Přejít na výpis diskuzí

Bethesda brzy vydá patche adresující mnoho nedostatků Falloutu 76

28.11.2018 14:39
Patrik Hajda 30 příspěvků

V případě Falloutu 76 se ukázalo, že se fanoušci od jeho oznámení obávali právoplatně, od nás si hra odnesla na AAA titul ostudnou trojku. Pokus o multiplayer se nevydařil, a to jak z hlediska herního, tak obecné nedodělanosti hry, která je i na poměry Bethesdy nevídaná. Jak se dalo čekat, tvůrci budou...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Ta hra je o tom mít extra fantazii a domyslet si věci které ve hře xchybí a nikdy tam nebudou... Next F5 SP offline only ;)

  • Mimochodem hrali jste RAGE? Vynikajici, kdo se tesi na RAGE 2?

  • species

    Tahle hra je cela fundamentalne spatne, to nevyresi zadnej patch

    • Ilusiveman

      Není to dokonalý, nese to prvky online hry, je dobrej ten coop. Celý jsem to ještě po příběhově nedojel, hraju sporadicky místo skyrimu a starýho f4 a první test byl s kámarádem na podobné vlně, ale víc bupg. Na tom vlastně prvních 6 hodin nebylo co vytknout. Kolega odjel jezdit, takže pohrávám sám a dávkování příběhu začlo váznout, ale on už f4 nebyl žádnej bijak, po náplni. Čili zůstává dost neokoukanýho, stará vylepšená hratelnost a surovino craftovaci systém.

      Jako, jestli by jsi si nestřihl datáč k f4 v coopu bez střízlivých npc, pouze kazet do kazetáku + robotích npc, převážně mr handy, tu dobu 30 let po velké válce , tak to asi nebude nic pro tebe, ale přesně tohle psal známej na fb a dnes má podobnej názor a zkušenost jako já.



      • speciez

        Tohle bych jeste pochopil u F3, ze nekdo preferuje novou grafiku a skvelou exploraci pred poradnym pribehem a smysluplnym svetem. U 4ky uz jsem zvedal oboci, ale fallout 76 neobhajis tim ze "proste to asi neni pro tebe" kdyz to ma 2.8 user score na metacritic.

        • Metacritic nelze brat jako relevantni zdroj informaci. Vubec o nicem to nevypovida. Hry ktere tam dostali 3 bych hodnotil na 9 hry co tam dostali 9 bych hodnotil na 3. Je to hodne subjektivni. Zalezi jestli se radis k vetsinovemu tupemu stadu a nebo k inteligentnim lidem, co si dovedou v hrach hrat...

          • speciez

            jestli to znamena ze nemusim hrat tenhle paskvil tak budu klidne cokoli si reknes.

  • Whoossain

    Tak tohle je ovšem bomba:

    https://twitter.com/AllGamesDelta_/status/1067811196215148545

    We aren’t planning on doing anything about it.

  • strouhal.l

    Takze Fallout 77?

  • ja_nic_nevim

    Kdo chce zkusit dobrý post apo RPG, určitě se zase o vánocích objeví ve slevách na GoGu Elex. 

    • Elex hodnotim jako horsi RPG nez Fallout 76. Elex ma pomaly rozjezd a roztahane questy. Jinymi slovy pro lidi co chteji neco zazivat je lepsi Fallout 76, tam jdes a hned se neco deje, tu mutant, tu krysa. V Elexu byla vetsi obtiznost a celkove jsem hru nedohral, ac jsem dohral vsechny prechozi hry od Pirani.

  • booczech

    "Tou nejdůležitější je navýšení kapacity pro váš loot z 400 na 600. Sama
    Bethesda přiznává, že to není o moc, ale slibují další navýšení, jakmile
    se ukáže, že to nové nerozbije balanc hry"


    ....Proboha jaký balanc hry? Balanc čeho? ...Nějaký balanc nevím čeho, je to poslední co hráči řeší. :D

    • Překlad je trošku zavádějící. Jedná se o balanc ve významu stability hry a celého systému, který se bude muset vypořádat s větším množstvím registrovaných předmětů což ma za následek větší zátěž serveru, proto ktomu přistupují opatrně

      Při dalším větším fópá už by totiž křiklounům dost možná praskla žilka.

      • booczech

        Tohle řešit při počtu 24 hráčů. Boha, tam to někdo prostě dovrtal.

        • No nevím v jakém vesmíru žiješ, ale s podobnými problémy se potýkají snad všechny sandboxy, kde máš obrovský svět bez loadingu a můžeš tam kupit stovky a tisíce předmětů. Některé to řeší pravidelným smazáním postupu (rust), další se na to vykašlou a za pár týdnů max měsíců je hra nehratelná, dochází k odlivu hráčů a server zanikne (ark)

          Ono je jedna věc vytvořit takové prostředí pro jednoho člověka, nebo coop ve 4lidech, ale vytvořit něco podobného pro dvě desítky a víc lidí už je trošku jiná káva.

          A pokud si narážel na to, že je 24 lidí na velký svět málo, tak pouze záleží na daném provedení. U eventů na kterých se sejde na jednom místě víc než 10 lidí, seš ještě rád když se můžeš vrátit do částí pustiny kde si sám. Ale todle asi pochopí jen člověk co to skutečne hraje, ne ten co jen papouškuje moudra co plodí internet.

          • 24 lidí je akorát. Mají to velmi dobře vymyšlené. Když je to post apo přece tam nebude běhat na každým rohu hráč, takhle chvíli trvá než se na někoho narazí, ale když chceš tak fast travelem můžeš hned se s někým setkat. Osobně si myslím, že hra na to že to je OPRAVDU ROZSÁHLÉ RPG s množstvím nepřátel a předmětů je velmi dobře optimalizovaná co dohratelnosti. Na mě osobně je hra trochu těžší, teď se na levelu 20 trochu nečapu. Ale pořád mě to baví se vylepšovat a díky craftingu to není jen tupé sekání jako v jiných MMORPG. Zkrátka má to atmosféru.

            • Jojo to množství hráčů mi taky přijde dostatečné, ale vysvětli si to křiklounům co to ani nikdy nehráli. Obtížnost je řešená víceméně podobně jako u všech bethesdích her, zezačátku dostávaš na kakáč a pak přijde zlom kdy se staneš mašinou na zabíjení a je docela jedno co používáš za schopnosti, nebo zbraně. Bohužel co se týče boje na blízko tak to docela tupé sekání je. A atmosféru to má lepší než fallout 4, ale to lidem co na to předem nahlíží s odporem vysvětlíš jen ztěží. 
  • Je to blbý a nehratelný - to neopraví nějaký batoh patchů, na tohle je potřeba celá nová hra.

    • Whoossain

      No pokud ty patche budou mít 50GB tak z toho v podstatě novou hru udělat můžou. Neříkám lepší, to bych chtěl podtrhnout.

      • To je tak když novináři roznáší drby. 50Gb stahovali jen ti kteří hráli betu, když sis hru začal stahovat chvíli před vydáním, nebo po něm tak si stahoval klasických 30gb, což má každá druhá hra.
  • Veskoslav

    Kdyby to dali jako DLC k 4. dílu za 20-30 €, měli lidské NPC, co-op až pro 4 hráče místo mizerného MP a vydali to někdy v červenci/srpnu po opravení fatálních chyb, tak by nikdo podle mě ani moc neprotestoval. Ale samotná hra, navíc s nejhorším startem v historii Falloutu, horší start jak ESO, katastrofální prodeje, po 10 dnech od spuštění i 50 % sleva na hru, ta hra je mrtvá už teď. Počkám až bude za 5 € ve slevě na Steamu a pak koupím, abych si prošel aspoň ten svět.


    Ale žádný patch neopraví zastaralý desing, chyby, které se táhnou od 4. dílu a opravila je komunita, herní design mrtvého světa bez lidských NPC. Ono nikdo nechce poslouchat audiokazetu čtenou stále dokola monotónním nudným způsobem. Udělat ze singleplayeru čistě MP kravinu, která to neutáhne ve více než 24 hráčích, jo to chce koule. Nebo naprosto vymletý mozek a spoléhat, že fanoučci jsou idioti.

    • booczech

      JJ "multiplayerová hra" pro max. 24 lidí, kde mapa má rozlohu x čtverečních kilometrů, to už je na zapsání do análů "Proboha takhle hry nikdy nedesignujte".  Po zapsání by měl být hlavní designér téhle "hry", to této části, také nakopán...

  • residentevilfans

    Dalších 50GB? 😂 Proč teda hra vyšla v takovém stavu? Proč ji neodložili a nedali další rok péče? To teď bude nový standard vydávat 3Ačkové tituly za 60euro,  jako zprasenou betaverzi? 

    • promiň, ale jestli sis toho nevšiml, tak to už pár let standard je. Někteří tomu ještě stále říkají třeba open beta, ale od toho se už taky upouští...

    • Hidden

      No ja doufam, ze tenhle debakl vsem docela jasne ukazal, ze tohle by opravdu standard byt nemel. A take doufam, ze se Bethesda konecne chyti za nos a udela neco konecne se svou technologii, ktere uz solidne ujizdi vlak (ne ze by tedy poslednich par her nekdy byla na spici).

      • jejich technologie byla na špici při vydání Oblivionu a to už je pěkně dlouho. No a od tej doby se bohužel moc nezměnila...

        • Hidden

          Prave, Oblivion mile prekvapil a pak uz to slo pomalinku dolu, byt stale tak nejak dostacovala. Ale jestli hodlaji predvadet to co v FO76 v dalsim Elder Scrolls nebo Starfield, do jejichz vydani technologicky vlak popojede jeste o kus dal, tak to potes...

      • booczech

        Aneb jak si někdo svojí hamižností, po rychlém vídělku, zadělá na solidní p.ůser.

      • tomasrippl

        To rozhodně nebyla, ale aspoň 4 měla příběh a hratelný single. Tohle nemastné neslané a nudné nemůže napravit žádný patch

        • Jaky si to udelas takovy tomas :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit