Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • u dema jsem se bal, to bylo super, ale necitim ze bych hral resident, residentalni kouzlo slo citet i u tech co nemeli nak uspech, tady proste neni
  • Zkoušel jsem původní demo a zklamání. Hra dělaná přesně podle "hororové šablony", kdy vlastně víte, že vám nic nehrozí (což je u hororu trošku problém). Prostě když vidím jak se mezi dveřma mihne nějaká postava, tak vím že tam můžou prosprintovat a že tam nebude. Že je to jen script který nic nedělá. Od hororu čekám, že se budu bát a tahle hra to nějak nesplnila :-/
    • Stačí hrát ve virtuální realitě a splní to. *4*
  • Super, konečne RE z první osoby :),vypadá to dobře.
  • Na tohle se zatim tesim nejvic. Ale kdyz jsem videl tu pisoli tak se tesit trochu prestavam. Zbrane bych tam videt chtel, ale trochu zacinam pochybovat, ze z nich strilet bude zabavny. Ale kdo vi. Rad se necham prekvapit, v tomhle pripade dvojnasob.
  • No, mě je celkem jedno kam se to vrací, ale každopádně to vypadá super. Jsem moc rád, že dojde na palné zbraně. Přeci jen k RE to patří. Jinak engine parádní, atmosféra taky, těším se.
  • Kurník, to vypadá ještě méně "Resi" než byl RE7. Capcom fakt neví, kudy kam, že?
  • Může mi někdo vysvětlit pojem návrat ke kořenům u Residenta? Však tohle je uplně něco jinýho ne? Kde jsou zombíci a Umbrella?
    • Já bych to tedy nenazval návratem ke kořenům, spíše odklonem od akčního pojetí Resi 7.
      • No já spíš reagoval na starší článek, který tu minule byl. A tam bylo napsáno přesně:"návrat ke kořenům", ale jestli žánru nebo přímo Residenta, kdo ví.
    • ZvacA
      Jde o zásadnější prvky než jen určitá pro univerzum typická jména a nepřátelé. Myslím, že hlavní je ten samotný koncept, který se tu představuje. Takový, kdy budou hráči vrženi na místo (v tomto případě opět na oko upuštěný barák, kolem kterého se točí jakože plno záhad), po kterém se budou moci pohybovat a prozkoumávat, řešit puzzly, postupně odkrývat děj a čelit se v rámci žánru survival hororu všelijakým nástrahám v podobě jakýchkoliv nepřátel, které si tvůrci připravili. S takovým gameplayem blížícímu se klasické akční adventuře jako první díly bude souviset i ta atmosféra a pocit izolace i budovaného napětí a to bez ohledu na to, jestli je to z pohledu vlastních očí (pro atmosféru zajímavější) nebo statických kamer. I na tomto byly ty první díly, tedy ty kořeny, postaveny. A v případě RE7 se to tu prozatím rýsuje tak, že by mohlo jít konečně o díl v rámci hlavní série, který se tímto návratem ke kořenům nemusí jen tak vymlouvat.

      Avšak, navzdory tomu, že nebylo zatím nic takového ukázáno, se nevylučuje že se dočkáme i těch zombií (ať už tedy v takovém či onaké formě) a že se děj klasicky neopomene otřít zas a znovu o Umbrellu a jejím nějakém dědictví v tomto příběhu.
    • Taky mi to není jasné. No ale už jsem se tak nějak smířil s tím, že nerozumím tomu, co dělá Capcom.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit