Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Probuh, a takove recenze jako mame brat vazne kdyz pan recenzent testuje rally hru na klavesnici??? Ostuda. *10* Dneska jsem zkousel to WRC a co se tyce jizdniho modelu tak je na tom stejne jako jim vychvalovany Dirt2 ktery nebyt vcelku dobre grafiky stoji za velky p*d..... tragicka recenze.
  • V podstate souhlasim se vsim co bylo receno, napric celym poradem. Jen se mi zda, ze trosku zanedbali move - mohli nam trebas zrecenzovat Heavy Rain v move edici nebo se alespon o nem zminit. Ale predpokladam, ze se k nemu nekdy v dalsim poradu vrati. Jinak jak bylo receno - MoH ma v zasade velmi dobry zakladni model, ktery je ale opravdu zalostne implementovan. MP samo o sobe je ovsem jine kafe - jini tvurci, jiny pristup - a nyni ten spravny. Jako celek je ale bohuzel novy MoH jen dalsi hrou v rade, ktera naprosto nenaplnila ocekavani. A i ikdyz se mi libi ponekud dospelejsi pristup a nektere individualni prvky, v celku jsou tyto jakstaks klady prehluseny zastupem naprostych nelogicnosti a nesmyslu, ktere hru tahnou nemilosrdne ke dnu...hned vedle MW2, kde si mohou podat ruce. CoD MW1 kralem, zustava stale nesesazen. Jinak, RePlay se zda byti pomerne kvalitnim poradem s dobrou produkci a velmi dobrymi recenzenty. Na dalsi dil si pockam rad. Jen tak dal....
  • souhlasím s PigNick a hlavně u MoH ten kdo to recenzoval za prvé hrál snad na easy protože mě osobně kolikrát Ai vystřílelo všechny soupeře a hlavně já hraji vždy na hard takže až budou hrát recenzenti na nejtěžší obtížnost dočkáme se normálních a kvalitních recenzí, od toho tam jsou ty obtížnosti a né pro sradnu králíkům.
    • Co to meles, proboha? Proc by meli recenzenti hrat na nejtezsi obtiznost? Vetsina lidi si pusti "normal", recenze by vzdycky taky mela byt na "normal", to je logicke.
    • Problem je, ze vetsinou obtiznost "hard" znamena frustraci ze hry, protoze ai jednoduse podvadi. Navic hra snad musi byt kvalitni i na "easy", jinak si vysoke hodnoceni nezaslouzi...
    • Na jednu stranu máš u MoH pravdu. Ale ve srovnání s konkurencí je pro mě MoH opravdovým sklamáním a sem rád že sem za to neutratil peníze...
      • ještě bych dodal toto.. MoH je jiná hra než CoD tak se na ni tak dívejte a upříme spousty věcí se medalu povedly lépe než CoD jsou to prostě jiné hry každá o něčem jiném je to podobné jako nekonečné debaty blb..ků co se hádají na CZC mezi ATI a Nvidia. Ano také mě tam zamrzelo pár velkých chyb. Ale je to dobrá hra a co se týče originálky přesvědčivě kvůli multiplayeru.
        • Co to placas? Samozrejme ze kdyz dva delaji totez, neni to totez. Ale srovnavat Medal s CoD je proste nutnost a povinnost. Navic spoustu veci v Medalu opravdu prejimaji z CoD a naopak...
        • Jak jsem ti psal na našem webu, vůbec jsem MOH neporovnával s COD. Nemám rád, když si hra dělá z hráče blázny, a game design postavit na skriptech a neomezené munici a hlavně.. neustálé generování nepřátel!! To je opravdu hodně outdated.

          MOH jsem hrál na standardní nastavení.. pustil jsem a dal jsem hrát, tedy medium.
  • Asi jsem divnej já, protože když otevřu ten odkaz, tak mi to vypne prohlížeč
    • Aneb zdravime uzivatele, co ma zasraty PC ruznyma malwerama... *1*
    • ano si divný .) respektive tvůj prohlížeč
  • Asi su divnej ale vsechno co bylo receny v tomhle dile je podle me presne naopak. A dat Darksiders 8/10 a rict, ze je to jak God of War tak to je teda sila.
    • A co je na tom sila? Jak s Medalem tak s Darksiders naprosto souhlasim. Medal je v singlu odpad, Darksiders je "horsi God of war" na platformach, na ktery godof war neni. Dobry porad, doted jsem ho neznal, ted uz budu. :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit