Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • muzete mi poradit ? vite jak je ted stare wowko zdarma oficialni server
    tak sem to stahl ale nemel sem stare wowko ale nejakou trial versi cataclism a nevim co mam delat PS cataclism nechci
    *10*
  • Lidi prichazeji a zase odchazeji, takhle to funguje i u WoW a take u vsech ostatnich MMO, jedno se ale Blizardu musi nechat, hra je silne navykova a jen tak nepusti a i kdyz system je kapanek jednodussi nez v dobe TBC muj zacatek hrani, tak porad ma hodne co nabidnout i pro HC hrace a kill Ragnarose HC na serveru, kde hraji jeste nema nikdo, takze o jednoduchosti tady nelze vubec mluvit.

    Pokud budu psat za sebe, tak WoW hraji od dob TBC jak jsem jiz psal. Za dobu hrani jsem si dal 2x pauzu cca 6 mesicu. Zkousel jsem i jine MMO (Aion,Conan, Rift) ale tyto hry opravdu nejsou na dlouholete hrani. A vzdy se vracim zpet. Ano po tech letech hrani jiz z WoW nejsem tak nadseny jako kdys,unavovej efekt je patrny, take ve hre jiz netravim tolik casu jako pred lety, ale hra ma pro me porad co nabidnout (vcetne me zavislosti) . Uz ted se tesim na boj s Deathwingem a jeste vice na dalsi datadisk.

    Takze hraci sice odchazeji ale prijdou jini a WoW bude jeste hodne dlouho na vysluni a nezemni to ani ty tuny spiny a spamu, ktere se neustale objevuji. Jelikoz v soucastne dobe lepsi alternativa proste neexistuje.
    • Souhlasím, lepší alternativa dnes neexistuje, ale to samo o sobě neznamená, že hra je v pořádku. A pro PvP hráče hra ztratila své kouzlo pár patchů po WotLK. Ne každej se vyžívá v raidění, mě to např. nikdy nebavilo.

      Tuny spiny a spamu si WoW plným právem zaslouží, ale to ho taky samozřejmě nepotopí, to zvládne Blizzard sám, dalšími geniálními úpravami herního systému a lore zásahy. V horizontu dvou let má vyjít Warhammer 40k Online a pravděpodobně půjde o podobný herní model, jaký předvádí Space Marine. To jest už žádný zběsilý klikání na ikonky a Tabování nepřátel. Pokud to THQ nepokakaj, jako že ta pravděpodobnost je malá, tak právě to bude MMO, které WoW v Evropě a Severní Americe potopí. Tedy pokud v roce 2012 neskončí svět, to by pak znamenalo že WoW by nebyl nikdy pokořen... :-)
  • Kedze je to dolhe, skoro ako seminarna praca, necakam, ze to niekto bude citat, chcem len nejakym sposobom zareagovat, aby som uspokojil svoj vnutorny pocit. :)
    Nuda je relativny pojem. Cim viac veci je vymyslenych, tym horsie sa vymyslaju nove, aby sa to len neopakovalo dokola.

    Ja sa dobrovolne priznam, Uz som preklenul obdobie sebeklamu a viem, ze som zavisly. Aj keby som nemal co robit, proste si to wowko pustim a chytam ryby, aj ked uz mam vsetky fishing achivy za sebou. Ist raid po sty krat a skusat vseliake kraviny a ine taktiky atd.

    Som vyrazne pve hrac, mam sice okolo 800killov v bg, ale to je take.... aha nepriatel, a uz do neho sijem co sa da, je mi jedno na akej mape stojim, alebo v akom bg som. V raidoch mi to pride zabavnejsie. Minule sme si spravili twinky na lvl 60 a dalsie na lvl 70 a isli sme classic raidy a tbc raidy za ne. Spominali sme na stare dobre casy, ked to bol max lvl.

    Kedze som skolu prechadza stylom "co sa naucim na hodine, to pouzijem" tak som mal taku kopu casu, ze ju ani neobidem, ani neobletim a preto som ho zabijal pri roznych MMORPG, ine MP ma nebavia, hlavne fps, kde ide o to zabit toho druheho skor, nez on zabije teba. Ale vzdy vzdy vzdy som sa vratil k wow. Z azijskych rpg mi prichadza zle, len co vidim prve artworky a europskych moc nieje. Je jedno ci to je f2p, b2p alebo p2p, herna napln je vzdy to iste akurat vzdy z inej strany. Zatial som nenasiel(a netvrdim, ze nie je) hru, kde by bolo hernej naplne viac ako vo wow. Ale za ten uctyhodny cas sa vsetka napln pomaly vyplytva.

    Uz nestihaju pridavat nove(rozumej "recyklovane") veci(itemy, instance, eventy, repky, blabla...), pretoze herne principy su skoro rovnake, a ked to dostanete do ruk, ide to samo, uz si ani neuvedomujete co robite. Takze som zacal hladat nejaku nahradu a jedine co ma nejakym sposobom zaujalo je pripravovana MMORPG The Secret World, kde nemaju byt ani levely, ani classy. Proste len skilly(podla tvorcov okolo 500 roznych) a co si vyberes, to si/mas. Uvidime co z toho bude v aprili(dubnu) 2012. Ci ostanem pri wow, alebo sa presuniem inam.
    • Njn, přečetl jsem to a ačkoli jsem PvP zaměřen a ve WoWu jsem převážně uspokojoval svoje PvP choutky, souhlasím. Taky jsem zkoušel různé MMORPG a nikdy mě nic nechytlo, tak jako WoW. A staré raidy byly velice povedené a náročné. Každopádně WoW je pro mě mrtev a teď se akorát snažím prodat account. Jediná MMO která měla potenciál byl Warhammer Online. Bohužel skvělá beta byla uplně něco jiného než final verze. Jinak osobně si myslím že klikací MMORPG by již měli být minulostí a mělo by nastoupit MMORPGF/TPS.

      Já teď narazil na úžasnou MP akční záležitost, a to Warhammer 40k Space Marine a po hodně dlouhé době je to hra, která mě konečně vyvedla z letargie. Žel asi nic moc pro Tebe, PvE zaměřeného. Krom toho W40k je můj nejoblíbenější svět a to co THQ umožnila je téměř splnění mého snu, doufám jen že MP bude vylepšovat a nevykašle se na to.
  • Ano je dosti překvapivé, že to stále hraje tolik hráčů, ale podle mně zatím propad počtu hráčů nebude, spíše naopak, bude ještě nějaký čas stoupat na konečných 14 až 15 miliónů, poté začne nenávratně klesat, až k nule. Kulnimaci bych čekal tak za dva až tři roky, a poté ostrý propad dolu, do deseti let to nebude hrát nikdo a patnáct, až dvacet let si na to zpomenou jenom pamětníci a nikdo jiný.
    Co se týká financí, tak z hraní WoW mají tak od 10,4 mil. hráčů takových 104 mil. dolarů měsíčně, pokud budeme počítat měsíční poplatek 10 dolarů na osobu měsíčně. A provoz servru, když to hodně přeženu stojí tak 1/4 daných příjmů i s personálem a část zbytku lijí do černé díry honosně zvané "Diablo III". Ve chvíli kdy zveřejní, kolik do toho nalili peněz, tak někteří, se neubudou stačit divit, typuju celkovou sumu tak na 0,3 až 0,7 miliardy dolarů, a hra nikdy nezaplatí svoje náklady na vývoj!
    Ano WoW je velmi atraktivní dojná kráva, která stojí za ždímání, až do morku kostí.
    Pokavať vemu uváhu, že WoW hrálo napříč časem asi 9 - 10 mil. lidí, za posledních x let, tak jenom na hře každý rok vydělali tak 1,08 až 1,2 miliardy dolarů, plus dalších peníze z prodeje datadisků a hry samotné! Celkovou sumu bych tipoval tak na 15 až 16 miliard dolarů. Další 5 - 7 miliard vydělají na WoW a na "Diablu III" to nebude zdaleka tolik, kolik si představují!
    Mám-li být upřímný tak blizzard do roku 2050 nebude existovat!
    S pozdravem Smrtonoška.
    • D3 si na sebe casem vydela, F2p model nese daleko vic penez nez klasickej buy and play, a jenom z eurove aukce v D3 se bude sypat tolik penez ze se nebudem stacit divit, touha mit lepsi gear je u rpg hracu velmi silna *5* + *11*
    • Na tohle se nedá jinak zareagovat: *11* *12* *15* .Mam by být upřimný pochybuju že do roku 2050 bude existovat vůbec něco *3*
  • Pro mě byl wow ve vanille nuda stejně jako je to teď a přesto mám za sebou cca 500 dní čistého času = 12000 hodin. Farma farma farma farma.. a je jedno čeho.
    Odpad je imho jasný:
    1. Děcka nevydrží tolik co "staří", kteří jej hráli ve "větších" komunitách ve vanille a tbc (když to vyšlo na kolejích to pařil snad každej)
    2. Casual zaměření (equip nefarmit rok, ale jen půl), takže hráči dosáhnou "konce" dříve než tomu bylo v prvních verzích hry.

    Kecy těch, co vzpomínají na Vanillu a TBC a říkají jak to bylo supr nechápu. Zabít milion prasat na reputaci, pak další milion na item a další dva miliony na mounta. Dneska jsme na 1/10 toho co bylo ve Vanille a pořád se pohybujeme na úrovni desítek hodin farmení prasat...

    Závěr? Svět se mění a my sním. A očekávat něco jiného než postupný úpade staré hry je IMHO logický.
    • Nechápeš? Mě to cos ve hře dělal ty 500 dní nikdy nebavilo. Z odehraného času jsem přes 3/4 ztrávil v PvP a to bylo v době TBC prostě nejlepší a královsky jsem se u toho bavil. Pak už to šlo jen do kopru. PvE je dle mého názoru něco co by mělo být v MMO jen jako okrajová záležitost a ne hlavní herní náplň.
    • kostejnesmrtelny
      Přesně tak.
  • Je to otázka peněž - jestli z toho koukají, ale myslím, že je možné (ovšem za vyšších nákladů) udělat MMORPG, které uspokojí jak HC tak nenáročné hráče. Stejně tak se může neustále vyvíjet a nemusí ustrnout a zůstat u pouze u přidávání nastavenéo obsahu. Ale samozeřejmě je to i otázka konkurence - proč bych zvyšoval náklady na vývoj mnohem komplexnější hry, když nikdo nic lepšího a úspěšnějšího nepřinesl. Lepší pár švestek do marketingu, než výdaje a rizika spojená s vývojem něčeho většího.

    Nevidím problém, aby hra uspokojila hráče, kteří si rádi craftí, mají rádi Lore a přitom nabízela zároveň jednodušší přístup "klikačům". Problém je trochu se sociální rovinou, kdy jak se tu už několikráte objevilo, amatér nemůže získat nějaká reputační body (apod.) obdobnou odměnu jako jiný za pokoření těžké raid instance, což je o několik tříd vyšší výkon. Pak není motivace.

    Že je WoW vyčerpaný? To si vůbec nemyslím, ale nechce přijít s inovacemi. Přidává jen další kaši - to co bylo. Kvantitativní úpravy - nové mapy, rasy, věci, levely, schopnosti. Jen prostě nechce být větší. Může přidat nový svět s podporou housingu, nový propracovanější craft systém, interaktivnější svět kde by gildy stavěli hrady, města a naopak bourali obydlí druhý gild - politické vlivy, války o zdroje atd atd. Můžou existovat EXTREME servery, kde lze hru rozšířit v RP a přidat další aspekty jako hlad a žízeň pro postavy a tím přepracované crafty a stromy. ... takovéhle věci/přídavky bych v datadiscích vítal.

    A hlavně nebát se udělat hru rozmanitější. Není důvod třeba dávat všem rasám všechno, jak se tu řešilo nebo snižovat obtížnost/zvyšovat levell a jiné "nastavování kaše" ...teď možná eitopfu.
    • Některé z těch co jsi výjmenoval taky doufám a vrátil bych se kvůli nim ke hře, trochu si myslím že s příchodem novejch mmo jako guild wars a sw by blizz mohl udělat ňákou zásadnější změnu, zrovna hausing blizz myslim odmítnul a mě se to taky nezdá- města by byli za chvíly uplně pustá.
      Takže počkam na další datadisk kterej by tu mohl poměrně brzo být a rozhodnu se.Jinak nedávno vydali zprávu že počet lidí kteří přestali hrát wow překročil počet lidí co teť hraje a že maj v plánu něco dělat...Takže si myslim že wow ještě poslední slovo neřeklo a že maj ještě pár trumfů v rukávu.
    • Bohužel to bylo možné v jisté době, dnes už je na to pozdě, aby to zabralo. Krom toho blizzardi dle mého názoru nemají zájem udržet moc lidi u WoWu, tím by sami sobě konkurovali. Titan, že :-)

      Jinak konečně pořádná multiplayer pařba - Space Marine, úžasná záležitost. Už dlouho mě žádná MP akce tak nebavila.
  • Jazz
    Ať ta píčovina skončí prosím
    • kostejnesmrtelny
      Lehni na hadr, hnido, a mlč.
      • Jazz
        Ale, wowkař se nám zlobí
        • kostejnesmrtelny
          Přesně tak. Takže lehni na hadr a mlč, jak jsem řekl.
          • Jazz
            Ale ťuťuňuňu *4*
  • Tohle je neskutecne! WoW hraji jen deti/WoW je cim dal jednodussi/WoW uz neni tak zabavne jako driv... Lidi vzpamatujte se! Hrat nejakou hru 6 let a cekat stale stejnou zabavu(a to dokonce i za predpokladu ze vyvojari vydaji ten nejlepsi datadisk na svete),tak to je prinejmensim naivni. Samozrejme ze hra omrzi. Hrat jednu hru 3 az 6 let v kuse,to neni bezne ani u MMORPG her. Pamatuji se ze pomerne nedavno vysel pruzkum,kde prumerny cas u jedne MMORPG na hrace je 1 rok az rok a pul..Misto aby jste si rekli-uz me to nebavi jako drive,jdu o dum dal-tak si polovina lidi hleda nejakou vymluvu,proc uz ho to nebavi. A vetsinou za to muzou vyvojari(pripadne vek-coz je take nesmysl. Znam lidi co aktivne hraji nejnovejsi hry v duchodovem veku). Tohle jsem zazil snad u kazde MMORPG kterou jsme prosel. Hraci se po x letech nudi,zacnou flamovat na forech a svadet to na vyvojare. Hra podle nich umira a oni kvuli vyvojarum a jejich spatnym rozhodnutim musi odejit. Skutecnost je ale vetsinou takova,ze uz jsou zakonite hrou znudeni a nezachrani to nic. Ale priznat si to je kupodivu pro nektere lidi strasne obtizne,neli nemozne.
    • Nesmysl. lowlvl PvP mě bavilo do doby než inteligentně zavedli XP BGs a to i přes všechny ty heirloomy a bugy s gathering profesema (resp prof. abilitama). Tím zabili lowlvl PvP, které je v dnešní podobě katastrofální. Následně místo toho aby konečně udělali talent trees, kde skutečně budeš mít komplexnější volby (kombinace mezi stromy), tak nakonec udělaj absolutní opak a tobě zůstane na výběr v konečném důsledku ze dvou stromů, jeden do PvP, jeden do PvE. Příklad mage - PvP frost/PvE fire. Samozřejmě můžeš jít arcane do PvE ale budeš DPS crippled, nebo můžeš jít arcane/fire do PvP, ale neustále budeš pod drnem. Krom toho, hra je prošpikovaná stunama a dalším OfC abilitama jako nikdy předtím, v PvP je to často pouze stun/fear/stun/death. Takhle si skutečně endgame PvP nepředstavuju. Třeba v TBC bylo endgame PvP nejlepší a zábavný, v podstatě ani WotLK na tom nebylo v tomhle směru až tak špatně, když vynechám DK. A pak ještě perlička nakonec, jak vůbec mohlo blizzard napadnout dát rogunovi, tak silnou abilitu jakou je recuperate, kdy skutečně můžeš jako combat/as rogun bojovat unstealthed face2face a si schopny se uhealovat často i proti dvěma protivníkům naráz... Rogun jak má být :-)

      Je to přesně jak psala popová hvězda na tebou, hra mě nepřestala bavit, až Blizzard mí jí zhnusil svými revolučními změnami.
    • Je to jak se sportem, taky můžeš x let dělat ten samý sport a furt tě bude bavit... Ale je prostě pravda, že simplifikace WoW je neuvěřitelná. Chary jsou v podstatě všechny stejné. Nic tě neposouvá dopředu. Není tam prostě ta learning curve. Nejlepší zážitek je tak 14 po datadisku... Pak nuda šeď a stání v hlavním městě...
      • Pod to se můžu podepsat. Taky nesouhlasím. WoW dávno nehraju, hry hraju stále. Času není více, ale stále se někdy chvilka najde. Kdyby byl důvod, hrál bych WoW. Jenže tam nebylo co dělat, není motivace hrát dále. Můžeš tam akorát sbírat gear, přičemž pravidla pro jeho získání upadla. ...a až ho získáš, co pak. Je to jednoduchá struktura, která by potřebovala rozšířit, než nastavit.
  • Vše je o tom že old hrači co hrajou už od začátku už jim není 15 ani 18 ale tahne jim za tech 10let ke 30 a to už se wow hrát nedá.
    • Meles nesmysly. Ti skutecne prvni hraci co hraji od uplneho zacatku byli prave ti mezi 25-30 lety(jako u vetsiny MMORPG). Deti se nabalily az pozdeji. A taky never tomu ze vek ma co do cineni s chuti/nechuti hrat. Lide prestavaji hrat bud z nedostatku casu(coz s vekem souvisi jen neprimo),nebo proste proto,ze po 15 letech hrani her uz je nic neprekvapi a tudiz ani nebavi. Vse uz tu bylo a hry se jen opakuji a opkauji...
    • ale da. Jenze uz neni ten duvod. Ono tech faktoru proc je wow tedak akorat tak nuda je vice. Jednak je to delsi doba hrani, jednak je to co s tim blizard dela(srovnejte si sehnat pristup v tbc do black templu a mount hyjalu kdyz zabit karla a vasku nebyla zadna sranda a co je ted nebo treba sehnani gearu za "badge") a pak u nekterych i to co pises proste uz jsou vice dospeli a venuji se vice rl, nekteri prestali protoze jim vsichni kamaradi taky prestali atd.. Tech duvodu je jiste jeste mnohem vice.
  • wowko jsem sice hral ale proč tady musí byt kazdou chvili nejaky nepodstatny clanek? proc tady nejsou podobne nepodstatne zpravy z jinych onlinovek
    • Taky by to asi nemělo cenu psát něco pro těch pár lidí co hrajou jiné mmo než wow *15*
    • sleepless
      Kazdou chvili = jednou/dvakrat tydne max. A jak uz tu dole nekdo moudry psal, je to proto, ze WoWfan je soucasti naseho programu. Az v nem budou i weby o jinych onlineovkach, budou se tu objevovat taktez. Ne, ze by to neslo i bez toho, ale holt se proste nemuzeme tak detailne orientovat ve vsem, abychom podobne veci mohli/troufli si psat sami.
    • Spíš je to tím, že se wowfan zapojil do tiscali fanatics ;-)
    • 1) Nemají nic lepšího
      2) WoW je významná MMO - nej, je to pojem

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit