Bloober Team se dušuje, že Silent Hill 2 předělá s citem
-
Někdo kdo nikdy nedělal akční hororovku a jediný co umí jsou hry ve stylu "bezpečná projížďka strašidelným domem beze zbraně" chce předělat klasiku. No potěš.
Navíc hru zastaralou mechanikama a hlavně příběhem.
Já jen doufám, že když nic jinýho tak aspoň zredukujou to šílený množsví nábojů co se povalovaly na každým rohu a předělají příšerný ovládání všech puzzlů. SH2 byl hra která sice neměla vůbec těžký hádanky, ale jejich ovládání bylo tak nesmyslně a neohrabaně udělaný, že mi vždycky dlouho trvalo než jsem plně pochopil čím se co posouvá, vrací a potvrzuje což značně zpomalovalo řešení samotný.
-
Vím že budu v menšině. Ale SH z pohledu třetí osoby nebude SH. Stejně jao RE2 Remake nebyl RE 2. Hra to byla neskutečná, ale s původní hrou neměla nic společného. Fixní úhly pro mě dělají atmosféru a tenzi. 3rd pohled ne.
-
-
Tak ta "atmosféra" asi už nebude stejná jako u SH. Ale to nutně neznamená, že 3D pohled musí být nudný a nezáživný. Pořád z toho může být dobrý horor.
-
-
Bloober team nestoji na lacinych lekackach. Hral jsem Observera a Blair Witch a obe hry staly na silnem pribehu a vyborne atmosfere. Pokulhavala hratelnost. Mne se obe ty hry libily. nevim co hral autor, ale lekacky tam nebyly. myslim si ze Boober Team to zvladne
-
-
Bloober stojí hlavně na laciných hororech, na tom se shodneme snad všichni...
-
-
cemu rikas laciny horor, Dzugashvilli? Hral jsi Observera nebo Blair Witch a pochopil jsi ten pribeh? on ten pribeh v obou hrach nebyl vubec primocary
-
-
-
Je to šefka marketingu. Ta musí takový věci říkat.
Stejně jim nevěřím. Horory vůbec neumí a teď stojí před něčím co je mimo jejich schopnosti. Že jsou fanoušci originálu je sice hezký, ale to samo o sobě není recept na úspěch viz. jejich dosavadní tvorba.