Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Proc hrat tohle i dalsi cerstvy vlacky, kdyz je tu openTTD s takovym mnozstvim obsahu, ze to nikdy nelze vycerpat a nabazit se?
    I kdyby tyhle hry vyrostly a zacalo je vyvijet 10 lidi (jakoze se to nestane), trvalo by jim 10 let nez se dostanou tam kde je dneska openTDD.
  • Nepřijde vám to celkově malé? Sice hezky propracované, ale co nás nejvíc bavilo na Transport Tycoonu? Postupné krůčky a rozšiřování sítě až k megalomanským rozměrům, když jsem si to kupoval zarazilo mě mapa 512x512? hmm nějaké menší ale třeba... po cca 20 hodinách hraní jsem rychle pochopil že tady opravdu neudělám sít pro několik stovek vlaků, rozsáhlé spoje napříč mapou a propracovanou návaznost. Možná že to byl záměr, ale já od té hry očekával gigantické mapy (aspon 2000x2000) desítky až stovky měst gigantická nádraží na kterých se bude prohánět několik desítek vlaků. Asi jsem od toho očekával moc...
    • Je to tak skvěle optimalizované, že to určitě víc vlaků a větší mapu neutáhne. To je hned to první co zarazilo zase mě, když jsem musel snižovat nastavení a stejně to moc nepomohlo vs. jak to nakonec vypadá. Vtipné je, že i ta 2D část je hodně náročná. Další věc je chybějící automatizace výměny dopravních prostředků, kopírování nebo sdílení JŘ, takže bys nakonec stejně v případě větší mapy a více vlaků strávil hodně času jen údržbou a obměnou. Sice je to na roadmapě, ale tímhle tempem bude dřív hotová konkurenční hra, která zjistí, že po hře typu Mashinky je poptávka, ale udělá to líp. Viz. Banished nebo SimCity vs Cities Skyline
    • - 512 mapa je ZATÍM největší mapa z důvodu optimalizace která se stále řeší
      - Na 512 mapě je strop tal 300 vlaků, 100 naprosto běžně
  • Obavam se, ze vizual a obsah neni to, kde ma tahle hra nejvetsi problem, jak uz tu padlo, nejvetsi problem toho je, ze nefungujou ty vlaky. Proto lidi vymejslej vsemozny jednosmerny kolecka, protoze postavit normalne vypadajici a normalne fungujici zeleznicni sit je zhola nemozny, uz pri 10 vlacich to zacne mit problem a pri 15 - 20 to zcela zkolabuje.

    Me se na tom vazne libi ten engine, kterej to ze ctverecku prevede do 3D krajinky, ale to je asi tak vse. Navic to, ze na diagonalach nejde nektery veci udelat ... v roce 2018 ... mi teda prijde opravdu uchylny. Minim tim trebas to, ze kdyz se udela na diagonale klasicka X spojka, tak se tam uz nevejde navest, a kdyz se tam neda, tak se vlaky chovaj naprosto dementne - klidne najedou na krizeni, pres ktery ale nemuzou pokracovat dal do jednosmerky (proc tam proboha ten vlak vubec algoritmus posle ...), a protoze zanima je uz dalsi vlak, nemuzou ani vycouvat.

    V tomhle ohledu je proste openttd o par parniku jinde.
  • Až to bude hotové tak si to rád zahraju, ale zkoušel jsem to v době vydání EA na Steam a bylo to spíš takové tech demo, kde ani směrování vlaků nefungovalo pořádně a byli k dispozici pouze ty nejzákladnější návěstidla, už by to mělo být lepší, ale určitě si ještě počkám, až to bude odladěnější a i s nějakým obsahem. Jinak bylo by fajn, kdyby si autor nainstaloval OTTD a chvíli prozkoumával jeho možnosti, ať ví co hráči chtějí. Není potřeba znovu vynalézat kolo.
  • jsem se divil kolik je na Steamu hateru ohledne tohoto projektu... konstruktivni kritika muze pomoci, ale todle je lepsi vubec necist
    • Letmo jsem to prošel a moc se jim nedivím. Několik měsící se pracovalo na editoru map a nic nového nepřišlo. Lidé zvyklí z jiných EA projektů na sice menší patche, ale pravidelnější a četnější pak mají právem pocit, že poslali peníze do černé díry. Sice se jim tam oponuje, že to dělá jeden člověk a ještě ne full-time, ale tohle je pouze výmluva. Jakmile prodává hru, tak z pohledu zákazníka je mi úplně jedno kolik lidí za tím je, ale očekávám nějaký posun. Nehledě na ten neadekvátní hype - když se do dostalo do EA, tak to mělo docela slušná prodejní čísla, dle umístění v žebříčku, ale je to zkrátka víc nehotové, než většina lidí čekala a vývoj je velmi pomalý o tom žádná.
      • Naprostej souhlas, pokud nekdo chce za neco penize, tak mi je uplne jedno, jestli to dela sam, nebo jestli je to miliardova firma. A zjevne predevsim tady nekdo nechape, ze EA neni zadna alfa verze. Koupil sem si v EA subnautiku. Ta hra nebyla hotova = chybel tam obsah, ale fungovala bez zavad. Jo, dodneska (uz vysla) ma trochu problem s vykonem, ale nikdy se mi nestalo, ze bych narazil na neco co vyslovene nefunguje.

        O tomhle sem nekde det kolik let uz na tom povecerech maka. Jako beru, mam celekm slusnou predstavu kolik to muselo dat prace, ale defakto jediny vysledek toho je ten engine. Vydat tohle zadara jako tech demo = beru, a davam si do poznamicku "az to bude, mrkni na to". Ale chtit za toto penize, jako sorry vazeni. Mozna tak $5 bych do klobouku prihodil ale 23Ecek? Megalol ...
      • Vyvoj je pomaly, ale podle mne je vetsi problem v tom, ze pan Zeleny hodne nezvlada komunikaci s komunitou. I v EA hrach jsou bezne patche za jednou za cas (napr. Factorio nebo treba Another Brick in the Mall), jezne vyvojari vetsinou pravidelne pisou nejake spravy na svem blogu, na FB, kdekoliv co prave delaji. U Mashinek se uz nekolikrat stalo, ze vice nez mesic nebylo zadne nove info a to je to hlavni co lidi stve.
    • Je videt, ze hodne lidi porad nechape co to znamena Early Access. *9*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit