Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ucho
    Sanctum bylo skvělé, obzvlášť s více hráči (ale spíš lidmi, co člověk zná). tohle zatím vypadá strašně a i když jsem milovník TD her, tak tohle mě zatím vůbec neláká. to, jak tam ti pajdůlaci divně pobíhají a jsou zaseklí na jednom místě je divný.
    • Od Sanctum se to bude celkem dost lišit tím, že tam bude mnohem větší důraz na FPS složku, ale tihle nepřátelé vůbec ve hře nebudou - ti reální budou reagovat na situaci, někteří budou střílet, jiní si aspoň cestu udělají melee útoky na barikády, někteří budou ostřelovat z dálky,.. :-)
      • Jack1947
        Taky by mě zajímalo čím se ta hra má lišit od hordy jinejch Tower defense *7*
        • Jak říkám, je to spíš FPS s tower defense prvky. Spíš jako kdybyste v Killing Floor mohli stavět věže, než jako Sanctum. :-)
          • Jack1947
            Takže tower tam bude spíše jako bonus ? Hmm zajímavé - třeba se to prosadí. Víc než x stejnehch tower defense :P
  • Co to je za amatérskou zhovadilost?
  • i ked sanctum malo tazke serezvy, sa mi paci ten napad, drzim palce
  • Kompost
    spravili by lepsie keby nepriatelia boli zombie, hmyz alebo ryby poter. takto sa zda ze gerojskych nositelov radu zlateho hasaku prepadol vykvet specialnej skoly...
    • Jack1947
      Víceméně těch her na tower defense téma je mraky většina průměrné až hovadiny - takže nepřátelé by to jen mohli ozvláštnit.
      • Jinak se brání proti čemu?
        • Jack1947
          Na to se nemyslí jestli jde o město nějaký svět hrad... to u těhle her je myslím fuk. Pár sem jich zkusil a defakto stejná nuda.
    • TheGGG
      no proti zombíkům a monstrům bojuješ pořád, nějací postižení ve hře ještě nebyly...
      • Jo, treba degeni ala ty.
        • TheGGG
          edži a tušééé *14*
          • Jo, postizeni nebyly.
    • jakubc
      Tak tihle enemáci jsou čistý placeholder, to se ani do finální hry nedostane. :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit