Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tanatonaut

    Ten vypravěč je hroznej a combat plochej jak Nizozemí. Už od Oriho nenávidím tuhle přesaturovanou ňu ňu stylizaci. Za 60E ? lol

  • VRFREAK1

    Po 1 world eaterovy a outpostu sem furt nadšený i když přeskakuju dialogy . Nejhezčí open world akce za poslední dobu , ve 4k na max je to užasný , hraju na pc s ps5 controlerem a nechápu ten hate.

    Svět biomutanta je užasně propracovaný a celkově dobře udělaný taková post-apokalyptická kung-fu panda .

    Bojový systém funguje skvěle i přes velké množství mechanik. Že příběh či náplň je odpad , nesmysl ?LOL? je to jako BOTW a to je 10/10 a všichni se z toho mohly zbláznit takže ted je to nesmysl , fenix rising ješte ok ale v připadě biomutanta kde ke vší originalitě jěšte přidaly trochu omáčky a crafting aby to nebylo tak holý jako botw a najednou je vše špatně no lol...ste banda wonky mumpu

    Na to že 101 studio je 20 lidí a není to AAA tak tohle je masterpiece,nejoriginálnější RPG Klobouk dolu !


    • twicer

      Sám přiznáš že přeskakuješ rozhovory a to nejsi ani ve čtvrtině hry a o odstavec níž se podivuješ, že narativ někdo považuje za odpad. Můžeš mít úplně plitkou kýčovitou zápletku, síla tkví vtom jak ji odvyprávíš a i proto zelda zastiňuje biomutanta.

      Hlavní kámen úrazu vidím vtom, že to sice není AAA titul, ale cenovku si stanovili po vzoru AAA.

      Zvolili přístup buď to vyjde, lidi si budou mlaskat a nikdo to řešit nebude, nebo nám to lidi omlátí o hlavu ale vývoj se itak zaplatí. NMS měl podobný přístup.

      Taky bylo dost mimo začít hru úvodem, který naprosto nereflektuje svobodu kterou ve hře následně máš, zahodit celý úvod by jim dost možná ušetřilo několik desítek negativních steam recenzí od lidí co tam strávili 3 hodiny a přes ten úvod se nikdy nedostali.

    • Nevím jestli jsi BOTW hrál, ale po vyzkoušení si Biomutanta musím říct, že to má podobnou jedině stilizaci.

      • VRFREAK1


        joooooo takže celej BOWT nehoníš 4 divine beats  a na konec Calamity Ganon ?? stejně jako v biomutantovy 4 world eaters a pak lupa lupin...   a lol stylizaci podobnou ?!? to si asi žral houby jako zelda

        • Ne celej BOTW nehoníš 4 divene beasts :D Nemusíš za nimi vůbec chodit a jít rovnou na Ganona.

          Tím jsi mi odpověděl, že jsi to nehrál.

          • VRFREAK1

            tak to sem asi hral něco jiného ...  main objective of the game: killing Calamity Ganon and restoring peace to Hyrule

            • Je hezké, že jsi jinými slovy opsal můj příspěvek a vyvrátil sis ten svůj.

              main objective of the game: killing Calamity Ganon and restoring peace to Hyrule

              No zabiješ Ganona a nastolíš tím mír, honění se za 4 divine beasts tam nevidím.

              Nevím co ti Zelda provedla, že máš z ní takové trauma, ale na panence nám to raději neukazuj.


              • VRFREAK1

                Reakce na příspěvek:

                 takže Divine beasts nejsou main questy v BOTW ? no sou .. takže sou cílem hry jako main quest...   když je vynecháš nemužes mit master sword a zachranit zeldu  a dalších x věcí , trauma mam z toho žes to přehnal stěma houbama a nechápeš co tu řesim vůbec  a nechápu co udělal zelda tobě nebo co si dpč dělal v  BOTW když ne main questy

                Že se daj vynechat sem ani nevědel a pochybuju že nekdo kdo hral zeldu je vynechal  , to že v biomutantovy se vynechat nedaj furt němení nic na tom že je to main quest a je to stejné klišé

                • Reakce na příspěvek:

                  Divine beasts sou main questy  a je hlavní a nejdelší náplní celé hry...

    • Morraw

      Banda wonky mampu. To me pobavilo :D

      Každopádně ja to chci zkusit, ikdyž z toho vylezlo něco jiného, než jsem původně očekával.

      Píšeš, že to není AAA hra, ale ta cenovka 60€ moc neodpovídá. Teď hraju Days Gone a i to má cenu jen 50€. 

      • mementomori

         Nejspis myslel studio experiment  101 že neni triple-ej ale  pod záštitkou thq todle je jejich první  AAA projekt 

    • Inquisitor

      Nebál bych se říct, nejlepší hra všech dob.

      • A fungují ty vibrace jak mají u toho ps5 controleru?

        • twicer

          vibrace jo, haptická odezva ne

  • twicer

    Tak sem to sám zkusil a bohužel velké zklamání. Způsob vyprávění možná zněl dobře na papíře ale v praxi to prostě nefunguje, docela se podivuji nad tím že to nikdo z vývojářů neviděl. Přijdu za postavičkou A, ta něco zamumlá, vypravěč řekne: postavička A si myslí že to není dobrý nápad, zamumlá něco moje postava, vypraveč řekne: tvoje postava stím nesouhlasí. Diť je to úplně na palici.. Nemá to vtip ani styl.

    Hřebíček tomu zaráží nulový cit pro kompozici scény při dialogu. Máte kupříkladu výhled do krajiny, ale kamera je nastavená tak, že zabírá oba zakrslé účastníky od pasu nahoru, umístění jsou na spodní hraně obrazovky kde ještě skáčou titulky a celé scéna je namířená na skálu s mizernou texturou. A to není občasný jev, tohle se děje klidně ve více než půlce všech rozhovorů.

    Celý úvodní tutoriál je docela utrpení, jste zavření v nenápaditém bunkru přecházející z jedné prázdné nudné mísnosti do druhé. Hra na vás bez rozmyslu háže jedno vysvětlující okénko za druhým popisující sebemenší kravinu, až se člověk cítí jako naprostý pitomec a tu záplavu vysvětlivek začne ignorovat. Cože to popisovali vté první z 15ti tabulek? Než člověk dojde k prvnímu klanu, má za sebou už dva úkoly typu sesbírej 3 věci co leží kolem a dones je, netušíc proč si to zadavatel úkolu neposbíral sám. A bohužel se tohle ani časem nezlepšuje.

    Boj patří ktomu nejlepšímu co hra nabízí, ale zda to může vynahradit ostatní křečovité prvky. To teda fakt nevím.

    Hra bývá často přirovnávána k Ratched and Clank, ale to je jak srovnávat kvalitnější snímek z hollywoodské produkce k indickému Bollywoodu. Jediné včem Biomutant ční oproti Ratchetovi jsou možnosti customizace zbraní a brnění. Jsem zvědavý zda na tom budou dále stavět a další díl budu třeba i kvičet blahem. Potenciál tam je.

  • sankuri

    Mno tak jsem si to zahral a moje pocity jsou dost rozporuplne. Vcelku poctive jsem se snazil sledovat pribeh, ale problem je v tom ze v polovine pripadu ten pribeh nejak nedava smysl, respektive ho nedavaji dialogy. Ta pridana doba s mumlanim a naslednym vysvetlenim vypravece ma sve kouzlo. Asi 10 minut, pak jsem si rval vlasy a vazne se zamyslel nad skipovanim. Na tuhle hru jsem se nezrizene tesil ale priznam se ze mezi zacatkem a tim nez jsem dorazil k prvnimu kmeni jsem hru asi 10x vypnul.

    Navic me hrozne iritovala asi prvni hodina kdy vam hra porad dokola cpe nejake tutorialy, pozdeji kdyz uz se konecne muzete rozbehnout do sveta a ignorovat pribeh se to o 100% zlepsi. Krajina jako celek je vyvedena nadherne ale kdyz clovek prijde bliz tak uz to takova slava neni, nektere modely i animace jsou velice zastarale a pri dobyvani outpostu jsem si pripadal jako na PS1.

    Co je skvele je system craftingu, ten se mi opravdu libi, ale co se tyce zbylych rpg elementu ty jsou dosti pokulhavajici. Planoval jsem hrat Psi-Freaka, ale ve vysledku je tech abilit opravdu poskrovnu a vyvojari tak nejak pozapomeli ze je tam vubec maji takze zadne staty z gearu neovlivni jeho damage, ani crit z nej nevymacknete takze cely loot a craft razem ztratil smysl.

    Co se boje tyce tak i na hard je priliz jednoduchy, pusky to jen couvate a strilite, nuda. Na blizko muzete vyseknout opravdu skvele vypadajici komba, problem je v tom ze udery zbranemi na blizko nejak postradaji takovy ten feeling ze neco necim tezkym poradne bacite.

    Ale nejvetsi zklamani pro me byla prazdnota sveta a ted nemyslim aktivity, tech je dost ale nepratele. Hru prezentovali jako akcni bojovku ale nepratel je poskrovnu. Jednou jsem pelasil pul hodiny nez sem potkal skupinku tri redkvicek.

    Pro me i s prihlednutim na to ze to delal maly team 4/10.


  • jirkasl

    Tak jsem si zahrál a vůbec se nebojím napsat, že ta hra je odpad. To čekání než ty zvířata domumlaji a pak ještě ten vypravěč. To mi Teda začalo velmi rychle hodně vadit.  Ta siege kde tedy údajně brali inspiraci z mordoru. To teda bylo něco. Když nikdo chce dělat něco jako ubisoft a nemá zdroje, zkušenosti ani talent, tak z toho vyleze biomutant.  

    • Veskoslav

      Dávat zrovna Ubisoft jako příklad je fakt na palici. Obzvlášť když jejich otevřené světy jsou jak přes kopírák. 

  • Jack1947

    Paradoxně to bude jedna z těch her co dojela na odklady a možná i trochu větší hajp, ale to nevadí vím že mě to bavit bude, kdyby to bylo indie tak by to možná mělo i lepší hodnocení, protože tam opravdu nic podobného není. Jinak za mě furt dost originální. I kdyby to byl jen takovej ne uplně zdařilej experiment.

  • ALHAZRED

    No, ono mi to pripada ako celkom dobra hra...otazne je, pre aku vekovu kategoriu...decka se celkom vyblaznia, ale dospeli by mali siahnuť po niečom inom...

    • Je mě 30 let a moc mě to baví.

      • Derp_1337

        To jsi v takovém tom zlatém středu, kde tě můžou bavit hry zaměřené na všechny věkové skupiny 😉

  • VRFREAK1

    Po přečtení asi 30x reviews  musím říct že tadle jediná mi udělala radost !!

    • MalyZeli

      Ja nevim, 1/30 recenzi neznamena nic moc. Podle toho co sem precetl, zkouknul, a ignoruju hnuj v podobe IGN a podobne, hra ziskava pozitiva hlavne za vizual a modifikaci zbrani na blizko, jinak je svet ponekud mrtvy, melee kombat je spatnej, range je lepsi, ale casem nuda, malo druhu nepratel, pribeh strasnej, jeden narator obkecava uplne vsechno ve hre, vsechny konverzace...  za 15 euro v EA Play proc ne, za 60 éček ani nahodou.

      • tuco

        Za 15e i s ME Legendary Edition ;)

        Podle toho co jsem zatim videl, hra vypada velmi dobre, i presto, ze nespada do me komfortni zony. 

      • Jack1947

        Která otevřená hra nemá prázdnej svět ? nebo mrtvej...

  • twicer

    No, kvůli příběhu jsem to hrát neplánoval a když ostatní prvky fungují přinejmenším dobře, je pro mě tahle recenze vlastně dobrou zprávou :) Pokud nebude běhěm měsíce biomutant kompletně zašlapán do země, mohlo by být zaděláno na pokračování ve kterém už budou tvůrci jen zkušenější.

    Díky Patrikovi za recenzi.

  • jirkasl

    Z mého pohledu je u ARPG nebo spíše čtěme jako u hry kde je velká možnost ovlivňovat vývoj postavy příběh vedlejší.  Důležitější je, jak zábavný combat je.  Jaké možnosti mám a jak je to kolem nich balancovano. Každopádně recenze se mi líbila. Vše bylo popsáno jak to cítil. Žádné růžové básničky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit