Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ta hra bude urcite super kto to vidi tak si ju kupi a zahra kto nie je to jeho hlupost *1*
  • frag.ment
    Nojo, v dnešní době se starší pojmenování "no-lifer" změnilo na "hardcore hráč". Ale když to někoho baví a má na to čas...
    • co tim chtěl tento dikutujici rici? ze jeho ty hry nebavi, ale nebere to tem co je to bavi? ok ale proc to musel zabalit do rádoby urážky te skupiny? hmm ze by si tim pomahal svým psychickym problemum? mozna, ale na to jsou lepsi opravdobi odbornici. prosim poskytnete mu někdo kontakt, aby se mu brzo ulevilo, dekuji.
  • Pokračování nejslavnějšího simulátoru kotrmelců. Kdo by se netěšil. *1*
    • Sakra, on už se blíží Zaklínač 3??? A představ si, že se na Zaklínače 3 těším a nějaký kotouly jsou mě u paty...
  • A já jsem myslel podle úvodního obrázku, že se jedná o další AC *1* .
  • Na tuhle hru jsem zvědavej, konečně to vypadá, že budu na svůj toustovač mít alespon jednu dobrou hru konečně... tak snad
    • del0
      *15*
  • Mně by nevadilo opakovat jeden souboj klidně i stokrát, ale proč se k tomu souboji musím hodinu probojovávat? Proč nelze dát checkpoint před souboj s bossem? Možná pro lidi, kteří nemusí nic dělat a mají denně 24 hodin volného času, je to dobrý způsob hraní, ale pro mě ne. Prosekávat se dokola k bossovi, to není žádné hardcore, to je jen zbytečná ztráta času.
    • To ma jednoduche vysvetleni. Smrt ma byt bolestiva a ne legrace. Na autometech jsi za smrt platil petikorunama, u videoher te mohouvyvojari nejvic potrestat ztratou casu. To te ma vest k tomu, aby sis vazil zivota a snazil se hrat na prvni dobrou a ne na stokrat. Obavam se, ze ti unika zakladni podstata designu teto hry, mozna proto, ze sis neprosel skolou roguelike her s permanentni smrti. To je teprve vyzva.
    • v Dark souls pokial poznas prostredie tak od bonfira sa dostanes k bossovi bez toho aby si musel niekoho zabit do 5minut...pokial chces postupovat tak ze kadzeho nepriatela zabijes a mas uz aky-taky level tak prebojovanie k bossovi trva tak 20minut
    • Kozy
      Vždyť to můžeš proběhnout.
      • Tím spíš je otázka, proč tam nemůže být tedy rovnou checkpoint?
        • Protože by to bylo příliš moderní. Autoři se snaží hru vyvíjet maximálně zastarale - po herní i technické stránce. *3*
    • Ilusiveman
      Jestli ti trvá hodinu se probojovat k samotnému bossovi, tak to asi docela hardcore bude ne?
      • Myslím od nejbližšího checkpointu, pane vtipný.
        • Ilusiveman
          Dobře *1* Takže pro tebe to je superHardcore, když ti to hodinu trvá i od checkpointu. *15*
          • Hňup? To jsi možná tak ty. Já první Dark Souls dohrál, jen píšu co mi na tom vadilo. To ty ale nikdy nepochopíš. A ani to nedokážeš obhájit, jen urážíš ostatní. Ono to ani obhájit nelze, běhat někam jak úplný dеbil s rizikem že tě někdo jednou ránou setne. Toto prostě není žádná hardcore hra ale hardcore hovadina. Zajímalo by mě, pokud by do nastavení dali možnost více checkpointů, jestli bys ji nechal vypnutou a nadále běhal jak úplný kоkot kilometry navíc.
            • Ilusiveman
              Ještě jednou mi prosímtě vysvětli, jak jsi zabil nějakého toho bosse a dokončil hru, když jsi to běhal celé hodiny k bossovi a mobové si tě dávali na jeden hit. To mi nějak nesedí tvůj skill k dokončení hry. Jsi běhal ve hře nahej, nebo neexpil postavu, nebo jsi važně neuměl ani zvednout štít, nebo jak je to možné prosímtě? *1* Zní to jako hodně silná parodie co tu ze sebe plodíš.

              Mantor: souhlasím, že by ohníčky mohli bývat alespoň před každým bossem, jak ty píšeš pro pilování techniky na bosse a taky proto aby maník výše měl alespoň šanci si do bosse píchnout, když ho ti mobíci takhle servou z kůže vždy. Ovšem s tou četností ohníčků, že by měla bejt častější nesouhlasím... to je asi jasné z mého postoje tady k maníkovi.
          • Diskuze na úrovni. Myslíš že mám v ruce stopky a počítám si jak dlouho to ke kterému bossovi trvá? Pointa mého příspěvku je úplně někde jinde. Ale to zatrpklí pařánci, sedící 24 hodin denně u Dark Souls a považující se za mistry světa nikdy nepochopí.
            • Ilusiveman
              Podle toho co čtu, tak si zkrátka pleteš hru se Skyrimem.
            • A k comu presne uci podobny run? https://www.youtube.com/watch?v=YelCNzWLT-Y, podotykam, ze ani ti enemaci tam byt nemusia..1 minuta uplne zbytocneho behu od savepointu.
              Alebo dalsi 1,5 minutovy beh, ktory este moze skoncit aj lahkou smrtou pri lasturach. https://www.youtube.com/watch?v=4q25yJy_u-Y
              To ako vazne niekoho bavi namiesto bossfightu? Jedine k comu to vedie, je namiesto zistovania vlastnej taktiky pri bossfighte, zapnut youtube, nastudovat si ten boj. A to je to co uplne hru zabija, pretoze najzaujimavejsie je prave to zistovanie a exploring novych veci a nie travit nudne minuty behom od ohnika.
              • Reakce na příspěvek:

                Kdyz to hrajes blbe, tak te to holt nebavi, zkus nejakou hru, ktera te povede za rucicku :-).
            • Ilusiveman
              Proč mistry světa? Prostě mám rád tu hru tak jak je napsaná. To že ty seš hňup a po hodině se to nezvládneš naučit, což se může stát, ale odsoudíš to a jdeš brečet na fóra mě prostě štve. Tam se prosekávání přes low příšerky má prostě význám. Jak si myslíš, že bys uspěl u bosse, když neumíš základní techniky?
            • kennyB
              Možná, že to vývojáři udělali schválně, aby to bylo těžší, ale dali tu možnost, že v prvním díle jde snad ke všem bossům přes nepřátele prostě proběhnout a pokuď si dobře pamatuju, tak ve dvojce je to problém jen u svou bossů.
      • Nie je to len repetitivne a nudne. Bud trash na ceste dokola zabijat , alebo skusit prebehnut s riskom, ze ma zabiju , pretoze kym sa "dostknem hmly" trva to hrozne dlho. Rozmiestnenie "checkpointov" pred bossmi v Souls hrach je pre mna najvacsi zabijak hratelnosti.
        • Holt jsi typicky konzument, ktery potrebuje mit hry jednoduche, aby ho bavily, diky takovym jako ty tu mame autoheal, sipky ukazujici na cil a podobne vodeni za rucicku, protoze umiratve hrach nebo zabloudit, to je zabijak hratelnosti.
  • Ilusiveman
    Úpřimně tedy doufám, že to bude hratelné pouze pro ty "Hardcore" lidi, protože se obávám, pokud to bude pro ty "Normální" že už to asi zase nebude hra pro mě.
    • Kozy
      Prej to má být přístupnější.
      • Ilusiveman
        Četl jsem no. Snad to nepřeženou s tou přístupností..
    • Chápu tvůj příspěvek dobře tak, že o sobě tvrdíš, že nejsi normální?
      • Ilusiveman
        Měl by jsi ho chápat tak, že nejsem "Casual" hráč.
        • del0
          "Měl by jsi ho chápat tak, že nejsem "Casual" hráč."

          Tak to předpokládám, že hraješ na PC a ne na casual zařízení jménem konzole, kde je 95% her casual. *1*
          • Ilusiveman
            Aaale, ono se to k nám dostane. Já ještě pořád drtím DS1. *1*
  • Tak a mame sa na co tesit, oprasime ovladace pockame neaky ten mesiac a o zabavu bude postarane
  • mesto ukazovali už milionkrat neco noveho by nebylo? tohle se omrzi po par minutách (ne li sekundach)
    • Vogon
      Nejkrásnější věc na hrách od Legendary Big M je atmosféra plná tajemství, kdyby ti ukázali úplně všechno ještě před vydáním hry(to je dneska v módě), tak by to hře ublížilo.
      • Aby ses nedivil az zjistis ze uz ukazali vsechno a nic vic tam nebude *1*
        • divit sa budes akurat tak ty pri pozerani gameplay videi na youtube *15* *15* *15*
  • Nesmí se toho člověk bát, stačí vydržet, naučit se základy a pak už to jde samo. Trpělivost je základ. Beru to jako cvičení nervů.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit