Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Stale se nemuzu pripojit do hry..cant connect to patch server-connection timed out..nevite nekdo co s tim? pred HD jelo vsechno normalne
  • spíš doufám jestli bude dokončen MERP pro Skyrim. Ale vzhledem k tomu že nebyl dokončen ani pro Oblivion...
    • Nebude. Projekt je mrtev. A tady skutečně cesta nevede. Chce to velké studio, práva na LOTR a spousta prachů a potom možná vznikne něco pořádnýho.
    • MERP dokoncem asi nebude, kdyz jim to zatrhli kvuli autorskejm pravum... tvurci to vzdali a delaji ted nejaky mod s vlastnim lore...
  • Datadisk prověřen několika hodinami hraní. Samozřejmě je to málo na opravdu objektivní hodnocení a tedy recenzi. Ale i z toho mála, co jsem viděl, musím konstatovat toto: Datadisk se nepovedl. Pokud bych měl přirovnat, je to někde na úrovni RoI a výrazně horší než Morie a RoR. Proč?

    1. Krajina je sice obrovská, ale působí pustě. Málo mobů, téměř žádná zvířata kolem a orků je rovněž málo. Dokonce ani v orckém táboře jich není příliš. Ani Edoras se nepovedl. Působí příliš uměle s minimem detailů. Zatímco ve Stangardu (jedno z dříve vydaných měst) jste mohli vlét do mnoh interiérů a pozorovat řadu detailů, v Edorasu toto neplatí. Kromě toho je Edoras nesmyslně navržený - příliš velký ale s příliš málo domy. NPC je málo a až moc často se opakují jejich skiny.
    2. Optimalizace dopadla katastrofálně. Lagů se nevyhnete. Někdy až brutálních lagů. Kromě toho budete často narážet na loadovací obrazovku - to doposud v LOTRO jen málo vídané.
    3. Chybí klasické instance. Neměl jsem přležitost více projít tzv. epic battles, ale působí to spíše jako skirmishe - dosti repetetivní. Stojíte a bráníte. Občas aktivujete nějaké NPC. V instanci se aspoň někam posouváte.
    4. Žádná inovace. Ano, je tu class revamp, ale ten není placený, proto ho nepovažuju za přímou součást datadisku a proto mu nevěnuju pozornost (ten se povedl). Problém je s texturami a modely. Bohužel opět jen recyklace. Zatímco v RoR bylo k vidění dost nových modelů, v HD nikoli.

    Závěr: Nový datadisk dojíždí na nedostatečný smysl pro detail. Ať jedete kamkoli, musíte mít pocit, že už jste to prostě viděli. Kromě samotného Žlebu, který nevypadá špatně, vás nic neohromí. Edoras měl mít efekt "wow" - jde přeci o legendární město. No a ono to má spíše efekt "hm, pár nesmyslně rozházených domů a pár stojících NPC bez ducha a bez detailu". První dojmy tedy velmi špatné. Asi by bylo vhodné, aby vzal licenci LOTR někdo jiný a vytvořil něco lepšího. Od Turbine (vývojář a vydavatel LOTRO) už se podle mě ničeho pořádného nedočkáme. Když k tomu vezmu v úvahu cenu (cca 800 Kč a víc), je asi lepší poohlédnout se jinde, nebo si projít s novou postavou známé a povedené lokace a pak začít nějaké moderní MMO (ESO třeba).
    • no tak to je jasny to je proste to na co si turbine zavaruje uz nekolikatym rokem a taky jim to nekteri lide davaji na forech najevo:
      1. spatne napsany engine ktery ma zaklady kdesy v letech 2004-2005 (DnDo).
      2. Ohromny recyklovani kontentu a neschopnost tam udelat lepsi asety.
      3. Neschopnost poradne revampovat starsi obsah tak aby mohli vice nalakat nove hrace.
      3. Neschopnost pridat novy temlates pro questy nebo moznost jit jinou cestou.
      4. Stagnace MonterPlay a jejiho nevyuziti.
      5. Mizerny Level Design
      6. Warner snizil penize turbine na helms deep kvuli nesplnenym ocekavanim z RoR
      = Spirala ktera klesa...
      To je proste vyvoj ktery se podelal behem nekolika let na tohle si zadelavaly uz nejmin 3-4 roky. Cim dyl to ale vynechavaly tim vic usily a penez to vyzaduje a penize jsou to co asi uz nedostanou, jenze na tech penezich to vsehno zavisi. Taky team turine nema zrovna nejmladsi lidi a o talentech uz se neda vubec mluvit.. ono se celkem dost zmenilo za 10-15 let... myslim ze hodne znich prepadla konformita rodinyho zivota a chtej proste jen praci... = vyplatu
      • Nesouhlasím. RoR byl po Morii nejlepší datadisk a vyšel minulý rok.
        Engine je děsný, to je fakt. Recyklace modelů a textur je trapné až ubohé. Udělat model není tak obtížné.
        Podařilo se velmi dobře revampovat Morii a nyní i classy.
        Monster play nikdy nebyl nijak důležitý. Nestagnuje. Vyvijí se. Původně ani neměl být v LOTRO a je to fakt jen drobná nástavba.

        HD je průměrný, možná spíše podprůměrný, ale kvůli tomu bych neodsoudil LOTRO jako celek.
        • Me osobne ROR nebavil kvuli prostredi ktere bylo stejne a stejne byli opakovaci questy u kazdeho mesta ktere me po nekolika hodinach hrani dost zacinaly srat, navic to prostredi porad stejne az na fangorn. Ale o ROR sem tam primo nepsal jen to ze prodejni ocekavani Warner Bros. Games a na HD dostalo turbine min penez nez puvodne meli dostat.

          Tim Revampem jsem nemyslel jen prelinkovani questu a nejake dodani par novych ale mel jsem namysli kompletni revamp tedy i asety a level design ktery je obcas padly nahlavu.

          Monster class puvodne byt nemelo ale beru to jako fatalni chybu, hodne lidi MP bavi a myslim ze je chyba ze do MP neinvestovaly vic casu a potencialu.
          • Co myslíš tím "level design"? Ty questy v Morii byly dost pozměněné, opravdu hodně.

            RoR mě bavil co se týká příběhu. Každý quest byl jiný, pokud jde o příběh. Bylo tam pár unikátností a zajímavých questů nebylo málo. Prostředí - otevřená krajina. Někomu to nemusí sednout, to chápu.

            Nechápu, že MP někoho baví. Já to též hrával, ale je to naprosto o ničem. 90 % času se jen čeká na bitvu. Kdyby nebyl tak přiblblý engine, či server či nevím co, co způsobuje ty brutální lagy, udělal bych jeden MP server. Jinak MP hraje příliš málo lidí a bitvy jsou jen ve velmi omezené časy.

            Pokud tě RoR nebavil, HD tě určitě nebude bavit. *3*
            • Ano, LOTRO je zastaralé MMO. O tom není pochyb. Bohužel mnoho MMO je pro mě odpad, takže moc výběr není. Ani WoW se nijak zlášť neposunul a je už mimo. Teď se pracuje na několika nových MMO, tak se uvidí.
            • Jako nerikam ze je ta hra nejaka hrozna ale proste jsem docela narocny clovek a po 7 letech a tech penez narvanych sem doufal ze se to LOTRO posune nekam dal nez jen rozlohou treba pridanim hloubky, interakci a ze Turbine bude stale aktivne hru vyvijet ve vetsine aspektu.

              Pro novy hrace co s MMO zacinaji to neni spatna hra a urcite se najdou lidi kterym ta hra sedne ale myslim ze v tomhle pripade LOTRO neni zrovna moc dobre navrzene a stejne to spolkne WOW (ktere ty nesnasis pokud sem to precetl dobre)...
            • Level design je neco trosku jinyho ty mluvis o Quest designu (i kdyz sem rad ze to zlepsily to sileny cestovani a podavani questu odradilo hodne lidi co jsem do lotra lakal (2007-2008)).

              Ja se stotoznuji s tvym nazorem ktery si na tomto serveru presentoval 6.2012, pro tebe to asi zachranilo ROR, pro me bylo ROR snaha WB (noveho vlastnika Turbine) nejak Lotru kopnout novy zivot ale asi se moc nepovedla (kdyz nasledne ohlasilo WB ze Turbine na HD seriznou finance) a ja s tim souhlasim.. to co to vsechno sabotuje je jejich stara technologie ktera moc neutahne a asi taky linost urcitych vyvojaru v turbine ktery tam uz drepi pomalu pres dekadu a asi zpohodlneli.

              Musim predem rict ze moje nazory jsou po necelych 7 letech hrani LOTRA a nekolika tisic narvanych do ty hry a taky musim rict ze nejsem fanousek Tolkiena takze licence pro me zadne + neni jako treba pro tebe (hromadu dalsich tolkien fanousku na foru co jsou schopny do toho rvat desetitisice jen proto ze je to LOTR universum) me jde proste o dobrou nebo lepsi nez dobrou hru a LOTRO podle meho nevyuzilo potencialu a vyvoje v dobe kdy melo a stagnuje nekolik let. Ted uz je podle me pozde a nejaky vetsi nakopnuti ty hry by stalo prilis moc penez a pokud WB chtit nebude tak se tak nestane.

              Podle me je chyba ze hra ve vysledku nebyla vic sanbox, vyvojari nemaj chut tam pridavat nic jineho nez kilometry opakovaneho terenu a placat vetsi cisla na NPC... ani s tema skriptama se moc nesnazi a zase ta technologie... bitva u Isenu to sem nevedel jestli brecet nebo se smichy zvalit ze zidle jak to vypadalo *15*
            • Obecne - lagy jsou z 90% zpusobeny prilis zatizenym serverem. A server je prilis zatizen proto, ze se snazej na jedno zelezo nacpat prilis mnoho lidi a usetrit tak prachy. Nevim jakej maj pomer mezi platicimi a neplaticimi hraci, ale pocitam ze tech platicich moc nebude (v tom pomeru), navic lidi z dozivotnima acc ... takze to bude spis ponekud horsi nez bezne - nemluve o tom, ze i ti co neco plati si budou prevazne kupovat jen datace/questy.

              Mimochodem, neverim tomu ze tento datac vyda na 3 mesice zabavy (pokud stoji 800 ...). Takze to vidim tak, ze jim jde taky spis o snizeni ztrat nez o nejaky vydelky => nebudou delat nic vic nez naprosty minimum aby se jim hraci nerozutekli uplne.
    • Doplním svou domněnku: Myslím si, že je krajina i Edoras tak pustý a prázdný z důvodu optimalizace. Toto MMO má zjevné problémy s funkčností a obávám se, že kdyby měst a krajina byly detailnější, lagy by byla ještě více neúnosné. Jenže pokud tomu tak je, možná měli zvážit jednoduše konec hry a nadále se netrápit.

      Já velmi doufám, že jednou vezme licenci LOTR nějaká velká a prověřená firma a udělá konečně něco pořádného. LOTRO je dobrá hra (hraju mnoho let), ale už nestíhá. Pografické stránce je pořád dobrá, ale detaily a technická stránka hry nefunguje dobře.
  • Nemuzu se pripojit (napatchovat) do hry..nemusim snad mit zakoupeno HDeep aby to mu tak bylo ne? asi to zkusim ale jak jsem se po 3 letech vratil tak jsem si uvedomil jak uz je hra zastarala (graficky) a jak strasny grind to je nez se dostanete na max lvl *11*
    • Grafiky hra vypadá pořád dost dobře. Musíš si jen stáhnout správného klienta. Jsou dva: standardní a pak high res. *3*
      • Krajina a mnoho prostredi stale vypadaji vyborne (Morie treba ja krasna) ale modely a animace postav to uz je dnes opravdu k placi..nejvic me stve naprosta vylidnenost prostredi na nizsich levelech-mezi 65. a 80. lvl jsem potkal snad 3 lidi a 2x hral s nekym ve skupine-misto toho pouze grind..stale to zachranuji aspon pribehove q
        • Bez se podivat do lokaci kolem hurky (+-lv30 - 40) ... tam nepotkas ani nohu. Nevim jak chtej aby prisli novi hraci, kdyz ani po desitkach hodin hrani se nevyhrabou ze singlu ... jako prochazet hodiny a hodiny prazdny mapy ... a pobijet tisice mobu sam ... to neni zrovna zabava hodna MMO ...

          Ne ze by tohle byl problem jen lotro, ale u lotro to vynika - kvuli extremnimu rozsahu map.
          • Kde si proboha hrál? Landroval, Laurelin a Snowbourn jsou servery, kde aktivně hraju a není to tam tak, jak píšeš. Jasně, zatímco AoC mělo kolik serverů? 2? 3? LOTRO jich má desítky a populace se tak dělí. Servery jen tak nesloučí kvůli lagům. Bohužel, po technické stránce je LOTRO odepsané a je to jako snažit se vytunit škodu 100. Oni prostě nemůžou udělat nějaký výrazný krok vpřed, protože ani z tý škodovky nelze udělat ferrari. LOTRO se prostě nikdy výrazně nezmění a nezlepší - z technických důvodů. S tím je potřeba počítat.
            • Pro x: Zrovna Hůrka (Bree) je nacpaná hráči pořád. Fakt netuším, kam si koukal. Na jakým serveru a v kolik hodin si hrál? Nemám důvod tu lhát, že hraje LOTRO hodně lidí a já nevím co. Ale je naprostý nesmysl tvrdit, co si napsal ty, leda že si fakt hrál na nějakém málo zaplněném serveru či dokonce US serveru někdy přes den.
            • 2Jan: hra musi predevsim fungovat, v riftu behaj kolem desitky lidi, v zadny lokaci neni vubec zadnej problem se ucastnit skupin, navic nemusis resit zes neco propas - jednoduse se prepnes do mentora a muzes odehrat i veci na nizsim lv. Lotro umre prave na technicky bugy a nezajem hracu ...

              2Z.Z.: Mozna kdyz hrajes na max lv, ale ty lidi postupne odchazeji a novi neprichazeji. A neprichazeji proto, ze proste nikdo nebude hrat pul roku singla, aby se dostal nekam, kde nekdo je. Fakt se zajdi podivat do hurky ... vcera sem tam potkal jeden lv8 ... a ten nejspis taky zoufale hledal nekoho, skym by moh hrat, protoze toto neni lokace pro lv8. Vubec nemluve o tom, ze nekdy na lv 25-30 dodelas free qsty ... takze by sis mel koupit dalsi, protoze jinak muze jit leda hlavni linku ... (sam) nebo (sam) vybijet moby kolem jak trotl ...

              Vazne nevim jak chtej v tyhle situaci kohokoli presvedcit aby za to platil, protoze to musi bejt leda blazen ... platit za prazdnej mmo svet ...
            • Do global chatu se mnoho lidí neloguje. Nehrajete v noci? Já to nechápu. Byl jsem ve hře naposledy včera a lidí kolem bylo dost. Nevšiml jsem si během let výrazného úbytku. Naopak pořád vznikají nové kiny atd.

              Jsou hráči, kteří nemají moc na výběr v hraní MMO. Třeba já: Hrál jsem WoW, ale upřímně přes obrovské hype ta hra není tak kvalitní, jak se tu pořád tvrdí. Mezi LOTRO a WoW nejsou tak zásadní rozdíly, aby jedno hrálo mnoho milionů lidí a druhé pár stovek tisíc. WoW táhne už jen zvyk a neochota zkoušet jiná MMO. Hrál jsem Rift. Před F2P populace nicmoc. Po F2P se servery dost naplnily, ale pak zase útlum. AoC bylo skvělé MMO, ale populace byla žalostná. GW2 mělo obrovský přísun hráčů, ale stejně tak populace klesla, což je dost špatné, když vezmu v úvahu počet group questů. Na low levelech je spousta eventů, které sami nedáte, které nikdy nedáte, protože jsou ty lokace naprosto mrtvé.
            • Nebude to do roka mrtvy. Lore, kteremu zadna dnesni mmo hra nemuze konkurovat. Veci, ktere tomu vytykate jsou samozrejme opravnene, ale je treba to vnimat v sirsim kontextu... Co nabizi konkurence? SWTOR - stezujete si na engine, neni engine swtoru mnohonasobne vetsi katastrofa?, Wow - infantilni grafika, ve vsech ohledech horsi nez lotr a preto to hraji i dnes desitky hracu. Schvalne si zkuste zalozit napr pandarena a prvnich 10 levelu nepotkate nikoho... to se v lotru nestane. Rift, je na tom s populaci jeste hure nez lotro. GW2 v pve toho moc nenabizi, navic je to velmi jednoduchy (az bez vyzvy v PVE) a tak nevkusny, ze to muze vzdelaneho cloveka az urazet (to, ze ho vyvojar povazuje za hlupaka). Lotr naproti tomu ma grafiku vkusnou a detailni, grafici aspon o zakladnich vecech premysleji napr. tusi, jak by mohly vypadat zbroje (coz se o tvurcich napr. GW2 nebo wow rici neda). Ze ma vychodni a zapadni rohan podobnou grafiku je proste logicky. Ja bych te hre nejvic vytknul ty zmeny ve skillech... ktery celouhratelnost zjednodussuji az k nekam retardovanymu GW2... coz je skoda... Kazdopadne za rok tu Lotro porad bude pokud, to neovlivni neco jineho nez odliv hracu...Treba TES, kterej bude tak propracovanej, ze tam vsichni odejdou:)
            • Tak pro zajimavost ... ted sem se lognul ... samo, nikde ani noha ... a co vic, nekdo neco poradne posral ... a to doslova ... porad to neuveritelne hrabe na disku, i kdyz jen stojim a cumim na miste ... (s 8GB !prazdne! RAM) ... to fakt potes. Samo, laguje to jako svina, neuveritelny ... se nedivim ze to nikdo nehraje, tohle bude do roka a dne mrtvy.
            • v global chatu je vzdy okolo 300 lidi kdyz si vezmes ze to jsou vsechny levely tak je to tristni cislo..na tohle treba dojel i AoC (krome tisice bugu :) )
            • ..taky Snowbourn
            • Heh, nevim kde hrajes ... Snowbourn ... pred cca mesicem, mozna dvema tusim ... nejakej karneval(prislo mi to do mailu) tak sem se sel podivat ... NIKDE ani NOHA ... hral sem cca 3 hodky. Za tu dobu sem potkal presne 3 hrace. V hurce ani JEDINYHO (a to bejvalo extremne frekventovany misto ktery zcela bezne instancovalo). Zcela umyslne sem se sel podivat do uplne low lv oblasti ... a nikde nikdo. Podotykam, ze sem hral i vikendu ve "spicce" (= sobota vecer). Sehnat lidi do party ... naprosto nerealny.
        • Hrál si asi na blbým serveru, protože já potkávám lidi v různých lvl lokacích běžně.
  • MickeyMutant
    Přijela pouť!
    • Tak se bez povozit na kolotoci a nezlob rodice!
  • Uz updatuju, ale moc od toho necekam, po tech necelych 7 letech LOTRA uz je to spis setrvacnost. chtelo by to vic templatu u questu (cinosti) mozna neco vic nez zabi/prines a taky mozna nejaka volba jak quest splnit.. myslim ze jim ale warner neda ani moc penez aby s tim vic pohly.. ty to spis budou zdimat aby se jim investice do Turbine vratila... no aspon ze to vydaly co jsem slysel tak turbine na tom nebyl moc dobre ani pred vydanim LOTRO

    celkove me nenapada zadna MMOPRG kterou bych chtel hrat po tech letech ... tak jsem zkoncil u Planetside2 a mechwarrior Online :D obcas War thunder..
    • oni - pohli
      oni - vydali
      • A co nam reknes k LOTRO?

        To vazne ctete ten text slovo po slove? ja sem ty nazi nacisty nikdy nepochopil, je to komentar v diskusi = priorita gramatiky minimalni (cas jsou penize), myslenka dulezutejsi k tematu. Ja vetsinou kdyz neco ctu tak proste projizdim text ocima a vubec nectu slova ale spis jako celek a tyhle preklepy a hrubky atd proste nejak vyfiltruju pryc a vubec si toho nevysimam ani s tim nemam problem to precist (pokud se tam vyskytnou horsi preklepy) proste ten muj mozek to umi taknejak zrekonstruovat za behu pokud to neni moc fatalni
  • Díky, že jste vzpomněli LOTRO. *14*
  • Tak kdy tam už hodí ten prsten a konečně to skončí ?
    • Se obavam, ze ktomu se to ani nedohrabe. Stavajicim tempem by to totiz bylo tak na dalsich 30 let.
      • Jakto? Co rok to 1 update s novým územím a 1 datadisk s několika novými územími. Vidím to max. na 3 roky. Více netřeba. Do 5 max 8 let LOTRO podle mě úplně skončí.
    • Nemuzes se od hry odtrhnout?
    • Áž přestanou hráči platit, nebo skončí licence. *3*
    • sleepless
      To bude ještě trvat... :)
  • 12 hracu je fakt epic battle
    • Jop, taky bych chtel videt na hradbach helmova zlebu aspon 100 hracu ...
      • nelze, zastaralé technické řešení LOTRO. Bohužel. Počkat si léta na jiné MMO z prostředí LOTR.
    • Pluskovat tvůj příspěvek může jen ten, kdo vůbec netuší, o co v epic battles jde. Je tam spousta NPC. Zatím to prý nefunguje, tak jsem se na to nemohl podívat. Videí je na youtube dost.
      • Spousta NPC? Myslíš těch 10, kterým (vycházím jen z videí z youtube) zadáváš rozkazy, kteří bojují proti 10 mobům? To ti přijde fakt epický?
        Je pravda, že bitva je tam rozdělena na několik etap/míst, ale pořád je to tam dokola, kdy útočí tak maximálně tucet nepřátel pořád dokola? Ono to vlastně v Lotru ani vlastně (líp) jinak nejde udělat. V této onlinovce se žádné epic (skutečné) nedostane a bude to rubačka jen několika v kulisách tisícovek
  • Chtělo by to nějak vylepšit souboje a vůbec celkově animace.. od spuštění LotRO jsou furt stejný a v dnešní době už to působí docela strašně.
    • Animace vylepšeny byly...
      • Promiň, ale ty mi přijdeš jako zaměstnanec Turbine, protože pokud si HD opravdu hrál a už za sebou máš všechny questy a nový book jako já, tak prostě musíš uznat, že někteří ze zde kritizujících mají pravdu co se týče questů, designu levelů, map, samotných bitev a dalších věcí. Jinak si tvou zaslepenost neumím představit. A už jen to, že zastaralost enginu hry působí mnoha hráčům spoustu problémů, to je hodně velký průšvih a u podobné hry nikdy nikdo dlouho nevydrží, pokud se budeš potýkat s HW problémy. (Hraju cca 5 let - Snowbourn, ale rozhodně nejsem slepý *3* ) A ještě jedna věc, oblasti s nízkým level rozhodně prázdné jsou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit