Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nevíte někdo, jestli Aveline missions jsou jen součástí digital deluxe edition přímo od Ubi, nebo jestli jsou i u jiné edice?
  • Ještě ty konzole ani nejsou na trhu a už se tu chováte jako děti ve školce.
  • Robotron3
    PC elita hraje hry z gogu a abandonware, protože dnešní aaa hry málokdy stojej za něco. Takže se sporama ohledně výkonu hardwaru se jděte bodnout *15*
    • no aspoň je vidět, že ta zpětná kompatibilita není tak špatná věc *15*
  • To by mě zajímalo co je podle zdejších konzolystů PC elita *15*

    Mám staré q9550, 6GB RAM, gtx 660 Ti tedy staré krámy a hraji stejně v HD a v lepší kvalitě jak na konzoly.

    Navíc jsem vylepšil během let pouze kartu a RAM. Stálo to během let prd. Jestli jsem s takovým krámem PC elita, pak mě to těší :)

    Osobně bych čekal borce kterým jede vše na max + AA v rozlišení větším jak HD. Protože jak se psalo, na PC je HD již delší dobu.
  • Malleth
    Je vtipný jak se tady PC elitáři oháněj výkonem a vysokým rozlišením, při tom síla PC jako herní platformy rozhodně není ve velkých AAA hrách s nejnadupanější grafikou.
    Na nich stojej právě konzole.
    Výhoda PC je v tom, že se tam právě můžou prosadit hry jako Miasmata, FTL nebo Papers Please, ke kterým žádnej našláplej stroj nepotřebujete.
    Tohle téma dobře shrnul Jim Sterling
    http://www.youtube.com/watch?v=D4I64oHN7oY
    • další chytrolín. No v jednom máš pravdu, síla PC rozhodně nestojí jen na nadupané grafice. Sílu současných PC vidím právě v již zmiňované indie scéně, v lepší dostupnosti herních titulů (Steam, GoG) a především v možnosti mod scéně, namodovaný Skyrim hraju doteď. O tomto si konzole mohou stále nechat zdát a nechápej mě špatně proti konzolím nic nemám, ale PS 3 mi leží již nejakou dobu ladem a zatím jsem neměl moc důvodů ji oprášit, kromě snad již neauktuálního RDR.
    • Tohle jsem moc nepochopil uprimne. Ano, na PC je silna indie scena, ale tvrdit, ze pc neni o velkych AAA hrach s hezkou grafikou me prijde jako ulet.
      Vetsina AAA her jsou multiplatform a ty vypadaji nejlepe prave na PC. Nejlepe vypadajici hry jsou proste na PC.
      Pokud sila pc neni "ve velkých AAA hrách s nejnadupanější grafikou." tak potom o ktere platforme se tohle da rict? Snad ne o konzolich?
      • Malleth
        To že multiplatformní hry na PC vypadaj líp, je proto že se si to tam můžou vývojáři dovolit.

        I když se Indie hry na konzolích poslední dobou taky dost rozmohli, konzole (Nintendo nepočítám) pořád stojej primárně na hrách od velkých publisherů, s insane rozpočtama, kterej rvou primárně do toho aby hry vypadali co nejlíp.
        Jednoduše řečeno obskurní, nevyladěná, divně vypadající hra může na PC uspět.
        Na konzolích těžko. To je pro mě spolu s modama a zkoušením nových business modelů hlavní devizou PC hraní.
        • Mas o tom dost zkreslenou predstavu, na konzolich vzdy vitezila hratelnost a PC bylo pro lidi co chteli nejlepsi aktualni grafiku. Indie je tu az poslednich par let. Hry na PS2 ale vychazely doted a myslis ze si je lidi kupovali kvuli grafice? Nebo hry na Wii?
          Priznejme si, ze zivotnost konzole je nejakych dobrych 8 let, o tom se hernimu PC ani nezdalo.
    • C-BEAM
      toto škatulkovanie je smiešne a výrazy ako "PC elitáří" je zrejme nejaký nový trend, niečo ako "white supremacy" apod ktoré sú dnes rozšírené po internete ako mor. Zrejme niekomu začína PC skutočne vadiť... a to je dobré znamenie.

      Sila PC samozrejme je AJ v graficky nadupaných AAA hrách tak ako AJ v graficky skromnejších projektoch zameraných na dômyselnú gameplay akú na konzolách nenájdeme. PC bolo, je a vždy bude o fúzii vyspelých technológií a kvalitného hrania.
      • Malleth
        PC spíš bylo a vždycky bude o otevřenosti, což je jeho výhoda i nevýhoda
        • Se steamem tahle vyhoda padla, steam je restriktivnejsi platforma, nez konzole - nutnost mit nainstalovaneho a trvale spusteneho klienta, nutnost pripojeni k internetu, region locky, ... - to neni zadna otevrenost.
          • Milej Jejdásku, PC platforma je natolik otevřená, že by se ti z toho udělalo špatně. Obrovské množství různých OS, kvazilion emulátorů ala SNES, Nintendo atd. A k těm modům, navštiv moddb, máme tolik možností, že nás nějaké Diablo či WoW skutečně nevytrhne. *8*
            • Koukam ze znas linux jenom z rychliku a nedokazes posoudit jeho realne moznosti.

              Tvuj predpoklad, ze jsem linux obsluhoval nejpozdeji v 5 letech, je krasnym dokladem, jak placas pate pres devate a fakty se rozhodne nenechas zdrzovat. To ti umoznuje valit jednu kravinu za druhou. Vlak tadyujizdinekomu jinemu, nez jsem ja.

              Prozrad, v ktere zemi kde se necti autorska prava zijes? V cine? Nebo zas jen placas bez znalosti faktu?
            • chlapče, to že si neumíš obsloužit Linux, je jenom tvůj problém *15* Já s ním pracoval ještě v době, kdy jsi se proháněl koulema svýho táty. Tam kde žiju, jsou i ty ROM zcela legální, ne všude je legislativa jako v tom vašem Absurdistánu. Prostě ti ujel vlak chlapče, smiř se s tím.
            • Ja take mohu hrat na linuxu, pouzivam ho od roku 97. Proto vim, ze jako herni platforma je to s nim dost spatne, nativnich her ma minimum a jsou vetsinou primitivni, wine je silne problematicke, mirny obrat k lepsimu u nej nastal zavedenim uzavreneho steamu, ale jeho nabidka je stale velmi slaba. Kdo chce dnes hrat poradne na pc, neobejde se bez uzavrenych windows a steamu. Kdyz je emulator legalni, tak mu chybi rom a obecne obsah pro emulatory legalni neni, stejne jako hackle konzole. S mody jsi to nepochopil, mluvil jsem o pc modech.
            • Milej Jejdásku, Já kupodivu mohu hrát i na Linuxu, to je co ty jelítko. Spousta emulátorů je plně legálních. Hacknutá konzole má hodně daleko k ujednání v EULA o užívání té hloupé krabičky viď? MODu máte hodně? Dovol abych se ti od srdce zasmál, kolik, že to máte MODů na ten dejme tomu oblíbený SKYRIM? Consoles aren't made for modding *15*
            • Mozna jsi to nepochopil, ale bavime se o pc herni platforme. Co se tyce hw, ten maji pc a konzole podobny. Emulatory jsou nelegalni a hacknuta konzole je take otevrena. Modu mame hodne, ale nejprodavanejsich her se, priznacne, netykaji.
          • Jujdasek a jeho uzavrena PC platforma diky Steamu *1* *1*
            • C-BEAM
              daj už pokoj so steamom na 90% hier ktoré mám som steam nepotreboval a i ten zbytok je možné ošetriť crackom. PC je otvorená platforma, a môže ťa od zlosti aj roztrhať *1*
            • Je to platforma, kde abys mohl hrat vetsinu dnesnich her musis mit steam, ktery implementuje region locky, musis mit trvale spusteneho klienta, ktery sleduje tve aktivity a vyzaduje cas od casu online pripojeni, bez toho ti neumozni hrat hry, blokuje pujcovani her a bazarovy prodej i retailovych her. To opravdu nemohu povazovat za otevrenou platformu. A jen magor pred tim zavira oci a tvari se jako ze nic. To je nejlepsi cesta k jeste vetsimu oklesteni pc platformy.
            • C-BEAM
              človek ktorý označí platformu na ktorej si zahráš hry z desiatok zariadení, vrátane mnohých konzol, hry staré rok, 10 rokov i 30 rokov, za UZAVRETU platformu je jednoducho magor, nič viac nič menej.
            • Zda se mi, ze mas problem toho pochopit mnohem vic. A prirozene, to co nechapes arogantne povazujes za hovadinu. Kvuli tomu o tom nepremyslis a dobrovolne zustavas hlupakem.
            • C-BEAM
              jejdasek, asi to bude tým, že mám problém pochopiť naprosté hovadiny.
            • Je to uzavrena platforma, ale nenastalo to ze dne na den a je to pokracujici proces, ktery se bude prohlubovat. Fakt me udivuje, co vse nedokazes pochopit a je nutno ti to polopatisticky vysvetlovat.
            • C-BEAM
              Jejdasek: vtipné ako si rýchlo obrátil *1* takže PC ešte nie je uzatvorená platforma ale iba sa vidala na cestu uzatvorenia ? síce je to tiež volovina ale aspoň si to trochu zkorigoval.
            • Zaprve ti tim ukazuji, ze to neni nijak zvlast silne zadana vlastnost, kdyz nejprodavanejsi hry to neumoznuji. Za druhe ti tim ukazuji, ze to neni vlastnost platformy, ale samotneho software a urcite vis, ze i na konzoli jsou hry se sdilenym uzivatelskym obsahem. PC platforma se vydala na cestu uzavreni spolu se steamem a cim vic her je zavislych }a steamu, tám je uzavrenejsi. Je to proces, ktery stale postupuje. A jsem rad,ze konzolovi hraci dokazali v pripade XBoxu rict ne necemu, cemu pc hraci uz dávno podlehaj - online kontrole.
            • C-BEAM
              jejdasek, si ok ? čo má spoločné to, že niektoré hry nie je možné nijak modovať s tým, či je alebo nie je platforma otvorená ? a kedy sa vlastne stalo, že otvorená bola a zrazu otvorená nie je ? más nejaký konkrétny dátum *1*
            • Konzole jsou uzavrene platformy, to nikdo nepopira. Ale je hloupe PC platformu oznacovat za otevrenou, to uz davno neni pravda. Tvrzenim a vy zase bijete cernochy nedokazujes, ze PC je otevrena platforma. Mimochodem, jak muzes modifikovat hry jako Diablo 3 nebo WoW, ktere jsou na PC nejprodavanejsi?
            • A neber to jako hate proti konzolim, sam na konzolich hraju, ale ty tvoje absurdni argumenty, ktere obcas ze sebe vypotis, to fakt stoji za to. *1*
            • Ano jujdasku, na konzolich mam vetsi svobodu, protoze si tam muzu hry upravovat modama, muzu si stahnovat modifikace, muzu si vybrat jakej herni ovladac chcu, muzu hrat hry ze starsich generaci, muzu si konzoli upravit dle svych pozadavku co se funkcnosti tyce......jo aha, ja vlastne nemuzu. *3*
            • Tak naprosta vetsina lidi jsou ovce a vubec jim nevadi, ze je platforma uzavrena a jsou vyrobcem omezovani, at jde o iPhone, konzole, Windows nebo Steam. A da se to docela chapat, ma to sve vyhody i nevyhody. Ale na jedne strane obdivovat steam a na druhe strane se smat konzolum pro uzavrenost je napalici, kdyz steam hrace oezuje vice, nez konzole. A bez steamu se dnes na pc plnohodnotne hrat neda a kdyz to zkusis, budes rovnez silne omezovany.
          • Malleth
            Ale je, pořád ti tam můžou vyjít experimenty jako Stanley Parable nebo Surgeon Simulator. Navíc funguje celkem dobře jako filtr. Z těch mraků indie her se tam dostane minimum odpadu.
    • "síla PC jako herní platformy rozhodně není ve velkých AAA hrách s nejnadupanější grafikou"
      Tak proč hry na PC vypadaj mnohem lépe než na konzolích? :D kdy se naposledy vývojářský studio muselo chlubit tím že hra poběžu po patchi v 1080p? :D
      • Spis se zeptej, proc se vetsina z nich primarne vyviji na konzole.
        • protože prachy, nikoli potencial konzole, ten neni žadnej xD
          • Sam sobe odporujes, ekonomicky potencial konzoli je obrovsky. Proto je vyvojari preferuji. A konzole maji silny ekonomácky potencial proto, ze je silne preferuji platici hraci. A muzes premyslet nad tim, proc.
            • Urcite maji vyhodnéjsi pomer vykon cena, jednoduchost jejich obsluhy je take vyhodou, pc je treba na udrzbu dost tragicke, na druhou stranu, ve spusteni se moc nelisi a s vyjimkou deti nebude moc uzivatelá konzole, kteri nepousti pc. Ale zapomnel jsi treba na vyborne exkluzivni tituly, jejich spolecenskou sdruzujici funkci nebo to, ze se bez problemu ovladaji gamepadem a jsou tomu dobre prizpusobeny i hry. Ve zkratce, nabizi lepsi uzitnou hodnotu.
            • C-BEAM
              pretože sú zdanlivo lacné, jednoduché, nenáročné a vie ich používať i naprostý kretén, ktorý v živote nespustil počítač.
    • Presne, na PC je nejzajimavejsi indie scena.
      • To je znacne subjektivni zalezitost.
        • Kazdeho muze zajimat neco jineho, ale na pc je objektivne nejzajimavejsi indie scena, dari se ji dobre, rozviji se, je inovativni, zije. Mainstreamove tituly jsou z vetsiny jen konzolove porty, MMO hry stagnuji, socialni hry upadaji.
  • To bolo kecov od ps fanboyov ako na ps pojde aj 4k :-D srsly, robia si srandu?
    • Kecy v kleci, tohle nikdy nikdo nerikal.
      • Ale jo, byl to vlhkej sen mnoha fanboyu, kdyz nove konzole byly jeste v nedohlednu.
        • Mozna se nejaka vyjimka nasla, ale rozhodne to nebyl zadny trend. A ja jsem naopakrikla, ze je naivni ocekavat 1080p hry, ze 720p staci a i na nextgenu budou mit hry bezne 720p.
          • Naopak, to zadna vyjimka nebyla. Clovek kazdou chvili cetl, jak nove konzole zase vykonove s pc vytrou podlahu apod. To, ze ty sis to nemyslel, jeste neznamena, ze si to spoustu jinych nemyslela/neprala.
            A pokud ti 720p staci, tak ses stastny clovek, ale me pri tom rozliseni hrozne tahaj oci ty zubarte hrany a to ze na tu telku koukam z nekolika metru tomu fakt nepomaha.
            • ehm: obavam se, ze vubec netusis o cem je rec. Zubatost muzes resit uz u primitivniho obrazku s jednim trojuhelnikem a zadnym pridavanim polygonu to nevyresis. Mozna si to pletes s hranatosti objektu, ktera souvisi s poctem polygonu, ale to je bezpredmetne v diskusi o rozliseni.
            • Tilwaen
              Nechť se stydí ten, který dal mínus příspěvku nademnou. Až do morku kostí.

              "FSAA (Full Screen Anti-Aliasing) is performed on the final rendered image, so the performance is dependent on the size of your graphics window, and not the number of polygons in the scene."
              Zdroj
            • C-BEAM
              ehm: aliasing nemá nič spoločné s počtom polygónov.
            • jeste abych to dopsal. Ty sice muzes mit grafiku v 720p z vysokyma polygonama ale z nejvesi pravdepodonosti ti drive dojde vypocetni vykon nez kdyz jen zvednes rozliseni z 720 na 1080.
            • V cem ma pravdu? duyt je vedle jako ta jedle. O tom kolik ma zubatych hran hra rozhoduje pocet polygonu na predmectech a podobnych veci. Tohle nelze vubec nikdy srovnavat s videem na kamare jak si tocis psa na zahrade.... Jejdasek mi prijde naprosto tragicky vzdelany clovek co se tu snazi mudrovat hovadiny a delat se chytrym. Pritom by udelal lepe kdyby nepsal.
            • C-BEAM
              Facepalm: v tomto má jejdasek pravdu ... výnimočne.
            • Velmi slabe, evidentne nemate zadne presvedcive argumenty. Zbytecne se zesmesnujete snahou popirat skutecny stav veci. Je mi lito panove, ale to neuhadate. Predlozil jsem jasny dukaz, ze HD obraz nemusi byt zubaty a tudiz zuby v obraze nejsou duvodem, proc zvysovat rozliseni ani to neni duvod, proc by HD obraz mel byt nedostatecny, pro televizory je dostatecny az az. A strejdu google navstiv sam, abys to pochopil.
            • Jejdasku, prosimte, udelej sam sobe laskavost a optej se strejdy googla na rozdil mezi real time renderovanou hrou, cgi filmem a filmem porizenym na realnou kameru a pak tady neco placej o zubatosti/rozliseni ve filmu vs. zubatost/rozliseni ve hrach.
              Mozna ti pak dojde, jako blbost tady placas. *3*
            • Mozna ze je to nejjednodusi, ale rozhodne to neni nejefektivnejsi a nejsofistikovanejsi. A naopak, poukaz na DVD film zcela zretelne ukazuje, ze ani obraz s nizkym rozlisenim nemusi byt zubaty. Zubatost je problem spatneho renderingu, nikoliv nizkeho rozliseni. Vysokym rozlisenim ho sice neefektivnim zpusobem schovas, ale take to muzes efektivne resit kvalitnejsim renderingem.
            • http://web.cs.wpi.edu/~matt/courses/cs563/talks/antialiasing/methods.html "As aliasing problem is due to low resolution, one easy solution is to increase the resolution " Než si tady začneš hrát na chyrolínka, tak si prvně dopň mezery. *3*
              Srovnavat film s hrou, co se rozlišení//"zubatosti" týče, tě jen usvědčuje v tom, že o tom moc nevíš. *3*
            • Možná jsi to přehlédl, ale řeč je o 4K a to je buzzword až poslední doby a opravdu nikdo netvrdil, že na nextgenu se bude hrát 4K. A HD rozlišení na tv opravdu není zubaté, nebo máš pocit, že DVD filmy jsou zubatý? To si pleteš antialiasing s rozlišením.
      • C-BEAM
        asi chodíš málo na zahraničné fóra *1*
    • doufam ze jste fanda Xbox one... ten totiz na tohle rozliseni ani nedosahne ;)
  • owny
    k smíchu...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit