Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nechám se překvapit jak se s tím poperou. Hlavní problém je ten že WW1 je celkem málo zmapována. Nevěřte všemu co vidíte ve filmech co se tváří že jsou podle skutečnosti.
    • Tak staci kdyz si nekdo vezme knihu s dobovymi fotografiemi a textem. To musi byt zmapovana jen filmem?

      Napr. pekne fotky jsou v "1914 / 1918 - Léta zkázy a naděje"
    • Proč by to měl být problém. Čeká tu někdo nějakou historickou přesnost?
    • Ja krome Svejka snad zadnej film z prvni svetovy nevidel... nebo si na nej nevzpominam.
      • Diky za tipy!
      • https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_World_War_I_films
      • minimálně klasiky jako Na Západní frontě klid, Paths of Glory od Kubricka nebo Lawrence z Arábie stojí za to :)
  • Zajímavé by bylo hru rozšířit ještě o podzemní válku, kdy by skupina hráčů byla jako kopáči a měli by za úkol položit výbušniny pod nepřátelkskou basu apod. Stejně jako třeba v tomhle filmu: Bitva o Hill 60. Určitě by to šlo zpracovat nějak zajímavě do hry :) Naslouchání, závaly, exploze uvnitř tunelů, záplava, prokopání se do nepřátelského tunelu -> přepad, atd.
    • ZvacA
      Vzhledem ke gameplayei asi nebudou mít podobné prvky místo, ale šance, že tvůrci by na vybraných mapách mohli hráče nechat projít i do již připravených šachet a chodeb, aby si mohli zabojovat pod povrchem s možností třeba proniknout do zad týmu, aniž by museli projít frontovou linii, tu určitě je. Minimálně to není určitě špatný nápad pro jejich levolution systém pokud ho budou chtít mít i zde a díky kterému se tvůrci snažili o dynamické situace už v Bf4. V souvislosti s tím by třeba jedna nebo druhá strana mohla mít možnost za určitých podmínek z podzemí odpálit nálože pod jednou nebo druhou stranou a následným ohromným výbuchem tak pozměnit část scenérie bojiště. Bitva o to, komu z týmů by se to podařilo dříve by mohla být velice zajímavá.
    • TheGGG
      jo už vidím, jak děcka baví se půl zápasu prokopávat k zákopu, zatímco jejich kámoši se baví a dávaj hedšoty... i když, když dneska tak letí minecraft, třeba by se to do BF nějak dat dalo...
  • Líbí se mě jak si tedy lidi stěžují na "realističnost". Pro takové by mohli udělat speciální edici hry, kde by se po první smrti hra vypla a už by ji nešlo zapnou (protože jste jako postava vojáka zemřeli).
  • neslibovat prosím
  • Tak to jsem opravdu zvědav, jak to vymyslí.
    Nevím jak ostatní, ale já mám zafixováno, že první světová válka byla válka zákopová, kde vyrazila jedna strana na zteč a pohynula, pak druhá a takhle dokola *1* Takže jsem moc zvědavý, jak budou mapy vypadat, je mi jasné, že tam budou nějaké ty zákopové, ale jak budou vypadat ty "klasické battlefieldí", to se nechám překvapit *1*
    • zkus rommelovu knizku pechota utoci
    • na východní frontě se bojovalo i dost v lesích mimo zákopy, zajímavá kapitola jsou pak boje v Alpách, kde se vedlo něco jako horská válka
  • WW1 je dobrá volba, myslím, že CoDu vytřou zrak. :-) Po shlédnutí traileru/teaseru (to je fuk) mám ale smíšené pocity. Look to má jako SW Battlefront, což je fakt nejarkádovatější arkáda, kterou jsem doposud hrál, takže opravdu pevně doufám, že to nebude tenhle případ a zachovají mechaniky BF (balistika, ovladatelná technika atd.) SP mě osobně vůbec nezajímá a mohli by ho klidně vynechat (což v případě BF4 + Hardline měli udělat). Osobně jsem velmi zvědavej na řeení mnoha věcí - jako v dnešních BF je hromada skinů, zbraní, mířidel, zaměřovačů, dronů, opravárenských robotů, techniky, vrtulníků, typů munice, atd. S tím se váže odemykání těchto udělátek během hraní. dále takový defibrilátor na oživování spolubojovníků - jak tohle vyřeší? Nebo už měli defibrilátory v 1. světové? (upřímně fakt nevím). Nebudu škarohlíd ani fanboy, jsem prostě zvědavej jak tohle vyřeší. Po posledních kouscích od EA/DICE už samozřejmě nebudu předobědnávat a počkám an reálné informace a zejména reakce hráčů i profíků (kupříkladu NoVA Gaming). Jo a mimochodem ta hudba k traileru je absolutně nevhodná.
    • Osobně jsem skončil na BF4.
      Hardline mě zklamal a SW BF mě nezaujal absolutně vůbec.

      Varianta 1. světové se mi líbí. A pokud to bude mechanicky jako BF2, 3, 4 tak beru premium verzi :)
      Doufám, že se CoD s tím vesmírem pěkně spálí :)

      A odemykání různých věcí bych se nebál. Oni si poradí jak se s tématikou vypořádat ;)
      • Mám stejný názor, pokud by to bylo jako BF3,4, tak do toho jdu určitě, pokud jako Battlefront, tak rozhodně ne.

        CoD ať je CoDem, to mi nevadí, alespoň má každý na výběr dle svých chutí a preferencí.

        Na to odemykání jsem fakt zvědavej. Třeba se taky v WW1 dělali různý hlavně na jednu zbraň, nebo nějaká jiná mířidla, pažby, závěry.. Kdo ví, nejsem přes WW1 žádnej guru, takže třeba je tam potenciál o kterým nemám ani páru. :-)
        No prostě s nechám překvapit jak to vyjde a pak se uvidí jestli EA zase po letech uvidí moje love nebo ne.
        • "Dělaly", hrubka, sry.
    • Vsazovat si kolimátory na zbraně asi moc ve velkým nebudeš ( i když si DICE může trochu zašpásovat a vprdnout tam v podstatě všechno možný), ale pokud zůstane systém odemykání, potom asi v takové formě, že se třeba bodou zpřístupňovat udělátka související s tím tématem první světové. V traileru bylo vidět lopatky ale taky třeba palice a podobný improvizovaný věcičky, co vznikaly z kratochvíle vojáků na frontě, ke kterým se budeš dostávat za odměnu a zkušenosti. Možný se to bude týkat i jiných speciálních zbraní nebo techniky. Ale je fakt, že nejlepší by bylo, kdyby celý ten strom zkušeností a odemykání vyřadili, hry se bez toho obešly a akorát to otravuje, vždyť jde o to si prostě zahrát a je mi jedno, jestli mě má v mutliplayerovat motivovat dostání medaile nebo hvězdičky, abych si náhodou šáhl na další zbraň nebo si otevřel udělátko s obrázkem na flintu.

      No a co se týče to oživování spolubojovníků, defibrilátory se prostě jen odstraní a použije třeba animace s posypem nebo injekce nebo podobný srandičky. Možná to bude řešený taky tou zjednodušenou formou vyhazování "krabic", při kterých se všichni budou oživovat jen s tím rozdílem, že to bude modelem třeba jen obyčejná zdravotnická taška odpovídající době.
      • A nebo tam ke škodě žádný oživování a uzdravování prostě nebude, nahodí se automatický doplňování hp a na tyhle serepetičky z jejich strany bude kadit pes.
  • Morraw
    Téma je fajn, ale nesedí mi styl prezentace. Moderní válka byla akční, plná cool udělátek, rychlých střihů a doprovázena rockem nebo dubstepem.
    Tady bych očekávál něco dost odlišného. Trailer tak na mě působí jako "moderní" první světová a né dobová jako v případě Verdunu. Ale zas to holt musí pobrat masy. A ono i ta druhá světová by dnes vypadala dost odlišně než v prvním BF či CoD. Ale moc se mi to upřímně nelíbí.
  • TheGGG
    nechápu, co tu anonymci brečí, chtěli jste WW1, máte WW1. Možná se dočkáte i WW2, ale něco mě říká, že budete zase zkuhrat. Jestli čekáte, že velké studio udělá superrealistickou a ultra-hardcore válečnou hru, která bude bavit těch pět lidí v každé zemi, co poznají vojáka aj podle knoflíku na košili, tak to jste dost slušní naivkové. 99% lidí se chce u hry normálně bavit a vzhledem k obrovskému počtu liků u traileru na BF 1 je zřejmě většina lidí spokojená. Osobně se těším kvůli singleplayeru a možná dám i výjimku a dám si aj mulťas, už jen pro ten pohled jak týpek na koni skáče ze vzducholodě a za letu rozdává headshoty bude stát za to... Trailer vypadá suprově, rytíř s kulometem pobavil... Rozhodně tento rok vychází pár zajímavých FPS her...
    • chápeš že mezi superrealistickou a superarkádou existuje i zlatá strední cesta?
      • TheGGG
        superarkáda je CoD, tak buď rád za zlatou cestu v podobě BF...
        • cod ma k realite blíže než bf, protože simuluje spíš mestský boj v stisnených prostorech. bf je superarkáda
          • ty si blb a ne bob cod pojem realita nezna...
    • Až na to, ze to neni rytir ,ale jen obrnený kulometcik , ktery se ve WW1 normálně vyskytoval.
      • https://www.google.cz/search?q=ww1+knight&espv=2&biw=1920&bih=955&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj61br__8rMAhXFVRQKHU8dCwQQ_AUIBigB#tbm=isch&q=ww1+armored+guner&imgrc=rQ8Schc4ONaRkM%3A
        • TheGGG
          ano, hrudní pancíř, ale né helma a pláty na rukou...
          • Helmu sem ti postnul níž . vypadá to ,že tu postavu seskládali z rozdilnyho vybaveni od snipera po kulometcika . Protože přilba je sniperska.
            • TheGGG
              i ty jsi se naučil něco nového... třeba že BF je zlatá střední cesta a CoD je arcáda... jsem rád, že se oba tak vzděláváme maxíku...
            • tak ses dneska naučil zase neco novýho... *7*
            • TheGGG
              ta helma je šílená, ale díky za info...
        • http://community.battlefront.com/topic/106976-german-sniper-mask-wwi/
      • TheGGG
        budu rád, když mi fotku toho brnění ukážeš, já totiž nic podobného v reálu nenašel....
  • Jsem na tu pseudo WW1 zvědav

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit