Přejít na výpis diskuzí

Brian Fargo si pochvaluje zakoupení Microsoftem a odkládá svůj důchod

20.11.2018 17:19
Aleš Smutný 14 příspěvků

Oznámení o tom, že Microsoft zakoupil studio inXile, které stojí za skvělými RPG jako Torment: Tides of Numenera či Wasteland 2 Director’s Cut (vážně, DC verze je skvělá!), bylo přijato se smíšenými emocemi. Mnozí se bojí, aby se osobité studio Briana Farga v Microsoftu nerozplynulo. Právě Brian Fargo...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Still

    Takže odkoupení Interplay od Bethesdy, už je  pasé? Škoda, Falloutu by to hodně rospělo, kdyby se dítě vrátilo k ta´tkovi..

    Ale na Wasteland 3 jsem zvědav.

    • ravux

      "odkoupení Interplay od Bethesdy" - Jakoze Bethesda vlastni Interplay a nekdo ho OD ni odkoupi? Nemyslel jsi spis "odkoupeni Interplay Bethesdou"? Ach ty pady, ach ten cestin. 

      • Still

        A ne, myslel jsem odkoupení Interplay zpět, do vlastnictví Farga....

      • Still

        Někdo řeší češtinu, někdo obsah zprávy... 😂

  • ucho

    "A ne, kvůli penězům to není."

    a dál v článku se píše, že je to kvůli finanční stabilitě. tak jak to není kvůli penězům? a o co jde, když někdo koupí někoho dalšího? já myslel, že vždy o peníze :D

    • radim.zaty

      Tak to je spíš o interpretaci.

      Není to kvůli penězům = Neprodal jsem to jen protože jsem za to dostal balík.

      Je to o finanční stabilitě = Nemusíme se bát, že jedna méně úspěšná hra by nám zlomila vaz. 

      • ucho

        pořád nevidím, jak tohle není o penězích. podle mě je to JENOM o penězích.

        být finančně nestabilní a bát se, že mě jedna méně úspěšná hra zlomí vas, znamená, že nemám dost peněz, abych pokryl takový problém.

        to, že je koupil Microsoft, jim na nějaký čas zajistí prachy. Microsoft je koupil, aby dělali hry, takže je jasný, že je finančně podpoří. to je zajímavější jak crowfounding, protože za nima prostě někdo přijde s balíkem peněz, aby jim dodali hru. už nebudou muset dělat ty věci kolem, a soustředí se na tvorbu. a patrně budou mít i víc peněz. a prostě je to zase jen o penězích. oni by se třeba do takového stádia dostali sami, ale na to je potřeba roky tvrdá dřina. ten Microsoft je zkratka a mají zase na nějaký rok vystaráno. samozřejmě když udělají průšvihovou hru, je to problém, ale teď to bude problém Microsoftu.

        • G3ronimo

          Ja som to pochopil asi tak, že je rozdiel ak niekto predá firmu kvôli vlastnému prospechu (na čom samozrejme nič zlé nie je, ale vtedy by to bolo iba o peniazoch) a ak to urobí aby zaistil finančnú stabilitu tej firmy, teda všetkých jej zamestnancov.

          • No a jak to zajistí, penězi, takže je to zase o penězích. Ale takhle to zase nejde brát. Spíš to jsou prostředky, které jinak rozkládal a potřebné pro další vývoj. Záleží na přístupu. Ale stejně kdyby mu někdo nabídl gardu tak by to asi prodal a amígo. Tady mu gardu nenabídli, ale zase má místo toho jistotu, že třeba vytvoří ještě něco dobrého a nezdechnou hned po vydání prvního updatu.

  • KrPa

    no, uvidime, jak si to bude pochvalovat za rok, ani MS neni firma, ktera by nedelala hloupe preslapy (herni), i kdyz oproti activisionu a EA jsou andilci

    • Carnage666

      Až na ten Microsoft Store jsou teď docela v pohodě co se týče her.

      • KrPa

        v 2009 nelogicky zrusili ensemble studios, kdy kazda jina firma davala miliony do hernich studii

        • SalemCZ

          tak zrušili i Lionhead

          • Lukyz

            Tak Lionhead od roku 2005 (?) kdy vyšlo Fable nevydalo žádnou pořádnou / úspěnou hru, tak není divu. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit