Přejít na výpis diskuzí

Bez brzkého odhalení by Kingdom Come třeba nebyla, říká Viktor Bocan z Warhorse

5.7.2017 18:16
Ladislav Loukota 144 příspěvků

Je to už rok a půl, co mělo podle původního odhadu tvůrců na Kickstarteru vyjít ambiciózní české RPG Kingdom Come: Deliverance. Tlak na dokončení a vydání z komunity stoupá a směrem k Warhorse mnozí škarohlídové nešetří kritikou. Designér Viktor Bocan z Warhorse však má za to, že vývoj hry ve skutečnosti...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Animace mi zas tak špatné nepřijdou, jen by to chtělo trochu rozhýbat ten ztuhlý krk a občas mrknout.
  • Já se na hru těším, kupuji ji hned po vydání na svou PS4.
  • Aky PC odporucate na 60fps @ high? Mam i7 3770, 16GB, GTX960 a ide mi to 30fps na low.
    • Inak znizil som na 720p a furt mam 30-32fps.Tej kombinacie first person kamery ktora je locknuta na hlavu a nizkeho fps som sa bal a sposobuje mi to bolehlav uz po par minutach. Snad niekto spravi mod s 3rd person kamerou.
  • Animace postav a obličejů to je naprostá tragédie. Vypadá to jak za doby playstation 1, to už i v Mafii to myslím vypadalo lépe. Absolutně nerealistické takže možná se mohlo studio zaměřit (a snad i zaměří, ale v oficiálním traileru mooooc bída) na tyto základní věci protože jinak celá realističnost ve hře přijde vniveč. Smutné a nesrovnatelné s konkurencí... Snad se jim do konce příštího roku (protože jestli to vydají v únoru tak to určitě nestihnou) podaří dojít alespoň do bodu jako vypadaly animace u Mass Effect Andromeda v době vydání - to by pro Kingdom Come byl myslím velký úspěch. Ještě by mě také zajímalo jaká bude cena, asi to nemůžou dát levnější než bylo v předprodeji, ale 999 Kč v ČR max
  • Zpětně volba CryEngine vypadá divně, ale v době, kdy to vybírali, to nebyla špatná volba. V té době byly oba enginy licencované za celkem dost peněz, takže i cena hrála roli. Navíc mám pocit, že jejich hlavní programátor na něm předtím dělal, takže to byla i jistější volba.

    pozn. To je reakce na ucho.
    • jo, já chápu tu jejich volbu tehdy i to, že s ním měli nějaké zkušenosti. zajímal by mě jejich pohled na věc teď, po několika letech vývoje. takové ohlédnutí :)
      • Doporučuji najet na Danův blog, tam detailně popisuje výběr enginu.
        Nedávno psali ve weekly torch, že mají problémy s přechody animací a že Cryengine není vhodný na simulovani stovek NPC.
        • Simulaci stovek NPC nemá žádný generický engine, to jim snad bylo jasné už od začátku, že si to budou muset sami celé napsat :)
        • Danův blog jsem samozřejmě četl, jsem backer a na svou PS4 verzi se těším, však jsem ale jasně psal, že i když řešili u těch enginů pro a proti, těžko mohli vyzkoušet všechno a až pořádná praxe ukáže. Oba enginy jsou dobré a muselo to být těžké rozhodování. A právě že nedávno jsem někde zaregistroval, že u Cryenginu narazili na nějaká úskalí, zajímalo by mě, jestli se tohle v UE nedá řešit lépe. třeba ani UE není vhodný na simulování stovek NPC. to je zčásti důvod, proč mě to zajímá. a taky to, že u těch posledních videí, co prezentovali, bylo vidět doskakování objektů/lidí, zvláštní chování LOD. tohle všechno jsou řešitelné věci i v rámci konkrétních enginů, spíš mě tak zajímalo, jestli si v týmu nakonec neřekli, že s UE by to mohlo být lepší. samozřejmě nečekám, že teď budou Cryengine zatracovat.
  • Mam rád středověké hry a pro mě je jasná volba Mount & Blade: Bannerlord.
    Přeju tvůrcům KC úspěch ale zatim to vypadá naprosto tragicky. Ja si to určitě nekoupím.
    • absolutne to nevadi, ja si zas nekupim bannerlord, mne to z gameplay pripada tragicky nudne, ako vidis kazdemu je blizsie nieco ine :)
  • technicky je tato hra naprosto v šitu... ty animace, jako sorry, ale jak mam brát vážně příběh když protivníkům v souboji chybí zbraně a figurky přesto drží důstojnou pózu... mrtvoly se cukaj.. chacha brnění samovolně odlítává... hej a co ta glitchoidní gesta při obyčejném dialogu? Proč nenajmuli někoho z FAMU a nebo jen žebráka z ulice, někoho kdo by vývojářům ukázal jak vypadá člověk když mluví a jak vypadá když stojí a poslouchá... věřim že to Dan Vávra myslel dobře, ale tento projekt je klasický případ kdy se obsah rozchází s formou a tvůrce může dělat jenom jediné - sednout si do dřepu a plakat.. asi jako benoit sokal, všichni víme.. :D
    • Je to přesně jak píšeš..... Myslím tedy animace postav a obličejů to je naprostá tragédie. Vypadá to jak za doby playstation 1, to už i v Mafii to myslím vypadalo lépe. Absolutně nerealistické takže možná se mohlo studio zaměřit (a snad i zaměří, ale v oficiálním traileru mooooc bída) na tyto základní věci protože jinak celá realističnost ve hře přijde vniveč. Smutné a nesrovnatelné s konkurencí... Snad se jim do konce příštího roku (protože jestli to vydají v únoru tak to určitě nestihnou) podaří dojít alespoň do bodu jako vypadaly animace u Mass Effect Andromeda v době vydání - to by pro Kingdom Come byl myslím velký úspěch. Ještě by mě také zajímalo jaká bude cena, asi to nemůžou dát levnější než bylo v předprodeji, ale 999 Kč v ČR max
    • Nak,onec si ho tam plácnul ještě jenou tak je ti ho líto nebo ti je spíš líto že nejsi člen a už nemůžeš editovat?
    • hej sorry za toho smajlíka na konci - teď vidim jak to působí nepřejícně, ale myslim to naopak - je mi prostě líto práce Vávry a designérů, ale je každýmu kdo to hrál jasný že to technický jádro nedá dokupy ani 20 ofiko patchů.. prostě špatnej výběr enginu, špatnej výběr lidí.. anebo málo peněz :D
  • mně v těch otázkách celkem chyběli dotazy na to, jestli třeba nelitují toho, že si vybrali CryEngine a ne UE. určitě u toho CryEnginu narazili na spoustu komplikací, které by třeba UE mohl zvládnout lépe. celkově je mezi vývojáři oblíbenější UE, takže tam jde teoreticky vývoj rychleji kupředu. neřekli si tedy, že s UE to mohlo být nakonec snazší a lepší, nebo si za CryEnginem stojí a neměnili by?
    potom by mě celkem zajímalo to nabírání programátora (nebo jich bylo víc?), který se má zjevně podílet na dokončování titulu. v této fázi projektu je to poměrně zvláštní. měsíc se bude rozkoukávat v kódu a někdo zkušenější se mu bude muset věnovat. a stejně se po tom měsíci těžko pustí do něčeho zásadního (navíc požadavky na tu pozici jsou minimální).
    • Výběru enginu nelitují. Za tu dobu už bylo tolik rozhovorů a videí, že jsem někde pochytil důvody, proč zvolili Cryengine. Ale už si je nepamatuju, sorry.
  • Dle komentu je to tady samej odbornik na vyvoj her, takze nas ceka nadherna budoucnost plna svetoznamych ceskych her.
    • Ale počkej počkej, tys přicestoval? Protože typickej Čech jen píčuje a howno dělá... takže žádná nádherná budoucnost.. jen pár snah a čirá deprese
    • Jojo, slysel jsem, ze BOB spolu s theGGG zakladaji studio. A lanari takove esa jako je Dworkin nebo Ucho.
      • já už nějaké hry na kontě mám (Android, iPhone i PC). celkem by mě zajímalo, kolik lidí s tím přišlo do styku :D a ne, neřeknu vám jaké :D
        • Také jsem vydal, dokonce už spousty her. A také neřeknu jaké *1* *2*
          • Já taky kdysi naprogramoval hru. Jmenovalo se to Kostičkycopadajzvrchuamusejdosebepasovat, ale asi by se taková blbost nikdy nechytla...
          • Já se hrdě přiznám k tomu, že jsem na střední v Pascalu napsal hada a dělal všecko, co měl.

            EDIT: Teď mě teda napadá, že jsem tím pádem vlastně taky vývojář!
            • Ja delal s Baltikem !
      • Už máš splacenou tu hypotéku? :)
      • A hra se bude jmenovat:

        QTE: The Smartass 008
  • Bude to naprostá pecka! Vše na čem dělá Dan Vávra, kultovní otec českého herního průmyslu, skončí úspěchem. Už aby to vydali!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit