Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MrSanta
    Pořád lepší odložit vydání, nežli vydat nepodarek a pak to lepit patchema další půl rok. Navíc na konci března přijdou penízky, takže si B:I zahraju na nové sestavě *4*
  • To už zachvíly bude jak Duke Nukem a taky to na konec byla docela sra*ka. *9*
    • Nejsem si jisty presne delkou vyvoje Duke Nukem Forever ale urcite vyvoj vydane verze ktera byla delana od znovu netrvala urcite dyl nez vyvoj nejake beckove FPS. Duke Nukem Forever byl nekolikrat zrusen a vyvoj zacal odznovu, Hra zdokonalovana nebyla proste se vyvijela no a nova dokud nekdo nevypustil do sveta to co vyslo. Zachvili budes k Duke nukem forever pripisovat ke kazde hre ktera ma mensi spozdeni s datumem vydenim.

      Jinak vi nekdo na jake verzi Unreal Engine 3 Bioshock jede? Asi to nebude verze Samaritan i kdyz bych rad vydel hru na teto verzi.
      • misho8723
        Všade len píšu o modifikovanom Unreal Engine 3, ale presne aká to je verzia, to nepíšu
    • misho8723
      BioShock Infinite ohlásili len pred dvoma rokmi.. neviem prečo to chceš porovnávať s DNF, ktorého vývoj od ofic. ohlásenia až do vydania trval 14 rokov..
    • To jsi dost mimo když hned vytahuješ DN.
  • hrál jsem jenom první díl, ale nezaponenu jak mě to zklamalo. z prvních ukázek jsem čekal opravdu parádní bitky. třeba jak mu provrtal big dady vrtákem břicho. takový momenty tam prostě nebyly. navíc tatka byl hrozně hloupej a jediný co uměl je rozeběhnout se a mlátit. po prvnim levelu sem byl velice znechucen. výtvarná stránka výborná, ale hratelně mě to fakt nevzalo
  • Cosi
    Už vidím jak nějaký producent řekne: Jo, ten multiplayer je cool, ale do hry se nehodí, tak ho vyhodíme. *1*
  • Oprava: samozřejmě "se zpožděním" :)
  • Pokud to bude ku prospěchu finálního produktu, odklad určitě nevadí. Lepší vydat se zpoděním, ale odladěné, než honem honem vydat zabugovaný polotovar. A než pak hru dolaďovat ve stresu pod palbou oprávněně nespokojených zákazníků, je určitě lepší odladit ji v rámci běžného vývoje a dát tak hráčům ničím nerušený herní zážitek. Držím pěsti, ať se dílo podaří!
  • Už se moc těším.A pokud je odklad opravdu jen z důvodu odstranění chyb což se pak přesvědčíme sami tak mi to vůbec nevadí,ale další odklad například až na červen a víc bych už asi neskousl.
    • klidně ať laděj rok, teď je her k hraní jako máku, ale musí to bejt aspoň tak dobrý jak první bioshock :)
  • Viktor_H
    Z Bioshocku se vyklube buď totální pecka, a nebo guláš.
    • Synecku, a ty jsi nejaky velevazeny prorok nebo co ? :D to cos napsal je nejvetsi sracka, ktera byla zverejnena a jeste olajkovana zde na te zumpe,... vsech dob :D ... stejne jakobys napsal "ano ! h0 vno smrdi, ale jestli si jej mile deti utreme vcas , smrdet nebude ... samoliba informace hodna takove 3,14coviny, jakoze cerveny kohoutek na baterii umyvadla znamena teplou vodu... KONECNA .... ve jmenu rozsireni verejne DEBILITY, komentujte tento prizpevek s rozumem prosim ....
    • Krtecek-GT
      Mě tedy předešlé díly Bioshocku nesedli ale na tento se těším, doufám, že bude lepší alespoň ve srovnání s Dishonored
      • Zcela tě chápu.Město v nebesích Columbia se mi také zatím podle videí a screenů libí víc než podvodní předešlé díly.Vidím v tom totiž více možností.Nechci tím ale samozřejmě naznačovat že by se mi předešlé díly nelíbily *4*
    • Spíš bych řekl, že něco mezi. Dva odklady, odchod dvou důležitých členů, to se na té hře prostě nějak podepíše. Ale doufám že k lepšímu.
      • misho8723
        A čo sú to dva odklady, a ani nie príliš drastické.. Či radšej silou mocou vydať hru, aj keď ešte nie je úplne hotová, otestovaná ako to vcelku často robí taká Bethesda a potom musia vydávať veľké patche?.. a že ľudia odišli.. však chceli ísť robiť na niečom inom, lebo ich práca v tíme a na hre skončila.. to všade tak chodí, problém v tomto prípade bolo to, že dlhšiu dobu nebolo nič nové počuť o hre a tak aj takéto informácie sa hodili webom, aby mali o čom písať
        • Mě šlo spíš o to, že ať už jde o odklady či odchody členů, tak obojí se nějak projeví na psychice ostatních vývojářů a atmosféře celého vývoje a lidi pak dělají chyby. Proto doufám, že je vše v pořádku (i když třeba nemusí), protože se na Infinite těšim.
      • Viktor_H
        Yep, proto mluvím o "guláši". Prů*er to nebude určitě, pracovalo na tom mnoho talentovaných lidí...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit