Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • smejki
    Evidentně nic z toho, co ukázali, nemůže být hratelná ukázka. Leda tedy, že by to byl vážně pause-n-resume-the-film: the game, čili něco co mě naprosto míjí. Ale na oko je to rozhodně hezký. A videu jednoznačně chybí monolog, který by to popsal.
    • Overwatch
      "The video represent totally what will be the gameplay." - https://www.kickstarter.com/projects/1257999391/framed-indie-aaa-action-shooter/comments
      • smejki
        nebude. z principu. to co předvádí není podle mě systémově uříditelné jinak, než že:
        1) svět nebude nijak na nic reagovat, dokud nespustíš trigger (ta lepší a pořád ne dost dobrá varianta, alespoň pro mě)
        2) budeš koukat na sekvence a sem tam zmáčkneš tlačítko.

        Podobnými sekvencemi se presentoval Bioshock Infinite a žádná z nich ve finální hře nebyla, protože všechny předpokládaly, že hráč bude dělat přesnou sekvenci akcí. Jenže pokud ji dělat nebude (nepodívá se na Elizabeth v daný moment, jde se projít jinam, čumí do dveří místo aby by schovaný za kasou a třásl se strachy, atd. ...), veškeré snahy o příběhovost a interakci jdou do kelu. To je případ i téhle presentace. Představ si, že v jakýkoliv moment toho videa má hráč absolutní svobodu akcí. A teď si představ, jak se všechno to představené rozpadá nebo vypadá nepatřičně. Pokud si chtějí tenhle koncept udržet, musejí být buď geniální technici a designéři (aby vychytali všechny varianty chování -> pak ale bude celá hra o pěti místnostech), nebo se musejí vydat cestou Heavy Rain.

        Pokud se pletu, pokloním se jim až k nohám a sním vlastní boty.
        • Overwatch
          Já v tom videu čoveče nevidím problém. Prostě ukázali nějakou herní scénu která dobře vypadá a hrají ji tak, aby to vypadalo co nejlíp. To samé můžeš říct třeba i o nějaké příběhové scéně v Heavy Rain. Když ji odehraješ podle toho jak tvůrci zamýšleli, nebo jak by se ta postava v reálu přirozeně zachovala, vypadá to dobře. A kdybys tam jen stál jak ňouma, nebo dělal něco jiného, tak by to v lepším případě vypadalo blbě, v horším bys tu hru/scénu/atmosféru "rozbil". Nebo by hra čekala až něco uděláš a pak spustila nějaký skript, který by tu scénu posunul dál.

          Jako co přesně se ti tam nezdá? Když ti vrchní čísník poručí donést ty nože a ty se na to vybodneš a budeš v restauraci jen blbnout, tak hra prostě bude stát a čekat na tebe až to uděláš. Pak musíš odnést to šampaňské. Tak ho vezmeš a můžeš s ním během po hotelu jak chceš, ale hra se posune až když ho přineseš k těm správným dveřím. Vejdeš tam a třeba se nepodíváš na tu mrtvolu a budeš koukat jinam. Tak to nevadí, protože od té doby jede timer, po jehož vypršení tam vtrhnou bodyguardi. Neutečeš oknem? Game over. A tak dále.

          Když si teď vzpomenu třeba na povedený útěk z hotelu v Call of Cthulhu: Dark Cornes of the Earth, tak tam taky musíš dělat přesně co se po tobě chce, jinak game over. Je to prostě přísně naskriptovaná sekvence, kde musíš jet podle pravidel tvůrců a nemáš svobodu.

          To máš jako v open world hrách, když děláš nějaký quest - když nejdeš podle plánu autorů a blbneš jinde, tak se hra prostě "zastaví" a čeká se na tebe až přijdeš někam, kde se spustí skript a posune se to dál. Já nevím, fakt v tom videu zase takový problém nevidím. Ukázali prostě jednu hodně naskriptovanou sekvenci která vypadá velice dobře, ale nemyslím si, že by to byl úplný úlet. Takové věci jsou do určité míry ve spoustě her a když chceš, tak si to klidně můžeš "rozbít".
          • smejki
            no pokud chce někdo budovat atmosféru, příběh, napětí a povídat o střílečce, tak mu to s podobným systémem horko těžko vyjde. Jinak je tam spousta scén, které jinak než cutscénou nejdou udělat. přelétnutí chodby a výstřel - to není ovladatelné. koukání na dveře při objevu mrtvoly - to není ovladatelné. scéna s monitory v serverovně - neuříditelná bez sebrání kontroly hráči. Lezení po římsách by šlo udělat systematicky, ale ne, oni tam mají QTE - toho jsem se velice rychle přežral v I am Alive, to rozhodně nebyl hit po žádné stránce. atd.
            Ta hra buď bude ve finále vypadat úplně jinak (to je moje hlavní výtka a na KS je tohle imho dost zásadní), nebo to bude sotvahra jak Dragon's Lair s občasným chodicím intermezzem.
            • C-BEAM
              mám pocit, že v súčasných hrách ich autori trpia božským komplexom, jednoducho chcú aby hra prebiehala presne podla ich predstáv a nie podla predstáv a túžob hráča ktorý ju skutočne hrá. Výsledkom je že hra každú chvílu preberá kontrolu nad postavou a robí úkony ktoré si autor mysli že by hráč mal robiť.

              A Framed vyzerá na koncentrovanú formu týchto mechaník, tú hru v podstate hráč nehrá, iba sa vezie.
  • moj problem s ich KS je prave to, ze prezentuju AAA-indie zalezitost a chcu na to $300k... nikde nie je zmienka o dalsom fundingu, lebo za $300k nespravia ani jednu epizodu v kvalite, aku slubuju...
  • naprosto nepresvedciva kampan, zadny hratelny ukazky, nikdo se k tomu nepredstavil, scenar pusobi hloupe a k tomu to vzdychani *1*
  • 2 slova:

    Pre-render
  • C-BEAM
    som možno divný ale počuvat mužšké vzdychy vysokej intenzity ako z nejakého porna a do toho mačkat klávesy ktoré sa zobrazujú na obrazovke mi ako zábava nepripadá. Aj tak od mirrors edge žiadna lepšia parkour hra nevyšla.
  • Paul_cz
    Mě tedy připadá že tento pitch je naprosto špatný po všech stránkách. Video které obsahuje jen předrenderovaný trailer (nic ingame) ikdyž se tváří jakoby ingame (viz ty keyboard prompts), video které má jen tento trailer (který je ještě obsahově dost dementní, když se nad ním člověk zamyslí) a není v něm jediný developer který by o hře mluvil.

    No a na samotné KS stránce není prakticky žádné konkrétní info. Kdo na hře dělá, co mají za sebou, kde vezmou další finance, jaké budou herní mechaniky...prostě nic, jen pár hezkých obrázků a vágních keců.

    Když to člověk srovná s pitchem od Warhorse, tak to není ani jiná liga, to už je jinej sport.
    Tohle je jeden z nejhorších pitchů co jsem na KS viděl, a nedivím se že není zájem. Přijde mi, že se buď jedná o podvod, a nebo je ten tvůrce prostě dementní a neschopný si udělat research jak má správně vedená kampaň vypadat. Peníze si nezaslouží v ani jednom z případů.
  • Pete.palis
    konečně slyším pořádný prožití emocí ve hře *1*
  • Jack1947
    Trailer hezky, (az na tu lehce plovouci kameru) parkour a strileni to muze mit neco do sebe.
    Tak snad se umoudri a zacnou prispivat byla by rozhodne skoda kdyby se tento projekt neuskutecnil.
  • Miserius
    Vypadá pěkně... Jen nerozumim tomu jak někoho přesvědčim že to na mě hodili když cestou z hotelu zastřelim pár agentů...
    Mimochodem ten zavražděnej ma nejakou genetickou vadu, neskutečně rychle mu vypadávaj vlasy *1*
    • Horst_Fuchs
      Je to jasný! vyleze z toho klišé jak hovado; prostě se nakonec ukáže že je to totálné magor a zabil ho a pak ztratil paměť. :-)

      Kdo by potom co najde mrtvolu nezavolal o pomoc která je přímo za dveřma, zvedl podezřelej cizí telefon, utekl a nakonec jen tak pro sichr postřílel ochranku, jedině magor. *7*
  • Inquisitor
    Mohl by někdo zase udělat nějakou detektivku ve stylu L.A. Noire.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit