Přejít na výpis diskuzí

Budovatelsko-ekonomická strategie Rise of Industry je v early accessu

14.2.2018 15:51
Patrik Hajda 11 příspěvků

Ještě štěstí, že budovatelským strategiím se zaměřením na ekonomiku neodzvonilo. Sice se můžete vracet ke starým kouskům jako Transport Tycoon Deluxe a Industry Giant, ale zároveň vznikají i nové, slibně vypadající projekty. Mezi takové osobně řadím Rise of Industry, která už je k dispozici na Steamu...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Moje trpělivost má hranice...REFUNDED!!! Pokud vývojáři nejsou schopni naprogramovat jednoduchý level přepravy a takto to zbytečně zkomplikují a chtějí za to 20 éček a ještě ve slevě, nezaslouží si nic, než dát přes prsty!! Je tu min 10 podobných her za poslední 2 dekády, ze které si mohou vzít příklad a to nejlepší, ale oni si vytvořili svůj nepochopitelný kontext, který nedává logiku a je naprosto nefunkční. Také na tu grafiku se mi už po těch pár hodinách přestalo bavit dívat a mám z ní jen zhnusené pocity. Zlatej IG2 s TTD!! Takhle fakt ne!!
  • Pochybuji o tom, že tato hra se přiblíží OpenTTD. OpenTTD je lepší a zadarmo. Jedna z mála starých her, které se stále hrají přes internet v hojnějším počtu.
    • Pro mnoho lidi je grafika OTTD neprekonatelny problem. Vypada to až moc zle.
  • Me se to strasne libi, ale na steamu to zatim dostava tak na prdel, ze si minimalne pockam.
    Kdyz uz jsou nejaky recenze takhle moc spatny, tak je to fakt hodne vazny
    • Eh.. na gogu, na steamu si to vede celkem dobre..
  • Kozy
    To je asi první budovatelská strategie kterou bych i hrál, protože tohle lowpoly vypadá naprosto b o ž s k y.
  • Tady mne skutečně láká pouze ekonomický model hry. S grafikou mám problém tak na půl. IG2 jsem miloval, ale opět stejný neduh u těchto her je, kdy prostě nejvíce baví v začátcích, kdy člověk všechno postupně buduje a plánuje od píky a až má kotel prachů, neví co s nima, protože lesy jsou fuč a tudíž nešly vyrábět produkty ze dřeva a NPCs se rozlezl všude tam, kde byl jen kus volného pozemku a člověk se potom už jen dívá na změť nečeho, co kdysi připomínal funkční podnik. A tak nezbývá, než to hrát stále dokola s tím, že konec to má vlastně vždy jen jeden. IG2 bylo hrozně rychlé, snad na to zde budou chlapci myslet. Snad ty mapy budou dost velké na to, aby se člověk mohl nějakou dobu rozpínat.
    Co tak udělat kombinaci RE+RoI s prvky 2D->3D prvky Mashinek? Vůbec bych nenamítal *1*
    • Tak jsem si to dnes ráno koupil a zkusil a mám z toho dost rozporuplné pocity. Když opomenu grafiku, která na mne budí dojem, že tam prostě ještě něco chybí nebo že se zapomenuly natáhnout všechny "textury" a působí to prostě dost prázdně, tak je to takový celý,..prostě prázdný. Chápu, že je to EA, ale i tak, za 20 ojro bych přeci jen čekal jiný dojem. Nejhroznější je systém řízení dopravy. Zatím jsem v začátcích, takže mám jen auta, ale to přiřazování je naprosto šíleny..upřímně, v žádné hře jsem zatím nepotřeboval 2x spouštět tutoriál, ..vlastně jsem nikdy žádný tutoriál v žádné hře nepotřeboval, abych zjistil, jak že se ta doprava má vlastně managovat, ale tady je to opravdu achilova pata. Možná už jsem za ty 3 dekády, co hraju gamesy zcela ztrotlovatěl, ale tohle vážně ne-e!!! Zítra tomu dám poslední šanci a jestli se zas někde objeví nějaký red-allert, že mám něco blbě nastaveno nebo když auta prostě nevyjedou, s*ru na to!!
  • Snad za ty peníze z EA seženou grafika a dodělají textury nebo alespoň nechají komunitu, ať to dodělá prostřednictvím modů. Tohle by se neodvážil vydat nikdo ani před lety, kdy 3D hry teprve startovaly. Zase bude jenom půlka hry, hrát se to asi dá, ale koukat na to ne. Pak se člověk podívá na libovolnou AAA hru a má opačný problém....
    • Říká se tomu stylizace a vypadá to hezky.
      • I stylizace může být odfláknutá a tady to z toho přímo čiší. Přitom výmluvy na malé studio neberu. Stačí se podívat jak vypadá třeba Transport Tycoon a kolik ho dělalo lidí. Žádný rádoby "pixelart" výtvor tak pěkeně nevypadá a jen tím "uměním" maskují neschopnost. Případně se podívej jak vypadají modifikace ke hrám od schopných grafiků. Ten co to dělá je asi dobrý programátor, ale na grafika by neměl zapomínat nebo na něm šetřit. Ty objekty co tam má bych ve 3D studiu zvládnul taky, kdysi jsem si s ním chvíli hrál a výstup vypadal podobně, jen mě nenapadlo to někomu ukazovat. Nicméně dneska v rámci SJW není košér poukazovat na nedostatky, ale chávalit a konzumovat vše

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit