Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • zx_spektrum

    To s tím enginem je dobrý nápad, nejen že se UE5 tváří jako dobrý nástroj, hlavně když jim to nebude technicky šlapat dobře, tak to prostě pošlou na support Epicu a interní tým může řešit důležitější věci pro gameplay.

    • sugyn

      Nebo cekat az Vendor vyresi ten problem co je brzdi. Zalezi na SLA s jakou prioritou si muzou otevrit ticket a na co. A je to nemlich to stejny jako s internim enginem, neco ti nejde>ticket na tym co to spravuje>cekat na vysledek. Mezitim si muzes resit neco jineho a remcat na 3 id*oty. Id*ot co to navrhnul, id*ot co to spravuje a id*ot co to pouziva. Podle toho co v IT delas vyber si pozici. ;) 

      • zx_spektrum

        Oznámili to jako strategické partnerství, tzn. jasně si uvědomují, že problémy s vlastním enginem byly pro Cyberpunk 2077 zásadní. Bez ohledu na konkrétní dohodu, a ta nepochybně závěry z těch zkušeností bude obsahovat, jim určitě je jasné, že barák plný lidí co vyvíjí engine (a měli možnost vidět a spolupracovat na vyšších desítkách ne-li stovkách různých projektů které možnosti toho engine využívají všemi způsoby) je prostě lepší, než jedna místnost inhouse engine vývojářů kteří se snaží vycrunchovat zázraky na počkání a pak to ladí na konzole o rok déle... 

  • Inquisitor

    Mně už bude jenom stačit, když tam bude pořádný SP příběh a půjde to hrát offline.

    • Jevo83

      Pravda, aby z toho neurobili Zaklinac as a Service 😎

      Ale myslim, ze zrovna CD projekt je pomerne SP safe...

      • Inquisitor

        Jo. V tom jim věřím. Doufám, že nebudou zkoušet něco více "cool" případně zcela odděleně.

  • dworkin

    Neprosaknul uz nekde datum release ps5 update na Witcher 3? Viděl jsem jen "Q2".

    • Můj osobní tip je 15.6.2022 - k tomuto datu oznámili ukončení podpory Win7 u CP2077, takže nejspíš budou po tomto datu něco vypouštět ven.

  • zanek.s


    Škola rysa neexistuje. Troufám si odhadnout že se jedná o medailon Školy kočky. Dle popisu školy by hlavní postava mohla být zajímavá...  😉

    "Škola kočky je jedna z pěti Zaklínačských škol, která se pravděpodobně nacházela ze všech nejseverněji, a to někde v Koviru a Povissu.
    Její členové jsou cvičení hlavně pro hbitost, rychlost a znalost jedů.
    Je všeobecně známo, jak mezi Zaklínači jiných škol, tak i mezi lidmi, že
    Zaklínači školy kočky jsou často horkokrevní, agresivní a projevují
    velice psychopatické chování. Spousta jejích členů má na svých rukou
    krev nevinných, někteří z nich jsou opravdoví zločinci."

    • Carnage666

      Škola rysa možná neexistuje ale ten medailon rozhodně není jen kočka už podle uší. Ale jinak si myslim že CD Projekt si může dělat víceméně co chce a kdyby chtěli udělat třeba školu lenochoda tak jim v tom nikdo nemůže zabránit. 😛

      • zanek.s

        Ano. Samozřejmě že to vypadá jako rys, ale je to prostě kočka. Čičinka Lízinka by na medailonu vypadala blbě 😉 Ale nechme se překvapit, třeba opravdu CDPR přidá novou školu

    • Otázkou je, jaké možnosti má CD Projekt v rámci zaklínačské licence. V principu není problém další školu do univerza přidat. Prostředí, kde se odehrává děj knih a her rozhodně nemusí být celý svět. Puristé to samozřejmě budou vydýchávat jen těžko.

      Samozřejmě to může být i předesignovaný medailon školy kočky s tím, že si ho nositel nechal předělat, aby vypadal spíš jako rys (kočka jako kočka).

    • Maxianimal

      Tak když se člověk podívá na to, jak byl vyobrazený medailon školy kočky ve hře, tak mu musí být jasné, že tohle medailon školy kočky skutečně není.

  • Derp_1337

    To se dalo čekat. Kdyby CP2077 byl mega hit, tak by se dělalo na dalším díle. Ale jelikož to byla "pouze" dobrá hra (ačkoliv herní komunita měla nekonečně velké očekávání), tak bylo jasné, že se CD Projekt vrátí k osvědčené IP.

    • Anon-ym

      CDPR rikal uz pred vydanim CP77, ze se po něm vrátí k Witcher IP, takže ano, opravdu se to čekalo.

      • Derp_1337

        Pokud vím, tak nic takového zpočátku neříkali. Tohle začali tvrdit zhruba až někde v momentě, kdy jim došlo, že si ukousli mnohem větší sousto než zvládnou...

        • Anon-ym

          https://happygamer.com/cd-projekt-red-confirms-that-more-witcher-games-are-coming-after-cyberpunk-2077-24556/

          Zde například srpen 2019

          • Derp_1337

            Tak vývoj CP2077 začal někde v roce 2015, takže jim trvalo 4 roky než vydali informace o příštím Zaklínači.

    • iSpirit

      dobrá je za 7 a to přesně je Cyberpunk, ale hru mám ve finále rád. Ale je to klasický nákupák.

      • J.V.Stalin

        Dobrá = průměr = 5/10

        Když ve škole ohodnocují jako dobrá, taky ti nedají dvojku.

        • Těch 7/10 může být hodnocení v rámci celého spektra a průměr (často míněn medián) v rámci spektra her, které běžný člověk hraje. Pokud tedy v drtivé většině hraji hry, které mají hodnocení nad 5, tak se ten můj průměr/medián může pohybovat mezi 7-8.

        • Derp_1337

          Jak tady napsal iSpirit, nejsme ve škole. Tohle je herní business.

          Bohužel známky 1/10 až 3/10 se moc nepoužívají. Protože i na herním odpadu vždycky najdeš nějaký herní prvek, který si zaslouží aspoň bod či dva.

        • iSpirit

          škola není herní byznys, tady máme bohužel trošku jiné hodnocení.😉

          • J.V.Stalin

            No pořád to nic nemění na tom, že průměr = 5/10.

            Že některé nejmenované weby tu stupnici používat neumí (hlavně u her od Ubi) už je spíš jejich problém, ale není nutné ten nesmysl přejímat. Věřím že stačí mít vlastní hlavu.

            • iSpirit

              Možná nejsi jen správný ročnik, ale ve spoustě magazínu se dříve používalo právě písemné hodnocení. “Good” byl vždy ekvivalent 7/10.

            • "že průměr = 5/10"

              Záleží průměr z čeho :-D Pokud počítáš průměr tak, že vezmeš maximální hodnotu, přičteš minimální hodnotu, odečteš jedna a pak vydělíš dvěma... tak šup zpátky na základku :-D

    • J.V.Stalin

      Řek bych, že nesplněný očekávání byl ten nejmenší problém...

      • Jevo83

        Ja som cakal na next gen release a teda konecne to hram a:

        - graficky mi to pripomina 10r stary deus ex human revolution, akurat s viac objektami na scene a s neonmi

        - herne, pokial robim sidequesty, je to neuveritelne prazdna repetitivna vec, neustale opakujuca ten isty vzorec

        - hlavny pribeh som este nedohral tak neviem ohodnotit

        - asi by som to zhrnul tak, ze z tej hry citit ambiciu, ale vo vsetkom zastala na polceste. Mesto je navrhnute vyborne, ale su to len mrtve kulisy pre nudne questy. Velke sklamanie, a to som neriesil vobec nejaky hype. 6/10 aspon za vsade pritomne neony, ktore zachranuju atmosferu. 

        Nechapem ako dokazali vydat zaklinaca 3 a potom toto... 

        • J.V.Stalin

          Jo, se vším co píšeš souhlasím, ale jak píšu ve světle toho v jakým stavu hra vyšla to opravdu byl ten "nejmenší" problém 😀

        • Tanatonaut

          Jo no. Ta hra primárně ani není RPG, ale jenom akční FPS. Questy nemají žádné volby. Hloubku. Různé možnosti provedení. Děláš něco pro nějakou postavu a nemůžeš ho třeba zradit a přidat se k protistraně apod. Nějaké zjišťování informací které pak můžu použít a změnít průběh úkolu ? ( Fallout 2 ) Neexistuje. Proč tam vůbec je výběr, co postava řekne ? Hry jako Fallout NEW VEGAS opět a napořád nepřekonané.

          Gunplay neuvěřitelně tupý. Cyberpunková tématika zpracována pro masy stylem Neon=Future

          Koncept hackování zabitý.

          Město nemá absolutně žádný smysl. Proč se po něm mám pohybovat jinak než fast travelem  ? Nemám co objevit. Hra mě nikam nikdy nepustí. Neodmění za průzkum. Mapa by měla mít značky míst, a né úkolů. Ty chci hledat skrz dialogy. 

          6/10 max


    • Carnage666

      Tak hlavně to že se vrátí k Zaklínači se vědělo ještě před releasem CP2077. Otázka byla jen kdy to oznámí.

  • MishKonn

    Dobré rozhodnutí s tím engine. Jejich proprietární technologie dost možná zlomila vaz CP2077.

    • Si nemyslím. Ale je pravda, že pro někoho, kdo se nechystá dělat průlom v enginech, je vývoj vlastního ztráta času.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit