Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Podle mě to nemohla být slanina s cornflakama, protože slanina i kornflaky jsou dobrý věci. Ale Blur byl fakt ptákovina. To že oprášili takovýhle koncept hry nevadí, ale zpracování bylo tragický. Žádný nový nápady, grafika nic moc a hratelnost taky mizerná. Zlatý Wacky wheels:).

    Pro mě to je spíš ho*no s mákem, než cornflaky se slaninou.
  • někdo by měl asi panu Wilsonovi říct, že se plete, že to není cornflakama, ale tím, že Blur byla stupidní blbost, evidentně až takových rozměrů, že mu to ani blbý amíci nesežrali a to už je co říct
    • Ale ty jsi sežral všechnu moudrost světa, že?
  • sleepless
    Sakris, tohle je pro Pana Klobouka :)

    Myslim, ze to beres az moc do dusledku. Nerekl a ani to nemyslel tak, ze je lidi treba zavalit jen tim, co znaji. Ale kdyz je chces necim prekvapit, tak to holt musis umet podat tak, aby je to zajimalo a idealne se pritom vyvarovat veci, ktere nedavaji smysl. A mit licence v Blur smysl fakt nedava, take to hre nijak nepomoholo, protoze nebyla hlavne o autech, ale o rychle akci. Ve hrach jako Forza nebo prave PGR od Bizarre naopak licence smysl ma, protoze jsou to hry, kde auta jsou videt, hraji podstatnou roli a stejne tak i jejich jizdni vlastnosti, ktere by alespon do urcite miry mely odpovidat skutecnosti (i kdyz je presoupnes do arkadoveho stylu). Nebyt licenci, nestal by vyvoj Blur tolik a pozadavek na prijimy z prodeju by byl mensi..mozna.
    • Pan_Klobouk
      Souhlas, Blur nebyl o autech a klidne by si vystacil i s noname vozy, nebo smyslenymi koncepty. Nicmene Wilson vnima hru jako bezproblemovou (samotná se povedla) a jedinou potiz vidi prave licencovanych vozech a grafickem provedeni, coz udajne hracum muselo prijit divne. ;)

      Pravda, cely clanek a prednaska byla o "komerčním neúspěchu" coz se da vykladat vselijak. Diky drahe licenci na tom prodelali kalhoty, vzhledem k vysokym nakladum se hry prodalo malo a nevydelala, ocekavani byla vyssi... tezko rict, jak to myslel. Activision ale nejake miliony asi netrapi, ostatne Blur mel i slusnou kampan. Vzpominam na vtipny spot zalozeny prave na podobnosti s Mario Kart.

      Tim spis je podivne, ze Blur nakonec neuspel. Mamuti vydavatel, studio s velkym renome, reklama neprehlednutelna a hra povedena, jak podle samotnych Bizarre Creation, tak dle recenzi. Ale hodi se to cele zrovna na grafiku a licence. Mozna po sobe jen hraci behem zavodeni uz proste nechteji strilet?
      Nevim, cele mi to prijde jako obvykle "omluvy" a dodatecne "vysvetlovani" spojene s nutnym a marnym hledanim zakopaneho psa. Podobne smesne vyznivaji prohlaseni typu "PC verze nebude, tahle hra je delana pro velke TV a pohodlny obyvak, kdepak krcit se nad ni pred monitorem" nebo "prodali jsme toho malo, protoze ve stejny mesic vysla i hra XYZ. dobra, je to jiny zanr, titul pro jine platformy a hra pro naprosto jinou cilovku... ale hraci maji kazdy mesic penize jen na jednu hru a jako naschval si nevybrali tu nasi. tak to ptoste je."
    • Urug
      To jen dokazuje, že ta hra prostě nebyla dobrá a vsadili jen na licencovaný káry.
      A co si z toho odnesli? .... Licence sou nahovno (s cornflakama).
      Jak bude vypadat další jejich hra? .... Stejně nedobrá, vsaděj na něco jiného a protože už nebudou mít prachy experimentovat, tak to bude pravděpodobně střílení zombií nebo podobně.
      Mě jen prostě udivuje jak oni docházejí k těm závěrům, kvůli čemu hra nebyla úspěšná.
      Obvykle to vypadá takto: "Naše hra nebyla úspěšná, protože:"...následuje seznam toho jediného co na té hře bylo zajímavého a čím se mohla líbit...
      Blur nemohl být úspěšnější ani kdyby se tam jezdilo na kriplkárách, protože právě licence byly to jediný co Blur měl....levnější samozřejmě mohl být.
      Teď je zas v bleskovkách, že za to mohl marketing...jinými slovy příště nasypeme o mega méně do vývoje a přidáme na marketingu... příští neúspěch budou pravděpodobně svádět na počasí
  • Lidem lpících na licencích opravdu nerozumím.

    Jaký je proboha rozdíl v tom, jestli se to auto TEXTEM (!) jmenuje stejně, nebo jinak, když je design totožný...
    • Jak textem??? Totožný design? Licence není, že to auto můžou pojmenovat jak ve skutečnosti, vzhled do toho patří taky. *7* A já si radši zajezdím se svejma oblíbenejma autama z reálu než nějakejma kopiema (i když Burnout Paradise měl auta pěkný)
      • Pan_Klobouk
        Clovece ale ono to vazne bude jen o textu a logu automobilky. Vzhled nikoho netrapi, alespon jsem nezaregistroval nejakou soudni pri, kde by se vyrobce domahal odskodneni za pouziti designu a tvaru. ;)

        Co takova Kobra 11? Nemecke studio, nemecka hra s nemeckymi vozy, ale Mercedes ani BMW na to nekyvnou, svoje auta si nicit nenechaji, ani virtualne. Presto ti bavoraci a medvedi ve hre jezdi, chybi jen logo na kapote. Kdysi jsem cetl nejaky rozhovor s Easy Company, prazske studio, tvurci Motormaxu. Na licence by nikdy nesehnali finance, svoji hru delali v podstate na kolene. Tak vsechny ty jeepy jenom obslehli. Vlk se nazral a koza zustala cela, i poskozeni si mohli dovolit.
  • Kdyz delali PGR na X360 tak to byli pecky, ale Blur byl hruza. Kombinace powerupu a zavodu se jim moc nepovedl. Pritom stacilo udelat PGR 5 i na PC. Kdyz to srovname s NFS a Dirt tak by se urcite neztratila. Simulace pocasi, mestske okruhy (ve dne), spousta modu atd.
  • Pan_Klobouk
    Tohle je sileny. Takze recept je davat hracum jen to co znaji a hlavne je nevyplasit? Desata kopie z kopie uspeje, ale neco originalniho nebo mix vice veci uz ne?
    I to vysvetleni licenci vyzniva dost zvlastne. Takze Blur by se libil vic, kdyby nemel realna auta? Kdyby se Audi R8 jmenovalo ve hre Oidy R7, hra by se prodavala lepe a hraci by ji meli radeji? ;)

    Pravda je, ze start nenaplanovali zrovna nejlepe, byl tady Split Second. Ale to je prece uplne jina hra, Blur jel v kolejich Wacky Wheels a Mario Kart, kdezto SS to vzal za uplne jiny konec a jina takova hra snad ani neni?
    • prudislav
      ono nejde spíš o o že by se to líp prodávalo ale o to že by to tolik nestálo a možná by se to i zaplatilo - přece jen licence jsou dneska předražený
      • Pan_Klobouk
        To jiste, ja narazel hlavne na tohle: "Arkádové závodění ve stylu Mario Kart se obvykle obejde bez licencovaných vozidel a realistické grafiky. Byl to zajímavý nápad a hra samotná se povedla, ale hráčům to muselo přijít divné."

        Wilson predtim rekl, ze hrace nesmi prekvapit a sokovat, coz se dle nej Blur povedlo, v tom negativnim smyslu slova. Proste ze hra byla automaticky divna, protoze mela licencovany auta. Proboha kdo ji prestane hrat (a zavrhne) jen proto, ze ridi Audi ktere vypada jako Audi a i se tak jmenuje? Existuje prece milion her, kde ridis Audi na ktere ale vyvojar nema licenci? Vazne ty ctyri spojene kruhy udelaji tak moc?
  • montatatana
    Haha, a co jsem rikal hned pri prvnim oznameni? Ze takova kombinace je kravina a takovy hry uz nikoho nezajimaj. Pachter hadr! :))
    • prudislav
      Já bych třeba rád viděl něco jako bývalo Death Rally(nákup aut a výzbroje pro ně) v moderní podobě ale blur šel spíš cestou Mario Kart.
      • Pan_Klobouk
        Rok-dva zpatky vysel Death Track Resurrection, vlastne remake jedny klasicky vykopavky. Ale tahle hra zas prisla divna mne a rozhodne to nebylo kvuli licencim. ;D
        • prudislav
          jasný DTR bylo hodně zvláštní a něco podobnýho jsem měl na mysli - jen by to chtělo aby to vzal někdo pořádně a ne neznámý ruský studio (přitom starej Death Track i Death Rally byli vymyšlený výborně - jen tenhle remake byl udělanej fakt zvláštně ).
          Ještě jsem zvědav jak teď dopadne novej Carmageddon ;-)
          • Pan_Klobouk
            Carmageddonu se taky bojim, prestoze se tak trochu i tesim. ;) Otazka je, co z nej zbude. Fyzikalni model asi oklesti, jezdit to musi na pohodu a hodne arkadovy jsou dneska i seriozneji pojaty zavody. A krev, nasili a prejizdeni chodcu vezme asi taky za svy, kdo by chtel vyvijet/prodavat ciste 18+ hru, oznacenou jako mature. Aby z toho nakonec nevylezla nejaka 12+ sragora se zelenejma alienama.
  • Odulin
    Jj s tím se nedá než souhlasit. Tou dobou vyšel i Split Second, kterej asi dopadl o chlup líp, ale zářná budoucnost ho po propouštění asi taky nečeká. Obě hry se mi líbily.
  • Problém v blur byl taky ten že chvilku před ním vyšel Split Second což byla podobná hra, která byla hezky zpracovaná s dobrejma nápadama.
    • Neco takoveho som chcel napisat. Pan byvaly veduci ohlupuje sam seba i publikum vyhovorkami preco hra nedopadla dobre a ze to nebola chyba vyvoja alebo hry ale jej marketingu. No, to je velmi vtipny nazor. Hral som obe hry, ktore vysli v priebehu 10 dni a dobre si pamatam aj jednu aj druhu. Jednu som vsak presiel so zaujmom a zapalom a druhu som po dvoch troch urovniach odlozil. skuste hadat ktoru? BLUR bol voci S/S naozaj na nizsej urovni ktory neponukal nic nove. Ale absolutne nic. Zatial co S/S ponukalo nove dosial nevidene prvky (nebudem zabiehat do detailov). taktiez v takom dolezitom aspekte ako je grafika sa hry bez problemov vyrovnali. A kedze to bol jeden z hlavnych aspektov BLURu, po konecnom zratani a zhodnoteni oboch hier z nich vysiel ako vitaz S/S. A to hlavne z dovodu celkoveho sleeek feelingu hry, vybornemu pocitu rychlosti v kombinacii s originalnymi prvkami. BLUR na mna posobil tazko tonazne, bola to jasna konverzia z konzole a tomu odpovedalo spatne ovladanie. Ten feeling bol zly a celkovo sa imho BLUR nevydaril, osobne 5-6/10 zatial co S/S 7-8/10 - skorej vsak 8/10 kedze pocas zvysku roka nevyslo nic, co by moje spomienky premazalo :).

      Tupci su ti ludia co klamu seba i vsetkych naokolo. Isli predavat slaninu s popkornom a zabalili to do hnusneho lepkaveho obalu. Neviem co cakali... Vianoce?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit