Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já vidím starýho Quaka 3 Arenu . Takže něco , co tu podle mne mělo být už s Doomem , ale tam se mulťák rouboval hodně neuměle a navíc byl od jiných lidí , než singl ...
    Bude to o balancování tak jako tak , už původní Arena měla lehký a rychlý postavy na bruslích vs ty kterým teď říkáte "tank" a ano šlo o to , že každý si i před 17 léty našel svůj styl . Jen už asi dneska víkendový LAN párty nebudou mezi mýma vrstevníkama oblíbené jako tehdy ....
    • To o čem mluvíš ty bylo možná v singlu u AI protivníků, ale jinak v MP měly všechny postavy stejný vlastnosti. Tank tam byl jen název postavy, ale ne "role" tanka.
  • Ryneš zase všem vysvětlí, že Overwatch je stále nejlepší, protože QUAKE má zastaralí mechaniky atd... atd...
    • Chtěl jsem říct zastaralé, občas mi to ujede.
  • No pokud by někdo snad chtěl pokecat s českejme quakerama, tak se za náma přijďte podívat na discord - discord.gg/5m3UZ. (snad to není na banán :))
  • jenda84
    konečně hra, co bude mít koule.. ne jak sluníčkovej inkluzivní Overwatch *1* *1*
  • Graficky to teda nevypadá na PC only hru tzn. cítím konzolový port (i když to kluci popíraj), na druhou stranu ta hra bude vyžadovat minimálně 60fps, aby to bylo hratelný, takže asi holt kompromis.
    • Je to Bethesda ... Takže porty na konzole to jistí na 100% . Ale proti sobě PC a konzolisty stejně nepustí .
  • No videa Nyx jsou venku už jsou venku (asi od tří hodin). Viz esreality.com/post/2859608/nyx-champion-annoucement/
    • Spades
      Jako neviditelnost + nesmrtelnost + telefrag jo?
      A to jako myslí vážně? Takže mám low HP, zmáčknu WIN tlačítko, nemůžu umřít a když doběhnu protivníka, tak mu dám Instant Kill... WOW
      • No ja nevim jestli jsi nekdy quaka hral, ale ono dost tech specialnich schopnosti vychazi z id her. Najdi si co treba delal Pentagram of Protection nebo Ring of Shadow v Quake 1. A jsou to powerupy, ktere jsou bezne i v competetivním hraní.
        • hej lenze tam to mas volne pohodene na mape a musis to zobrat a potom by si mal aj casovat.skoro cela hra je zalozena na casovani itemov/nedovolit protivnikovy/om zobrat itemy
          • Jasny, ja jen rikam ze ty ability maji vetsinou predpbraz nejakym zpusobem v puvodnich id Hrach. Krom toho pouzivani tech abilit bude castecne podmineno sbiranim tech presypacich hodin co jsou videt v traileru. Takze porad bude potreba bojovat o predmety.
            • Spades
              Podle traileru vypadá, že to bude mít 40 vteřin CD, a ty hodiny to jen zkracujou. A 40 vteřin je na to sakra málo. Jedině, že by to při spawnu bylo v CD.
            • Hmm, jestli to bude svázaný s pickupem věcí, tak to bylo asi ideální.
          • Zajímalo by mě, jak budou dostupný ty ability. Pokud budou aktivní hned po respawnu, tak tu máme stejný problém jako s loadouty.
    • Chci vidět jak tyhle abilitkový srandy vybalancujou na kompetitivní úrovni. Nakonec se bude hrát bez toho. *1*
      • nakonec to treba veme do ruky komunita a udela klasik Q mod, treba.. kazdopadne ladej to s nejlepsima hracema Q v historii tak jsem fakt zvedavej..
        • Hlavně ten pohyb zatím vypadá ok, podobně jako v cpm. Každopádně ty ability by se měly nějak nabíjet třeba fragováním. Pokud budou aktivní hned po respawnu, tak to bude jak s loadoutama.
  • bez single playeru se neda srovnavat s halo a kiilzone od konzolistu *9* jsem pcčkař tělem i druší hraju jen na jedne platformě PC intel master race !

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit