Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Boje byli vždy v ME nejslabší stránkou a vůbec by mi nevadilo kdyby o tak zůstalo. Hlavně pořádný příběh a postavy... hlavně né Inquisition
    • Na tohle si přišel kde ? Souhlasím s tím že souboje v ME1 byly tak nějak nic moc, ale na Insanity ME2 a převážně ME3 je neuvěřitelná zábava.
      Inquisition radši v ohledu soubojovýho systému nezmiňovat to je tak tragickej systém že nechápu jak to do tý hry mohli dát.
  • Anglicky umím celkem dobře, ale hra takového rozsahu je rozhodně lepší v češtině, už jen kvůli epickému příběhu.....chci rozumět každému slovu.
  • Nevíte někdo, jestli bude nebo nebude čeština??
    • Nauč se anglicky, věř mi, stojí to za to.
    • jamar28
      Při vydání určitě ne. Časem možná jo, ale trvalo by to dost dlouho. Třeba DA: I ještě není, s tím frosbite enginem jsou problémy a Bioware vstříc nevychází.
  • Silně doufám, že Bioware dá hráčům možnost projevit jejich sociální cítění.

    Ideální by bylo, kdyby hra např. měla situaci, kdy hráč může zachránit nějaké menšinové uprchlíky. Poté, co by se rozhodl správně - pomoci oněm uprchlíkům - hra by nabídla možnost poslat peníze nějaké charitě, která pomáhá umisťovat muslimské uprchlíky do západních zemí.
    • kkING
      a nebudou v teto hre "uprchlici" lide? tak klidne muzete nejakou pomoct prijmout a pak stedreho darce zastrelit a zakricet si make america great again *1*
    • a když se rozhodne "špatně" a uprchlíkům nepomůže tak mu strhnou určité procento kreditů a ty rozdělí zachráněným uprchlíkům ostatních hráčů a dostane 50% přirážku na všechna DLC *1*
      • Ideálně by hra byla propojená s Facebookovými účty hráčů a pokaždé, kdy by se někdo rozhodl sexisticko-rasisticko-Trumpisticko-nacisticky, tak by hra o tom postnula na jeho Facebooku, aby to všichni viděli a mohli se s ním unfriendnout.
        • Ono je vždycka jednodušši zavřít oči a nehnout prstem, než projevit trochu solidarity a pomoct druhým, že, hlavně aby to nedalo moc práce, nebo to chudáka čecháčka něco nestálo
          • jamar28
            A cos udělal ty?
          • Jack1947
            Nejlíp aby oni "slabý" převzali kontrolu nad naší zemí apak byl od nás klid že ? protože už vlastně česká republika nám tak nějak po Evropské unii nepatří *3*
            • nekoukej se na to, ze nam nepatri ceska republika, ale ze nam patri cela eu
  • Vogon
    Vážně jsem neočekával, že se kdy budu těšit na hru od Bioware, protože její herní část vypadá naprosto úžasně, jako open world, ve kterém je prostě zábava si hrát, po stylu třeba MGSV.
    Bioware se asi řídilo tím, co řekl Shigeru Miyamoto o Super Mario 64, tedy že byste se měli soustředit na to, aby samotný pohyb postavy ve světě byl zábavný. Což se zde ukazuje například na jetpacku, který vypadá dost dobře, jako propracovanější a interaktivnější warpování z FFXV.
    Biotika taky vypadá dost vylepšeně, především když vzal nepřátele a okolní objekty do svých rukou, a použil je nejen jako přesuvný kryt, ale taky granát. V kombinaci s vtipnými ragdolly, je to naprosto výborná kombinace.
    Jsem taky rád, že boj na blízku bude mít širší použití, bohužel tytam jsou útoky z ME které byly jednoduché, ale měly naprosto výbornou váhu .
    Nakonec se mi líbí, že stylizace vypadá blíže k čistému prvnímu dílu s kapkou barevné palety artworků No Man's Sky, než špinavým pokračováním.

    Jsem rád, že vyjde západní open world hra, ba co víc RPG, které není od Bethesdy, co má blíže k sandboxu než openworld "lunaparkům", které poslední dobou vychází.
    • Ta stylizace do prvního ME je docela povedená, stejně špatný postavy s plastelínou na hlavě jak před deseti lety,
    • maros.goc
      až na to, že to open world nebude ;)
      http://www.gamespot.com/articles/mass-effect-andromeda-is-not-an-open-world-game-pr/1100-6447852/
      • Vogon
        To samé říkali Bioware o DA:I, a byl to open world. V tom článku taky říká, že tam budou některé otevřené zóny, některé uzavřenější a příběh bude v izolovaných oblastech.
    • nejak moc si to idealizujes
    • Ja to nesleduju, vazne to bude sandbox? Kdyby jsem si tam mohl delat co chci a nikdo mi nezadaval (hloupe) questy, tak bych se o tu hru zacal zajimat.
  • Vidím, že hrajete v podstatě za boha..nechápu - proč jeden z vašich skillů prostě není "Create habitable planet" ... ? zachránilo by to miliony životů a válku zkrátilo o stovky let. zív.
    • Světotvorný motor? *1*
    • jamar28
      Z toho jsem měl taky strach, ale ono je logické, že na nějakou prezentaci zvolí nízkou obtížnost, aby tam mohli dělat psí kusy. Kdyby půlka videa byla o tom, jak se kryje a se zčervenalou obrazovkou vydýchává pár zásahů, tak by moc nezaujalo. Ale ME tradičně nabízel celkem širokou škálu obtížnosti a mohl hrát jak za supermana, tak "realisticky" a umřít na pár zásahů (kdo hrál jedničku na spectre obtížnost, ví, o čem mluvím *1* ).
    • Si všimni, že za účelom ukážky je úroveň hlavného hrdinu dosť vysoko. Vôbec to nehovorí o tom, aká ťažká bude hra. Plus určite bude možnosť výberu a najťažšie obtiažnosti na sto pro nepôjdu hrať tak ľahko.
      • to, ze pandulakovi nebude treba na zabitie dat 1headshot, ale 10 nieje cesta ako riesit obtiaznosti, bohuzial
        • Narazil jsem na tohle:
          "With MEA, we decided to keep defenses static (i.e. If an enemy doesn't have shields on Normal, then he doesn't have them on Insanity either), but we increase enemy durability enough to require a well-made character (and ideally well-crafted weapons) to take them down quickly, we increase enemy damage enough to melt you very quickly when you're out of cover, we increase enemy reaction times and make them smarter about flanking and taking advantage of when you do something unwise (trying to use a hover attack when surrounded by entrenched foes, for instance), using more flushing attacks to force you out of cover, and so forth. We also scale the player's health and shield gates, so you've got very little slack if you screw up."

          Takže bych to neviděl tak černě *14*
        • spis nechapu na co nosit brneni, kdyz pak stejne chcipnu na jednu ranu
          • spytaj sa to Lucasa, ked vymyslal stormtrooperov
            • Tak ti to měli, aby jim nebylo teplo nebo zima ne *1*
  • mikezz
    Hlavne nech to má príbeh, postavy a atmosféru.
    • nedělej si žádné iluze, Drew Karpyshyn, který pracoval na prvních 2 ME, už na tom nedělá. Na kvalitě trojky to bylo poznat. Čtverka bude kvalitou asi na úrovni SW7, tj nic nového, akorát dojení toho starého, v nové galaxii potkáme i staré rasy, příběh bude na urovni DAI.
      • jamar28
        Jak to bylo na trojce poznat? Mně přišel příběh zvládnutý velmi dobře a jediné, co mi vadilo, byl odfláknutý závěr. Nejvíc lidi nadávali na konec, ale třeba ve dvojce byl samotný konec ještě horší (vyber si ze dvou barev).
        • O konci ME2 bych bejt tebou radši mlčel. Neznám hru kde mají tvoje rozhodnutí z celý hry takovej dopad jako je suicide mission.
          ME3 mělo fantastický linky - rannoch, tuchanka - vedlejší questy se známýma postavama atd. Jediný co je neuvěřitelnej sh*t je konec. Celou hru tam jsou náznaky na to že shepard prochází indoktrinací a místo toho dostaneme rgb konec(kdo zatraceně vymyslel zelenej konec by mě teda fakt zajímalo)
          • jamar28
            Já rozlišuju mezi koncem a závěrem. Za konec považuji to úplně konečné rozhodnutí, což v ME2 znamená výběr mezi výbuchy dvou barev a ve trojce o barvičku přidali. Závěrem rozumím celou poslední misi, tedy v obou případech rozhodující bitvu. Tu měla dvojka precizní a trojka naprosto debilně trapně uboze odfláknutou. Nechápal jsem a beru to jako ostudu. Ale jinak byla trojka podle mě výborně zvládnutá - jen ten závěr. Ani ten konec mě nijak extra nevytočil, jen jsem jich čekal o něco víc (volil jsem zelený konec, přišel mi nejlepší).
            • Spades
              Ale organický život nezanikl. Byl spojen se syntetickým životem.
              Tak samo jako syntetický život byl spojen s organickým.
              Najednou máš výhodu obojího zároveň.
            • Nebyl zelený konec jediný, kde zemřel Shepard (teda kromě volby č.4 boj do hořkého konce)? V obou dalších z něho něco přežije.
            • jamar28
              Z mého pohledu nebyl zničen, spíš vylepšen. *3* Je ale pravda, že když jsem naposledy ME hrál, jevil se mi jako nejlepší modrý konec. Červený je v každém případě nejhorší.
            • Magister_Peditum
              Jak to, že nic nebylo nenávratně zničeno? Vždyť byl nenávratně zlikvidován veškerý organický život v galaxii! A bez ničího svolení? Jak by se to líbilo třeba tobě? A o nějakém věčném míru můžeme taky jen hypoteticky uvažovat. Co se asi stane, až se za pár tisíc let někde samovolně znovu vyvine nějaký organický život? Automaticky ho zase syntetizují? Nebo rovnou zničí? A jak on bude reagovat na syntetiky?
            • jamar28
              Protože nikdo další neumřel, nic nebylo nenávratně zničeno a zajistil věčný mír mezi organiky a syntetiky a ještě všechny podstatně vylepšil.
            • Jen ze zvědavosti, proč ti přišel zelenej konec nejlepší ?
        • Kde se na konci dvojky vybiralo ze dvou barev? Celkove konecna sekvence ME2 byla kvalitou trosku jinde nez cely ME3.
          • jamar28
            Úplný konec dvojky (bez DLC) bylo vybrat si mezi červeným výbuchem (zničení stanice kolektorů) a modrým výbuchem (zabije kolektory, ale stanici nechá Cerberu).
          • jamar28
            Úplný konec dvojky (bez DLC) bylo vybrat si mezi červeným výbuchem (zničení stanice kolektorů) a modrým výbuchem (zabije kolektory, ale stanici nechá Cerberu).
    • Skus filmy nebo knihy. Tohle je stranka o hrach.
      • Bobe budíček. Nejlepší hry co spatřili světlo světla a zejména nejlepší hry v posledních letech stavěli na silném příběhu, atmosféře a postavách.
        • Jako treba doom, overwatch, tw warhammer nebo skyrim?
  • v roce 2018 při vyhlašování nej her to bude kandidovat na nejlepší arénovou střílečku roku
    • A to je dobre. Rpg cast byla vzdycky v Mass Efektu nejslabsi, proto by ji mohli uplne vynechat a dat tam jen souboje.
      • Horší soubojovej systém než v prvním ME byl snad už jen v prvním Witcherovi.
        • Zas ten systém přehřívání zbraní byl zajímavý.
      • jamar28
        Já už asi chápu, jak funguješ. Vždycky prostě napíšeš přesný opak toho, co si myslíš, jinak si to vysvětlit neumím.
        • Tebe ty dialogy, a hloupe questy vazne bavily?
  • AI tam zmätene pobehuje, to AI používa ten cover systém asi tak ako to používali vareni v ME2, teda ak o ten cover náhodou zakopnú...
    • Ano. Ale věřme že to bude jen nízkou obtížností kvůli prezentaci. Mám také obavy, aby ty schopnosti hráče nepřehnali a neudělali z něj stroj na zabíjení. Již nyní v MP ME3 byli někteří hráči díky zbraním a schopnostem tak silní, že ostatní neměli co dělat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit