Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Podle toho popisku bych čekal že to bude nějak bleskový, ale mě to přijde pomalejší než Q3 Arena a nebo UT. Rychlost na videu je dělaná především střihem.
  • pomalost vs rychlost

    kdyby se tady vyskytli pekelne prisery taky by na ne nasadili specialni jednotky, ktere by postupovali takticky, jako to bylo videt i ve filmu Doom s dwaynem johnsonem nebo ve vetrelcích. Koneckoncu kazda FPS je v zbesilem tempu a tech pomalejších mnoho není, krome vyložených simulátoru. Mne by se víc libilo kdyby multiplayer mel vic survival atmosferu a ne takove rychle poskakovani.

    a i kdyby, rychle strilečky taky musí respektovat zakony fyziky. tady se mužete podívat o čem mluvím, ve druhém videu:
    http://games.tiscali.cz/preview/fps-modul-ve-star-citizen-bude-v-rade-aspektu-realistictejsi-nez-klasicke-strilecky-250986
    • ted si to video porovnejte s pohybem tady v 0:28 (postava uplne vlevo). Nezdá se vám že to proste zase uplne odflakli?
  • C-BEAM
    mně se to líbí, i ten krásný oldschool design prostředí. A samotný gameplay závisí především od hráče a periferií které používá, i gameplay v Quake3 by vypadal pomalý a divný kdyby ho hrála lamka s gamepadem. Mně setyto záběry z MP Doom4 líbí více než ze singlu.
    • co me ale dost udivuje, ta animacka s mackanim oci nebo rezanim pilou, to v tu dobu bude clovek jak na odstrel? kdyz uz se odhodlam k melee, tak chci fiknout a zmizet a ne tam trdlovat a nechat se sejmout nekym dalsim
      • jelikoz hru dela ID soft, tak predpokladam, ze hra bude disponovat upravou configu apod, stejne jako v jejich predchozich hrach, kde se tohle bude moci vypnout. Napr v Q3 po zabiti oponenta ve vyhledu vadila sprska krve, vzduchem letajici kosti, pri strelbe z raketometu zase vadil kour z rakety apod. To vse se pri hrani multiplayeru vypinalo. Nemyslim, ze by v ID byly tak tupi, ze by to tam bylo natvrdo. Tohle jsou jen predvadecky a oni proste jen chteji prezentovat podobne "vychytavky".
      • myslím že to bude tak ako normálne -počas fatality-animačky- si nesmrtelný...:!
        • jo, to je druha moznost, ktera mi ale prisla jeste zvrhlejsi
  • diskuze odpad samy hololvna tay pisete neda se to cist *11*
    • nightborne
      No jo, du si honem podřezat žíly že naše diskuze neuspokojuje tvoje standardy kvality *1*
      • Jack1947
        "Životní" standarty hahahhah napsal holovna to je taky dobré. *1*
  • skoda ze se nespojili driv. treba by rage byla lepsi
  • No tak tohle video ve mě vyvolává pochybnosti - dost zásadní pochybnosti...
    Ukázka singlu se mi přitom fakt docela líbila....
  • Pokud musi tvurce hry tu hru vysvetlovat, tak asi dela neco zcela zasadne spatne. Prijde mi to zhruba stejny, jako kdyby si reziser v kine sednul pred platno, a pred filmem vysvetloval, jako to vlastne myslel.
  • Čím rychlejší, tím lepší. Jsem sice odkojenej na CoD MP, ale vždycky jsem měl radši ty rychlý módy jako DM či TDM, žádný dlouhý čekání na úmrtí posledního člena v týmu apod.

    I obecně u her mám spíš rád rychlejší tempo, proto jsou oblíbený hry Super Meat Boy, Raymani, DMC ... času je málo a her moc, takže rychlý hry jsou adekvátní. Rychlý a krátký.

    Kdo souhlasí?
    • Stačí mi jedna, která ale vydrží několik měsíců, či déle... :)
  • S každým videem to vypadá tupěji a nechápu kde je ta rychlost jako? Co tohle má ksakru být? :D
    • relativita v praxi, rychlost pro packy *5*
  • Jack1947
    Takže něco na způsob Evolve? no teda... *7* čekal jsem spíš nějaký ten krvavý Deathmatch a TDM potažmo CPT ale takhle... radši jsem zvědavý víc na ten SP... hlavně at to nepomrví.
    • čože? evolve? to si kden a to prišiel pre boha.
      • Jack1947
        "Za zajímavost videa stojí například kratičké představení nového režimu, ve kterém se jeden hráč ocitá v roli samotného démona."

        Tedy pokud se nemýlím to bude velký demon /satan a ostatní ho budou kuchat pistoklama a brokovnicema. *7*
        • Veskoslav
          Víš Jacku, podobný mód byl v Unreal Tournament 2003 a ten už je nějaký ten pátek před Evolve. Předpokládám, že tady to bude podobné. Tedy jeden náhodně zvolený bude démon, po zabití se prohodí.
          • vis Veskoslave, daaaavno, daaavno pred ut 2003!
          • Myslím, že to bude jako quadmode v Quake. Krátký/časově omezený boost nebo bude trvat do smrti "nositele". Ten boost se bude generovat náhodně v DM - v Evolve jste za silnou potvoru od začátku.
            Ale je dost možný, že hra bude obsahovat mód podobný Evolve.
        • evolve = fps moba
          DOOM = klasický mp deathmatch

          Tie módy sú už len potom takým doplnkom. V žiadnom prípade by som to neporovnával s hovadinou akou je evolve.
          • Jack1947
            Šak taky neporovnávám, naštěstí to je jen MOD... ale i tak uvidíme co další videa ( i když na ně nejspíše nekouknu).

            Nech si ty rozumy , V jinak to je možné ale to sem nehrál... šlo o to že to je jen MOD naštěstí takže vyřešeno.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit