Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Nema konec, aby pokracoval... stale ale lepe a zadne vystavovani jiz tak zavedene znacky se nekonalo. Je to takove nahoru-dolu AC1 asi jedina cast kdy se jim povedlo vystihnout samotnou podstatu pocinani a taky sveta Assassina. Odhlecenejsi 2 a opote mirny navrat k hlavnimu tematu v Brotherhood ( aby se odchylil v Revelations zase nekam jinam) "zbytecny" AC3 ( portace Liberation s krizkem po funuse - tedy kdo nic necekal take nic nedostal)
    ACIV. (Vylepsene lodni bitvy a opet klisovity celkem pribeh ale zabavny ne nezajimavy+ DLC a cernochem). No tezko rict kam se budou kroky hrace ubirat , doufam ze dal a zase lepe... mnohem sak to ,ma potencialu na rozdavani.
  • Xcomik
    Tak to budu asi na zdejším webu snad pomalu jediný komu se příběh u AC4 prostě líbil. Co mě více iritovalo bylo hrát za celou hru s jednou brigou a potápět lodě které kdyby na mě v realu vypalili z bočních děl udělali by ze mě kulničku na dříví.

    Na druhou stranu je to teprve pořádně první díl kde se lze plavit na lodi takže mohu jen doufat že tohle ještě odladí a možnosti zvolit si loď do AC5 snad i přidají. Pokud jde ještě o sérii AC tak opravdu pro mě je prozatím jediný hratelný díl právě až ta čtyřka. Nejen kůli perfektně zvolenému dabérovi Joseph(u) Morgan(ovi) který poslední dobou hraje v seriálech takového budiž kripla ale i té jakési příběhové mechanice o pirátech (kterou já osobně rád) ono když jsem kdysi zkoušel AC první díl tak mě to asi po pár hodinách přestalo naprosto bavit protože mi to přišlo jako jedno a to samé pořád do kolečka. To u AC4 tak není každý ten příběhový quest byl něčím vyjímečný nebo i možnosti ve hře (potábění se do hlubiny) ikdyž mohlo z toho pramenit něco více.

    Další věc co mě ve hře trošičku zamrzela je nemožnost už od začátku si všechny vedlejší questy projet nazbírat obleky a zbraně a pak se v klidu nechat strhávat příběhem. Na ubisoftu se mi ale zalíbilo i to že když se něco vychvaluje v jedné hře hodí se podobná věc i do hry jiné příkladem že se lidem líbilo u AC šplhat do výšin tak to přidali do Far Cry 3 (lezení na ty různé věže) nebo zase že v FarCry 3 se muselo lovit abyste si vylepšili uložnu na postavě převzali i do AC4.

    Jinak ohledně konce AC4 mě asi trošičku vadilo že nikdo nenamluvil ten dopis který Edward na konci hry dostal (byť všichni příběhem znalí víme co v něm stálo). Každopádně tohle jsou defakto detaily a nelze za takové detaily hru persekuovat když se podíváme co z té hry vzniklo jak kvalitní pirátská záležitost nám vlastně padla do rukou!
  • AC má stejný příběh asi jako CoD ... dojít dojít marta hybaj dojít ...
  • owny
    Bohužel o nějaký příběh vůbec nejde, důležitější je, aby se krá*a mohla dojit co nejdéle.
  • Psaní scénáře pro open world (resp jakéhokoli scénáře) hru je rozhodně velká fuška. Ale zrovna u AC4 mi tedy příběh rozhodně nepřišel nic extra. Expozice kladných i záporných postav mizerná, charaktery i motivace to samé a Edward sice je sympaťák a má pevný charakter, ale je mu to k ničemu - chybí tu příběhový oblouk, nějaký hmatatelný vývoj postav i během příběhu, ne jen ve chvílích, kdy dojemně umírají. Thatch má sice dobrý náběh, ale to je asi tak všechno. U většiny záporáků ani nevíte, proč je vlastně zabíjíte a nebýt toho, že jeden má klobouk a druhej jizvu, ani byste je od sebe ničím nerozpoznali...
  • Ajeje, děcka se nuděj, tady je zase zatrolíno *1*
  • Inquisitor
    "Assassin’s Creed série nemá konkrétní příběhový konec"
    To už je nám všem jasný.
  • Mno ... kdyby z tech lodicek vyhodili trapny sbirani beden, ve kterych nic neni, "diamantu" ktery sou nanic ... zredukovali spawn lodi, pridali nutnost nejdriv posbirat informace o konvoji na ruznych mistech/nekam se vloupat/... a pak nutnost cil najit/obsadit + samo moznost lod zadrzet celou/prodat ji v pristavu/rozebrat/...

    Byla by to celkem slusna piratska hra.

    Vazne nevim co rict na to, ze mam na lodi 40 pozic pro dela ... mam tam 10del ... obsadim lod ktera jich ma 20 ... a misto abych si ty dela nastrkal do svy lode, tak takovych lodi potrebuju jeste 150 ... abych nasbiral zelezo, drevo a $$$ na doplneni tech par del. Proste kktina. Ovsem uplne stejna, jako ze sem porad na stejnym miste a spawnuje se mi tam jeden battleship za druhym ... behem hodiny sem potopil vic lodi, nez kolik jich mely v dany dobe vsechna lodstva dohromady. Defakto po pocatecnim obsazovani sem lode uz jen potapel ... protoze 50% penalizace matrose bohate vykompenzovala rychlost.

    Jop a to ze s jednou pidilodickou zdecimuju pevnost se 100+ dely .... lol. Tady bych cekal operace aspon 10+ lodi a samo kombinovany s pozemnim utokem.

    No nic, du snit dal, trebas nekdo nekdy takovou hru napise.
    • Zahraj si Pirates of the Caribbean od Bethesdy (publisher) tam mas vsetko :)
    • Zahraj si age of pirates tam toho většina je. ( jediny co je naprd je to že i se škunerem jses schopnej potop řadovou loď což je samozřejmě pitomost, ale mam pocit že to snad opravil nějakej patch nebo mod )
      • To ma zase spoustu jinych minusu - od hnusne grafiky, pres to, ze musis chte nechte obsluhovat vic lodi najednou ... Neboj, zkousel sem to.
  • Tak např. čtverka žádný příběh ani nemá. Postavy se z bodu A do bodu B pohybují zcela nelogicky. Mě by zajímalo jestli si to někdo v redakci aspoň uvědomuje
  • smejki
    Příběh AssCreedu je blbina už od půlky prvního dílu, která potěší mozek zhruba stejně jako žvejka potěší bujnou kštici. Dokud to má dobrý kulisy a je sranda to hrát, je mi jedno o čem to je. Čímž pádem doufám, že se vrátí na zem a někam do staro-/středověku.
    • Kozy
      Souhlas, kromě toho že to je blbina, tak je to i velká nuda. On opravdu někdo dělá ty úkoly který se furt dokola opakují? Zase na druhou stranu tady je alespoň zajímavej hlavní charakter, po Connorovi a tom italskym floutkovy.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit