Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Viem, že v Revelations asi nie, ale v trojke by som uvítal aspoň druhú polovicu hry hrať za Desmonda. To ako sa stal na konci dvojky takým profíkom v boji bolo úplne super a strašne ma mrzí, že to trvalo len tú chvílku na konci dvojky a trochu aj v Brotherhood-e. V každom prípade, séria AC je geniálna.
  • Ahoj, ja som este ziadny AC nehral ale revelations mam predobjednane.Problem je v tom ze netusim o com su predchadzajuce diely. Nevedel by mi niekto opysat o com je pribeh AC?? diky :)
    • Souhlasim se satanem. Proste to neni ono, kdyz si storyline prectes nekde na netu. Zkus si to radeji zahrat. Tak mne napada ... proc si kupujes Revelations kdyz jsi ostatni hry nehral? Nechci vypadat jako hajzl, ale docela mne to zajima.
    • sa ti neoplati hrat revelations ked si nehral predchodze 3 diely
    • Hairy_Ass
      Mrkni se na walkthrough videa na youtube...
  • Ellendway
    Vím, že teď urazím 105% fanoušků, ale je Assassins Creed 2 (a další díly) stejně stereotypní jako AC 1?
    • Amylee.Anderson
      Já byla z jedničky totálně vyplácaná, ale potom, co jsem hrála dvojku (která je o 100% lepší) bych si jedničku už moc nezahrála, to byl vážně strašnej stereotyp.
    • Další díly jsou podle mě mnohem mnohem lepší než AC1
      • Ellendway
        Okey... Takže nemusím běhat celou hru do pěti měst a tam se stejným scénařem zabíjet lidi jo? V podstatě mě zajímá, jestli jedničku musím dohrát abych navázal na další příběh.
        • No musím se přiznat, že z podobných důvodů jsem jedničku nedohrála. Ale další díly jsem si zamilovala. *3*

          V dalších dílech už problém se stereotypností nehrozí. Nová města jsou dostatečně zajímavá, každé místo je jiné i atmosférou (hlavně v AC 2), úkoly a mise mi taky přišly zábavné. Podíváš se i do současnosti. Vždycky se můžeš podívat na youtube na nějaké "playthrough" a uvidíš jestli je to tvůj šálek čaje.
          • Ellendway
            Ony ty hry vypadají úžasně, ale Game-Play ti většinou neřekne, že 100% hry se jeví jako jedna a ta samé mise. Ale super, díky za názor.
  • Už se nemůžu dočkat až ten AC Revelations vyjde *14*

    A co se týče dalších dílů? No na internetu už jsem viděla spekulace, že další díl by se mohl odehrávat v období francouzské revoluce, což by mohla být velice zajímavá doba pro konspirace a zvraty.... a kdo by se nechtěl setkat třeba s Napoleonem (ať už v dobrém či zlém) *15*

    nebo takovou Anglii 19. století bych si taky nechala líbit...hlavně ať to v Ubisoft stihnou do toho jejich konce světa 2012 *2*
  • Preed
    Ja by som im prial do dalsich dielov,nech popracuju na pribehu,cela ta konspiracna teoria je fasa,ale 90% casu,akurat nahanam nejaku historicku postavu a potom ju badassne zabijem,kvalita pribehu,resp. scenaru na urovni tych postav je absolutne ziadna,je to mozno sposobnene tym,ze to viazu na tie historicke fakty do urcitej miery,neviem,nie som na to expert,tak potom by sa mohli viac zamerat na pribeh v pritomnosti,lebo 3 hry a prepokladam teraz pride 4-ta v style ''tak tu je hlavny borec,toho musis zabit,ale najprv tu zabi dalsich x borcov a ked to dokazes tak najdes kusok konspiracnej skladacky'' zhrnuty pribeh celeho AC,mam tu hru rad,Ezio je badass,mam rad konspiracne teorie,ale zacina to byt nudne.
    • Ta hra je o zabijacich, takze bohuzel nebude mozne se od modelu kdy zabijis vetsi pocet "borcu" oprostit bez toho abys radikalne prepracoval cely system. Nemyslim si ale, ze je to nutne.
      Ja naopak doufam, ze se na pritomnost zameri co mozna nejmene. Na zabijeni v soucasnosti tu je preci uz jina (klasicka) serie, Hitman.
      Co se tyce konspiracnich teorii - Jak uz tu nekdo psal, je to tak trochu jako Dan Brown a Von Daniken. Prose se to neda brat zase uplne vazne.
      • Preed
        Tak inak,mna ta konspiracna teoria bavi,v podstate preto to hram,nejake tajomstvo na konci cesty,ale keby si si zobral cely ten pribeh mimo tej konspiracnej teorie,iba to co je v minulosti,tak ten Ezio(Altair) tam iba beha a zabija ludi,cely ten system funguje tak,ze Ezio je Assassin,zli su samozrejme Templari,ukazu ti nejaku siet tych templarov a postupne ich zabijas,tato sablona je pribeh vsetkych 3-och AC zatial,v Brotherhoode bol na konci tak maly pribehovy zvrat myslim,ze Machiavelli niekoho obvinoval ale Ezio ho na koniec zastavil a to je vsetko,na tomto by mali zapracovat,nejak tie vedlajsie postavy zapojit do deja a dat im nejaky charakter,dusu..
        • S tim muzu souhlasit. Osobne doufam, ze v Revelations zapracuji vic na clenech bratrsva a rozvinou treba postavu Claudie. Take doufam (a nejnovejsi screeny Altaira a Marie to potvrzuji), ze se vice dozvime o vztahu mezi timto Assasinem a Templarkou. Tam je velky prostor pro zajimavy "character development."
          • Pribeh o Altairovi a Marii je vysvetleni v hre Assassins Creed Bloodlines (bohuzial len na PSP).
            Tusim sa to odohrava niekde na Cypre
            • Vidis ... tak Bloodlines jsem nehral a to PSP mam ... Myslim ale, ze podobnych hracu bude vetsina, takze UBI nejspis nejake vysvetleni do te hry zapracuje ...
        • No ale pak tam mas prece nad tim kompletni pribeh, ktery se skrz ty jednotlivy dily zacina skladat dohromady a uz o nem zacinas mit docela jasnou predstavu. To bys to trochu zjednodusil. Souvislosti se starodavnou rasou, nabozenske souvislosti, vyhnani z raje, snad nespojleruju :) a co za tim vsechno stoji. To je prece hlavne ten pribeha to je pribeh kompletni serie, ktery teprv ceka na to zakonceni.
          • Preed> Dobre, dobre. To o pribehu uz jsi rikal. Porad jsi mi ale neodpovedel na tu zakladni otazku: jake zmeny bys navrhoval v historicke casti hry? Podle meho nazoru to proste lip udelat nejde. Hra se jmenuje Assassin's Creed, a hlavni naplni Assasinova zivota je zabijeni. Takze nemuzes ocekavat, ze se z Ezia stane politik nebo vysetrovatel.
            Co se tyce AC:B -- nemohu s tebou souhlasit. Pravdepodobne mame jiny vkus, ale ja rozhodne nevidim AC:B jako side quest. Prave naopak, AC:B uzavira cely pribech klanu Borgiu coz je neco co Ezio nedokazal udelat na konci ACII (SPOILER: svym zpusobem si za destrukci Montereggione muze Ezio sam). Navic AC:B nabizi celkem solidni vylet do hloubi mnoha sekundarnich postav. To bys take mohl rict ze kazda seance v Animu je takovy Side Quest (a mozna bys mel pravdu).
            • Preed
              Ako som to uz pisal,pokusil by som sa zapojit vedlajsie postavy do deja,okrem Machievelliho,ktory je na rozdiel od Ezia taky radikalnejsi,vsak tam aj mali nejake nezhody+ta scenka s tym Volpem,alebo este mozno Eziou romanik s Katarinou Sforzou ale to tiez bolo dost slabe,su vsetky postavy absolutne ploche,v ramci tej minulosti nemaju absolutne ziadnu vlastnu motivaciu,nemaju medzi sebou ziadne vztahy,su tam iba na to aby pokecali s Eziom,ale na tom sme sa viac menej zhodli,ze by to mohli urobit,rozdiel medzi nami je ten,ze podla mna je to absolutne nedostacujuce,tebe to do urcitej miery asi staci ako to je teraz.K tomu AC:B uz nejdem pisat,asi mame iny vkus.
          • Preed
            No sak dobre,lenze vacsina hry je prave v tej minulosti,to,ze ta na konci caka nejake rozuzlenie je fajn,ale vsetko je to az na konci,ale cely ten koncept toho scenaru/pribehu ako chceme,je v tej minulosti tak jednoduchy a de fakto zabera 95% hry,ze by to mali nejakym sposobom zmenit.
            • Preed
              Dethklok> Tak inak zas,myslel som to tak,ze ten pribeh za Ezia je proste nuda,hra sa to dobre,ma to aj svoje efektne momenty,pokec pred smrtou mam rad ''requiescat in pace',ale inak je to nuda,ako som pisal hore a na konci sice pride rozuzlenie pribehu,ale uplne ineho,lebo to s Eziom nema absolutne nic spolocne,Desmond len potreboval vediet kde skryl to jablko a preto vlastne v tej minulosti bol,preto si myslim,ze by bud mal dostat viac priestoru desmond(aj ked neviem ako,lebo by sa to zle robilo) alebo zlepsia scenar Eziovej zabijackej misie na konci ktore bude stale to info pre Desmonda ako do teraz.Ak by som to mal pritiahnut za vlasy s tym HP,tak to teraz funguje v AC,tak ze sa cely film pozeras na bratranca harryho pottera ako robi nejake nudne veci a potom ti na konci pustia ako HP zabije voldemorta.

              Edit: Este ohladne toho AC:B,podla mna je to najhorsi diel serie,jednotka bola asi nudnejsia ale bolo to aspon nieco nove,na to ze je to treti diel tak nic moc a to nehovorim,ze by to mala byt nejaka revolucia ale keby som mal pouzit jedno slovne spojenie ktore pre mna vystihuje AC:B tak je to ''side quest'' cele je to imho jeden velky side quest.
            • Dethklok: Tak to sem moc rad, uz se hned tesim, az se k tomu zase (snad zitra) dostanu :)
            • @Robotron3: Podle meho AC:B funguje jeste lepe nez AC2 co se tyce pribehu. Navic postavy jako Machiavelli, La Volpe, Claudia a Bartolomeo maji celkem dost prostoru aby se jejich postavy rozvinuly (i kdyz bych byl jeste spokojenejsi, kdyby Claudia dostala vice prostoru). Pro me osobne byl nejvetsi neduh AC:B prave ta soucasnost. Nechci ale spoilerovat, takze to nebudu rozvadet do detailu.
            • Se priznam, ze na me to docela funguje, jak hrou prochazim a vsimam si detailu, tak i kdyz se toho treba v minulosti dejove stane min, tak zrovna si uvedomim neco ze skladacky toho vetsiho pribehu, ale je asi fakt, ze vic promakat ty pribehy v minulosti jednotlivych postav by mozna chtelo. Teprve zacinam hrat Brotherhood a tam asi jak tak koukam to mozna nebude tak vyzivne jako ve dvojce :)
            • A ty bys chtel aby ti tvurci vsechno rekli rovnou, hned na zacatku? To by preci nebyla zadna legrace. Navic by to podle meho bylo konraproduktivni. Kolik lidi by pochopilo, kdyby sis hned na zacatku Kamene mudrcu precetl, ze Snape zabije Brumbala? Jake reseni bys nabidl ty, kdybys mel tu moznost? Uprimne me to zajima.
      • Hairy_Ass
        To se nedá brát žádná konspirační teorie. *3*
  • Dotaz pro znalé celé série: Jsem PC hráč, u prvního dílu jsem vydržel cca 5 minut (málem jsem zkolaboval z ovládání). Chci se zeptat, jak je to s příběhem (vím o systému přítmnost-DNA-minulost) - stojí to za to? Příběh je pro mě to nejdůležitější a jde mi o to, jestli má hlavu a patu v rámci celé série. Hratelnost ať je v každém díle klidně stejná, ale postavy, příběh,... Už to není tak drahé, teda alespoň první dva díly, tak bych o tom pouvažoval. (pro upřesnění mých preferencí - Deus Ex, Neverwinter Nights 2, Fallout 2, ale i poněkud s pokulhávajícím příběhem TES, Diablo 2). Budu spokojen? :-)
    • Pribeh je samozrejme velice spletity a na pomery akcnich adventur dalo by se rici hluboky. Na druhou stranu v ramci konspiracnich teorii se pohybuje tak na urovni Sifry Mistra Leonarda a jesti vice riznute Erichem Von Danikenem :) Coz na jednu stranu rade lidem dava prostor, aby si mylne mysleli, ze Assassin je nejaka povrchni ulitla konspiracka. Na povrchu je, ale kdyz hrajes od prvniho dilu a bedlive sledujes, tak by to byl cert, aby sis tu serii nezamiloval. Napr. snad v zadne jine serii v historii nebyly nikdy pouzite nejen historicke realie v prostredi, ale primo i skoro vzdelavaci prvky hry, kdy se prochazis stredovekymi mesty a vsude narazis na historicke komentare mist, budov, postav, ktere samozrejme odpovidaji skutecnosti. A kdo tohle vsechno poctive cte (jako me to moc bavi) o to vic se ponori do hry a jeste se i neco dozvi :)
      • Amen.
    • Já hrál všechny AC na PC a neměl jsem žádné problémy.Podle mě pokud ti to dělá potíž,tak si po pár minutách zvykneš.Není na tom nic složitého.Jinak AC 2 má podle mě slušný příběh.
    • Hairy_Ass
      Tak příběh smysl dává, což o to, ale chvílemi je dost přeplácaný, jako by si autoři na netu vyjeli všechny konspirační teorie, a pak se z toho snažili upéct jednu jedinou, kterou pak mrskli do hry. Pro tebe, jako příznivce Deus Ex, by mohlo být pozitivní, že se děj točí hodně kolem konspirací, navíc je to poměrně pěkný exkurz do historických měst, s velkou volností pohybu a od posledního dílu i se spoustou nových možností, co dělat.
      • Díky, tedy děkuju za názory všem, ale budu reagovat především na tenhle komentář, protože se teď chci zeptat na tu volnost - je to samoúčelná volnost, nebo se dá na ní nějak vydělat? :-) Třeba teď mě zaujalo, že půjdou sbírat ingredience na výrobu výbušnin, takže nějaká motivace a odměna v novém dílu bude. Třeba v Deus Ex mě, kromě příběhu, bavilo si vylepšovat pistoli, až byla vražednější, než GEP gun. :-) U komentáře níže mě vyděsila ta Šifra mistra leonarda - konsiprace ano, ale samoúčelné, do sebe nechutně přesně napasované bláboly, sázející pouze na absurditu dokonale do sebe zapadajících hovadin a Velkých událostí a jmen, už prosím ne. :-D
        • Přesně, v AC2 můžeš hledat poklady (koupíš mapy a pak hledáš truhly), pírka a hrobky asasínů (speciální skákací levely). Za peníze pak nakupuješ obrazy a další krámy, které se ti objevují pak v bytě v Monterigioni, které různě upgraduješ a tak. V AC:Brotherhood je volnost dotažena ještě víc, můžeš obsazovat části říma (dobyjež věž) a pak renovovat obchody, hledat vlajky, k tomu se tam stále objevují všelijaké side-questy, kterých je tam tolik, že by to zabralo obsahem na 3 další hry, dál hledat sídla Romulů, chytat zloděje, opravovat akvadukty... je tam toho šílený množství. Tohle všechno mne bavilo víc než samotný příběh a kampaň. Ovládání na PC je v AC2 docela nepříjemné (ale rychle se dá zvyknout), v ACB už je to lepší, protože hra ukazuje, jaká klávesa co dělá :)
        • Hairy_Ass
          Máš tam otevřené město, tedy zpočátku jen jednu čtvrť, ale jak postupuješ v příběhu dopředu, tak se odemykají další části, pak i jiná města (v AC: Brotherhood je ale jen jedno město) - to vše se odemkne relativně rychle, takže většinu hry máš skutečně naprostou volnost pohybu. Můžeš běhat po střechách a najít tak lepší cesty, jak sejmout svoje oběti, můžeš se tam schovávat před pronásledovateli atd.
          No, nechci tady moc spoilerovat, ale v podstatě většina historických osobností (především těch, které se vyskytují přímo ve hře) je rozdělena do dvou frakcí - jedna je ta zlá, co se snaží ovládnout svět a druhá, co proti nim od počátku věků bojuje. A pak tam (POZOR SPOILER) je ještě jasná parafráze na konspirační teorii o roce 2012, o Annunaki a tak...(KONEC SPOILERU)
        • Co se tyce volnosti: me osobne bavi jen tak "blbnout" po mestech, lozit po budovach, a zkouset kam az se dostanu. Ale volnost rozhodne samoucelna neni. V AC2 i AC:B nachazis diky zkoumani lokaci klice, kterymi si postupne odemykas cestu k nejlepsim brnenim hry. Take nachazis ruzne bedynky se zlataky, ktere se vzdy hodi na nakup novych obrazu a ruzna vylepseni. Hra te rozhodne nenuti abys takove veci delal. Ale mne to vzdycky bavilo.
          Co se tyce tech konspiracnich teorii: nevidel bych to tak cerne. V ramci pribehu to funguje velmi dobre. Ta konspirace se projevuje vice-mene v tom, kdo je Templar a kdo ne. Jsou tam sice urcite detaily, ktere mohou byt trochu pritazene za vlasy, ale v ramci soucasnych hernich scenaru bych rekl, ze se tvurci jeste drzeli pri zemi
    • Takhle ... necekej pribehovou hloubku Deus Ex (tedy alespon originalu, HR jsem nehral) a Falloutu. Ale podle meho nazoru je AC2 a AC:B kvalitni, pokud jsi ochotny se trochu hrabat v konspiracnich teoriich. Ezio je jedniim z prekvapeni posledni doby co se tyce charakteru postavy, rozhodne to neni plosina typu Altair (tim neurazim Altaira jako postavu, ale spis scenar puvodniho AC). Osobne se mi take libilo, ze se setkas s historickymi postavami, jako je (SPOILER) Da Vinci, Machiavelli, atd. Nevim, jake je to na PC ohledne ovladani, ja jsem AC vzdy hral jen na PS3 a na gamepadu mi to fungovalo naramne. Kazdopadne doporucuju koupit. Zkus to sehnat z druhe ruky, za usetrene penize si porid nejaky gamepad a myslim, ze se budes bavit.
  • podle AC:Revelations templáři někdy v 16. stol? co to je sakra za hru? Řád fungoval v letech 1120-1340, nakonci byl obviněn z hereze a konání protikatolických rituálů, většina templářů byla zatčena a popravena...
    • Inkvizici byli templari NEPRAVEM obvineni ze rouhani, uctivani dabla atd... pozdeji upaleni, popraveni atd. Slo o jejich reholi, ktera ovsem byla tajna a ve skutenosti nemela s kacirstvim nic spolecneho. Slo puvodne o ochrance krestanskych poutniku ve svate zemi.

      "Řád fungoval v letech 1120-1340" - To je BLBOST. Templarsky rad vede az napr. k Ordo Templi Orientis (1885).
      • Hairy_Ass
        Templáři byli hlavně dost majetní, proto Filip Sličný přesvědčil papeže, kterého měl v hrsti, aby nad nimi zlomil hůl.

        Jinak řád byl zrušen v roce 1312, že si nějaká skupina v 19. století hrála s odkazem templářů, to je sice pěkné, ale s templářským řádem to mnoho společného nemá.
        • souhlas, věřim že šlo o celkovou moc jejich řádu, majetek + vojenská síla.. prostě kdokoliv kdo měl moc a byl příliš slabý na to aby se ubránil zničení ostatními skončil... poukaz na jejich tajné a podivné rituály už byli jen záminka od katolické církve aby je mohli "legálně" popravovat a upalovat.. každopádně existuje spousta konspiračních teorii s templáři ve spojení se svobodnými zednáři a jinými ne moc známými spolky.. takže kdo ví třeba někdo přežil ..
        • Zpocatku byli vsechno jen ne majetni. A tradice templaru neskoncila inkvizicnim tazenim Filipa Slicneho. V tomhle wikipedie nevychazi ze vsech soucasnych studii na ono tema... Doporucuji napr: "Templari a Asasinove" od Wassermana (2001).
    • Podla série AC existujú templári dodnes.
      • nejen podle série AC, viděl jsem konspirační teorie o templářích a jejich pomstou a ovládnutí světa nebo něco na tenhle způsob... nadruhou stranu pokud to takhle chtejí mít tak ať
        • Hairy_Ass
          Třeba v Deus Ex jsou jednou z odnoží Iluminátů, pokud si to dobře pamatuju. *4*
          • Hitman? Je tam vraždění, tedy příprava na něj, na takové úrovni, jako v Hitmanovi? Pokud ano, tak není co řešit a kupuju, ale myslel jsem, že je to spíš o tom se někam proplížit, přeskákat a následně někoho kuchnout a utéct, než o sofistikovaných způsobech, jak obejít tenhle bezpečnostní mechanismus, jak rafinovaně zamaskovat vraždu a nebýt spatřen.
            • Hairy_Ass
              Zas tak propracované to není, Hitmana jsem jmenoval jen jako příklad podobné hry.
            • Samosebou se to neda srovnavat s kvalitami Hitmana. Ale jako v nem, i v AC zalezi na tom, jakym zpusobem hrajes. Samosebou se velka cast misi ta splnit "hura" zpusobem. Ja se ale vzdy snazil hrat prave "silent assassin" stylem. Pozorovani, priprava, a ukryvani mrtvol take hraji celkem dulezitou roli. Navic je i dost okamziku, kdy the hra sama donuti pracovat tise.
            • hups, vedle, asi se přihlásím, abych mohl upravovat. :-D
    • Blbost. Z historického hlediska jsou asasini nizarijsti ismailite. A to by museli mit stroj casu aby se podivali na stavbu pyramid atd... Sice se cela serie tvari, ze se verne drzi historickych faktu, ale ten hlavni, co asasini byli, co reprezentovli a o co jim slo, se ve hre ani vzdalene realite neblizi. Slo pochopitelne o viru, muslimskou, o jeji sireni a tak dal, komplikovane.... Neda se to shrnout do par radku, ale dej hry je zkratka zjednoduseny a postaveny na primitivni herni motivaci, nikoli na historii. Vzhledem k obecne neznalosti asasinskeho fenomenu... je to dobre tema na hru, protoze o realnych souvislostech nema snad jediny hrac asasina ani paru, jinak by musel po celou dobu hrani jen unavene koulet ocima... Treba tohle nekoho z Vas inspiruje a sami si zjistite, jak to vlastne vsechno bylo. Je to nadmiru zajimave, poucne... Proste to co skutecne chcete :)
      • Tak zajimave to samozrejme je. Ale nemuzes porovnavat klasickou historii se hrami. Navic nikdo nerika, ze AC vykresulje skutecne historicke realie. Vazne to snad nemuze brat nikdo. Proste jako kazda hra vezme koncept ktery zni zajimave a neco s nim provede.

        Na druhou stranu, hra celkem verne vykresluje historicke lokace, a vlozena herni encyklopedie je docela kvalitni co se tech lokaci tyce.
        • No prave, jeviste je pekne, jen se v nem nehraje dobova hra :). Jinak pochopitelne souhlas, jen je skoda, ze se tolik bere ohled na mainstreamoveho, bezneho hrace. Mohla z toho byt super interaktivni, bezbolestna osveta, hra s presahem.

          Ke hre, na me je prilis genericka (prvni dil byl svezi, ostatni pusibi jako velke datadisky, a Ezio je sympatickej asi jako prodavacka z trafiky)... Ale to je nemoc herniho prumyslu. Pak se jednooci stavaji krali.
          • Problem je samosebou v tom, ze ten mainstreamovy hrac ti koupi nejvice her. Samosebou her, ktere ho budou bavit, ktere dohraje, ktere mu budou stat z to aby si koupil datadisky/DLC, popripade nove herni systemy kvuli pokracovanim. Hra s osvetou by byla sice fajn, ale myslim si, ze ta reakce by byla podobna jako kdyz kdysi v Simpsnovych Bart zjistil ze se ho hra snazi ucit hlavni mesta americkych statu.
            Take nemuzu souhlasit s tvou kritikou dilu. Podle me byl puvodni AC az zoufale sterilni a monotonni. Ano, svezest tam byla, ale vytratila se prakticky okamzite. Vzdyt herni mechanismy se opakovaly prakticky beze zmeny v kazde nove ctvrti, Altair byl zoufale dvourozmerny (nekdy se mi zdalo, ze jeho osobnost byla snad ta posledni vec o kterou se v ramci pribehu tvurci zajimali). To Ezio je rozhodne vice rozvinuty jako postava. A ne jen proto ze dostal 3 hry, ale hlavne proto, ze uz od AC2 se o nej jako hrac zajimam. Altair mi byl, popravde receno, po vetsinu hry srdecne ukradeny.
    • Ked si vsimnes, tak to zacinalo altairom a pokracuje to blizsie k sucasnosti az k desmondovi, co je ta casova doba ktoru sa ubisoft snazi vyplnit, cize hlbsie do historie nepojdeme.
      • MidnighT91
        Vám nějak nedochází že se příbeh assasina odehrává v animu.. Ve trojce desmond končí a pak tam autoři šoupnou kohokoli dalšího a jeho časová linie zase bude úplně jiná... Klidně může začínat v době kamené při prvním kontaktu tehdejších lidí s mimozemšťanama...
        • Otazka tedy je: Kam se ve tretim dilu podivame? Pokud budeme sledovat Subject 16, muze se stat ze se mrkneme opravdu do prehistoricke Afriky, na Dalny Vychod, do stareho Rima nebo do obdobi Americke obcanske valky ...
          Osobne by pro mne hra ale asi ztratila kouzlo, kdyby se presunula primo do budoucnosti.
        • Presne! Moznosti v tomhle jsou neomezene.
    • Amylee.Anderson
      AC neni o výletech do historie... *7*
      • Amylee.Anderson
        Nevim, prijde mi prostě stupidní jak tady všichni píšou, kam všude by se chtěli podívat a tak i když je to naprostá anivočíp. AC má prostě nějaký příběh, co se žene kupředu - toje jak kdybych řekla "Ať do Mass Effectu 3 daj to, jak byl Shepard splozen a jak lidi začali lítat na Mars, to mě zajímá!" Nevim, jak mam vysvětlit svůj postup k tomu, ale já to jako výlety do historie neberu.... Ovšem je něco jiného, když někdo spekuluje o tom, jaké další, pozdější období se tam objeví, jako například ta velká francouzská revoluce...
        • Asi zalezi na hraci ... pro mne (stejne jako treba pro Robotrona) je velkou casti kouzla AC prave jeho historicke zasazeni. Kvuli tomu jsem byl ochoten v puvodnim AC prejit ohromne mnozstvi chyb. Proste jsem chtel videt ty lokace, lozit po budovach a podobne.
          Nemyslim, ze tve srovnani s ME3 je fer. AC je do jiste miry vazan historickymi realiemi, takze chte nechte to do historie zasadit musi. Nevim tedy proc v ramci diskuze "kam priste" by nemeli hraci, ktere tato herni serie dost zajima, navrhnout specificke lokace. (Londyn a Pariz 19. stoleti by treba i co se tyce moznosti pribehu nabizeji velke mnozstvi moznostii pro vyvojare).
          • Amylee.Anderson
            Na konci jednoho příspěvku píšu, že je v pořádku hádat prostředí, pokud se v čase posunujeme dopředu, jak ty tady píšeš Londy a Paříž 19. století, to je už pravděpodobné. Dole tady někdo ještě psal, že tam do animu můžou dát někoho jiného a dát tam dobu kamennou, ale to je taky hloupost vůči příběhu - s Desmondem nacházejí ty nejpotřebnější informace, co se týče tajemství Templářů. To s tim ME bylo jen takové střelení doprázdna typu "chci něco do dalšího dílu, i když by byl nesmysl, kdyby to tam bylo"... :)
            • Predstav si, ze tajemstvi templaru je vyreseno, pribeh desmonda ukoncen a ty se muses v dalsich dilech vydat kamkoli, o tom to je. Pozadi Ancient Aliens je tak siroke a obsahle, ze ubisoft muze jit s prihem uplne kamkoli. Klidne dalsi Assassins dily mohou byt inspirovany Starym zakonem, nebo pribehy lidi, ktere unaseli mimozemstani a klidne to muze byt ciste z budoucnosti. Tam se da hrat na uplne cokoli! Proto mi nepripada vubec nijak hloupe si domyslet, kam by se serie Assassins Creed mohla ubirat.
      • Hairy_Ass
        Kdyby to nebylo o výletech do historie, tak z toho je jen další akční adventura jako je Hitman nebo třeba Saboteur.
      • Pro me rozhodne ano, proto to hraju a mam tu serii rad :)
      • S tim nemuzu souhlasit. Prave naopak, AC je o vyletech do historie. Ale myslim, ze ten vylet musi davat smysl co se tyce celkove pospolitosti pribehu.
    • Zni to sice zajimave, ale ja bych se radeji podival do Londyna nebo Parize v 19. stoleti. Moskva je bohuzel uz zabita, diky komiksu ktery UBI vydal. Japonsko je urcite zajimava lokace, ale nevim jak by tam roubovali Templare. No jeste USA by nebylo spatne ... valka o nezavislost, valka z roku 1812, obcanska valka ....
  • dilinja
    Co z toho bude mit games.cz ze se Tukan na konci článku zminuje o Score *5*
    • janchor
      Miliony. Hned zítra běží Petr pro jachtu, možná rovnou dvě.
      • dilinja
        no jsem si všiml že má Petr hrníček ze Starbucksu takže za a) lidi začali nakupovat v eshopu b) je to agent pracující pro nadnárodní korporace (score,starbucks) *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit