Přejít na výpis diskuzí

Battlefleet Gothic Armada 2 vám dokáže, že větší znamená lepší

27.11.2018 11:52
Patrik Hajda 43 příspěvků

Obrovské křižníky Xenosa se do sebe zaklesávají za doprovodu epických explozí. Vzduchem sviští proudy projektilů různých původů, od energetických kanónů Eldarů, přes imperiální torpéda až po tyranidí žíravé střely. Některé minou, jiné zasáhnou svůj cíl s devastujícím účinkem. Celá galaxie je v plamenech....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • DarkWanderer
    battlefleet gothic armada není strategie ale taktická hra. prosím neplést
    • Veskoslav

      Nuda. Na tyhle kraviny tu je Jack. Mimochodem strategie je stanovení herního plánu (na koho udeřit či dobýt) taktika je pak uskutečnění herního plánu ve hře (jak to provedes). Opět jsi dokázal, že jsi hloupý trol s IQ Jacka. 



      • SeekerOfLight
        Hlavně jde o to rozlišit herní žánry. "While some publications do refer to "RTT" as a distinct subgenre of real-time strategy or strategy, not all publications do so. Further, precise terminology is inconsistent."  (Wikipedia, RTT)Má pravdu. Podle tebe by strategie bylo i Call of Duty. 
        • TheGGG

          takže jsou definice nejednoznačné, liší se od sebe a ty co RTT uznávají to berou jako podžánr RTS, tedy je to pořád strategie, ale zároveň i taktická hra. A citovat wikipedii je mimo, to tam klidně mohl ten troll DarkWhatever osobně dopsat 5 minut před tím, než jsis to našel...

    • DarkWanderer
      P.S. dekuju za reakce ale nebudu na vetšinu reagovat protože se mi to nechce číst😀
      • TheGGG

        výborně, alespoň bude klid....

        battlefleet je RTS, to písmenko S znamená strategy... je jedno jak to překroutíš, ale na tom nic nezměníš...

        • DarkWanderer
          to že tomu dá neznalý redaktor nebo PR oddelení nálepku RTS nic nezmení na tom že je to RTT😂 dostudovat
          • TheGGG

            o žánru hry rozhoduje anonymní troll na internetu? Aha... my jsme asi v zemi Ozz nebo tak něco. Je to RTS, stejně jako je RTS např world in conflict.

  • DarkWanderer
    takový homeworld bez stavení, s pár lodičkama a na  2d mape. no neber to😀
    • Veskoslav

      Jde vidět, že naprosto netušíš, která bije. Prostě mamlas.

      • DarkWanderer
        co bych netušil. mám tam nahráno 57 hodin. a pozor na mluvu nebo te nahlasim 
        • Veskoslav

          Zaprvé 2D? Kde jsi to vzal? Herní plán myslíš? Zpracování? A V BFG II máš 57 hodin? Tak to gratuluji. Na to že vychází až 24. ledna a není tam EA. Nejspíš máš na mysli 1. díl...

        • PanS

          Jsi tu nový, že? Dej tomu čas. Brzy si tu zvykneš na mnohem horší příspěvky, tenhle byl jenom mírně urážlivý.

          • DarkWanderer
            práveže tady nejsem novy ale myslel jsem že diskuse prošly jistou obrodou odkdy se zavedla prísna cenzura a povinna registracebtw tvuj obrazek me taky uraží
            • PanS

              Nic jako přísná cenzura tady poslední tři roky (dobu, co jsem tu já) nebylo, jenom extrémně nekonzistentní. Povinná registrace spíš přidusila aktivitu než že by nějak pomohla s omezením závadných příspěvků.

    • walltar

      I s pár loděma můžeš udělat parádní strategii... Pro mě zatím žádná vesmírná strategie nepřekonala Nexus: Jupiter Incident. Homeworld byl skvělý Homeworld 2 ještě lepší (Málo co překoná jeho kampaň)... Nexus měl jen pár lodí, neměl stavbu, ale to co si s loděma mohl dělat bylo mnohem zajímavější než normální strategie.


      • ja_nic_nevim

        Pod to se podepíšu. Nedávno jsem Nexus koupil ve slevě na GoGu. Nečekal jsem od té hry žádný zázrak a úplně mě dostala. Jen je to docela těžký. Správa lodí je tam parádní....v takových kulisách mít takový Star Trek.

      • DarkWanderer
        homeworld 2 byl príklad kde to bylo udelane špatne. první mise sbíraní kontejneru, druhá mise máš par lodiček a musíš prežít. Bavilo ťe to? ok. melo to neco společného se strategií? ne. dál jsem to nehráljinak tam mám nahráno hodne v skirmishi a complex modu
        • walltar

          Jo bavilo mě to... je to jedna z kampaní v RTS, kterou jsem hrál opakovaně. Dodneška si ji sem tam pustím. Remastery jsem si koupil a zahrál jen kvůli kampaním.

        • TheGGG

          jedna z nejlepších strategií vůbec company of heroes dokazuje, že na počtu jednotek a budování základen FAKT u RTS nezáleží... a nevím co ty jsi za trolla, ale v BGA má hráč třebas jen pár jednotek, ale u každé je k dispozici plejáda možností jak ji ovládat a dovedností, které použít... takže to naprosto stačí

          • DarkWanderer
            v CoH se nebudovala základna? prekvapení
            • TheGGG

              ano v řadě příběhových misí se nebudovala a byla tam tuna skriptů, přesto jedna z nejlepších RTS, takže tvoje argumenty jsou mimo... prostě nový troll a moc se snaží

  • TheGGG

    jo tak na toto se hodně těším, jednička měla slušnou kampaň a tady budou rovnou tři... i když nevím jestli zrovna ta za tyranidi mě láká, tau by byli lepší

    • chargeBR

      Pockat ja to prave dropnul ze ta kampan byli jen takove za sebou poskaldane skirmish mapy, nebo lepe receno, nebylo to zrovna hutne na pribeh ani nejak zabavne a napln misi byli vpodstate jen ruzne variace na to same...

      • TheGGG

        pro mě bylo zasazení největší přidaná hodnota... mě to bavilo hodně.

    • DarkWanderer
      lol hrát kampaň v strategii😂
      • TheGGG

        a? V Total warech jsem vždy hrál jen kampaň... stejně tak ve wargame sérii... MP mě nezajímá a lidi nesnáším... komentáře jako ten tvůj mě v tom utvrzují...

      • Veskoslav

        AoE, Warcraft, Starcraft, BfMe, RA, Tiberian Sun, Homeworld, TW série atd. Ty všechny měly skvělou kampaň. To, že jsi mamlas, co se směje vlastní blbosti, to je tvoje věc. 

        • DarkWanderer
          tw mel nejakou kampaň? ahah😀
          • TheGGG

            proč se směješ vlastnímu ignoranství... jestli toto je pokus o trolling, tak hodně slabí, protože nikdo se nenaštval a všichni se ti smějí... a ano TW mají kampaně všechny. Dokonce je tam i grand campaign... to je co?

            • DarkWanderer
              nepamatuju se že by mi nekdo v TW rikal co mam delat. to že se tažení jmenovalo kampaň na tom nic nezmení. smejete se akorát vlastní hlouposti
              • TheGGG

                Reakce na příspěvek:

                ne směju se tobě... hra tam pochopitelně měla různé cíle a úkoly pro jednotlivé frakce, takže ti někdo skutečně říkal co máš dělat. Tedy jestli sis toho vůbec všiml.

                Warhammer total war 2, dobrým příkladem, kde byly různé cíle a snaha o ovládnutí vortexu, kolem čehož se točilo i story.... prostě nevíš

      • walltar

        Co je na tom zvláštního? MP hry jsem naposled hrál v Supreme Commanderu, od té doby když nějakou RTS vezmu, tak jen kampaně.

        • ja_nic_nevim

          Doporučuji zkusit Syria warfare...klenot který západními herními médii prošel bez povšimnutí. A na Steamu byl ještě před týdnem za 4 EUR

        • DarkWanderer
          hry se hrají, príbeh se vníma pasivne. kvuli takovým lidem pak delají strategie s pokrivenými herními mechanikami jako napr. skripty a pod. open world sandboxy taky nehraješ kvuli príbehu.v strategiích mužeš hrat skirmish a konkretne v Battlefleet byl mod volného hraní. 
          • Veskoslav

            Takový příběh za imperiálního agenta ve SW Tor je jeden z nejlepších, co se ve hrách kdy napsal. Jak říkám, ty jsi typický mamlas, který nejenom, že evidentně netuší, o čem některé strategie jsou, ale nejsložitější příběh a knížka, co jsi kdy přečetl, tak bylo dětské leporelo...

            Mimochodem hry, co měly otevřený svět a mají silný příběh: Batman, Witcher, Kingdom Come: Deliverance, Stalker: Shadow of Chernobyl, The Elder Scrolls 3: Morrowind atd...

          • Blue.Shark

            Záleží na vkusu. Pokud nemusíš mít ve hrách příběh, fajn. Pro mě třeba hry, které nemají příběh, prakticky neexistují, protože mi nepřinesou vůbec nic kromě bezmyšlenkovitého klikání. To bych mohl hrát solitaire.

          • TheGGG

            nevím co si představuješ pod pojmem open world sanbox (jestli nějaký odpad jako minecraft a battle royal, tak LoL), ale u open worldů které jsem hrál já mělo story velkou roli a bylo pro mě hodně důležité (GTA, RDR, horizon, nový spiderman, batman arkham hry, witcher, z chystaných death stranding, ghost of tsushima, metro atd. atd)

            Nevím z jaké doby kamené jsi přišel, ale když ignoruji trash jako fallout 76 atd. tak story, dialogy, postavy, lore atd. hraje ve hrách obrovskou roli.

            A skripty u RTS jsou naprosto nezbytné pro  vytvoření zajímavých misí, protože spoustu věcí AI prostě nezvládne, důkazem budiž jedna z nejlepších RTS vůbec world in conflict, kde je skriptů spousta a hra je to geniální a story mód dechberoucí

          • walltar

            Tak dost open world her se hraje kvůli příběhu... ten příběh tu hru většinou obohatí a open worldu jako takovému to na kvalitě neubere. Abych pravdu řekl, tak si od Ultimy Online nepamatuju open world hru, kterou bych hrál a neměla příběh. Open world jako takový je spíš ozvláštnění herních mechanik, ale založit hra jen tak samotná na tom moc nejde... pokud to není MMO, kde příběh vytvoří hráči.


            To že je ve strategii skript, taky nevidím jako něco negativního... dělá to mnohem zajímavější mise. Jde většinou o to jak to vyvážíš... Jestli sem tam někde použijí skript aby celou hru ozvláštnili, nebo to bude vše založený na skriptech a okamžitě ti to všechno příjde nastrojený.

      • Blue.Shark

        Nic divného, taky harju strategie kvůli kampaním...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit