zavřít
...

Bez brzkého odhalení by Kingdom Come třeba nebyla, říká Viktor Bocan z Warhorse

Je to už rok a půl, co mělo podle původního odhadu tvůrců na Kickstarteru vyjít ambiciózní české RPG Kingdom Come: Deliverance. Tlak na dokončení a vydání z komunity stoupá a směrem k Warhorse mnozí škarohlídové nešetří kritikou. Designér Viktor Bocan z Warhorse však má za to, že vývoj hry ve skutečnosti...

Novější 1 2 3 Starší

  • Jejdásek (anonym)
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Animace mi zas tak špatné nepřijdou, jen by to chtělo trochu rozhýbat ten ztuhlý krk a občas mrknout.
    18.7. (8 dnů)

    reagovat

  • Jejdásek (anonym)
    0 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Já se na hru těším, kupuji ji hned po vydání na svou PS4.
    18.7. (8 dnů)

    reagovat

  • Ivan (anonym)
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Aky PC odporucate na 60fps @ high? Mam i7 3770, 16GB, GTX960 a ide mi to 30fps na low.
    10.7. (16 dnů)

    reagovat

    • Ivan (anonym)
      0 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Inak znizil som na 720p a furt mam 30-32fps.Tej kombinacie first person kamery ktora je locknuta na hlavu a nizkeho fps som sa bal a sposobuje mi to bolehlav uz po par minutach. Snad niekto spravi mod s 3rd person kamerou.
      10.7. (16 dnů)

      reagovat

  • Jindra syn plastelýny (anonym)
    3 souhlasí, 3 nesouhlasí
    Animace postav a obličejů to je naprostá tragédie. Vypadá to jak za doby playstation 1, to už i v Mafii to myslím vypadalo lépe. Absolutně nerealistické takže možná se mohlo studio zaměřit (a snad i zaměří, ale v oficiálním traileru mooooc bída) na tyto základní věci protože jinak celá realističnost ve hře přijde vniveč. Smutné a nesrovnatelné s konkurencí... Snad se jim do konce příštího roku (protože jestli to vydají v únoru tak to určitě nestihnou) podaří dojít alespoň do bodu jako vypadaly animace u Mass Effect Andromeda v době vydání - to by pro Kingdom Come byl myslím velký úspěch. Ještě by mě také zajímalo jaká bude cena, asi to nemůžou dát levnější než bylo v předprodeji, ale 999 Kč v ČR max
    9.7. (16 dnů)

    reagovat

  • risa2000 tiscali.cz
    3 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Zpětně volba CryEngine vypadá divně, ale v době, kdy to vybírali, to nebyla špatná volba. V té době byly oba enginy licencované za celkem dost peněz, takže i cena hrála roli. Navíc mám pocit, že jejich hlavní programátor na něm předtím dělal, takže to byla i jistější volba.

    pozn. To je reakce na ucho.
    7.7. (19 dnů) upraveno v 11:43

    reagovat

    • ucho tiscali.cz
      2 souhlasí, 2 nesouhlasí
      jo, já chápu tu jejich volbu tehdy i to, že s ním měli nějaké zkušenosti. zajímal by mě jejich pohled na věc teď, po několika letech vývoje. takové ohlédnutí :)
      7.7. (19 dnů)

      reagovat

      • Fordzy tiscali.cz
        2 souhlasí, 0 nesouhlasí
        Doporučuji najet na Danův blog, tam detailně popisuje výběr enginu.
        Nedávno psali ve weekly torch, že mají problémy s přechody animací a že Cryengine není vhodný na simulovani stovek NPC.
        7.7. (18 dnů)

        reagovat

        • ucho tiscali.cz
          1 souhlasí, 1 nesouhlasí
          Danův blog jsem samozřejmě četl, jsem backer a na svou PS4 verzi se těším, však jsem ale jasně psal, že i když řešili u těch enginů pro a proti, těžko mohli vyzkoušet všechno a až pořádná praxe ukáže. Oba enginy jsou dobré a muselo to být těžké rozhodování. A právě že nedávno jsem někde zaregistroval, že u Cryenginu narazili na nějaká úskalí, zajímalo by mě, jestli se tohle v UE nedá řešit lépe. třeba ani UE není vhodný na simulování stovek NPC. to je zčásti důvod, proč mě to zajímá. a taky to, že u těch posledních videí, co prezentovali, bylo vidět doskakování objektů/lidí, zvláštní chování LOD. tohle všechno jsou řešitelné věci i v rámci konkrétních enginů, spíš mě tak zajímalo, jestli si v týmu nakonec neřekli, že s UE by to mohlo být lepší. samozřejmě nečekám, že teď budou Cryengine zatracovat.
          7.7. (18 dnů)

          reagovat

        • Paulcz tiscali.cz
          1 souhlasí, 0 nesouhlasí
          Simulaci stovek NPC nemá žádný generický engine, to jim snad bylo jasné už od začátku, že si to budou muset sami celé napsat :)
          7.7. (18 dnů)

          reagovat

  • Funes (anonym)
    9 souhlasí, 13 nesouhlasí
    Mam rád středověké hry a pro mě je jasná volba Mount & Blade: Bannerlord.
    Přeju tvůrcům KC úspěch ale zatim to vypadá naprosto tragicky. Ja si to určitě nekoupím.
    7.7. (19 dnů)

    reagovat

    • Kinet1c tiscali.cz
      6 souhlasí, 5 nesouhlasí
      absolutne to nevadi, ja si zas nekupim bannerlord, mne to z gameplay pripada tragicky nudne, ako vidis kazdemu je blizsie nieco ine :)
      7.7. (19 dnů)

      reagovat

  • Aoki (anonym)
    9 souhlasí, 19 nesouhlasí
    technicky je tato hra naprosto v šitu... ty animace, jako sorry, ale jak mam brát vážně příběh když protivníkům v souboji chybí zbraně a figurky přesto drží důstojnou pózu... mrtvoly se cukaj.. chacha brnění samovolně odlítává... hej a co ta glitchoidní gesta při obyčejném dialogu? Proč nenajmuli někoho z FAMU a nebo jen žebráka z ulice, někoho kdo by vývojářům ukázal jak vypadá člověk když mluví a jak vypadá když stojí a poslouchá... věřim že to Dan Vávra myslel dobře, ale tento projekt je klasický případ kdy se obsah rozchází s formou a tvůrce může dělat jenom jediné - sednout si do dřepu a plakat.. asi jako benoit sokal, všichni víme.. :D
    6.7. (19 dnů)

    reagovat

    • Aoki (anonym)
      3 souhlasí, 7 nesouhlasí
      hej sorry za toho smajlíka na konci - teď vidim jak to působí nepřejícně, ale myslim to naopak - je mi prostě líto práce Vávry a designérů, ale je každýmu kdo to hrál jasný že to technický jádro nedá dokupy ani 20 ofiko patchů.. prostě špatnej výběr enginu, špatnej výběr lidí.. anebo málo peněz :D
      6.7. (19 dnů)

      reagovat

    • Jack1947 tiscali.cz
      2 souhlasí, 3 nesouhlasí
      Nak,onec si ho tam plácnul ještě jenou tak je ti ho líto nebo ti je spíš líto že nejsi člen a už nemůžeš editovat?
      7.7. (19 dnů)

      reagovat

    • Jindra syn plastelýny (anonym)
      2 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Je to přesně jak píšeš..... Myslím tedy animace postav a obličejů to je naprostá tragédie. Vypadá to jak za doby playstation 1, to už i v Mafii to myslím vypadalo lépe. Absolutně nerealistické takže možná se mohlo studio zaměřit (a snad i zaměří, ale v oficiálním traileru mooooc bída) na tyto základní věci protože jinak celá realističnost ve hře přijde vniveč. Smutné a nesrovnatelné s konkurencí... Snad se jim do konce příštího roku (protože jestli to vydají v únoru tak to určitě nestihnou) podaří dojít alespoň do bodu jako vypadaly animace u Mass Effect Andromeda v době vydání - to by pro Kingdom Come byl myslím velký úspěch. Ještě by mě také zajímalo jaká bude cena, asi to nemůžou dát levnější než bylo v předprodeji, ale 999 Kč v ČR max
      9.7. (16 dnů)

      reagovat

  • ucho tiscali.cz
    8 souhlasí, 7 nesouhlasí
    mně v těch otázkách celkem chyběli dotazy na to, jestli třeba nelitují toho, že si vybrali CryEngine a ne UE. určitě u toho CryEnginu narazili na spoustu komplikací, které by třeba UE mohl zvládnout lépe. celkově je mezi vývojáři oblíbenější UE, takže tam jde teoreticky vývoj rychleji kupředu. neřekli si tedy, že s UE to mohlo být nakonec snazší a lepší, nebo si za CryEnginem stojí a neměnili by?
    potom by mě celkem zajímalo to nabírání programátora (nebo jich bylo víc?), který se má zjevně podílet na dokončování titulu. v této fázi projektu je to poměrně zvláštní. měsíc se bude rozkoukávat v kódu a někdo zkušenější se mu bude muset věnovat. a stejně se po tom měsíci těžko pustí do něčeho zásadního (navíc požadavky na tu pozici jsou minimální).
    6.7. (19 dnů)

    reagovat

    • Mart9 tiscali.cz
      6 souhlasí, 6 nesouhlasí
      Výběru enginu nelitují. Za tu dobu už bylo tolik rozhovorů a videí, že jsem někde pochytil důvody, proč zvolili Cryengine. Ale už si je nepamatuju, sorry.
      6.7. (19 dnů)

      reagovat

  • cNNk (inkognito)
    23 souhlasí, 3 nesouhlasí
    Dle komentu je to tady samej odbornik na vyvoj her, takze nas ceka nadherna budoucnost plna svetoznamych ceskych her.
    6.7. (19 dnů)

    reagovat

    • Samuel (anonym)
      27 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Jojo, slysel jsem, ze BOB spolu s theGGG zakladaji studio. A lanari takove esa jako je Dworkin nebo Ucho.
      6.7. (19 dnů)

      reagovat

      • i586 tiscali.cz
        12 souhlasí, 0 nesouhlasí
        A hra se bude jmenovat:

        QTE: The Smartass 008
        6.7. (19 dnů)

        reagovat

      • Dworkin (inkognito)
        3 souhlasí, 10 nesouhlasí
        Už máš splacenou tu hypotéku? :)
        6.7. (19 dnů)

        reagovat

      • ucho tiscali.cz
        1 souhlasí, 12 nesouhlasí
        já už nějaké hry na kontě mám (Android, iPhone i PC). celkem by mě zajímalo, kolik lidí s tím přišlo do styku :D a ne, neřeknu vám jaké :D
        6.7. (19 dnů)

        reagovat

        • Mart9 tiscali.cz
          17 souhlasí, 0 nesouhlasí
          Také jsem vydal, dokonce už spousty her. A také neřeknu jaké *1* *2*
          6.7. (19 dnů)

          reagovat

          • Dworkin (inkognito)
            5 souhlasí, 1 nesouhlasí
            Já se hrdě přiznám k tomu, že jsem na střední v Pascalu napsal hada a dělal všecko, co měl.

            EDIT: Teď mě teda napadá, že jsem tím pádem vlastně taky vývojář!
            6.7. (19 dnů) upraveno v 23:11

            reagovat

          • Coffin.Corner tiscali.cz
            0 souhlasí, 0 nesouhlasí
            Já taky kdysi naprogramoval hru. Jmenovalo se to Kostičkycopadajzvrchuamusejdosebepasovat, ale asi by se taková blbost nikdy nechytla...
            7.7. (19 dnů)

            reagovat

    • Aoki (anonym)
      1 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Ale počkej počkej, tys přicestoval? Protože typickej Čech jen píčuje a howno dělá... takže žádná nádherná budoucnost.. jen pár snah a čirá deprese
      6.7. (19 dnů)

      reagovat

  • Drdol (anonym)
    6 souhlasí, 18 nesouhlasí
    Bude to naprostá pecka! Vše na čem dělá Dan Vávra, kultovní otec českého herního průmyslu, skončí úspěchem. Už aby to vydali!
    6.7. (19 dnů)

    reagovat

Novější 1 2 3 Starší

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.198.147.221.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.