Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hráči davají přednost PC

    • 0011

      Tak vzhledem k tomu, že článek je o USA tak tam hráči dávají přednost telefonům, pak konzolím a na třetím místě je pc viz zde, ale i když se budeme bavit obecně globálně tak vítězí telefony, proto MS investuje do cloudového hraní.

      • Otázka je, nakolik lze mobilní hry považovat za hry. To je jako srovnávat auto nebo motorku a kolo.

        • PCMR

          Otázka spíš je, nakolik objektivní a fér je srovnávat statistiky jedné platformy (PC) se třema dohromady (PS, XBox, Nintendo)...

        • 0011

          Při použití téhle analogie je nejpopulárnější kolo, pak motorka a nakonec auto, škoda že ve skutečnosti je to přesně opačné pořadí, bylo by to lepší pro životní prostředí. Na wikipedii jsou přesnější údaje, ale jsou 5 let staré. takže mobilní hry tvoří cca osminu, kdežto konzolové skoro polovinu. PC hraní se tam rozhodně lepší, ale je to národ vychovaný na konzolích, hlavně od dob co po videoherním krachu NES zachránil tehdejší videoherní trh. Mobilní hry taky považuju za méněcenný zážitek, protože hráči mobilních her nejsou ochotní platit plnohodnotné ceny za plnohodnotné hry, ale streaming je něco jiného, obzvlášť když je to jako subscription service v rámci gamepass za jednu cenu. Nedávno Spencer ohlásil xcloud i pro pc, což je dobrý tah, protože takhle si zahrají nové hry i lidi s levným notebookem. V USA Xbox má, respektive měl silnější pozici, a i PS4 ve státech neměl oproti Xone nějaký raketový náskok viz tady proto je překvapivé, že to tam přebírá Playstation, ale MS jako softwarová firma jde jinou, imho pro ně správnou cestou a konzoli defacto ani nepotřebují.

    • iSpirit

      zdroj? 


      • 0tecFura

        750W

        • ZOLLINO

          ;))

  • Phillios191

    Hmm, tak to už je co říct, když amíci kupují PSko.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit