Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • celoush
    Ale jo, docela se mi to i líbí, hlavně ta tématika, ale ale ta arkádovost mě prostě bije do očí.... tohle zařadím do kategorie "počkám na slevu na Steamu" *7*
  • Mně se líbí, že se mu plave tak výborně. Se šavlí a pistolí u pasu. Ještě víc se mi líbí, že ho vůbec netrápí voda v pistoli. Naposledy co jsem kontroloval, tak střelný prach se s vodou neměl moc rád. Ale i tak střílí jako o závod. To je prostě OLOL.
    • Khanemis
      Tak ono se to tam hemží celkově i dalšíma nepřesnostma a podivnostma (například zajímavé zastavení lod na cca 2 metrech prostoru, nebo klasický výstřel ze všech děl na boku najednou - to se nedělalo páč by to loď jednoduše převrátilo zpětným rázem). Ale tak je třeba si uvědomit, že tohle není simulace, jakkoliv se to tak snaž tvářit. Je to akční dobrodružná hra. V podstatě jsem, i díky příběhu, viděl AC vždycky jako spíše Pulpovou sérii. Vždycky tu bude na prvním místě spíše hratelnost než věrohodnost, protože to cílí na úplně jiný typ hráčů než jsou staří zálesáci:)

      A to říkám jako někdo, kdo obecně AC sérii nemá moc rád. Ale Black Flag vypadá, že má velmi dobrý potenciál. Tenhle odklon je přesně to, co Assassini potřebovali.
      • Na to převrácení zpětným rázem jsi přišel jak? Zjisti si něco o lodích.
        • Walldstein
          asi by jsis měl něco o tehdejších taktikách a možnostech nastudovat ty...
          • Vážně? Co takhle napsat v čem že to nemam pravdu. Reagoval jsem na jednu určitou blbost netahej do toho taktiku. Zmůžeš se na nějakou odpověď?
        • Hlavně že v 95% her plave hlavní hrdina s kvéry, se kterými následně střílí jako kdyby se nic nestalo, a teď to najednou vadí?
          • Tikov
            On je celkem rozdíl moderní plechová/tombaková nábojnice a střelný prach upěchovaný papírem/ ložený na pánvičce.
  • Magister_Peditum
    Ať koukám, jak koukám, tak nikde onen odklon od pirátských klišé nevidím. *15*
  • R.I.P assassin's creed
  • Ja bych to jako pokracovatel AC nenazval, ale spise neco jako CoD-caribbean pirates.
  • KronosDeret
    Je to takova smes lodi z AC3, zbytky freerunu z puvodnich AC, primychany Farcry 3 a hrajete za pirata. Pirat neni z podstaty ani drobkem kladna postava, nemuze byt pokud to chce nekdo brat aspon trochu vazne jako nahlednuti do minulosti. Ale za zaporackyho zlocince sme uz hrali... Next gen jsou evidentne velky otevreny svety, i konzole to uz ted daj. Coz je jen dobre, cim vic volnosti tim vic se da hrat. Takze to muze tahnout jen dobrej pribeh
  • Furt nějak nerozumím tomu, proč je to assassins creed a co má s ostatními AC společného, krom oblékání hlavního hrdiny a jeho schopností...dřív to mělo aspoň nějaký jakýsi cíl plus propojení se současností atd....teď tam vidím jen dojení značky a vzali zlatý věk pirátství a z jednoho udělali jakože assassina, který se jakoby bouří proti všem nebo wtf?
    neříkám, že to bude špatné, to né, ale jen nechápu ten směr, kterým se autoři vydávají.
    • Protože Assassinové šli po krku Templářům. A celou hrou se to táhne jako zlatá nit.
    • Tak si zahraj celou sérii od znova tam sami říkají, že se mohou dostat do jakého období chtějí a roku!!! a že ASSASSINI byli všude tak jako templáři!!!!!! nechápu co od AC očekáváte, že se to bude držet jedničky kdy v reálu totálně assassini zanikli ? a to že se to nepropojuje se současností jsem já osobně rád. Vůbec mě to nebavilo a AC bych nejraději viděl jen do 18. století doba páry a světové války plus moderní doba mě nezajímá je toho tady až mraky a další COD nechci. Možná značku dojí, ale narozdíl od toho vašeho "slavného" COD to má lepší grafiku a nové možnosti což jsem u COD zatím ještě neviděl. Jen bych byl moc rád kdyby přidali obtížnost protože mě todle už od dvojky štve jak je to tupě jednoduché a lodě mám rád a tady to nejde přehlédnout je to jak arkáda pro děti ...
    • on už tam jde fakt jenom o ten přibeh lodové linie

      Altair-Ezio-Haytam Kenway-Edward Kenway-Connor
      no a oni se ted vrací zpátky
      ted už to má společného akorát tu rodovou linii a přibeh
      Assasini vs Templáři

      ale s puvodním assasinem už to nemá mnohospolečného z hlediska mechanik
      • eee blbě


        Altair-Ezio-Edward Kenway-Haytam Kenway-Connor
  • Walldstein
    Raději než AC s touto tématikou bych bral pořádného nástupce: Age of Pirates: Caribean Tales..jako neříkám že AC:BF bude špatná hra, ale prostě AC patří do měst, ne na otevřené moře, tam patří pořádné RPG hemžící se bukanýry, kapery (vrijubuitery) a privatýry (korzáry), prostě všemi druhy pirátů, loďstvi španělů, frantíků, angličanů, holanďanů a mnoha dalších. No prostě jinak řečeno, kdo pamatuje Cutthroats, Pirates of Burning Sea, Sea Dogs nebo zmiňované Age of Pirates ví o čem je řeč...Snad se jednou dočkám..nedočkám já vím *13*
    • Taky bych radši nový Age of pirates než tohle :D Teda samozřejmě ale stou podmínkou že by ztoho vyhodily bůázniviny tipu malej kutr se dvěma dělama a posádkou 15 mužů potopý fregatu nebo nedej nože galeonu jako se mi v původní hře párkrát povedlo :D.
      • Walldstein
        Tak s tím nejde jinak než souhlasit, je fakt že při troše štěstí by se potopení v reálném světě mohlo povést, ale to by musela být opravdu šťastná trefa ze zadu do galerie, ale to by byla opravdu velká náhoda :D
  • Vím, že hra se snaží vyhnout se zažitým pirátským klišé, ale jsem rád, že u hudby udělali výjimku.
    • Walldstein
      Neboj, ono jim to vyhýbání se zažitým pirátským klišé moc nejde..Uznávám, odpustili si dřevěný nohy, háky, pásky přes oko a papoušky/opičky na rameni, ale podívej se na tu "obrovskou" děly se ježící loď samotného assasina, to je také klišé, protože podle posledních studií používali piráti spíše menší, lehké lodě, které byly obratnější, rychlejší a hlavně s menším ponorem než měli jejich protivníci. Spíše Výjimečně se pouštěli do boje s lodí jako je fregata, notabene s označením HMS (Her Majesty's Ship/His Majest's Ship) tedy Loď jeho(jejího) veličenstva tedy Britského královského námořnictva, které tehdy platilo za uznávanou hrozbu, které nebylo radno se plést do cesty. Další klišé je útok na pevnost..ehm, když už by pirát z neznámého důvodu útočil na pevnost tak to neudělá přes den z moře (kde by ho zajisté čekala jistá smrt), ale pokradmu v noci ze souše. Dále, zakopaný poklad, pouze pověra, neexistuje věrohodný důkaz, nejspíše proto že piráti vše utratili za opravy lodí, zbraně, prostitutky a chlast. Plus si přičti nesmysl, kterým je hákování hořící lodě.. Uvidíme kolik toho najdeme až hra vyjde...
      • celoush
        http://21stoleti.cz/blog/2007/05/18/kde-se-ukryvaji-piratske-poklady/
        • Walldstein
          Eh jasně...to by blo k pokladu a vypsání legend, ale kde jsou fakta?
      • poklady byly ale jenom Dva Oliveur-Le-Vaseur a Kapitán Kid ti jsou jediní čili to byl unikát.
        • Walldstein
          Zdroje informací? Krom filmu/knihy Ostrov pokladů, Pirátů z Karibiku atd. a samozřejmě bez Wikipedie.
          Poklad privatýra a piráta Williama Kidda je řazen do sekce mýty a legendy, proč? No protože o něm mluvil až u soudu kdy mu hrozil provaz za pirátství tak se údajně hájil tím, že za milost řekne kde je poklad..ani tenkrát mu nevěřili, tak proč by jsme tomu měli věřit dnes?
          Pirát Olivier Levasseur (ne ten tvůj Oliveur-Le-Vaseur) prý pod šibenicí vykřikl: „Najděte můj poklad, jestli porozumíte!“. Legenda o tomhle pokladu je zdá se ze všech ostatních nejvěrohodnější. Mnoho jejích prvků (např. dešifrovaná zpráva s návodem k nalezení shodující se, se skutečnými místy a nálezy na nich) se totiž až nápadně blíží realitě - rozhodně více než pověsti o pokladu Williama Kidda.
      • Tak briga, ktorú vidíme vo videu je ešte uveriteľná. Je to pomerne rýchla a dobre manévrovateľná ľod. Čo už ale nie je v poriadku je útok na frigatu. V súboji 1 na 1 by nemala šancu. Obzvlášť, keď frigata vo videu bola prvá, ktorá vystrelila svoje bočné delá. Tá salva mala brigu značne poškodiť, ak nie potopiť.
        Zároveň by som chcel vidieť piráta, ktorý zaútočí na vojenské lode. Čo také môže loď kráľovského námorníctva prevážať, že to stojí za to riziko?
        • Upřímně řečeno: Od kdy jsou AC hry o věrohodnosti síly v soubojích? Je to hra, která dělá kompromisy, aby byla zábavnější a to se jí podle videí zatím daří.
          • "Od kdy?"
            Odvtedy, čo to sami povedali:"Máme fantastickou možnost, jak zobrazit piráty ve hře. Chceme se vyhnout klišé. Tedy věcem jako je chůze po prkně, papoušci a háky místo rukou. Naši piráti budou vypadat jako od HBO. Realisticky. To nám umožní redefinovat piráty v zábavním průmyslu. Už žádní piráti pro děti.“
            http://games.tiscali.cz/tema/assassin-s-creed-iv-pristoupi-k-piratum-jako-hbo-62277
      • a co když ta lod je už upgragovaná

        a btw jak by bylo asi zábavné udělat z toho stealth ? ono jde o komplomis mezi historii a zabavnosti
        • Walldstein
          Ouha...kolik máš v sérii AC nahráno? 120 hodin a z toho 119hodin 55minut sledováním youtube, že?! Assasins creed je hra o tichém, nenápadném zneškodnění cíle. V přeneseném slova smyslu by se dalo mluvit o Hitmanovi v minulosti. Pokud si myslíš že stealth nejde udělat zábavně tak si zahraj například staré Hitmany, nebo splinter cell..Samozřejmě uznávám, že stealth není v dnešní době populární, protože schovávat se ve stínech, plížit se kolem stráží, modlit se aby tě někdo nezahlédl je prostě moc náročné pro dnešní hráče jelikož to vyžaduje myšlení a to dost kreativní myšlení, navíc je to problém i pro vývojáře, protože jak se říká: "AI vidí a slyší všechno co se týká hráče" a proto jí naprogramovat tak že nevidí a neslyší vše je problematické a časově náročné...

          A teď k cintu o upgradovaní..ani kdyby jsi měl namontovaná děla švédské výroby (které notabene montovali do lodí i angličani protože byly v té době prostě nejlepší), měděné či dokonce železné plátování, zesílení trupu větší vrstvou tvrdého dřeva tak by ti to proti fregatě (řadová loď pro tvou informaci) nesoucí 40 32liberních děl (což byla v té době těžká děla střílející koule o váze cca. 14,5kg) bylo prd platný..boční salva znamenala výstřel 18 ti 32 liberních děl a to se na mě nezlob, ale tohle by ti z lodi udělalo kůlničku na dříví, ne nadarmo patřili fregaty k páteřním válečným plavidlům která budila větší strach než řadové lodi vyších tříd (např. Victory). Notabene první plně panceřovanou lodí s parním pohonem byla HMS Warrior postavená v roce 1859 a s přihlédnutím k faktu že tzv. Golden Age of Piracy (tedy zlatý věk pirátů do kterého je hra zasazena se pohybuje v letech 1650-1730 tak pancéřovaná loď warrior byla ještě sci-fi. Ale dost už pouček z hodin dějepisu a nauky o plachetnicích 18. století. Teď se podíváme zcela logicky na tvé upgradování: vše co jsem ti popsal k vylepšení lodě (plátování, těžší děla, zesílení trupu) by ti přidávalo váhu, pokud by jsi překročil konstrukční limity tak by jsi doplul tak daleko jako Švédská loď Vasa, podle všeho byla tak těžce vyzbrojená a přezdobená že se prostě potopila hned při první plavbě...Ještě nám tu chceš cintat něco o vylepšování? Ono totiž nesmíš věřit všemu co se ve hrách, nebo ve filmech objevuje...
  • Ta hra vypadá přímo fantasticky, nádherně, zábavně. Chlapci z UBISOFTU opravdu umí. Mnoho známých sérií(CoD, NFS, ...) jde s narůstajícím počtem her dolů, ale AC se pořád drží a myslím si, že tenhle díl má obrovský potenciál překonat nepřekonatelnou AC II. Zatím to vypadá, že tam bude fakt hodně věcí, což bylo v AC III škoda, jelikož měl strašně nevyužitý potenciál. Kupuju 100%.
    • vypadá to dobře. i když už to nebude ASSASINS creed ale spíš PIRATE creed ale těsím se ne že né kupuju tak na 90 procent

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit