Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kde jsou ty časy kdy capcom vydávala kvalitní tituly ?
    Biohazard/Resident stojí za starou bačkoru
    a po Dino crisisu neštěkl po 3 ani pes *13* .
  • Vcelku vtipné, že ve zdrojovém textu chybí jakákoliv zmínka o Mikami Shinjim.

    Čím to asi bude ^_^
  • Já to nevydržel a musel si na Vitu nainstalovat Resident Evil 2, takže mám čerstvé dojmy.

    Pokud by mi teď někdo začal vykládat, že v RE6 ta část za Leona má atmosféru jako ty starý díly, tak bych mu dal asi pěstí - té atmosféře kdy chodím sám policejní stanicí + ten famózní jednoduchej hudební doprovod, k tomu se šestka nai nepřibližuje.
    • ZvacA
      Já bych to upřesnil - BH6, zvlášť kampaň za Kennedyho, nemá atmosféru BH2, ale má svou atmosféru, někde přímo klasicky klišoidně podávanou, ale má ji. Ano, je to ovlivňováno faktory typu absence většího důrazu na průzkum okolí, větší roli dostala přímá v závislosti na situacích skriptovaná lineárnost a chybí tady dělání si bobků z nedostatku čehosi, je tady taky příliš prvoplánovitě a nedokonale designovaných pif paf situací bez hlubšího smyslu a podobných blbinek. Ale třeba osobně mi přesto nedělá problém hrát oba díly, stejně jako dodnes celou sérii (včetně Operation Raccoon city, na který jsem od svých počátečních negativ změnil přece jen dojmy), a užívat si je. Jistě, každý podle svýho gusta, podle svých preferencí, a co očekává víc, univerzum nebo gameplay a další kdesi cosi. Někomu tak nevoní čtyřiceti a pravda objektivně bez nápadu a zbytečně extrémně dělaní bossové a nebo mu střeva skákaj nad veteránským šamponem, co si po všech zkušenostech do výtahu nacpe holku, u které překvapivě dochází k infekci i když samotný charakter nemá jasno. Někomu to zážitek zase nekazí. První díly Biohazardu jsou bezdebat metou, která se nikdy nepřekoná, už z principu, ovšem novější díly a šestka speciálně, ač by si zasloužily úprav jak sviňa a přeplácaný scénář v podání Sugy prostě zaostává za pracemi Sugimury a spol., přesto rozhodně nejsou takovou žumpou, která by neměla s BH značkou sdílet něco společného a neuměla navodit slušný momenty. Naopak. Objektivně zůstávají Biohazardem a dobrými hrami.

      Jasný, jasný, jasný, Capcom mohl udělat líp, nemusel lízat tak řiťe mainstreamu a novým hráčům s chutěmi napomezí (i když ta ekonomická logika to vyžaduje, což by měl vědět každý, kdo BH značku sleduje od začátku) a mohl přinýst něco, nad čím by ejakuloval nejeden hračička, co připodělaně ejakuloval za mlada, když se k BH a jeho mechanismům poprvé dostal. Tohle všechno člověk chápe, ovšem musí se to řešit pořád dokola? Každý selsky uvažující človíček, který si oblíbil první díly a se kterými vyrůstal by měl mít jasno v tom, že první díly nemohou být překonány tituly, které se zase v duchu doby a jiné politiky pokouší o rozsah nových hráčů. Zkrátka, při vší úctě, netvrdíš nic objevnýho.

      Společně můžeme doufat, že Capcom udělá s příštím dílem ještě takový úpravy, aby to mohlo vyhovovat ve finále všem, respektive jádru o něco víc. Zatím to je sice nostalgicky nitěrně krásný rozplývání, ale tohle neustálý srovnávání zůstává na ho*no a je zbytečností. Každý díl byl tu horší, tu lepší, ale dovolím si skutečně tvrdit, že jsem se ještě za 17 let s touhle sérii nesetkal vyloženě s takovým odpadem (snad vyjma takových GB, mobilních verzí a šachami s prvními FPS Survival-experimenty), který by neměl v rámci BH co nabídnout, jak po hratelnostní tak i tedy té zábavné stránce. I když nehážu si lejno na hlavu a uznávám, že sestupná tendence pro žánr survival-hororu, minimálně tedy moderní snaha po modifikaci a zjednodušení jeho koncepcí, zůstává u téhle značky evidentní.

      Každopádně, neřeknu, že BH6 má atmosféru jako předchozí díly, ale dovolím si tvrdit, že má v rámci možností stále dobrou atmosféru.
      • Jenže ona šestka není jen špatný RE, ona je špatná i sama o sobě - spousta míst je blbě nadesingovaná (např u tý benzínový stanice pokud si blbě stoupneš, tak tě ta bouračka co se tam stane prostě zabije). Navíc neví jestli chce být pořád survival horror nebo akční hra a to je ten největší problém - akce je jalová a nezábavná, survival to není vůbec, protože máš všeho dostatek - to je podle mého selhání na obou frontách.

        A jak říkáš pamětníka série nasere tuplem - Leon je najednou blbeček (ano ta scéna ve výtahu, nebo mluvení na prezidenta, kterej je dávno zombie - PROBOHA!!!, kterýho vola tohle napadlo) / Chris je zase naprosto uplakanej lempl (po tom co už zažil tyhle levný emoce prostě neberu - navíc díky těm jeho depkám dál chcípali i ti co zrovne nemuseli) / Wesker a jeho začlenění do příběhu je vyloženě špatnej vtip (už se nemůžu dočkat až někdy chcípne on a pak se dozvíme, že Albert měl dalšího syna popř dceru, nebo se snad dokonce spustí ze Sherry a bude z toho ultimátní stvoření) / Sherry a vše kolem ní bych možná i trošičku bral, ale její začlenění do příběhu je tam tak vnucený, že se to nedá přejít mávnutím rukou / Ada se v průběhu série vlastně ani moc nezměnila.
        A samozřejmě bossové, o jejich velikosti už sem toho tady psal hodně - když tohle přejdu, tak aspoň budu očekávat, že bojování s nima bude nápaditý a zábavný (např ve čtverce ten bouchač se skleněným okem, chvíli do něj střílíš, mu upadne kus těla a najednou se chová úplně jinak a i ty musíš zvolit jinou strategii) - v šestce si rvu vlasy jen při vzpomínce na toho trapáka co za tebou letí přidrženej na tom letadle - jedno letadlo zničíš a hned mu tam z ničeho nic přilítne další a další.... tohla fakt máme v téhle době zapotřebí?

        A ne nejsem zahořklej člověk, pro kterýho když je něco nový, tak to automaticky smrdí a budu na to nadávat. 3DS jsem si koupil hned jak vyšel RE Relevation a podle mého i když by se tam dalo pár věcí zlepšit jde o velmi slušnou hru, která sérii ostudu rozhodně nedělá.

        Resident Evil je prostě značka, která by měla přinášet jistý kvality a tak já k ní přistupuju. Podívej se třeba na hráče simulátorů jako je Gran Turismo, nebo Forza. Už vidím jak by skákali radostí, kdyby další díl byl arkáda ve stylu Ridge Racera - samozřejmě by nadávali a rozhodně právem. Já bych se na ně jako zahořklé nedíval, naopak bych je chápal, když mají k nějaké sérii vztah, který už trvá několik let.

        Lízat řiť mainstreamu jde i bez ztráty identity, stačí mít akorát někoho kdo na tu sérii bude dohlížet. Podívej jak dlouho je tu série Metal Gear Solid - je to mainstream, ale přitom v jádru pořád hraju MGS takovej jak ho mám rád, protože je a vždy byl dobrej a tak se za ty roky jen lehce šperkovaly některý prvky, do jádra však nikdo nehrabal.... Ale i to lehký podřizování můžu chápat (a já ho do jisté míry i chápu), ale největší rozdíl mezi náma je ten, že já se s tím jen tak lehce nesmířím, protože kdybych to udělal a letěl do obchodu hned co ta hra vyjde a kupoval ji za plnou cenu (jako ty miliony tobě podobných) tak nás bude moc a Capcom si z těch prodejů bude myslet jakou neodvedl dobrou práci...
        • ZvacA
          Ne ve všem to vidím stejně, ale jako ono jo, obecně co se týče těch předpokládaných kvalit a náhledů na hru i divných pasáží počínaje vrtulníkem a honičkou a konče nevýraznýma bossama, to se nedá nesouhlasit. Ovšem třeba u těch charakterů, to jsou spíš takový ty subjektivně laděný myšlenky a prapodivné nechuti z nenaplněné představy typu " Co já bych radši...". I když sám scénář je v kombinaci s někdy uměle podávaným designem taková přeplácanost snažící se o vyjádření sentimentu stárnoucích hlavních protagonistů a mohl si odpustit ty lovemomenty u finálních soubojů, přesto to v naznačených příkladech nepodělává tak nelogicky jak by se mohlo zdát:

          Vlastně není vidno nic na situaci, že Kennedy vezme do výtahu osobu, která sice už vzezřením a pohybama vypadá jak přejetá parniválcem, ale bez evidentního poranění nebo pokousání, aby mohla být hned označená za hrozbu a na místě hned poslána do kytiček. Leon sice není zelenáč, ale taky to není prase, který by se v souvislosti s jeho dobře známým charakterem, nepokusilo o záchranu přeživšího, když si navíc nemohl být jistej, jestli daná osoba se vůbec promění nebo ne. To, že se tak stalo bylo sice z pohledu hry, hráče a situace pravděpodobný, ale z pohledu samotných postav ne úpně samozřejmý. Určitě by bylo lepší, kdyby hra na to reagovala a nechala Leona celou věc komentovat smyslem, aby byli opatrní, že dcerka nevypadá moc dobře a že už za svůj život podobně malátných potkal dost na to, aby si dával bacha na kejhák. To by celé věci jistě pomohlo, ale i tak není chování Leona pro tuhle část nepochopitelně debilní. Je třeba říct, že to je sice člověk se zkušenostmi, ale není to vševěd, který by mohl ukazovat prstem se slovy "Toho zastřelíme, ten se mi nelíbí, protože vypadá jak jeden podobně nemocnej cápek z Raccoon city", když ani nemá páru o tom, co to vlastně způsobilo (a nemusí v tom zrovna hrát roli to, že patro nahoře se potuloval zombie-prezident). No a právě ten zombie-prezident je taky taková prapodivnost. Že Leon dlouho váhá k jeho zastřelení a z nějakého zvyku ho pořád oslovuje, i když prezident přemýšlí jen nad tím, jak se zařezat zubama do kozatý agentky, může asi někomu připadat sice divný, ale co je vlastně na tom tak zarážejícího? Že by mě to mělo zrovna nějak otravovat, to asi né. I když lacině a uměle podaný, prostě nemohl uvěřit tomu, co se s jeho mentorem právě stalo a překvapivě váhá. Taky by se to dalo brát jako jistá předzvěst toho, že Kennedy není ve finále superman, ale stárnoucí fotr a že jeho mladý roky odhodlání a cynismu vzaly za své při pohledu na někoho, kdo se mu z osob jemu bližších právě změnil kvůli biologické zbrani, proti kterým si hraje na Hooda. Podobnou "zdrženlivost a nevěřícnost"pro okamžité jednání by se u něj s velkou pravděpodobností dala loficky očekávat i v případě, kdyby měl na mušce zombie Adu nebo zombie Redfieldovou.

          To samý Chris. Redfield prostě zfotrovatěl a hra vlastně úspěšně vypíchává ten paradox jeho úsilí o vychování další generace, pocitu únavy z dekád stagnujícího blbnutí proti bioterorismu a vlastních selhání a ran, kdy ani super Chris není schopnej čelit novým a novým situacím, i když kdysi přežil to a to. Je to stárnoucí i když legendistický paňáca, kterému se ne všechno musí podařit a je to přece jen člověk, kterýmu se nemusí vyplácet jeho zbrklost všezvládnutí pro dobrou věc za každou cenu, jak tomu bylo dřív, když má za prdelí lidi, na který spolíhá a který má za rodinu, ale kteří padají jak mouchy. Chrisova ambicióznost versus nepřiznivý situace, který můžou znamenat třeba konce jeho týmu. Jeho postava mohla být pro BH6 napsaná líp, ale i tak to není vyloženě špatný podání.

          No a potomek/nepotomek Weskera, při kterém výmaz velkého Alberta z chronologie nedá do dnes spát nejednomu srandistovi, taky nemusí být jehlou v pr*eli. Je to sice charakterová deux ex machina ale taky spíš takový zpestření, který univerzum ničím nenarušuje. Ukecaná sentimentálně dospělá Sherry rovněž. Troufám si totiž tvrdit, že v poplatnosti k tomu, jak se charaktery vyvíjí to ze strany BH6 zůstává jako zajímavý krok.

          Samozřejmě, ať se na to každý dívá po svým, nesnaž se třeba, aby ti Capcom mazal med kolem huby, jen si myslím, že u tohoho příkladu charakterů jsou to z tvé strany takový blbinky, který je taky možno intepretovat i jinak, než jako průser, zvlášť ppokud na nich pro někoho stojí potom celkový vyhodnocení hry.
          • To bude mezi náma asi ten největší rozdíl. Já od jména Resident Evil očekávám AAA survival horror, kterej bude ukazovat směr konkurenci.
            Ty od něj evidentně neočekáváš vůbec nic...

            PS: Capcom měl před vydáním RE:6 velkohubé prohlášení, že to bude návrat ke kořenům série což se jak sám víš vůbec nestalo - i tohle tě nechává chladným, když ty samé kecy začínají mít i o potenciálním RE7?
            • ZvacA
              Možná. Je třeba pochopit, že právě BH6 prostě spadá do experimentu současné politiky rozšířit pro značku hráčskou základnu a zároveň se pokusit se současným modelem ze čtverky a pětky o dorobení něčeho fungujícího na trochu jinak podávaných principech, co by mohli ocenit i starší hráči a fandové prvních dílů s takovým tím mazáním kolem huby o návratu atd. Že to nakonec nenabylo takového výsledku je už věc další, ze které je třeba vyvodit důsledky pro budoucí díl. To sami ale pantátové z vývojářské divize kolem Resiho přiznali a tím i Capcom. Sami přesto ví, že musí balancovat buď pro zisk nových, ale masově zaměřených hráčů s evidentním vkusem pro jisté žánry a nebo se spolehnout jen na jádrové hráče, kteří řvou u každého náznaku nenaplnění představ, a kteří vedle jiných taky selhali, když se před lety rozhodovalo o budoucnosti survivalu. Výsledek je pravda guláš, který nemusí nějak naplňovat obě strany, ale zcela střízlivě to ani ještě není vyložený sajrajt, na kterým by nebylo vidět něco odmakáno a něco bez myšlenky. Je to vesměs takový oťukávání, co by nakonec ten trh rád a kam až je možné naplnit dualismus pro hru, která se chce v režii požadavků firmy kompromisem v mechanikách zavděčit momentálně všem. Upřímně, z mé strany jsem rezignoval při něčem takovým si zakládat na nějakým očekávání návratu staré dobré "oldschool" klasiky, natož aby ještě značka byla schopna inspirovat ostatní v žánru, když momentálně ani neví čím je. Ale stejně tak se nevyhýbám tomu, co bylo a bude vytvořeno do doby, dokud z toho nebudou jasně virtuální autíčka na ovládání. A pokud si tohle jeden uvědomuje, potom mu ani nedělá potíže si hru užít a třeba přijít i na to, že není ve výsledku oproti prvnímu dojmu takovým brakem, přestože není tím, co znamenaly její předchůdci.

              Biohazard pod Capcomem prošel takovou více jak dekádovou školou všech individualit a vlastních pohledů tvůrců a studií a různých požadavků soudobých trendů trhu, že se to na něm i jeho nynější podobě pochopitelně podepsalo a stále podepisuje skrz na skrz. Jak si řekl, chybí tam jednotná a stálá skupina nebo osoba - jako u prvních dílů - kteří by nad značkou dohlíželi po žánrové, scénaristické, hratelnostní a dalších stránkách. Oni se ale teď nesnaží mít značku už uzavřenou, ale prosadit ji logicky co nejšíře, protože zkušenost i ta ekonomická z minula tak jasně ukázala. Nemusí se to líbit, můžeme to mít za hrůzostrašnou komerčnost, sám toho nejsem zrovna tak velkým zastáncem, ale je to třeba chápat a po těch letech, co proměnlivou vnitřní a vnější situaci kolem Resiho od jeho prvního dílu sleduju, taky chápu. Nemám v tomhle růžový brýle, beru ale věci rozsáhle, vím co od této série přesto ještě chci a očekávám, Capcomu z principu věřím až v momentě, kdy si gameplay vyzkouším sám, protože jejich první infa klasicky nekorespondují s čtyřkrát překopaným konceptem a neustálým plánováním podle ohlasu do poslední chvíle. To není nic novýho už od RE2. Přesto pokud výsledný produkt neničí radikálně z Resident evil tématiky její nejedny (tedy nejen pro někoho primární a jediné survival-hororové) základy, snažím se na výslednou věc dívat tak, jak prostě byla stvořena a vzít z ní to, co mám na téhle sérii ještě rád, protože i přes různý změny nezměny Capcom Resiho překvapivě v jistých věcech stále ctí navzdory snaze ho předkládat masovýmu publiku. To je ale samozřejmě můj přistup, pro někoho zvláštní, přesto promyšlený a vyplácející se v momentech, kdy člověka u hry ještě něco má udržet.

              Každopádně, Capcom může kolem dalšího Biohazardu nadělovat a slibovat marketingově co chce. Není tajemstvím, že občas se jim zapráší od huby a schází jim aktuální flexibilita na ohlasy. Ale myslím si, že k BH7 je ten vzkaz západních hráčů a pro určitou věc Resiho pamatujících si fandů více zřetelný než byl dřív- chce to změnu a opravdovou a konečně tu "kořenovou a návratovou". A i když je capcomovský spolek takový jaký je, chci věřit, že to přece jen nejsou úplní arogantní blbci, zvlášť když jim znovu zahořelo u koudele z finančních nedosahů. Koneckonců, že to nějak ještě ale jde ukázal právě Revelations. Takže na budoucí výsledek přes všechno pochopitelně taky čekám, byl bych za něj rád jako jinej, nejen pro slušnou budoucnost značky. Ovšem jestli to přijde, to uvidíme. Nemění to nicméně nic na faktu, že se můžu stavět kladněji k tomu, co doposud Capcom pro sérii vytvořil a nesdílet verdikt na některý prezentovaný záležitosti v posledních dílech, u kterých jsme výše oba kontrovali.
          • Takže kol a kolem, RE6 je vlastně dobrá hra a Capcom měl podle tebe pravdu, když v rámci reklamní kampaně na RE6 nakopnul fandy série, že nejsou schopní docenit změny (ty fandy, které pak ten samý Capcom prosil v rámci reklamní kampaně na RE:R, že tentokrát to opravdu bude strašidelné, že to opravdu bude jiné).

            S takovým názorem nesouhlasím, ale kravaty v Capcomu by z tebe měly zajisté radost a kdyby Tvůj komentář přišel v době těsně po vydání RE6 před tím, než Capcom udělal 180°, jaly by se tvé arguemnty zajisté přetvořit v jadrné PR prohlášení.
            • ZvacA
              Ale kulové kolego. Jen předkládám do tohoto muzea jiný náhled a interpretaci jistých částí na zdejší obvyklost okamžitě vše nazvat žumpou, protože vniterně cosi a nekoresponduje to s předpokladem, nic víc. Nejsem slepec vůči chybám a nevy- a zne- užití potenciálnosti šestky Resiho obecně. Ovšem ano, to co se nakonec dostalo, nepovažuju za hodno nějaké kakastrofálnosti v rámci série, jak se chce obecně domnívat.

              Každopádně by mě stejně zajímalo, kde Capcom nechal podobný výroky? Proč by najednou měl třeba u staršího RE:R tvrdit, že tentokrát bude v souvislosti s RE6 jiný, to netuším.
  • RE filmy pomohly značce? LOL tyhle výblitky s kvalitou horší než fan filmy? Njn vždycky jsem věděl, že v Capcomu jsou tak trochu jiný...
    • Pomohly v rozsireni povedomi o znacce RE. I v clanku je to zmineno. Dej si do noveho roku predsevzeti, ze vzdy zapremyslis nez neco pustis mezi lidi;-)
    • ZvacA
      Nešiř čuroviny, kolego. Pomohly hlavně ve smyslu jako jedna ze sfér sloužící pro rozšíření povědomí o značce a tím i předloze mimo herní platformu. A to je logická a platná věc. Capcom pochopitelně zjednodušuje pro svý potřeby a bylo by s podivem, mimo CG projekty, aby se ve zprávě zabýval kvalitou živých filmů, ale naprosto správně podotýká, že v případě budování základny lidí, kteří o Biohazardu něco a nebo vůbec vědí, ty filmy účel splnily. Nemusí mít nic společnýho se hrou a nemusí dosahovat toho co hra, a u někoho můžou způsobovat rozkrokování nespokojených ho*en s kázáním o degradaci, ale v případě marketingových potřeb rozšiřování značky neodmyslitelně patří do stejných vod.
  • Měl jsem Re 3 a ta survival atmosféra tam šla znát.
    Popravdě, když tam poprvé potkáte Nemesis tak vám ten hnusák nedá pokoj.
    Ten vás následuje úplně všude (skoro) i když půjdete do jiné lokace tak vám stojí za prde.....lí
    Ten mi u ostatních dílů chyběl *9* .
    • I přesto chci nějakej remake na 3.
      Podle mě jsi tam měl opravdový strach když před ním zdrháš na max obtížnost.
      Podle mě by byla sranda kdybys ho dal a nic nepadne *1* .
      To pak máš větší důvod k útěku.
      Ale myslím že v 6 se tu atmosféru snažili navodit, jelikož jsem to nehrál tak nemůžu soudit jestli tam ta atmoška je nebo ne.
      • Jack1947
        Asi takhle za Chrise, mi pripadalo ze hraju neakou valecnou hru... no pozdejc jen pribily zombici. Atmosfera nulova. Max tak nekdy obcas... oznacil bych to za zklamani ?? (2012). Obcas si clovek ani neuvedomi jak ten cas sakra leti. *12*
    • Já předním teda nikdy neutíkal - vždy to bylo buďto on, nebo já - navíc z něj po každé porážce (ale myslím že to bylo jen v tom hard modu) vypadl nějakej díl na lepší zbraň, z toho některý byly dost užitečný, třeba hned ta pistole co střílela rychle a navíc měla tendenci často zasahovat hlavu, takže se dal zombie klidně sundat i one-shotem, ta byla ze začátku k nezaplacení.

      Pamatuju když jsem to rozjel na hard obtížnost, tak při našem prvním setkání (před policejní stanicí) sem ho musel kvůli nedostatku munice dopižlat nožem, protože už nic jinýho prostě po ruce nebylo a takhle by měl k*rva vypadat survival horror a ne jako ty dnešní parodie.

      Mě teda Nemesis pak v dalších dílech nechyběl, vždyť trojka byla v podstatě celá jeho a taky to pěkně v závěru odnesl :) Byl to dobrej protivník, protože byl neústupnej.
      • Jack1947
        Byl v Racoon city... i kdyz tedy to byl celkem otravnej souboj.
      • Přestaň fňukat jak zaseknutá deska a jdi radši slavit novej rok strupe.
        • Pokud se nepletu, tak ještě novej rok není.
  • Tak tak chlapi, 4 bola neskutočné dobrodružstvo !
  • residentevilfans
    At uz mate residenta radi nebo ho nenavidite ,preju vam Vsechno nejlepsi v Novem roce 2014.
    A tehle serii preju vzestup zase na krale survival horroru. *5*
    • kennyB
      Společně se Silent Hillem *3*
  • Ronox
    Resident Evil je vlastně jedna z prvních herních sérií, kterou jsem hrál na PSX spolu s Final Fantasy. Jednička a její epické intro alá: "Joseeeeeeeph" to nemělo chybu :D Nedávno jsem si znova projížděl DC verzi jedničky na Wii z Gamecubu a to je prostě paráda. Každopádně všechny hry krom těch onrail do 4ky jsou supr včetně 0 a ještě Revelations. Pětku a šestku jsem dohrál jen z povinnosti v coopu s dalším bláznem do série. Je to škoda tenhle přístup Capcomu, protože Resident musel mít přece prodejnost jak prase.
    • ahoj prosím ťa na Qiu sa dá kúpiť re remake a re zero??????????????? to musím mať! dík za odpoveď
      • Ronox
        Na Wii a Gamecube.
      • na wii
    • Nemyslíš náhodou ten Remake? Protože pokud se nepletu, DC verze jela na enginu jedničky.
      • Ronox
        No dyť remake, ale už directors cutu to byl rovnou.
    • Inquisitor
      Já to měl stejně, jenom místo Final Fantasy jsem měl Tomb Raidera. Ale to intro z jedničky je fakt legendární :D
      http://youtu.be/UWo0Hhx07Pc
  • nejlepší dvojka, pak čtyřka
  • zabúda sa na biohazard:outbreak a biohazard:outbreak2 hry na ps2 u mňa nezabudnuteľné kúsky, so skvelou grafikou.
    • Máš pravdu, vždyť Outbrak 1 mám někde v šuplíku s PS2 :D dobrá hra. Jen jsi musel v těch scénářích spěchat.
      • tak išlo o to že si bol vlastne nakazeny a musel si sa dostať skorej do konca daného scenára ako ťa vírus zabije. ale hlavne sa mi to páčilo v tom že si si mohol vybrať rôzne postavy s rôznymi vlastnosťami. napr. Yoko mala batoh v ktorom si mal +4 slotu na veci oproti ostatným, policajt mal zas len 2 slotu ale mal pištoľ a brokovnicu, zelezniciar sa zas vedel spraViť mŕtvy že ho zombies nevnimaly, udrzbar si vedel vyrobiť rôzne zbrane. celkovo to bolo super premakane ,hľadanie predmetov a riesenie hadanok. má mrzí že to bola dosť obchadzana hrá. nikdy som nečítal nikde o nej ani malý článok. a to sa dokonca dala hrať aj online spolu az. v 4 ľuďoch tuším. podľa mňa zabudnutý klenot zo série RE. neskutočne by som si niečo v takom štýle zahral na ps3 :)) ale som zvedavý aj na evil within, sice to bude na spôsob re4 ale rád sa nechám prekvapiť

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit