Přejít na výpis diskuzí

BioWare vydává první příběhové DLC pro Dragon Age: Inquisition

24.3.2015 14:01
Honza Konfršt 40 příspěvků

EA a BioWare vydali tak trochu nečekaně DLC Jaws of Hakkon pro Dragon Age: Inquisition. Na Xbox One a PC (přes Origin) už je DLC dostupné nyní, zatímco majitelé PS4 a dalších verzí hry si na nový obsah musí počkat. Jak dlouho, zatím EA neoznámila. Jaws of Hakkon je pro tuto chvíli časově exkluzivní...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak včera jsem DAI odinstaloval asi po 25 hodinách hraní. Podle mě propadák roku. Skyrimu to nešahá ani po kotníky, tam jsem odehrál možná 1000 herních hodin na 4 odehrání. Co jsem nerozdýchal : Ovládání na gamepad, u PC o ničem. Vylepšování předmětů - neúčinná fraška. Příběh jsem vůbec nepochopil. Do teďka se neobjevil žádný pomocník navíc kromě 3, co jsou od počátku. Inventář chaotický a malý. Strom úkolů všechno smíchané dohromady Nelze nic pořádného koupit u obchodníků. I na nízkou obtížnost nereálná síla některých protivníků - i pitomý medvěd dá zabrat. Jenom 5 lahviček s lektvarem na uzdravení, stále nutno běhat do tábora - děs. Spolubojovnící jsou naprosto stupidní, klidně si běží pro smrt. Grafika i se všemi detaily slabý průměr. Je toho víc, i DA2 jsem hrál možná 10x i se všemi dlc a byl jsem spokojen. Už o této hře nechci ani smyšet, jestli takhle zk..ví i ME, tak to asi nepřežiju. *16*
  • Na DA:I mě štvalo že jsem snad musel víc skákat jak běhat.... porad nekam hopsat jak debiil
    • Mě totálně odradilo zbytečné běhání. Jako kdyby ty questy nešli udělat tak aby se to dalo zahrát na jeden zátah. Ono tě to raději nutilo běhat po mapě tam a zpátky.
    • Sr_Lobo
      No to byla taky slusna demence tam hopsat jako vopice a hledat kudy na ten zkruvenej kopec teda jako vylezu abych tam moch sebrat shard... *7*
  • Vypadá to na poctivou porci nudy ve stylu Bioware. A mimochodem, autora to možná překvapí, ale "Tevinter fortress" česky neznamená "pevnost Tevinter". Je vidět, že pán je znalec.
  • Jak získám takového dráčka jak je na obrázku? Dá se to dokoupit za real cash?
    • normálně za quest, ale k čemu to je, když z jeho zad nejde bojovat, ani ti nemůže vozit věci a pěšky jsi rychlejší
      • Pokud jedeš na čemkoliv, jsi podstatně rychlejší, než po svých.

        Pokud ne, něco děláš špatně. Jak si myslíš, že jsem prohlédával Hissing Wastes.
      • Vypadá cool *3*
        • kdyby ti aspoň dali možnost krmit s ním odsouzence při inkvizičních procesech
          • Já bych chtěl odsouzence předhazovat rancorovi.
            • nebo snoo snoo
  • Me spis zaujala ta cena, ono nejakych 420 korun když vezmeme cenu na originu je na DLC krapet mimo. Za 1000 jde sehnat cela DA:I...
    • dlc ke hre roku je k nezaplaceni *6*
      • Zavři ústa, nebo ti tam strčím svůj pyj.
        • teplouši
        • Sr_Lobo
          Tak na pyj Toma Hanske vskutku zvedavej nejsem *15*
          • Na 3cm pyjíček není zvědavý nikdo
  • Sr_Lobo
    Sem rad ze to nekdo vidi podobne. Ze zacatku sem si rikal parada to vypada dobre, to bude hodin zabavy ... no, ale jaky zabavy... Od dvou tretin sem to uz dohraval prakticky jenom ze setrvacnosti a i "pribeh" uz mi byl totalne volnej *12*
    Hra roku 2014 jak vysita *11*

    EDIT:Tohle mela bejt reakce na Vogona, ale postlo se to normalne. Prijde mi ze Games.cz posledni dny nejak blbnou.
    • Vogon
      Tak to vidí snad naprosto každý, kdo tu hru hrál delší dobu. Jenom to ukazuje unáhlenost video herních žurnalistů, kteří místo aby hru hráli pořádně, ji hrají uspěchaně, aby měli recenzi co nejdřív venku.
      Nejvíc to jde vidět u TotalBiscuita, jehož nadšení z DA:I postupně kleslo na bod mrazu(viz. co-optional podcasty).
      • Sr_Lobo
        Hele "tvůjtrubkáři" sou mi uprimne u mrdele, protoze to je proste pro me forma zivota nizsi nez to folkovy duo co vzniklo v Cervenym trpaslikovi kdyz Listrovi zapadly do ventilace indicky placky... Je pravda, ze je asi neco fakt spatne kdyz tahle hra vyhraje Xkrat RPG roku, ale to je asi tak kdyz dneska vysel Bloodborne a ranec normalnich uzivatelu tomu hnet dava na metacritics 100ku anebo 0 *7* Tim nerikam, ze je spatnej ani dobrej, zejtra si pro nej jdu a ne driv nez za takovy tri tejdny to asi stejne rict moc nebudu *3*
        • A já myslel, že folkový duo vzniklo z jeho ponožek v koši na prádlo *4*
      • Totalbiscuit je arogantní polozrmd, co si myslí, že jeho govno nesmrdí. Stříká jsi do kalhot z každý i průměrný, debilní rubačky ala Dynasty Wariors. Jeho Ego je velký jako zadek Gianny Michaels a hlavně naprosto prdí na svoje fans. Udělej si vlastní názor. Pokud dosdeš názoru, že Dragonáč je žumpaanální, tak Ok CHLAPE! Já ti to curva neberu. Žijem v demokratický zemi ne?
      • Tak spis by sis mel udelat vlastní názor naz se ridit tim co na to nejaka YT hvezda. A unahlenost to moc nebyla, vetsine lidi se DA:I libila, problém je jen v tom ze an internetu je vyzdycky nejvic slyset menšina, lidi co se u hry bavi většinou nemaji potrebu cintat nesmysly po forech:)
  • Rejsek
    "Casove exkluzivni" :-D A pak ze z h*vna bic neupletes.
  • Dojit Love Cucáků
  • nevite zda bude k DAI někdy čeština?
    • To nevím, ale prý se chystá překlad do Sánskrtu.
  • Vogon
    Doufejme, že tam budete muset sbírat 150 zebřích zadnic, přičemž překvapivě některé zebry zadnici nemají, jinak to určitě zklame každého fanouška dragon age.
    • Keyz
      Něco takového lze očekávat. Viz ten super tajný quest který je zcela skvělý.
      Uvidíš šutr a co uděláš? Budu na tom skákat a čekat co se stane a ono se něco stane!

      *15* Skutečně v posledním Dragon Age jsou ty quest neskutečně hloupé a zjednodušené. Asi si nechtěli dát práci. První díl je oproti tomu zcela jinde. Zde se ani nepíše info po dokončení quest (jak to dopadlo atd).
    • Meznia
      Pro mě je Dragon Age, už od Origins, co se týče příběhu a questů lehce nadprůměrná. Bioware tu sází skoro všechno na to, že mi companioni a důležitý npcčka nejsou ukradený a to je celý. V Origins mě na nightmare bavily i souboje a občas někdo utrousil moudro, až mě to překvapilo, ale ty sequely?

      Je velká škoda, že jim taktika zjednodušování questů a vůbec všeho, vyšla a dokonce i tady to jak čtenáři, tak redaktoři považujou za hru roku.

      Co budeme hrát za 5 let? Dragon Age Gotta Catch Em All - zabij 500 lidí, protože je za to experience, překecej k souloži tohoto panáka, zahraj si pár miniher a mimochodem zachraň svět před zlým drakem. Poznámka vedení marketingu EA: Někteří panáci bohužel nejsou bisexuálové, takže pokud je chcete taky ošustit, musíte hru dohrát za druhé pohlaví. Možnost hrát za druhé pohlaví se vám otevře při aktivaci subscription na půl roku, nebo zakoupení DLC v hodnotě 100$.
      • Asharak
        Jo, překopané expení by bylo super. Omezit hlavní prvek hry, který i třeba mě kazí požitek z hry. Nevím jak ostatní ale u mě se vždy najde sem tam nutkání honem vyexpit anych měl honem všechno, a pak honem... vlastně ne už mám vše, jsem OP a hra mě přestala bavit. Ve Skyrimu to bylo ze začátku fajn, žádné exp body za questy a zabíjení, ale hezky lepší dovednosti. Škoda že to má hrozný balanc takže je to pak taky rozbité. Snad někdy, nějaká hra... chm :/
        • Hraci si hry rozbijeji sami, něco jde tak honem to udelat a dusledek je OP postava nebo něco podobného. Prijde mi ze kdyby ve Skyrimu bylo zvysovani levelu i tim ze postava skace do zdi každý to bude delat. když clovek nechce hru si nerozbije. Další podobnej priklad je třeba nejake OP povolani v nejake hre, každý ho honem expi, pak vse dava na jednu ranu a pak tihle curamedani lozi po forech a hlasaji jak je hra nudna a rozbita. Pritom tam mají na vyber deset dalších povolani co OP nejsou, ale proste ne..
          • Skyrim je rozbitý jako celek... hrál jsem ho normálním způsobem bez nesmyslného vylepšování, o kterém píšeš. Ve hře je výroba zbraní a nevím čeho ještě, ale je to úplně zbytečné, protože nepřátelé jsou až na výjimky přizpůsobeni tvému "levelu". Dále generická města se skoro stejnými questy nebo neskutečně stupidní AI a vůbec samotný svět.

            Píšeš, že hru si hráči kazí sami, ale třeba ve Falloutu můžeš mít také supersilnou postavu, také je to otevřený svět, ale hra pořád baví, i když všechny snadno porazíš. Je to v designu hry a ne v hráčích.
            • Skyrim se dá pomoci módu opravit npr http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/19281/? z toho dělá poměrně hardcore záležitost :) samotnej skyrim mě nebavil ale módy z toho udělali aspoň pro mne zábavu na víc jak 100 hodin nejraději mám ale Oblivion z nějakého důvodů mě bavil o trošku víc než Morrowind který je že všech těch her asi nejpropracovanější už v základu
          • K čemu potom takovej svět, když ho nemužes prolézt, abys náhodou nenahnal nějaký expy navíc? I bez nějakejch extra úmyslů stačí prolézt jednu dvě mapy aby zbytek hry člověk "drsně" kosil potvory o x levelů níž... O lootu nemluvě, to je tragédie sama pro sebe..
          • Vogon
            A neměl by náhodou vývojář udělat hru tak, aby ji hráč nebyl schopný rozbít?
            • jak vidíš tak to je dost často problém, funguje tady stejne pravidlo jako v zivote, cim vic se chovas kontraproduktivne tim vic na to doplacis a kazíš si život (hru). vazne je takovy problém nechat ten super OP mec v te truhle lezet a hrat bez nej, nebo nepoužívat OP sklill ? Je to uplne stejne jako si v konzoli zapnout nesmrtelnost, taky to nemusis delat.
    • Tak jsem se dneska poprvé pořádně zasmál. Díky :-D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit