Přejít na výpis diskuzí

Akční RPG Nier: Automata slibuje novou úroveň soubojů díky tvůrcům Bayonetty

30.10.2015 17:03
Adam Homola 14 příspěvků

Na pořádné oznámení pokračování kultovního akčního RPG Nier museli jeho fanoušci čekat pět let. Vydavatel Square Enix teď na akci Paris Games Week mlčení ukončil a představil Nier: Automata. Opět jde akční RPG viděné z pohledu třetí osoby, na jehož vývoji se tentokrát podílí i pánové a dámy z PlatinumGames...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • residentevilfans
    *14*
  • Jehlové podpatky a levitující tunové meče? Dobrý kýč no...
    • To je proto aby tě to rozptylovalo od boje nová HC featura, zatímco by si pozoroval hrdinčiny stehna a podpatky monstra by tě rozmačkávala na padrt. *3*
      • Raidena stejně nepřekoná *14* *15*
  • Vogon
    Docela bych se i těšil, protože na tom dělá božské Platinum, ale kazí mi to to že to publishuje squareenix, méně schopný publisher než oni(především japonská strana) se jen těžko hledá.
    • To jsou zase hlody, no co cekat od Vogona *7*
      • v čem hlody? Platinum je božské takže souhlas. No a všichni víme, jak se chová Square Enix, kupuje úplně všechny značky a dělá z toho poměrně podivnosti a poslední FF taky nic moc, kromě online dílu.
        • První dil Nieru platil a vydal SE, nebyt jich zadny Nier 2 by neexistoval. Proti Platinum nic nemam, ale na tenhle typ hry se nehodi, vlastne to znamena ze to bude uplne něco jiného a v jinem duchu nez dil první, který se stal slavnym prave proto jaky je.
          Mimochodem, SE je jedna z mala firem která pravidelne rozesila hracum dotazníky jakou hru by si prali, jestli chteji pokracovani oblibenych serii, jake se jim libi principy atd. Demo FF 15 2x predelavali presne podle odezvy hracu. Jo..vogon vi houvno.
          • Vogon
            Když víš houvno tak nelez do diskuze. Připomeňme si některé z mnohých úspěchů square enix.
            1) Odchod Hironobu Sakaguchiho(+Yasumi Matsuno, Hideo Minaba, Nobuo Uematsu and Yoshitaka Amano) a naprosté většiny autorů Final Fantasy. V square zůstal pouze neschopný Nomura.
            2) Fiasko Fabula Nova Crystalis.
            3) Fiasko Final Fantasy XIII.
            4) Naprosto debilní názvy her(viz. Fabula Nova Crystalis).
            5) Naprosto debilní přístup, kdy oznámí deset her najednou, a pak to nezvládají.
            6) Naprosto debilní přístup, kdy oznámí hru, a pak o ní X let nic neuslyšíme.
            7) Naprosto předesignované postavy.
            • Final Fantasy 13 se prodalo 7 milionu kusu, fiasko to je mozna v tvoji hlave.

              Sakaguchi a spol jsou zcela jsite legendy, ale odchodem ze SE si akorát pod sebou urizli vetev, Square byl ten kdo je drzel nad vodou, dneska dela Sakaguchi mobilni hry o surfovani.

              Další tvoje připomínky jsou jen ciste tvoje subjektivni předpoklady a s realitou nemuseji mit vůbec nic spolecneho.
  • Jack1947
    Snad to bude lepší než původní Nier... minimálně ta obtížnost byla celkem přehnaná. Hodnocení to nemělo celosvětově taky nějaké valné slabý nadprůměr ani to ne.
    • Nier je klasika, takova mensi legenda, jen jsi to nepochopil:)
      • Jack1947
        To je pravda no a ani moc mně to nebavvilo, zapíchl jsem to na začátku utěch dvou rytířů...
  • tohle bude pecka. Platinum dělají naprosté parády a navíc je to hodně velká výzva. Natěšenost.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit