Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No vida, to se nám ten kickstarter hezky rozlítává. Trošku škoda, že se to bude bít se Star Citizenem. Každopádně jak píše AdfMIGA, tohle vypadá jako hlavní naděje pro hráče 30+ (tedy ty, kteří ve své době původní pecky hráli:), i když uznávám, že v poslední době vyšlo pár hodně zajímavých kousků a jeden povedený remake (xcom).
  • Otevřeny jsou vám dráhy piráta, obchodníka, lovce lebek, pionýra, vesmirné odtahovky – zkrátka, volba kariéry je pouze na vás.

    VESMÍRNÉ ODTAHOVKY !!!? to je zase nějaká úchylka jak nar8žky na záchody ve skyrimu ?
  • Paráda. Frontiera si sem tam zahraju a novej dil by byl super. Poslední dobou se zacinaj zas delat normalni hry a ne jen ty 3D srajdy....Faster than Light,Grimrock,Unepic atd...Kickstarter dava nadeji 30+ letym hracum ze si jeste neco zahrajou *3*
  • walltar
    Tak doufám, že s to podaří ... elite byla jedna z mála her, které byli schopné si generovat obrovské prostory pro hru.
  • ucho
    Bez šance. Jestli peníze vybere, nevěřím jim, že ukuchtí v dnešní době něco rozumnýho a jestli to vůbec dotáhnou do konce. Navíc na obzoru je už teď Star Citizen na CryEnginu. No můžu se plést, ale to zjistíme za kolik let? :)
    • walltar
      Já se u Star citizena celkem bojím malé rozlohy a celkové sťišněnosti kterou třeba měl zatím každý díl X ... a ve freelancerovi to nebylo o moc lepší. Radši bych vesmír, co se bude tvářit víc jako vesmír. Každopádně Citizena už mám koupeného a Elite asi vemu taky.
      • ucho
        nechtěl jsem tím říct, že Star Citizen bude bezkonkurenční a dokonalá záležitost. jen že už je tam vidět pořádný kus práce a špatně to nevypadá.
        problém vidím hlavně v tom, že grafika strašně moc pokročila. a stejně tak nároky hráčů na ni. v minulosti to měli s Elite a dalšími vesmírnými hrami jednoduché. repetitivnost prostředí byla normální věc, protože grafika byla jednoduchá a jinak to nešlo. lidé tedy ani nic jiného nevyžadovali. díky tomu stačilo pár slušně navržených herních mechanizmů a s hrou šly dělat divy. dnes je to ale problém. když je řeč o vesmírném simulátoru, každý chce rozlehlý vesmír, pestrý vesmír, vesmír se spoustou možností. vytvořit takový svět není úplně jednoduché, tedy tak, aby to byla slušná konkurence pro hry ze současnosti. Samozřejmě vždy lze udělat něco lepšího, ale v tomhle vidím strašně moc práce, práce na hodně dlouho. tohle si nedokážu představit jako projektík, který bude za rok hotový a nabídne zábavu na nekonečně dlouho. a proto nevěřím, že tahle hra bude vůbec do tří let existovat, jestli někdy vůbec.
        • walltar
          Já bych řekl, že by to za tři roky mohli zvládnout ... přece jenom ve hře jako elite odpadá obrovské množství práce na prostředí. Podívej se na to video co sem dole postoval ... kromě té stanice trvalo vytvoření té scény pár minut. Pokud mají engine nebo koupí nějaký cizí tak by to za 3roky určitě zvládli pokud budou dělat nový engine od nuly tak asi budou mít problém.
  • Když už vesmír, tak to já bych chtěl raději pokračování starého dobrého Freelancera.
    • kostejnesmrtelny
      http://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen
      • Dík, vypadá to zajímavě.
  • Dodnes jsem nepochopil jak se tahle hra dokazala vejit do 48KB pameti. Zazrak a navic skvela hratelnost.
    Jsem vsemi deseti pro
    • walltar
      To nebyl zázrak ... to byla procedurální generace ... používá to celkem dost her, ale skoro žádná v takovém rozsahu. http://www.youtube.com/watch?v=43eIjvoYfos&feature=related třeba na tuhle planetu nešáhla lidská ruka a kromě asetů co používá a kódu, který ji generuje je to jenom číslo. I minecraft tak dělá mapy.
      • heavyporn
        Za tohle bych prodal ledvinu! A nepotřebuji tam nic navíc, jen poletovat si na velký obrazovce a k tomu soundtrack z EVE.
      • *14* ... Jo přistávat na planetách a volně si na nich létat , to sice už skoro 20 let starý Frontier na dobových strojích dokázal , ale celá serie X a ani Freelancer se o to ani nepokusily .
  • Zayl
    No úspěch jim přeju, ale ...

    "Looking at all the high quality games we at Frontier have produced, from RollerCoaster Tycoon 3 to Kinectimals to LostWinds to Disneyland Adventures, I think the risk of non-delivery is small."

    lol? Jako Obsidian aspoň mohl třísknout do stolu a rázně ukázat na úspěšné projekty mladší než jsem já... To na co dokazují oni je spíš smutné.
    • Derek Smart dělal taky dokonalý simulátor ... a jak skončil .
      • AD ...add..add..add a nic z toho
  • Ten má částku už předem jistou....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit