Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ta grafika je bomba, když to srovnám s PC nebo s Forzou? Pff, tohle konkuruje i Driveclubu...
  • Forza nebo gran turismo se s tim uz neda srovnavat *11*
  • Kde jsou ty casy,kdy se hry vyrabeli pro radost.Tedka uz jde jen o penize a zabava je fuc.Tato Hra je nehratelna kdyz srovnam stare rocniky.Ale je to muj nazor
    • Zrzzek
      "Kde jsou ty časy, kdy se hry vyráběly pro radost." Tak na takovouhle větu jsem alergickej... Dřív bylo všechno růžový a krásný a dnes je všechno komerční sra*ka... Jdi se vybodnout...
      • Však má pravdu tak co to meleš. Dřív marketing ve hrách neexistoval a studio si hru vyvíjelo podle sebe. Dneska ti nadiktujou, že to musí být vhodné i pro děcka a neuděláš nic.
      • Nicméně je třeba uznat, že nějaký ten pátek zpátky mnohem méně her vznikalo pod přísným diktátem produkce/vydavatele, a tak měli častěji větší slovo sami vývojáři a designeři. A to se pochopitelně na hře podepíše.
  • Zajímalo by mě kolik z vás tu hru hrálo. Odehrál jsem 10h Trial a musím uznat, že ačkoliv od NFS Underground 2 mě NFS naprosto nebavili a nehrál jsem je, tak se jim konečně něco trochu podařilo a jakožto arkáda je to i zábavné. Navíc je potřeba si opravdu pohrát s nastavením vozu a ovládání se podstatně mění. Pokud by si s tím ještě dali na čas a více se tomu věnovali, byla by to opravdu skvělá hra. Nicméně na tak krátkou dobu vývoje jako relax od Forzy Super.
    • No možná bude problém hned v tom úvodu, kde píšeš, že Tě Undergroundy minuly - lidé chtějí nový Underground, pro velkou část fanoušků je to nejlepší NfS všech dob (pro ten zbytek je to Porsche) a budou tuto hru s Undergroundem vždycky srovnávat a z tohoto srovnání to nový NfS projede na plné čáře - to je asi ten hlavní problém (a koneckonců problém všech her vycházejících pravidelně - nostalgie)
      • Underground byl svěží v tom, jak byl pojat, ale zpracování bylo průměrné... V závodech byla mimochodem i ta "super" vychytávka, kdy nešlo ujet protivníkům moc daleko *1* Co se propracovanosti týče, tak Porsche je určitě nejpoctivější díl, nejlepší ale podle mě byla jednička
    • Taky nechápu, co se komu nelíbí. Já s tou hrou házel o zem, pak jsem ji třikřát přejel zahradním trakůtrkem, opaloval na sporáku a nakonec nechal na kolejích přejet vlakem... Užil jsem si hodnu skvělé zábavy.
  • Doufam, ze se jednoho dne dockam alespon mirne simulace ze stejneho prostredi. Nechapu, ze doted nikdo nic takoveho neudelal. Kdo ma porad jezdit ty nudne okruhy.
    • Lukass
      Nudny okruhy rozhodne nejsou, najdes si svoje favority a postupem casu na nich jezdis uplnou hranu.
      Paradni okruhy sou Monza, Imola, Watkins Glee, Road America, Spa, Bathurst, a hromada dalsich.
      A nerikej me ze Nordsleife je nuda, tu trat doted poradne nevim jak zajet :-)
  • Lukass
    Dobra legrace tahle hra, uz ted je jasny ze se tomu vyhnu obloukem.
    ani nechcu videt jak bude hra fungovat na volantech, nastaveni dead zone a podobny nutny nastaveni vubec neocekavam.
    Nejsmutnejsi je ze nejlepsi arkada a i NFS je stary 15 let, NFS Porsche. Skvele kombinovalo prvky simulace a arkady, uzasna hudba a na tu dobu AI, skvely trate ve skvelym prostredi. Proc uz se dneska nedelaji hry takhle, takhle poctive???
    • cumpi3
      evoluce a tovarni jezdec!
  • Vojta_Ilavsky
    Zlatá Forza Horizon.
  • Osobně mám s tou hrou mnoho vnitřních problémů... Hrozně mi vadí zdejší catch-up systém, kdy vám soupeři napřed nereálně rychle ujedou a potom jakoby hra pochopila, že je to blbost, tak všichni "slušně" přibrzdí, abyste je zase mohli dohnat a rovnou před cílem předehnat..

    Potom mi vadí taky svět. Teda on sám o sobě není špatný, hlavně periferní oblasti jsou super, ale to mokro.. za to bych někoho opravdu sejmul!! Je to šíleně nepřehledné, hra se prakticky nedá hrát ve dne (pokud nemáte možnost udělat si v pokoji úplnou tmu) a rozeznat zeď od cesty, chodníku, plotu a obecně čehokoliv, co vidíte, je nadlidský úkol. Trochu více barev než jen odstíny černé v rozmezí mat-lest by neuškodilo.

    Jezdil jsem zatím jen s jedním autem, takže to nechci unifikovat, ale ovládání mi přijde otřesné. Auto se chová hrozně nepředvídatelně v zatáčkách. Občas je nelogicky přetáčivé a v jiné zatáčce naopak pro jistotu nezatáčí vůbec. Díval jsem se předtím na nějaké letsplaye na internetu a konečně jsem pochopil, proč všichni jezdí jak vocasi..ta hra je prostě taková.

    Příběhovou část moc komentovat nechci. Strávil jsem v té hře asi hodinu a půl, completition mi skočila na 17 % a to jsem dobrejch 60 % času strávil v cutscénách. Takže délka kariéry asi nebude nic moc, z čehož je opět vidět důraz na multák...

    Kolem a kolem dám té hře šanci v rámci desetihodinovýho free trialu a myslím si, že mi to bude bohatě stačit na dokončení kariéry a dál už to nebudu potřebovat hrát a při ježdění po virtuálním USA si počkám na Horizon 3
  • Tak ony existují dva různé arkádové jízdní modely. Jeden, který se chová více méně jako auto, je předvídatelný, je zábavný, a v mainstreamové hře nebyl skoro 10 let. A druhý, značně parodický, typ vznášedlo. Který použili tady? Ha, není třeba se namáhat, bylo to dopředu jasné.
    • Tak s těmi 10 lety jsi hodně přestřelil. Forza Horizon 1 a 2 nabízí naprosto dokonalý kompromis mezi akrádou a simulací. Krásně cítíš veškerá nastavení auta, jeho charakter a přitom je to čistá radost z jízdy. Forza Motorsport i Gran Turismo nabízejí také možnosti arkádového nastavení, takže se určitě dají brát také jako určitá forma kompromisu. Zkrátka arkádové závodění na konzolích na tom vůbec není špatně *3*
      • Na konzole jsem zrovna nemyslel. Forza Horizon jsem nehrál, ale z videí mi na tom teda realistického moc nepřišlo, a opravdu silně pochybuju, že v tom je jakýkoliv kousek matematické simulace. Vypadá to jako klasický fenomenologický model. Co ale vím jistě, je že dokonce ani Forza Motorsport (ani GT) nesimuluje skoro nic. Snad jen tak trochu model pneumatik. Ale ano, asi to jsou zábavné, nadprůměrně realistické hry. A sám jsem zapomněl třeba na TDU1, které taky má více méně slušný arkádový model.

        Pointou příspěvku bylo, že se změnil standard, a změnil se výrazně k horšímu. I bez jakéhokoliv náznaku simluace lze udělat rozumný a zábavný automobilový jízdní model, ale z nějkakého důvodu už se tak moc neděje. Z mého pohledu se to poměrně rychle zlomilo právě asi před 10 lety, zdá se mi že do té doby to vývojářům šlo. Kdo ví, možný by jim to šlo i dneska, ale kazí to producenti.
    • Ten první arkádový jízdní model je třeba v novém Dirtu... A taky je to důkaz toho, že když lidi 10 let krmíš fyzikou vznášedel a pak jim dáš arkádovou fyziku, která má trochu hlavu a patu, tak z toho lidi sedaj na zadek a nazývají to hardcore simulátorem.

      Pokud by se někomu zdálo, že mám něco proti Dirtu, tak se mýlí, podle mě je to nejzábavnější rally hra, jaká tu kdy byla, nic to ale nemění na tom, že mohla být ještě MNOHEM lepší.
      • Nazývat jízdní model z novýho Dirtu "arkádový", to chce nutnou dávku arogance.
        • Je to realistická arkáda. Třeba RBR je simulátor. Rozdíl je v přístupu. To první se dělá deduktivně, odhadem modelu a lazením tak, aby výsledek dostatečně odpovídal realitě. To druhé induktivně, matematickým modelováním dostatečně přesné aproximace reality.
        • A jak jinak by se tomu mělo říkat? Zjednodušená simulace? Ty auta tam mají brzdnou dráhu zkrácenou tak na polovinu a občas plavou úplně stejně jako v CMR2, nemluvě o naprosto špatně naprogramovaných převodovkách, kdy třeba sekvence u Miníka řadí pomalejc než kdejaký osobák.
          Pokud Dirta srovnám s rFactorem, GSC, Assetto Corsa apod. tak to arkáda je.

          Rally Masters snad nebyla arkáda? Ta hra měla realismus na úplně stejné úrovni jako nový Dirt
    • Arkádový NfS má svou cílovou skupinu a simulace svou. Zkombinováním NfS s realistickým závodním modelem lepší hru neuděláš - právě naopak, uděláš z ní méně populární hru. Pokud si chceš dobře zajezdit s reálným ovládáním, kup si DiRT Rally.
      • Mám své simulace (a DiRT Rally mezi ně fakt neřadím), a tohle s nimi nijak nesouvisí.

        Jde o to, že arkáda může bez problémů být zábavná a nést s sebou chování podobné autu, aniž by kdekoliv v kódu byl jediný řádek simulace. A do určité doby to byl standard. Když vezmu replay z CMR4, což je totální arkáda, vypadá to jako jízda rallyového auta. Není mi známo, že by to jakkoliv snižovalo zábavu. Pak začaly vznášedla (a NFS na tom má kritický podíl, počínaje Most Wanted), a najednou bylo úplně v pořádku kašlat na všechno. Vypadá to jako auta a jezdí to, a tím spojitost s auty končí. Jestli tohle někoho baví, já nechápu proč.
      • Zde ale nejde o arkádu vs sim přece, o čem to krucinál mluvíš? :)

        Tady jde o to, že vůbec nemáš pocit, že řídíš auto. Tragický jízní model bez řazení :D
        • Řídil si někdy závodní auto? Já ten pocit u PC her prostě nemám. Řazení si pokud vím, můžeš nastavit v naprostý většině her.
        • Přesně tak, arkáda nebo sim, základ u hry s autama je pocit, že řídíš auto. To tam rovnou mohli dát nějaké vznášedla s divnou fyzikou a vyšlo by to na stejno. Prostě neschopnost. Jen rychle spíchnout další díl, kecat do světa lži o tom jaké to je a plaťte nám. To víte, že jo, ani náhodou. To si radši koupím to Crew, to má prý aspoň zábavný jízdní model dobře arkádový.
          • "Přesně tak", to sis odpověděl na vlastní post? Předtím si ale zapomněl změnit si nick.
            • Simply clever. *1*
  • Need pay kids

    :/ Jsem slyšel, že v té hře není ani manuální řazení (v závodní hře :D) a prý to ani snad neukazuje jakou rychlost máte zařazenou wtf? :D
    • fakt jo :D :D to mi řekni kdo by si tunil auto s automatickou převodovkou lol :D :D
      • Třeba takový Lexus IS 300 (první generace) se dělal jen v automatu a u tunerů a drifterů je to jedno z nejoblíbenějších aut (ne u nás)
        • lexus IS 300 se samozdrejme v manualu delal ty jarmile...
          • ok, oprava: v manuálu se jich udělalo tak málo, že jsou prakticky nesehnatelné.
      • Tak pokud je tvuj tunersky sen ctverkovy golf v TDIcku, tak chapu. Ale treba takovy Nissan gtr jsem s manualem snad nevidel, i kdyz asi existuje. *15*
        • Tak máš tam snad pádla ne? Se kterýma normálně manuálně řadíš, což je vždycky lepší zábava, než s automatem.

          Nejnovější zkušenost mám právě se 7st DSG v jednom nejmenovaném koncernovém voze :) Ta převodovka je naprosto tragická :/ (myslím automatický režim), člověk si tam vůbec nemůže vychutnávat táhlé zrychlení z nižších otáček, pořád se to snaží agresivně řadit a hlavně se s tím nedá normálně jet, s manuálem si třeba před zatáčkou hodíš dvojku, podržíš ji, protože víš, že trojku nemá smysl dávat a dáš ji za zatáčkou... s DSG jedu, držím otáčky v místě nejvyššího krouťáku někde uprostřed a udržuju je, protože vím, že za 3 vteřiny budu naplno akcelerovat a ta přiblblá převodovka udělá víš co ? Začne ti zmateně řadit nahoru a dolů ,protože v tu chvíli netuší co má dělat, je to prostě něco mezi a ona neví, jestli chceš brzdit nebo jet rychle... prostě šílený nesmysl. S tím autem buď musíš jet pomalu nebo rychle, ale nejde nic mezi tady v tom režimu.

          Ale to je jedno, závodní hra bez manuálu je jak baba s jedním ňadrem.
          • To zkratim, mam v aute 6st dsg, takze chapu. Kdyz si na to ale das pozor tak je to celkem dobra prevodovka. A kdyz to obcas proslapnes tak i zabavna, to okamzity razeni me proste bavi. *5*
            • Toyota: Člověče, jestli se ti zdá DSGčko pomalé, tak se projeď v nějakém větším autě s Tiptronicem a budeš se chtít oběsit *1* Automat patří do limuzín, kde ti to krásně zpříjemní každodenní několikahodinové trčení v zácpě... Pokud má někdo automat v autě, ve kterém si chce užít zábavau, tak je to jeho hloupost...
            • celkem dobrá .. ehm, a to jsem nezmínil tu prodlevu jak nějaká turbodíra u 30 let starýho auta :)
    • archie777
      Tenhle díl NFS se evidentně nepokouší být ani trochu simulací. Pokud bude ježdění zábava, nevadí mi to. Mainstreamový hráč to prostě k té své hodince ježdění u televize nepotřebuje. Pro ostatní je tu X věrných simulátorů.
      • Výkall of Duty se taky nepokouší být simulacía přesto tam mají zásobníky určitý počet nábojů a musíš dobíjet... Absence řazení nebo ukazatele rychlosti u závodní hry je solidní fail...
      • Je to hra o AUTECH. Je to závodní hra. Nikdo neříká, že NFS má být simulace, to nikdy nebyla, od toho jsou tu jiné hry, ale proč by se ty auta měly chovat jak nějaké divné krabičky od sirek a proč jako oddělávají věci, co defakto definují auta (řazení, rychlosti ...) .. co pak tady ten paskvil jako má být?

        Jak to potom může být zábavné? To je jak vydávat nějakou hru za leteckou arkádu, kde jsou letadla bez křídel a lítáš tam s nima jak s nějakým ufem.

        Ta hra šíleně selhává v naprosto základních věcech už teď a irituje mě, aniž bych ji zatím hrál. Videa co na to vychází jsou příšerné, gameplaye taky o ničem (ta kamera v zatáčkách - ano vím, jde vypnout - to je taky velké wtf) ... uff.

        Když to nějak shrnu, dřív nám NFS dávalo radost a samotné ježdění byla výborná arkáda, kde se člověk vyblbnul a přitom měl pocit, že řídí auto. Poslední NFS jsou paskvily nevím pro koho, u kterých se každý normální člověk akorát naštve co to zase chcou vydat za ptákovinu.
        • archie777
          Ta hra ale jasně proklamuje čím bude. Bude to naleštěna arkáda ve stylu Underground. Odpočinková hra, ve filmovějším balení. To jestli bude zábavná netuším.
          • No právě že nebude. Hrál jsem dneska Underground, potom si zkusil na hodinu a půl toto a pak šel pokračovat v Undergroundu. Underground je pro někoho otřesná hra ze svý podstaty, ale jinak je to velice povedená hra a jedna z nejlepších arkád všech dob. TOhlencto s tím nemá nic společnýho, počínaje fyzikou, přes mapu konče náplní...
        • Zrzzek
          Tak si to nekoupíš a budeš žit šťastně až do smrti.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit