Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • AI je už poměrně odladěný a na to, že je v Armě hustá jungle plná vegetace, funguje i tam překvapivě dobře. Čekal jsem opravdovej průser, ten se ale nakonec zdaleka nekonal. Za mě je to už hodně dobrý, naprosto hratelný a hlavně zábavný!
  • Jack1947
    Takže ARMA4 si dá ještě mnohem delší odkládek ( jestli teda někdy vůbec kdy bude) *5*
  • 2DragonFlame: Vazne? Myslis tu fyzikalni simulaci kdy se tank zasekne o 30cm plutek? Protoze vizual bych u army klidne pominul, ale tyhle bugy, ktery to ma uz od Flashpointu, kde se to rekneme dalo prejit s tim, ze holt neodladena novinka, malo vykonu, ...

    Pripadne tu uzasnou simulaci, kdy ty, vleze, za krovym, vystrelis ze svy odstrelovacky na vzdalenost atakujici km ... a obratem te hituje kazdej dment ze svy pistolky ... na stejnou vzdalenost. Kdyby tady chtel nekdo neco simulovat, tak by panaci tak maximalne zalehli, a koukali zmizet nekam mezi baraky.
  • "hráčův operátor"

    O2, nebo vodafone?
  • Ale DayZ nedela uplne bohemka... dela to separatni kridlo...
  • hah uz davno ne kamarade... bugy? JO... NPC vidi skrze vse? AI nevidi ani skrz travu a krovi. Kdys to hral naposledy? Pre-alpha?
  • A taky to mělo coop. :)
  • viz https://www.youtube.com/watch?v=3yFhi31tNbU

    ale upřímně... když vidím, co vidí a trefí v BR hráči jako marius, viss či fuffenz, tak mi AI nepřijde zase tak moc op *5*
  • Jenže vybrat si jen jeden aspekt a na základě něho odsuzovat hru či celý engine je evidentně zcestný názor. Je to jako porovnávat kamion a sporťák jen na základě dosažené maximální rychlosti.
  • Psat ti po treti, ze jsem srovnaval vizual asi nema cenu. Ale udelal jsem to. *7*
  • Nevidels to na ultra nastaveni u PC verze, ze ne?
  • oprava je to k sehnání jako krabicovka nebo ne?
  • Prej novou laťku vizuálu. I starej omodovanej Crysis vypadá srovnatelně. Laťka se právě moc neposunula, díky slabému hardwaru konzolí.
  • Arma je postavená jakožto autentický military simulátor. Takže si zakládá na fyzikálních věcech, jako je balistickej model, chování zbraní a jejich účinnost. Když si ji namoduješ, jakože u Army je to defacto povinnost, tak tam figuruje i hmotnost věcí, které hráčův operátor nese. Každá postava má taky systém výdrže, takže když se postava vyčerpá, nějakou dobu nedokáže přesně mířit. Dál je tu nutnost taktickýho postupu při plnění úkolů a v neposlední řadě, obrovská rozloha herní plochy, která čítá desítky kilometrů čtverečních, takže logicky vizuální stránka musí jít stranou, protože nejdůležitější je autentickej gameplay a realistická fyzika. A tak je to u všech simulátorů viz iRacing, rFactor, IL-2 Sturmovik atd. Battlefield je oproti tomu mainstreamová střílečka, která si zakládá na casual gameplayi a odehrává se na podstatně menších mapách, takže vizuální stránce může být věnováno víc času. Takže ano, Arma a Battlefield jsou úplně jiný hry.
  • A proto existuje multiplayer.
  • Věčně zabudovaná arma kde npc vidí skrze vše...

    Ani ve 3 díle se nepoučili...
  • "konkurovat zkusili Codemasters a jak to s jejich "Flashopintem" dopadlo ...."
    - za mne kohu rict e velice dobre. Codemastri pokracovani Flashpointu mozna nemelo nejaky epicky bitvy a spoustu realne techniky, ale hralo se to suprove.
  • To je u digitálního produktu docela blbá otázka..
  • Apex je v prodeji? Nebo jen v elektronické podobě?
  • Lukyz
    Zrovna ji hraju a ačkoli tam prostor pro zlepšení určitě je, tak si ji užívám daleko víc než celej East Wind. A ta hudba je prostě úžasná *14*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit