoveho ve hre menit) minimalne 3 mesice pred vydanim. Tedy kdyz to spocitas, tak mas spoustu lidi co nemaji treba i pul roku co delat. Co tedy udelas? Das jim delat dalsi pribehy ktere vyjdou v ramci DLC.
        • Od Gold verze k vydání to zas až tak propastná doba běžně nebývá .... v případě že se někdo nesnaží o dodatečné napasování na pozitivněji naladěnou dobu vydání a ví , že měl na víc . Mafii 2 poškodily odklady stejně jako množství DLC .
          • XorxoxTalarius
            A kdyz uz ty DLC kritizujes, hral jsi je aspon?
            Kazdopadne nechapu o jake gold verzi to mluvis, myslis GOTY? Nebo co si mam predstavit pod pojmem Gold verze, nemyslis nahodou release candidate?
  • Mate to marne

    http://mafia.czech-games.net/2012/03/zadna-spoluprace-2k-czech-a-rockstaru/
    • Jistě protože je to na fan-stránce mafie *1* ,jak dlouho sleduješ herní průmysl?...je jasné že takovou zprávu budou dementovat...ale to vůbec neznamená že na tom nedělají *7*
      • je na to na twittery gamespot.com...
        • ANO ALE ONI SE NA TO LOGICKY PTALI NĚKOHO Z 2K/R* *7* ...
          Kolikrát už tu bylo ''ne ne na tom neděláme'' a pak za měsíc ''chceme vám oznámit že...''

          Dementování takových zpráv je vždy 50%-50%
          • Jinak já neříkám že na tom dělají,jen že ta půvoní zpráva nebyla vycucaná z palce a kdyby to byla pravda,tak to vylučování ze strany 2K/R* je normální.
            • :) No na vaší modle pracují i vývojáři z východní evropy ... tím se asi moc chlubit nebudou , i když podobná výpomoc napříč studii jednoho vydavatele je věc poměrně běžná .
  • Odpověď pro uživatele Vrook ohledně prezentace Mafie II před vydáním kontra realita po vydání. Cca rok před vydáním (od jara 2009) Illusion Softworks a 2K Games prostřednictvím ukázek a rozhovorů s vývojáři odprezentovali zhruba následující:

    "Hra je zasazena do fiktivního město o značné rozloze, které žije vlastním životem. Hráč spolu s Vitem prožije kus jeho života, má možnost plnit rozličné postranní úkoly nebo se soustředit výhradně na hlavní dějovou linii. V rámci příběhu budou existovat volby, díky kterým příběh vyústí v jedno ze čtyř možných zakončení hry. Je přítomen autoheal. Prostředí je silně zničitelné. Jsou přítomny zbraně na blízko, dokonce lze ve rvačce použít okolní předměty (udeřit s nimi nebo vrhnout je). Počet protivníků není vysoký, zato vynikají umělou inteligencí. Každá přestřelka má v sobě tedy výzvu. Městská doprava je samozřejmostí."

    Výše uvedený odstavec je volné shrnutí z nejrůznějších zdrojů, ať už GDS 2009 demo, rozhovory s Donem Vávrou, s Denby Gracem, s Martinem Zavřelem nebo s Jarkem Kolářem.

    Hráčská veřejnost s touto představou (kterou vytvořilo 2K prostřednictím svých slov a prezentací, nic z toho si nevymysleli fandové) žila asi ROK, tedy zhruba tak do července 2010. Mezitím proběhla znepokojující zpráva o odstranění čtyř konců hry a komunita ve své většině neměla důvěru k arkádovému ovládání vozidel. Ze strany 2K se ozývalo "je to rozpracovaná verze, dejte nám čas". Jeden celý rok měli potenciální zákazníci v hlavách představu Mafie II dle dostupných informací.
    • Přišlel červenec 2010, necelé dva měsíce do vydání. Na 2K fóru se naskytla možnost ptát se Denbyho Grace (i později Jacka Scaliciho). Komunita tuto aktivitu brala jako další reklamní akci, záhy se ale ukázalo, že se jedná o šikovný PR trik. Tímto pokoutným způsobem, kdy se zákazníci napřed musí sami zeptat, bez žádných velkých oficiálních zpráv (na rozdíl od předchozích ohlášení z roku 2009) se hráči dozvěděli že:

      Město není tak velké, s "živostí" NPC postav je to komplikované, postranní mise ve hře nejsou, zničitelné jsou jenom vybrané objekty (naprosto zdevastovatelná budova je pouze hospoda Crazy Horse), zbraně na blízko ve hře prý nikdy nebyly, okolní předměty se k boji využít nedají, městská doprava byla odstraněna, protože "správný mafián jezdí vlastním fárem". Potvrzeno, že inteligence NPC v přestřelkách nebyla jakkoliv snížena pro účely prezentace, co šlo vidět na preview z lihovaru a z ocelárny, to bude ve hře. Na značný počet NPC protivníků (oproti prohlášením z 2009) se tuším už ani nikdo neptal.

      V srpnu vyšlo demo, o kterém se 2K vyjádřilo, že "nemusí plně reflektovat finální produkt". Nakonec vyšla hra samotná. V průběhu několika týdnů došlo na odhalení Jimmyho přídavků a později Joeoých dobrodružství, takže fandové mohli sledovat, kam že se poděly slibované postranní úkoly.

      Během dvou měsíců tak došlo k naprostému obratu, kdy se z původně předkládaného vážného mafiánského projektu stala kopie GTA se vším všudy, pochopitelně bez výstřelků typu "vibrátor jako zbraň". Pravdou zůstává tvoje tvrzení Vrooku, že k dispozici byl dostatek podkladů ke zhodnocení hry a 2K opravdu nic nezatajilo. Pravdou ale také zůstává, že pozměněný koncept hry (oproti původním prohlášením) byl představen veřejnosti v celé své kráse až cca dva měsíce před vydáním a to formou dotazů na fóru, nedošlo na žádná oficiální vyvrácení předchozích prohlášení.

      Výsledkem je pak celá skupina hráčů-fandů, kteří takovou formu reklamní kampaně nepřijali a frustraci si vybili a vybíjí na samotném produktu. Můžeme se na ně podívat zvysoka a označit je za ubrečence kteří mají zavřít hubu. Nebo si můžeme přiznat, že zvolená forma reklamy byla opravdu na hranici morálního podrazu. A dokonce i právně napadnutelného klamání zákazníka, protože na přebalu čisté krabicové verze (bez DLC) jsou screenshoty z GDS mise, která je přístupná až v DLC Joe's Adventures. Obal jsem si prošel, nenašel jsem žádné drobné písmo o "pouze ilustračních účelech".
  • Grifus
    "Všem jistě známý zahraniční server Gamespot získal vyjádření od 2K k dnešní novince, která informovala o spolupráci brněnského studia 2K Czech a velikána Rockstaru na očekávaném GTA 5. Obě studia prý na pátém GTA, ani na žádném jiném projektu nijak nespolupracují. 2K také zatím neplánuje ohlásit nic ohledně Mafia 3.

    Informaci o spolupráci herních studií též před malou chvílí dementovala manažerka Elizabeth Tobey na oficiálním fóru 2K Games."
    • Zdroj (podstatný je příspěvek uživatele 2K Elizabeth):

      http://forums.2kgames.com/showthread.php?118473-Rumour-2k-Czech-working-on-Gta-V
    • Příště by to chtělo napsat zdroj ;). Díky
      • A copy&paste zdroj grifusova příspěvku:

        http://mafia.czech-games.net/
  • Na Mafii III bych se docela tesil... pokud znovu pouziji engine, bude vic casu pri vyvoji na hru samotnou a snad se tentokrat podari dostat vse z pocatecni myslenky i do vysledne hry. Protoze to, cim podle me Mafie II trpi nejvic, je do oci bijici rozkrajeni puvodniho pribehu. Pokud jste poctive sledovali vsechny preview uz od pocatku oznameni hry, mohli jste videt spoustu veci co se do hry nedostali a pozdeji se i utrzky nekterych zaberu dostali do DLC za jine postavy a podobne. Coz proste zazitek ze hry srazi bohuzel hodne hluboko, i pres maximalni preciznost pouziteho enginu. Nejspis behem vyvoje nekdo prisel, prastil do stolu a rekl... ted to vydejte, stalo to moc lovu, takze to co nemate hotove tam nebude nazdar bazar :-(
  • the_pps
    Pravda, dohrání 2jky nebyl problém. S trochou nadsázky by se dalo říct že závody v Mafii mi zabraly polovinu herní doby Mafie II *1* .
    • Phillios191
      To je pravda, závody byla kapitola sama o sobě, hlavně první Mafia byla oproti 2. díli o dost těžší jí dohrát, proto taky trvá dvojka podstatně míň, ale co si myslím já a co je důležitý, že první díl byl prostě jako život, reálnost...toho si cením a v tomhle směru to je podle mě nejpropracovanější hra co zatím vyšla. Vídím z toho tu českou podstivost a detaily což dělá hodně, když si daj lidi záležet, stojí to pak za to to je jasný. Dvojka byla taky dobrá, ale chybí jí ty podstatný věci z jedničky. Co je pro mě jako hráče, co se má do hry ponořit a nevyjít z ní je historie postav, která je nejdůležitějším prvkem po samotným příběhu, protože když postava nemá svůj život a jen tak s ní někam jedete a není něčim zajímavá (např.: koktavej Ralph apod.) tak na vás neudělá dojem.
      Je hrozně důležitý, aby jste jaho hráč měli chuť a zájem se o postavách dozvědět víc a aby vás neustále něčím překvapovali pozitivně i negativně (smrt/návštěva doma, apod...)
    • Phillios191
      Souhlas
  • co mi vadilo na mafii 2 byla grafika v dálce *1*
  • Phillios191
    MAFII III beru jedině, pokud na ní má podíl Vávra !!! Vávra je bůh her !
  • Grifus
    Jestli planuji Mafii III ve stylu dvojky, tj. kdy vyskrtali pulky hry (nucenym "brzkym" vydanim?) a nasledne cast tech veci vratili jako DLC, tak at ji snad radeji nevydavaji...
    • smejki
      co se v DLC k Mafii2 vrátilo? nevlastním je, tak nevím.
      • Grifus
        "Joeova dobrodružství" - tyto mise mely byt v puvodni hre
        "Jimmyho zrada + Jimmyho vendeta" - nektere mise mely byt jakozto obdoba blaznive jizdy z jednicky
        "Vegas Pack + Renegade Pack" - obleceni se melo dat normalne koupit v obchodech, auta nalezt ve hre

        K tomu si vem co vsechno uplne vyskrtli - spoustu misi (treba ze Sicilie), metro + nadzemku, zbrane na blizko, novinove stanky s prodejem aktualnich novin atd. atd. atd.
        • XorxoxTalarius
          Ani jedno nemelo byt v puvodni hre :) Zajimal by mne zdroj tvych informaci :)
          • To bys rád co ? Myslím že třeba se Sicilíí je to takové malé veřejné tajemství , které se dostalo ven stejně jako to, že Mafia II byla před vydáním totálně vykostěná . A co řekneš na svoji obhajobu ,těm kdo dělali na obsahu , který skončil nakonec v koši ? *7*
            • XorxoxTalarius
              Tak co se tyce Sicilie, tak pokud vim tak to co by tam melo byt nebylo nikdy vydano v zadnem DLC, nebo se pletu? :)
              A zrovna Sicilie je smutny priklad toho jak to vypada, kdyz si studio neumi dupnout.
        • smejki
          takže to, co se vrátilo jsou pitomosti anebo naskriptovaný kusy, který se nějak recyklovaly, když už jednou byly rozdělaný. Hm... tomu říkám vracení vyřízlého contentu.
        • Mise v kostele taky chybi je v jednom traileru a vubec ve hre neni.
    • XorxoxTalarius
      Dalsi takovej ... boha ... to se mi dycky chce vrazdit kdyz tohle ctu ...
      • B.o.b
        XorxoxTalarius :
        Ale, je to pravda.
      • Grifus
        Ona to taky neni zadna nahoda ze je nas mnoho, kterym porad lezi v zaludku co 2K s mafii udelalo.
      • FeebeEWN
        proč? vždyť má naprostou pravdu... pokud se podíváš na nějaké videa z dob, kdy se na ní stále pracovalo, tak spousta misí v původní hře chybí a jsou tam přidány až v podobě DLC. Navíc ty dlc jsou dost úlet :/
        • XorxoxTalarius
          To je zajimavy, ovsem chybny postreh. Nic z toho v puvodniu hre byt nemelo :) Dekuji
  • studna261
    Filmečky v Mafii 1 byly dokonalé na tu dobu, takže se nedivim.
    • Grifus
      Tak ale na ty mel velky vliv Vavra, ktery tam davno neni...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit